• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

послуги з прання білизни, за кодом ДК 021:2015 - 98310000-9 «Послуги з прання і сухого чищення»

Торги не відбулися

6 480 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 400.00 UAH
Період оскарження: 11.12.2023 19:43 - 16.12.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

скарга

Номер: b50bf081ba664e3b8c84a7efd81e6cfe
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-11-021658-a.a5
Назва: скарга
Скарга:
№ 1 від 13.05.2024 року До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035. Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВТК "ЛОТОС" код ЄДРПОУ: 42044820 Адреса: 33028, Україна, Рівненська обл., місто Рівне, вулиця Котляревського, будинок, 2а, офіс, 13 Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ЮРІЯ СЕМЕНЮКА" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ код ЄДРПОУ: 02000010 Адреса: 33027, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Київська, 78г Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-11-021658-a СКАРГА Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-11-021658-a, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВТК "ЛОТОС" (надалі за текстом – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало свою тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було - ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення, що зазначено у оголошенні. За результатами розгляду пропозиції Підприємства, вона була відхилена. Підставою для відхилення зазначено наступну – « » Стосовно підстави відхилення зазначаємо наступне. 1. Відповідно до п.4. розділу 3 тендерної документації: Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 (ста двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до ч.17 ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частинами десятою та дванадцятою статті 29, частиною шостою статті 33, частиною сьомою статті 40 цього Закону. Перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. 23.04.2024 року до електронної системи закупівель до кінцевого строку дії тендерної пропозиції скаржником був завантажений лист про продовження дії своєї тендерної пропозиції (файл: строк дії пропозиції.pdf). Отже, на момент відхилення тендерної пропозиції скаржника його тендерна пропозиція діяла через зупинення строків під час подання скарг до Органу Оскарження. Таким чином, Тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за зазначеною підставою. 2. Тендерна пропозиція Учасника – ТОВ "У ЧИСТОТІ" (надалі за текстом – ТОВ "У ЧИСТОТІ"), була прийнята Замовником, ТОВ "У ЧИСТОТІ" було визначено переможцем та було опубліковане повідомлення про намір укласти договір, у той час, як вона містила невідповідності, а саме: 2.1. Відповідно до п.10 додатку 2 до тендерної документації: Якість наданих послуг має передбачати обов’язкові заходи щодо щодо профілактичної дезинфекції приміщення, поверхонь, дезінсекції та дератизації та постійну обробку тари та засобів що безпосередньо контактують з речами спеціальним дезинфікуючими засобами. (На підтвердження учасник надає в складі пропозиції Договір на проведення дезинфекції приміщення, поверхонь, дезінсекції та дератизації з актами наданих послуг- не більше місячної давнини та висновок санітарно - епідеміологічної експертизи на дезинфікуючі засоби, що безпосередньо призначені для проведення профілактичної та заключної дезинфекції у вогнищах інфекційних захворювань, закладах охорони здоров’я). У складі тендерної пропозиції надано висновок санітарно-епідеміологічної експертизи від 15.12.2021 року №12.2-18-1/22403 (файл: 38. Висновок ДСЕЕ_Білизна_Різне.pdf), в якому відсутня інформація про призначення дезинфікуючих засобів для проведення профілактичної та заключної дезинфекції у вогнищах інфекційних захворювань, закладах охорони здоров’я. Інших висновків санітарно-епідеміологічної експертизи у складі тендерної пропозиції не надано. Таким чином, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 2.2. Відповідно до п.5 додатку 2 до тендерної документації: Оброблена білизна повинна бути безпечною для здоров’я людей і не визивати алергічних реакцій, зокрема внаслідок застосування при пранні миючих засобів. учасник у складі пропозиції має надати сертифікат якості або висновок санітарно – епідеміологічної експертизи на пральний порошок. У складі тендерної пропозиції не надано сертифікат якості та/або висновок санітарно – епідеміологічної експертизи на пральний порошок. Таким чином, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 3. Відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документації учасникам потрібно було надати: 6) заповнений проект договору (згода з істотними умовами договору), згідно Додатку 3 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції надано проект договору (файл: 07. Проект договору.docx), в якому був змінений зміст проекту договору, а саме видалено із специфікації до договору послуги із прасування: Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "У ЧИСТОТІ" містить невідповідності, відповідно до п. 43 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2024 року. 4. Відповідно до п. 1 таблиці у додатку 1 до тендерної документації потрібно надати: довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально- технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової володіння / користування. стан (Обов’язкове зазначення приміщення обладнання). На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально технічної бази, зазначено в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння /користування тощо відповідним майном з актами прийому-передачі відповідного майна. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини). 1.2 Учасник мати в наявності повірені ваги, на підтвердження відповідного факту учасник налає Свідоцтво про повірку ваг видану акредитованою лабораторією. У складі тендерної пропозиції не надано акт прийому-передачі ваг ВПД 608Д-150. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "У ЧИСТОТІ" містить невідповідності, відповідно до п. 43 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2024 року. Також в подальшому учасник надав оновлену довідку про наявність матеріально технічної бази (файл: ДОВІДКА Майно.jpg),в якій вказано візки у позиції 7 та 8 довідки. У складі тендерної пропозиції не надано акт прийому-передачі на вищенаведені візки. Таким чином, ТОВ "У ЧИСТОТІ" не виправило виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції. 5. Відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документації учасникам потрібно було надати: 9) інформацію про підтвердження застосування Удачником заходів із захисту довкілля. У складі тендерної пропозиції не надано вказану інформацію. