-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Надання послуг із збирання, зберігання, оброблення та знешкодження небезпечних відходів, код ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Завершена
664 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 320.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 320.00 UAH
Період оскарження:
11.12.2023 13:18 - 16.12.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
e87829674c7144adb68235944ac713f8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-11-010239-a.c6
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник, а також можливий Учасник та у наступному потенційний Переможець даної процедури закупівлі, звертаємося до Вас із наполегливою порадою ознайомитись з чинним законодавством, а особливо, стосовно діяльності НАЗК. Для Вашої ж зручності надаємо посилання:
https://prosvita.nazk.gov.ua/encyclopedia/ponyattya-koruptsiyi
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1700-18#Text
Сподіваємось на недопущення неправомірного обмеження конкуренції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.12.2023 12:26
Вирішення:
Суть вимоги не зрозуміла.
Постанова КМУ № 1178 від 12.10.2022р.:
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
d7ff7b16e4744e5da38723d3b6510685
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-11-010239-a.a5
Назва:
Вимога
Вимога:
"Прописування тендер під когось" - слід розуміти як обмовку за Фрейдом?
Ще раз вимагаємо від Замовника адекватної реакції на вимоги у відповідності до законодавства.
Конкретних відповідей із посиланням на відповідні законодавчі норми надано не було.
На підставі чого Замовник порушує законодавство та ще дозволяє собі некоректні та образливі епітети?
Окрім службових обов'язків є ще норми етичної поведінки, закликаємо Замовника дотримуватись їх!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.12.2023 11:55
Вирішення:
Шановний учасник! Замовник та його уповноважена особа діє виключо в межах та спосіб визначених чинним законодавством України.
Всі бажаючі особи можуть прийняти участь у даній процедурі закупівлі.
Але , ніхто не має привілеїв перед законом.
Наголошую, що захист честі і ділової репутації захищається законом. Ви прямо звинуватили Замовника у корупційних діях.
Або надайте докази, обо чекаємо на спростування інформації, або отримаєте позов до суду.
Дякую.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
94d9f0b69ad54d7dbc6f4b4c118e97b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-11-010239-a.a4
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник!
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, у противному випадку ми будемо привертати увагу контролюючих органів щодо порушення законодавства з боку уповноваженої особи та спонукання корупційним діям із конкретним учасником!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.12.2023 11:22
Вирішення:
Ваша вимога не задоволена.
Під Вас ніхто не буде прописувати тендер.
Всі Учасники рівні перед Законом.
Дякую.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
d37f49d620934da688f74e5a5ba6b58a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-11-010239-a.a3
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник!
Яким чином ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі", яка містить кваліфікаційні критерії -має відношення "виконання технічних вимог Учасником"?
Складаєтсья враження, що уповноважена особа не досконало знає чинне законодавство здійснення публічних закупівель в Україні.
Повторно наголошуємо, що згідно ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прописуючи дискримінаційні вимоги в тендерній документації - Замовник грубо порушує принципи здійснення публічних закупівель!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.12.2023 11:20
Вирішення:
Відповідь на вашу вимогу надана у попередній відповіді.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога ТД
Номер:
ed8190eb80b44cd4a5093e780be9bdd3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-11-010239-a.c2
Назва:
Дискримінаційна вимога ТД
Вимога:
Шановний Замовник!
Відповідно до п.8. Додатку 2 вимагається надання :
8. Учасник при наданні послуг, для пакування медичних, відходів надає Замовнику тару – пластикові мішки/пакети щільністю не менше 150 мкм у кількості згідно заявки. Учасник до тендерної пропозиції надає копії документів, що підтверджують наявність в нього відповідних мішків/пакетів (договір на постачання та/або сертифікат відповідності та/або, паспорт якості). На виконання вимог даного пункту Учасник надає гарантійний лист у складі пропозиції.
