• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Брикети паливні з відходів рослинної сировини типу «Піні – Кей» (або еквівалент) (Лушпиння соняшнику) ДК 021:2015: 09110000-3)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).

Торги не відбулися

2 268 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 687.00 UAH
Період оскарження: 11.12.2023 16:49 - 16.12.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Незаконна вимога щодо надання документів

Номер: cf381e4d415e47008d1fd4c4ade600a7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-11-018736-a.a2
Назва: Незаконна вимога щодо надання документів
Вимога:
Шановний Замовнику. Звертаємо вашу увагу, що у відповідності до п.29 постанови КМУ №1178 У разі здійснення закупівель твердого палива, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, ( зокрема в частині надання будь-яких документів), що не передбачені відповідним національним стандартом ( у вашому випадку ДСТУ 7124). Також радимо ознайомитись із закупівлею UA-2023-09-11-003463-a, де такі прописані документи ( аналогічні вашим) були двічі успішно оскаржені ( рішення АМКУ додаються). Чекаємо на внесення змін в тендерну документацію, та усунення дисримінаційних вимог.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 р. Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. Технічні специфікації повинні містити чіткий опис вимог замовника, на підставі якого учасники змогли б розробити відповідні тендерні пропозиції. Встановлення вимоги, про надання сканкопії з оригіналу або копії діючого станом на дату розкриття тендерних пропозицій свідоцтва про належність пропонованих паливних брикетів до альтернативного палива, виданого Державним агентством з енергоефективності та енергозбереження України на ім’я учасника процедури торгів, дає змогу встановити законність походження товару та запобігти негативним наслідкам фінансування діяльності тих суб’єктів, до яких застосоване санкційне законодавство. Практика публічних закупівель засвідчує, що є низка суб’єктів господарювання, які отримали товар для реалізації не підтвердженим способом. Тобто, звідки та яким чином такий товар з’явився на підконтрольній Україні території часто є незрозумілим та шкідливим для економіки держави. Замовник не втручається в порядок ведення своєї діяльності учасниками процедур закупівлі. Кожен учасник закупівлі повинен налагодити свою господарську діяльність таким чином, щоб забезпечити договірні відносини із постачальниками та/або виробниками з метою підтвердження законності походження товару, який складає предмет закупівлі. У відповідності зі статтею 42 Конституції України «кожний має право на підприємницьку діяльність, не заборонену законом». Тому підприємства мають право без обмежень приймати рішення і здійснювати самостійно будь-яку діяльність, яка не суперечить чинному законодавству. Держава не має права втручатись у порядок ведення господарської діяльності суб’єктами господарювання, зокрема в частині обмеження вимог щодо свободи укладання договорів із контрагентами. Цивільним кодексом України за статтею 627 передбачено: «Відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості». Відтак процедура оформлення договірних відносин учасника із виробником товару або його офіційним представником, а як наслідок отримання копії сертифікату (посвідчення) якості або протоколу випробувань, на кожну партію товару, лежить у сфері виключного права та компетенції учасника процедури закупівлі. Учасник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання вимоги за тендерною документацією саме в тій редакції, яка сформована Замовником закупівлі і не надає доказів, що вказаний показник за тендерною документацією не відповідає будь-яким державним стандартам.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Невідповідність технічних показників вимогам ДСТУ

Номер: 46097f25fa5641129ed758dc549c64a0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-11-018736-a.a1
Назва: Невідповідність технічних показників вимогам ДСТУ
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємо вашу увагу не незаконність ваших дій в частині визначення технічних показників товару. Змінить ваші показники ( зокрема, масова частка сіри, вихід летких речовин, щільність, товщина та інш) на ті, які передбачені ДСТУ 7124. В інакшому випадку ваша тендерна документація буде оскаржена на предмет дискримінаційних вимог в уповноваженому органі ( АМКУ).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу № UA-2023-12-11-018736-a.a1, повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 р. Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. Технічні специфікації повинні містити чіткий опис вимог замовника, на підставі якого учасники змогли б розробити відповідні тендерні пропозиції. Відповідно до пункту 1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження реєстру наданих документів та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (згідно Додатку №2), та інші відомості що передбачено тендерною документацією. Також, необхідно зазначити що Додатком 2 до тендерної документації передбачено наступне: «Еквівалентом вважається еквівалентний товар, який є за своїми описовими, кількісними, технічними та іншими характеристиками є ідентичним товару, у цьому Додатку, зокрема має ідентичні наступні характеристики (ознаками): (a) сфера (галузь) застосування; (b) призначення; (c) методи/способи застосування; (d) склад (матеріал), комплектація, фізичні характеристики, форма випуску/ пакування; (e) шкідливі фактори та вплив на живі організми й довкілля». Частина друга статті 158 Митного кодексу України визначає, що під еквівалентними товарами розуміються українські та іноземні товари, які є ідентичними за описовими, кількісними і технічними характеристиками іноземним товарам, які вони замінюють, ввезеним для операцій з переробки на митній території України. Тобто, Замовник передбачив можливість участі у процедурі закупівлі учасників, які б надали йому еквівалент. На виконання вимог законодавства, Замовником оприлюднено Додаток №2 до Тендерної документації. Тобто, розміщений Додаток № 2 до тендерної документації не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року (зі змінами), Постанові Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 та включає в себе технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, технічну специфікацію та жодним чином не спрямовані на те, що з боку учасників унеможливлюють виконання умов тендерної документації, не порушують права та законні інтереси учасників, пов’язані з участю у даній процедурі закупівлі та не перешкоджають учасникам взяти участь у відкритих торгах й подати свою тендерну пропозицію.
Статус вимоги: Відхилено