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "У ЧИСТОТІ" містить невідповідності, відповідно до п. 43 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2024 року. 6. Відповідно до п.3 таблиці додатку 1 до тендерної документації: Крім цього учаснику необхідно надати довідку у довільний формі, яка містить відомості про те, що Учасник не вчиняв дій пов’язаних з підвищенням ціни на поставку аналогічного товару без документального підтвердження підстав, що призвели до таких змін. У складі тендерної пропозиції не надано вказану довідку. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "У ЧИСТОТІ" містить невідповідності, відповідно до п. 43 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2024 року. 7. Відповідно до п.3 таблиці додатку 1 до тендерної документації: 1.1. Довідка, про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням контактного телефона замовника (замовників), ПІБ, адреси, номеру договору та дати укладання, суми виконаних зобов’язань. 1.2. До довідки додається сканована (скановані) копія(копії) всіх зазначених у довідці договорів із контрагентами згідно з предметом закупівлі у повному обсязі, або частково виконаний. До довідки додаються копії документів складених відповідно до законодавства України, якими підтверджується виконання договору повному обсязі за аналогічним (аналогічними) договором (договорами). Договори повинні бути виконані в повному обсязі. (інформація про виконання договорів, зазначених в довідці повинна підтверджуватися на веб-порталі Уповноваженого органу). 1.3.Скан-копію позитивного листа-відгука від Замовника (суб’єкта господарювання, з яким було укладено аналогічний договір), що вказаний у довідці про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного договору. Відгук повинен містити предмет договору, його дату, номер та ціну, реквізити замовника повна найменування, адреса, прізвище, ім’я, по-батькові керівника та номер телефону), інформацію про те що роботи за договором на дату надання відгуку виконані якісно та в повному обсязі відповідно до умов договору, чи застосовувалися до учасника оперативно- господарські санкції з боку Замовника. Відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку (при наявності) та містити підпис керівника та печатку (при наявності) контрагента. У складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (файл: 33. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору.docx), в якому вказано інформацію про договір №130 від 15.05.2023 року. До кінцевого строку подання тендерних пропозиції у складі тендерної пропозиції надано копію вказаного договору (34. Аналогічний договір.pdf) та акт на загальну вартість 15 904 грн. Варто зазначити, що відповідно до п. 3.1. вказаного договору: ціна договору становить 176 000,00 грн. Також у складі тендерної пропозиції надано лист-відгук №190 від 23.02.2024 року (файл: Лист-відгук.pdf), в якому вказано сума виконання договору у розмірі 176 тисяч. При цьому, 08.04.2024 року та 23.02.2024 року замовник опублікував вимогу про усунення невідповідностей, в якій було прохання надати документи, які підтверджують повне виконання вказаного договору. В подальшому учасник не завантажив документів, які би підтверджували виконання договору в повному обсязі. Таким чином, ТОВ "У ЧИСТОТІ" не виправило виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції. 8. Відповідно до додатку 2 до тендерної документації: У складі пропозиції надати Гарантійний лист підтвердження, що: З вищенаведеними пунктами 1,2,4,6,7,9 у складі тендерної пропозиції відсутні гарантійні листи та не надано інформації у ствердній формі, яка би підтверджувала дотримання вищенаведених вимог. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "У ЧИСТОТІ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1. Протокол №314 від 08.05.2024 року. 2. Протокол №315 від 08.05.2024 року. Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Окрім цього, Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ "У ЧИСТОТІ", не звернув увагу на відсутність необхідних документів та, в супереч власних вимог, визначив переможцем ТОВ "У ЧИСТОТІ", хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції та неправомірного визначення переможцем ТОВ "У ЧИСТОТІ", що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ВТК "ЛОТОС ". 3. Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ "У ЧИСТОТІ" та повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "У ЧИСТОТІ". 4. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником. Додатки: 1. Копія Протоколу №314 від 08.05.2024 року на 2 арк. 2. Протокол №315 від 08.05.2024 року на 1 арк. З повагою, Директор ТОВ " ВТК "ЛОТОС " КЕП Коробейнікова Людмила Володимирівна
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 23.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.05.2024 16:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.05.2024 16:17
Дата виконання рішення Замовником: 21.06.2024 15:23
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.05.2024 № 9104-р/пк-пз, протоколом уповноваженої особи від 21.06.2024 скасовано рішення про про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "У ЧИСТОТІ" переможцем процедури закупівлі — "послуги з прання білизни, за кодом ДК 021:2015 - 98310000-9 "Послуги з прання і сухого чищення", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-12-11-021658-a.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВТК "ЛОТОС", Людмила КОРОБЕЙНІКОВА 380673609394 go.ukdsv@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: cca9eafe55884a62997d0b17129a9d93
Заголовок пункту скарги: рішення про відхилення тендерної пропозиції
Опис заперечення: Протокол №314 від 08.05.2024 року.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги: 1. Відповідно до п.4. розділу 3 тендерної документації: Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 (ста двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до ч.17 ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частинами десятою та дванадцятою статті 29, частиною шостою статті 33, частиною сьомою статті 40 цього Закону.
Перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
23.04.2024 року до електронної системи закупівель до кінцевого строку дії тендерної пропозиції скаржником був завантажений лист про продовження дії своєї тендерної пропозиції (файл: строк дії пропозиції.pdf).
Отже, на момент відхилення тендерної пропозиції скаржника його тендерна пропозиція діяла через зупинення строків під час подання скарг до Органу Оскарження.
Таким чином, Тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 953baf905fe64f1ea0134a07a4e408aa
Заголовок пункту скарги: рішення про визначення переможцем торгів
Опис заперечення: Протокол №315 від 08.05.2024 року.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: 8. Відповідно до додатку 2 до тендерної документації: У складі пропозиції надати Гарантійний лист підтвердження, що:




З вищенаведеними пунктами 1,2,4,6,7,9 у складі тендерної пропозиції відсутні гарантійні листи та не надано інформації у ствердній формі, яка би підтверджувала дотримання вищенаведених вимог.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "У ЧИСТОТІ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
2.2. Відповідно до п.5 додатку 2 до тендерної документації: Оброблена білизна повинна бути безпечною для здоров’я людей і не визивати алергічних реакцій, зокрема внаслідок застосування при пранні миючих засобів. учасник у складі пропозиції має надати сертифікат якості або висновок санітарно – епідеміологічної експертизи на пральний порошок.

У складі тендерної пропозиції не надано сертифікат якості та/або висновок санітарно – епідеміологічної експертизи на пральний порошок.
Таким чином, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
2.1. Відповідно до п.10 додатку 2 до тендерної документації: Якість наданих послуг має передбачати обов’язкові заходи щодо щодо профілактичної дезинфекції приміщення, поверхонь, дезінсекції та дератизації та постійну обробку тари та засобів що безпосередньо контактують з речами спеціальним дезинфікуючими засобами. (На підтвердження учасник надає в складі пропозиції Договір на проведення дезинфекції приміщення, поверхонь, дезінсекції та дератизації з актами наданих послуг- не більше місячної давнини та висновок санітарно - епідеміологічної експертизи на дезинфікуючі засоби, що безпосередньо призначені для проведення профілактичної та заключної дезинфекції у вогнищах інфекційних захворювань, закладах охорони здоров’я).

У складі тендерної пропозиції надано висновок санітарно-епідеміологічної експертизи від 15.12.2021 року №12.2-18-1/22403 (файл: 38. Висновок ДСЕЕ_Білизна_Різне.pdf), в якому відсутня інформація про призначення дезинфікуючих засобів для проведення профілактичної та заключної дезинфекції у вогнищах інфекційних захворювань, закладах охорони здоров’я.
Інших висновків санітарно-епідеміологічної експертизи у складі тендерної пропозиції не надано.
Таким чином, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 8018553d57814b7fb9838ad1e3fb4caa
Заголовок пункту скарги: рішення про визначення переможцем торгів
Опис заперечення: Протокол №315 від 08.05.2024 року.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення: Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Опис суті пункту скарги: 6. Відповідно до п.3 таблиці додатку 1 до тендерної документації: Крім цього учаснику необхідно надати довідку у довільний формі, яка містить відомості про те, що Учасник не вчиняв дій пов’язаних з підвищенням ціни на поставку аналогічного товару без документального підтвердження підстав, що призвели до таких змін.

У складі тендерної пропозиції не надано вказану довідку.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "У ЧИСТОТІ" містить невідповідності, відповідно до п. 43 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2024 року.
5. Відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документації учасникам потрібно було надати: 9) інформацію про підтвердження застосування Удачником заходів із захисту довкілля.

У складі тендерної пропозиції не надано вказану інформацію.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "У ЧИСТОТІ" містить невідповідності, відповідно до п. 43 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2024 року.
3. Відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документації учасникам потрібно було надати: 6) заповнений проект договору (згода з істотними умовами договору), згідно Додатку 3 до тендерної документації.

У складі тендерної пропозиції надано проект договору (файл: 07. Проект договору.docx), в якому був змінений зміст проекту договору, а саме видалено із специфікації до договору послуги із прасування:



Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "У ЧИСТОТІ" містить невідповідності, відповідно до п. 43 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2024 року.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: d72762d0fed840069f97e591336917f7
Заголовок пункту скарги: рішення про визначення переможцем торгів
Опис заперечення: Протокол №315 від 08.05.2024 року.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги: 4. Відповідно до п. 1 таблиці у додатку 1 до тендерної документації потрібно надати: довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально- технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової володіння / користування. стан (Обов’язкове зазначення приміщення обладнання).
На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально технічної бази, зазначено в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння /користування тощо відповідним майном з актами прийому-передачі відповідного майна. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини).
1.2 Учасник мати в наявності повірені ваги, на підтвердження відповідного факту учасник налає Свідоцтво про повірку ваг видану акредитованою лабораторією.

