• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Бензин А-95 (талони), Бензин А-92 (талони), Дизельне паливо (талони), Газ скраплений (талони)

Завершена

10 532 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 105 320.00 UAH
Період оскарження: 11.12.2023 15:48 - 16.12.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: 0aaf8275db064e7bb0858b45f367f2ed
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-11-016067-a.b1
Назва: Дискримінаційні умови тендерної документації
Вимога:
Відповідно до п. 1 Додатку 2 тендерної документації у складі пропозиції учасник повинен надати довідку, в якої зазначено адресу розташування АЗС / АГЗП учасника в межах міста Первомайський, Харківської області) (власну або орендовану. Дана умова тендерної документації обмежує участь серед учасників, оскільки не можуть брати участь учасники, які працюють на підставі "партнерських" договорів (поставки, купівлі-продажу тощо). Згідно з п. 10 Додатку 2 тендерної документації "Учасник має підтвердити наявність чинних ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним на запропонованих Учасником АЗС." Відповідно до статті 1 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального»: роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки та/або реалізація скрапленого вуглеводневого газу в балонах для побутових потреб населення та інших споживачів; Відповідно до статті 15 зазначеного Закону - Для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів: документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об’єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об’єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення; акт вводу в експлуатацію об’єкта або акт готовності об’єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об’єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об’єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального; дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального. Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник. У разі якщо зазначені документи видані (оформлені) іншій особі, ніж заявник, такий заявник додатково подає документи, що підтверджують його право на використання відповідного об’єкта. Тобто, Скаржник, не маючи права на використання об’єктів АЗС, не має права на отримання ліцензії на роздрібну торгівлю пальним з АЗС партнера. Замовник встановлює обмежувальну умову щодо надання учасниками талонів БЕЗСТРОКОВИМ терміном дії, що суперечить ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару. На підставі вищевикладеного керуючись п. 55-59 Особливостей, вважаємо, що тендерна документація Замовника містить дискримінаційні вимоги та вимоги, які порушують чинні норми Особливостей та Закону, а саме статтю 5 Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та частину 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», ПКМУ № 157 від 17.02.2023 року та ПКМУ № 1178 від 12.10.2022 року. Додатково зазначаємо, що з даного питання існує стала практика органу оскарження. Тому у випадку, не внесення змін, ми вимушені будемо звернутись до органу оскарження. При цьому, дане оскарження призведе до затягування проведення відкритих торгів з особливостями.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Ваша вимога розглянута, були внесені зміни до Тендерної документації для учасників, які працюють на підставі партнерських договірів. По другому питанню, в тендерній документації в п.7 додатку 2 зазначено термін дії паливних талонів на паливо не меньше 3х місяців, вимоги замовника встановлюють обмежену умову щодо надання Учасниками талонів БЕЗСТРОКОВИМ терміном дії - не відповідає дійсності.
Статус вимоги: Задоволено