Вимоги щодо пакування небезпечних медичних відходів містяться в «ДЕРЖАВНИХ САНІТАРНО-ПРОТИЕПІДЕМІЧНИХ ПРАВИЛАХ І НОРМАХ щодо поводження з медичними відходами» (далі - Правила), затверджених Наказом Міністерства охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325, зокрема, Додатком 1 «МАРКУВАННЯ І ПАКОВАННЯ небезпечних медичних відходів» Правил, передбачається зазначення наступних критеріїв: Вид відходів; Маркування ємностей (первинного паковання), при поводженні з медичними відходами в закладі; Вид ємності первинного паковання; Маркування ємностей (вторинного паковання), які передаються перевізнику; Вид ємності вторинного паковання. Звертаємо Вашу увагу, що у Правилах відсутнє жодне посилання на товщину пакування. Окрім цього, для різних видів відходів, у тому числі, які входять до переліку найменування послуг (відходів), що є предметом закупівлі (Категорія небезпеки «В» та «С» - Додаток 4 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмета закупівлі»), згідно Переліку, використовуються різні види ємностостей (контейнери, мішки/пакети). Українські виробники випускають спеціалізоване сертифіковане пакування у відповідності до нормативно-правових актів різної товщини. Замовник не наводить критеріїв, на підставі яких звужує вимоги щодо пакування саме до вказаних ним характеристик.
Оскільки вимоги Замовника є дискримінаційними, необґрунтованими та незаконними, вимагаємо Замовника привести їх у відповідність до законодавства шляхом видалення вимоги стосовно товщини та викласти у наступній редакції: « Учасник при наданні послуг, для пакування медичних, відходів надає Замовнику тару – пластикові мішки/пакети у кількості згідно заявки. Учасник до тендерної пропозиції надає копії документів, що підтверджують наявність в нього відповідних мішків/пакетів (договір на постачання та/або сертифікат відповідності та/або, паспорт якості). На виконання вимог даного пункту Учасник надає гарантійний лист у складі пропозиції.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.12.2023 10:13
Вирішення:
Шановний Учасник! Якщо Замовник не ставить будь-яких інших конкретних вимог до пакетів, то такі пакети надаються виключно в межах і спосіб, передбачених тендерною документацією. Вважаю, що в тендерній документації чітко вказано всі критерії та вимоги до всіх учасників. Дякую
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна та некоректна вимога ТД
Номер:
1c6a06a537ed4356b04d8fed77619e3a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-11-010239-a.c1
Назва:
Дискримінаційна та некоректна вимога ТД
Вимога:
Шановний Замовник!
Відповідно до п.6. та п. 7. Додатку 2 вимагається надання :
6. Учасник повинен надати копію позитивного висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданої безпосередньо на ім’я Учасника, стосовно встановлення відповідності об’єкту експертизи вимогам санітарних норм і правил (оброблення та видалення небезпечних відходів).
7. Учасник повинен надати копію позитивного висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданої безпосередньо на ім’я Учасника, на технологічний регламент на виконання робіт із знищення небезпечних відходів. При цьому, лише у одному пункті тендерної документації Замовник чітко встановлює які саме операції необхідно здійснити, а саме у Додатку 2 до ТД «Кількість та найменування послуги» Клінічні та подібні їм відходи необхідно здійснити збирання, зберігання, знешкодження! Жодного посилання на оброблення, видалення чи знищення відсутнє. Тож на якій піставі Замовник вимагає Висновки СЕС які жодним чином не стосуються предмета закупівлі?
Відповідно до ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Враховуючи зазначене, вимагаємо Замовника внести зміни до тендерної документації, шляхом видалення конкретизованих висновків, які не відносяться до закупівлі та викласти вимогу ТД у коректній редакції : «Учасник повинен надати копію позитивного висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданої безпосередньо на ім’я Учасника, стосовно встановлення відповідності об’єкту експертизи - поводження з небезпечними відходами вимогам санітарних норм і правил (відходи повинні відповідати предмету закупівлі)».
У разу ігнорування, ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби України для здійснення державного контролю за дотриманням законодавства у сфері закупівель та захисту економічної конкуренції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.12.2023 10:04
Вирішення:
Шановний Учасник! З метою підтвердження благонадійсності постачальника, можливості виконання умов договору в повному обсязі, Замовником прийнято рішення щодо надання документів, які підтверджують можливість виконання технічних вимог Учасником.
Поміж того, зауважую, що ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" визанчено, що
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
{Абзац другий частини третьої статті 16 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1530-IX від 03.06.2021}
4. Під час проведення торгів із обмеженою участю замовником застосовуються всі кваліфікаційні критерії, встановлені частиною другою цієї статті.
5. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Статус вимоги:
Відхилено