У складі тендерної пропозиції не надано акт прийому-передачі ваг ВПД 608Д-150.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "У ЧИСТОТІ" містить невідповідності, відповідно до п. 43 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2024 року.

Також в подальшому учасник надав оновлену довідку про наявність матеріально технічної бази (файл: ДОВІДКА Маи?но.jpg),в якій вказано візки у позиції 7 та 8 довідки.
У складі тендерної пропозиції не надано акт прийому-передачі на вищенаведені візки.
Таким чином, ТОВ "У ЧИСТОТІ" не виправило виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції.
7. Відповідно до п.3 таблиці додатку 1 до тендерної документації: 1.1. Довідка, про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням контактного телефона замовника (замовників), ПІБ, адреси, номеру договору та дати укладання, суми виконаних зобов’язань.
1.2. До довідки додається сканована (скановані) копія(копії) всіх зазначених у довідці договорів із контрагентами згідно з предметом закупівлі у повному обсязі, або частково виконаний. До довідки додаються копії документів складених відповідно до законодавства України, якими підтверджується виконання договору повному обсязі за аналогічним (аналогічними) договором (договорами).
Договори повинні бути виконані в повному обсязі. (інформація про виконання договорів, зазначених в довідці повинна підтверджуватися на веб-порталі Уповноваженого органу).
1.3.Скан-копію позитивного листа-відгука від Замовника (суб’єкта господарювання, з яким було укладено аналогічний договір), що вказаний у довідці про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного договору. Відгук повинен містити предмет договору, його дату, номер та ціну, реквізити замовника повна найменування, адреса, прізвище, ім’я, по-батькові керівника та номер телефону), інформацію про те що роботи за договором на дату надання відгуку виконані якісно та в повному обсязі відповідно до умов договору, чи застосовувалися до учасника оперативно- господарські санкції з боку Замовника. Відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку (при наявності) та містити підпис керівника та печатку (при наявності) контрагента.

У складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (файл: 33. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору.docx), в якому вказано інформацію про договір №130 від 15.05.2023 року.
До кінцевого строку подання тендерних пропозиції у складі тендерної пропозиції надано копію вказаного договору (34. Аналогічнии? договір.pdf) та акт на загальну вартість 15 904 грн.
Варто зазначити, що відповідно до п. 3.1. вказаного договору: ціна договору становить 176 000,00 грн.
Також у складі тендерної пропозиції надано лист-відгук №190 від 23.02.2024 року (файл: Лист-відгук.pdf), в якому вказано сума виконання договору у розмірі 176 тисяч.

При цьому, 08.04.2024 року та 23.02.2024 року замовник опублікував вимогу про усунення невідповідностей, в якій було прохання надати документи, які підтверджують повне виконання вказаного договору.

В подальшому учасник не завантажив документів, які би підтверджували виконання договору в повному обсязі.

Таким чином, ТОВ "У ЧИСТОТІ" не виправило виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

скарга

Номер: a9bb938c206c40a3a337d1456f3de24d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-11-021658-a.a4
Назва: скарга
Скарга:
№ 1 від 12.04.2024 До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035. Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ЮРІЯ СЕМЕНЮКА" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ код ЄДРПОУ: 02000010 Адреса: 33027, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Київська, 78г Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВТК "ЛОТОС" код ЄДРПОУ 42044820 Адреса: Україна, 33028, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Котляревського, будинок 2а, офіс 13 Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-11-021658-a СКАРГА Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-11-021658-a, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВТК "ЛОТОС" (надалі за текстом – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало свою тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було - код ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення, що зазначено у оголошенні та тендерній документації. За результатами розгляду, пропозиція Підприємства була відхилена вдруге. Підставами для відхилення зазначено наступне – « » Стосовно підстави відхилення зазначаємо наступне. Відповідно до п. 11 додатку 2 до тендерної документації: …. для підтвердження учасник надає Сертифікат ISO 45001:2019 чинний на весь період виконання робіт, видай органом сертифікації із відповідним звітом про сертифікацію. У складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист №12-16 від 18.02.2023 року (файл: гар лист безпека праці.pdf), в якому зазначено про неухильність дотримання діючих НПА щодо охорони здоров’я та безпеки праці та сертифікат ISO 45001:2018 «Система менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування» ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Система менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (файл: 45001_ТОВ ЛОТОС_ДП.pdf). Відповідно до листа №4/01/24 від 02.01.2024 року (дадається до скарги): «ДСТУ ISO 45001-2019 та ISO 45001-2018 є повністю ідентичними стандартами і відповідність вимогам одного стандарту автоматично означає відповідність вимогам іншого стандарту. Це доводиться тим, що: 1.Текст ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT) є дослівним перекладом з англійської мови тексту ISO 45001:2018, IDT. На це прямо вказує пункт 3 Передумови ДСТУ 45001-2019: «Національний стандарт відповідає ISO 45001:2018 Occupational health and safety management systems — Requirements with guidance for use (Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування. Ступінь відповідності — ідентичний (IDT). Переклад з англійської (en). 2. Повна назва ДСТУ 45001-2019: «ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)». Згадування у дужках ISO 45001:2018, IDT вказує на повну відповідність тексту двох документів (ступінь відповідності IDT – ідентично (identity)). Виходячи з викладеного, твердження про те, що це різні стандарти по вимогам, є хибним». Таким чином, Скаржник у повній мірі виконав вимогу тендерної документації. Аналогічної позиції дотримується Комісії АМКУ у рішеннях № 4213-р/пк-пз від 06.03.2024 року у цій ж закупівлі. Відповідно коментаря замовника щодо усунення порушення розміщеного в електронній системі закупівель: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.03.2024 № 4213-р/пк-пз, протоколом уповноваженої особи від 04.04.2024 № 254 скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю “ВТК “ЛОТОС” за процедурою закупівлі — “послуги з прання білизни, за кодом ДК 021:2015 - 98310000-9 “Послуги з прання і сухого чищення”, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-12-11-021658-a. Після цього замовником знову повторно було оприлюднено протокол № 142 від 19.02.2024 року та повторно відхилено нашу пропозицію. Стверджуємо, що Замовник так і не виконав рішення АМКУ. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1. Протокол особою № 142 від 19.02.2024 року. 2. Рішення № 4213-р/пк-пз від 06.03.2024 року. 3. Лист №4/01/24 від 02.01.2024 року. Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ВТК "ЛОТОС " та всі наступні рішення; 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником. Додатки: 1. Копія протоколу № 142 від 19.02.2024 року на 3 арк. 2. Копія рішення 4213-р/пк-пз від 06.03.2024 року на 3 арк. 3. Копія листа №4/01/24 від 02.01.2024 року на 1 арк. З повагою, Директор ТОВ " ВТК "ЛОТОС " Коробейнікова Людмила Володимирівна
Дата розгляду скарги: 24.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.04.2024 16:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.04.2024 13:27
Дата виконання рішення Замовником: 08.05.2024 13:07
Коментар замовника щодо усунення порушень: Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.04.2024 № 7312-р/пк-пз, протоколом уповноваженої особи від 08.05.2024 № 313 скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю “ВТК “ЛОТОС” за процедурою закупівлі — “послуги з прання білизни, за кодом ДК 021:2015 - 98310000-9 “Послуги з прання і сухого чищення”, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-12-11-021658-a.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВТК "ЛОТОС", Людмила КОРОБЕЙНІКОВА 380673609394 go.ukdsv@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: b80f5d569772440ab96840a076c74f69
Заголовок пункту скарги: рішення про відхилення тендерної пропозиції
Опис заперечення: Протокол № 142 від 19.02.2024 року
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 11 додатку 2 до тендерної документації: …. для підтвердження учасник надає Сертифікат ISO 45001:2019 чинний на весь період виконання робіт, видай органом сертифікації із відповідним звітом про сертифікацію.
У складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист №12-16 від 18.02.2023 року (файл: гар лист безпека праці.pdf), в якому зазначено про неухильність дотримання діючих НПА щодо охорони здоров’я та безпеки праці та сертифікат ISO 45001:2018 «Система менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування» ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Система менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (файл: 45001_ТОВ ЛОТОС_ДП.pdf).
Відповідно до листа №4/01/24 від 02.01.2024 року (дадається до скарги): «ДСТУ ISO 45001-2019 та ISO 45001-2018 є повністю ідентичними стандартами і відповідність вимогам одного стандарту автоматично означає відповідність вимогам іншого стандарту.
Це доводиться тим, що:
1.Текст ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT) є дослівним перекладом з англійської мови тексту ISO 45001:2018, IDT.
На це прямо вказує пункт 3 Передумови ДСТУ 45001-2019: «Національний стандарт відповідає ISO 45001:2018 Occupational health and safety management systems — Requirements with guidance for use (Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування. Ступінь відповідності — ідентичний (IDT). Переклад з англійської (en).
2. Повна назва ДСТУ 45001-2019: «ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)». Згадування у дужках ISO 45001:2018, IDT вказує на повну відповідність тексту двох документів (ступінь відповідності IDT – ідентично (identity)).
Виходячи з викладеного, твердження про те, що це різні стандарти по вимогам, є хибним».
Таким чином, Скаржник у повній мірі виконав вимогу тендерної документації.

Аналогічної позиції дотримується Комісії АМКУ у рішеннях № 4213-р/пк-пз від 06.03.2024 року у цій ж закупівлі.

Відповідно коментаря замовника щодо усунення порушення розміщеного в електронній системі закупівель:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.03.2024 № 4213-р/пк-пз, протоколом уповноваженої особи від 04.04.2024 № 254 скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю “ВТК “ЛОТОС” за процедурою закупівлі — “послуги з прання білизни, за кодом ДК 021:2015 - 98310000-9 “Послуги з прання і сухого чищення”, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-12-11-021658-a.
Після цього замовником знову повторно було оприлюднено протокол № 142 від 19.02.2024 року та повторно відхилено нашу пропозицію.
Стверджуємо, що Замовник так і не виконав рішення АМКУ.

Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол № 142 від 19.02.2024 року.
2. Рішення № 4213-р/пк-пз від 06.03.2024 року.
3. Лист №4/01/24 від 02.01.2024 року.

Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.

Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

скарга

Номер: 30f1c06178b0453f94157ad496f9bf39
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-11-021658-a.b3
Назва: скарга
Скарга:
№ 1 від 23.02.2024 До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035. Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ЮРІЯ СЕМЕНЮКА" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ код ЄДРПОУ: 02000010 Адреса: 33027, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Київська, 78г Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВТК "ЛОТОС" код ЄДРПОУ 42044820 Адреса: Україна, 33028, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Котляревського, будинок 2а, офіс 13 Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-11-021658-a СКАРГА Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-11-021658-a, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВТК "ЛОТОС" (надалі за текстом – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало свою тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було - код ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення, що зазначено у оголошенні та тендерній документації. За результатами розгляду, пропозиція Підприємства була відхилена. Підставами для відхилення зазначено наступне – « » Стосовно підстави відхилення зазначаємо наступне. Відповідно до п. 11 додатку 2 до тендерної документації: …. для підтвердження учасник надає Сертифікат ISO 45001:2019 чинний на весь період виконання робіт, видай органом сертифікації із відповідним звітом про сертифікацію. У складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист №12-16 від 18.02.2023 року (файл: гар лист безпека праці.pdf), в якому зазначено про неухильність дотримання діючих НПА щодо охорони здоров’я та безпеки праці та сертифікат ISO 45001:2018 «Система менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування» ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Система менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (файл: 45001_ТОВ ЛОТОС_ДП.pdf). Відповідно до листа №4/01/24 від 02.01.2024 року (дадається до скарги): «ДСТУ ISO 45001-2019 та ISO 45001-2018 є повністю ідентичними стандартами і відповідність вимогам одного стандарту автоматично означає відповідність вимогам іншого стандарту. Це доводиться тим, що: 1.Текст ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT) є дослівним перекладом з англійської мови тексту ISO 45001:2018, IDT. На це прямо вказує пункт 3 Передумови ДСТУ 45001-2019: «Національний стандарт відповідає ISO 45001:2018 Occupational health and safety management systems — Requirements with guidance for use (Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування. Ступінь відповідності — ідентичний (IDT). Переклад з англійської (en). 2. Повна назва ДСТУ 45001-2019: «ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)». Згадування у дужках ISO 45001:2018, IDT вказує на повну відповідність тексту двох документів (ступінь відповідності IDT – ідентично (identity)). Виходячи з викладеного, твердження про те, що це різні стандарти по вимогам, є хибним». Таким чином, Скаржник у повній мірі виконав вимогу тендерної документації. Окрім цього, відповідно до п.43 Постанови №1178 від 12.10.2022 року (надалі - Постанова): Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, стверджуємо, що замовник, у випадку потреби, мав спочатку скористатись вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин, проте замовник цього не зробив чим порушив п.43 Постанови. Отже, Тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена за зазначеною підставою. Аналогічної позиції дотримується Комісії АМКУ у рішеннях №1943-р/пк-пз від 31.01.2024 року та №15429-р/пк-пз від 27.09.2023 року. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1. Протокол особою № 142 від 19.02.2024 року. 2. Рішення №1943 -р/пк-пз від 31.01.2024 року 3. Рішення №15429-р/пк-пз від 27.09.2023 року. 4. Лист №4/01/24 від 02.01.2024 року. Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ВТК "ЛОТОС " та всі наступні рішення; 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником. Додатки: 1. Копія протоколу № 142 від 19.02.2024 року на 3 арк. 2. Копія рішення №1943 -р/пк-пз від 31.01.2024 року на 13 арк. 3. Копія рішення №15429-р/пк-пз від 27.09.2023 року на 11 арк. 4. Копія листа №4/01/24 від 02.01.2024 року на 1 арк. З повагою, Директор ТОВ " ВТК "ЛОТОС " Коробейнікова Людмила Володимирівна
Дата розгляду скарги: 06.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.02.2024 19:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.03.2024 14:45
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.03.2024 № 4213-р/пк-пз, протоколом уповноваженої особи від 04.04.2024 № 254 скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю “ВТК “ЛОТОС” за процедурою закупівлі — “послуги з прання білизни, за кодом ДК 021:2015 - 98310000-9 “Послуги з прання і сухого чищення”, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-12-11-021658-a.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВТК "ЛОТОС", Людмила КОРОБЕЙНІКОВА 380673609394 go.ukdsv@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 54e6f83e9a75449f868ff4907a3e621e
Заголовок пункту скарги: рішення про відхилення тендерної пропозиції
Опис заперечення: Протокол особою № 142 від 19.02.2024 року.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення: Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 11 додатку 2 до тендерної документації: …. для підтвердження учасник надає Сертифікат ISO 45001:2019 чинний на весь період виконання робіт, видай органом сертифікації із відповідним звітом про сертифікацію.
У складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист №12-16 від 18.02.2023 року (файл: гар лист безпека праці.pdf), в якому зазначено про неухильність дотримання діючих НПА щодо охорони здоров’я та безпеки праці та сертифікат ISO 45001:2018 «Система менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування» ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Система менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (файл: 45001_ТОВ ЛОТОС_ДП.pdf).
Відповідно до листа №4/01/24 від 02.01.2024 року (дадається до скарги): «ДСТУ ISO 45001-2019 та ISO 45001-2018 є повністю ідентичними стандартами і відповідність вимогам одного стандарту автоматично означає відповідність вимогам іншого стандарту.
Це доводиться тим, що:
1.Текст ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT) є дослівним перекладом з англійської мови тексту ISO 45001:2018, IDT.
На це прямо вказує пункт 3 Передумови ДСТУ 45001-2019: «Національний стандарт відповідає ISO 45001:2018 Occupational health and safety management systems — Requirements with guidance for use (Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування. Ступінь відповідності — ідентичний (IDT). Переклад з англійської (en).
2. Повна назва ДСТУ 45001-2019: «ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)». Згадування у дужках ISO 45001:2018, IDT вказує на повну відповідність тексту двох документів (ступінь відповідності IDT – ідентично (identity)).
Виходячи з викладеного, твердження про те, що це різні стандарти по вимогам, є хибним».
Таким чином, Скаржник у повній мірі виконав вимогу тендерної документації.

Окрім цього, відповідно до п.43 Постанови №1178 від 12.10.2022 року (надалі - Постанова): Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, стверджуємо, що замовник, у випадку потреби, мав спочатку скористатись вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин, проте замовник цього не зробив чим порушив п.43 Постанови.
Отже, Тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Аналогічної позиції дотримується Комісії АМКУ у рішеннях №1943-р/пк-пз від 31.01.2024 року та №15429-р/пк-пз від 27.09.2023 року.


Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол особою № 142 від 19.02.2024 року.
2. Рішення №1943 -р/пк-пз від 31.01.2024 року
3. Рішення №15429-р/пк-пз від 27.09.2023 року.
4. Лист №4/01/24 від 02.01.2024 року.

Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.

Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь

Щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: f45e78ce39a84f5c8087293028033bdd
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-11-021658-a.a1
Назва: Щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Шановний Замовнику! Цією вимогою повідомляємо про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Нами були виявлені порушення вимог тендерної документації зі сторони учасника ТОВ "ВТК "ЛОТОС" а саме: 1. Відповідно пп.1 п.1 Додатку 1 учасник мав надати документи на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: «Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування, стан (Обов’язкове зазначення приміщення та обладнання). На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном з актами прийому-передачі відповідного майна. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини)». На цю вимогу учасник, у складі своєї пропозиції, зазначив наявне авто, та на підтвердження права користування надав договір оренди, який у відповідності до чинного законодавства є нікчемним. Відповідно до ст. 799 Цивільного Кодексу України договір найму транспортного засобу укладається у письмовій формі. Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. У разі недодержання сторонами вимоги закону, в частині нотаріального посвідчення договору, такий договір є нікчемним (ст. 220 ЦК України). Звертаємо Вашу увагу, що постанова КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) містить імперативні норми в частині подання недостовірної інформації учасником у складі пропозиції. Відтак пропозиція ТОВ "ВТК "ЛОТОС" мала бути відхилена Замовником. 2. ТОВ "ВТК "ЛОТОС" не виконав вимогу п. 11 Додатку 2 Технічне завдання, а саме: «Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції зобов’язані подати гарантійний лист, що під час надання послуг він згідно технічного завдання будуть неухильно дотримуватись діючих нормативних документів щодо охорони здоров’я та безпеки праці, з урахуванням таких чинників, як середовище, у якому функціонує організація та безпосередній вплив на здоров’я від наданих послуг, для підтвердження учасник надає Сертифікат ISO 45001:2019 чинний на весь період виконання робіт, виданий органом сертифікації із відповідним звітом про сертифікацію.». Учасник надав звіт щодо проведення сертифікації щодо стандарту ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосовування», що не відповідає вимогам Технічних характеристик щодо наданої послуги. Відтак пропозиція ТОВ "ВТК "ЛОТОС" мала бути відхилена Замовником із урахуванням п. 44 Особливостей, як така що не не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. З метою недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможцем ТОВ "ВТК "ЛОТОС" .
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 1. Оскільки договір оренди транспортного засобу укладено між двома суб’єктами підприємництва ТОВ «ВТК «ЛОТОС» та Фізичною особою-підприємцем Коробейніковим М.В. з метою використання орендарем транспортного засобу у своїй підприємницькій діяльності для отримання прибутку, то  не можна вважати, що в цих договірних правовідносинах ФОП Коробейніков М.В. діяв як фізична особа, а тому немає підстав для висновку про необхідність нотаріального посвідчення такого договору оренди відповідно до вимог ч. 2 ст. 799 ЦК України. Відповідна позиція зафіксована Великою Палатою Верховного Суду у постанові від 14 червня 2023 року у справі № 125/1216/20 щодо питання, чи підлягає нотаріальному посвідченню договір оренди транспортного засобу, стороною якого є ФОП. 2. ДСТУ ISO 45001-2019 та ISO 45001-2018 є повністю ідентичними стандартами і відповідність вимогам одного стандарту автоматично означає відповідність вимогам іншого стандарту. Це доводиться тим, що: - Текст ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT) є дослівним перекладом з англійської мови тексту ISO 45001:2018, IDT. На це прямо вказує пункт 3 Передумови ДСТУ 45001-2019: «Національний стандарт відповідає ISO 45001:2018 Occupational health and safety management systems — Requirements with guidance for use (Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування. Ступінь відповідності — ідентичний (IDT). Переклад з англійської (en). - Повна назва ДСТУ 45001-2019: «ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)». Згадування у дужках ISO 45001:2018, IDT вказує на повну відповідність тексту двох документів (ступінь відповідності IDT – ідентично (identity)). Виходячи з викладеного, твердження про те, що це різні стандарти по вимогам, є хибним.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

оскарження рішення про відміну закупівлі

Номер: 0802d9816f7b454495b32bb6c0e48b07
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-11-021658-a.c2
Назва: оскарження рішення про відміну закупівлі
Скарга:
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-11-021658-a, Товариство з обмеженою відповідальністю "ВТК "ЛОТОС" (надалі за текстом – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало свою тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було - код ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення, що зазначено у оголошенні. За результатами аукціону нами було надано найкращу пропозицію. Втім для ухилення від укладання з нами договору замовником було прийнято безпідставне рішення про відміну тендеру з наступним обґрунтуванням – «Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: 1. Не коректно зазначений Всеукраїнський стандарт в частині Технічного завдання 2. Не врахований повний перелік послуг відповідно до коду ДК 98310000-9 «Послуги з прання і сухого чищення», на цьому етапі проведення закупівлі не можливо внести зміни та привести у відповідність Технічне завдання/Проєкт договору Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.» Також у системі закупівель зазначено – «Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель Коментар щодо відміни: 1. Не коректно зазначений Всеукраїнський стандарт в частині Технічного завдання 2. Не врахований повний перелік послуг відповідно до коду ДК 98310000-9 «Послуги з прання і сухого чищення», на цьому етапі проведення закупівлі не можливо внести зміни та привести у відповідність Технічне завдання/Проєкт договору » Вважаємо це рішення безпідставним та таким, що порушує наші права. Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі пропозиції, та зроблено усе необхідне для укладання договору із замовником, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю. Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Замовник відміняє тендер у разі - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Відповідно до п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022р: Замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Зазначимо, що на нашу думку замовник у власному рішенні та у інформації з порталу про відміну процедури так і не зазначив яке саме порушення законодавства у сфері публічних закупівель та якої саме норми закону було здійснено. Аналогічні рішення Органу Оскарження по справам – №16446-р/пк-пз від 19.07.2021, № 25811-р/пк-пз від 17.11.2021, № 6677-р/пк-пз від 16.05.2023. В зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що рішення замовника про відміну тендеру має бути скасованим Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1. Протокол №8 від 04.01.2023 року. 2. Рішення №16446-р/пк-пз від 19.07.2021р. 3. Рішення № 25811-р/пк-пз від 17.11.2021р. 4. Рішення № 6677-р/пк-пз від 16.05.2023р. Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. запобігання корупційним діям і зловживанням; 3. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Вважаємо, що Замовник зловживаючи власними правами незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації та є найкращою за ціною. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.5, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відміну тендеру на придбання послуг з прання білизни, за кодом ДК 021:2015 - 98310000-9 «Послуги з прання і сухого чищення», номер оголошення UA-2023-12-11-021658-a.
Дата розгляду скарги: 19.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.01.2024 18:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.01.2024 11:10
Дата виконання рішення Замовником: 16.02.2024 13:06
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.01.2024 № 1186-р/пк-пз протоколом уповноваженої особи від 16.02.2024 скасовано рішення про відміну процедури закупівлі — "Послуги з прання білизни, за кодом ДК 021:2015 - 98310000-9 "Послуги з прання і сухого чищення", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-12-11- 021658-a (протокол 3 8 від 04.01.2024).
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВТК "ЛОТОС", Людмила КОРОБЕЙНІКОВА 380673609394 go.ukdsv@gmail.com