-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Багатофункціональній пристрій
Завершена
100 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 504.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 504.00 UAH
Період оскарження:
03.05.2018 11:26 - 07.05.2018 12:00
Вимога
Вирішена
Скарга
Номер:
51a6ba7759a44d588e257a399ada0ff8
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-03-000684-a.b3
Назва:
Скарга
Вимога:
Учасник не надав партнерский сертифікат з виробником стасовно, Додатка 3 п. 1,3
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.05.2018 12:33
Вирішення:
Данна закупівля на стадії розгляду. Ваша вимога буде прийнята до уваги.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
627687446a9947b18200ceada2fc2f6c
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-03-000684-a.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник, Ви свідомо обмежуєте коло потенційних учасників. Авторизаційний лист від виробника надає додаткові гарантії поставки необхідного товару, зменшить рівень ризику поставки неякісних чи фальсифікованих товарів. Ця вимога свідчить про те, що Замовник прописує умови під конкретного постачальника.
Звертаємо увагу, на те що під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» використовується порядок здійснення допорогових закупівель, тому Ви не маєте права використання ч. 3 ст.22 ЗУ. Ви повинні дотримуватися принципів здійснення закупівель наведених в п. 6.2 наказу № 35 ДП ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ.
У разі, Якщо не будуть змінені умови закупівлі, після проведення аукціону, буде направлене звернення до ДАСУ з метою перевірки дій посадових осіб.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.05.2018 10:42
Вирішення:
Авторизаційний лист від виробника надає додаткові гарантії поставки необхідного товару, зменшить рівень ризику поставки неякісних чи фальсифікованих товарів.
право Замовника передбачено ч. 3 ст.22 ЗУ «про публічні закупівлі», а саме «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідно до неї включити», то ж дана вимога є перш за все, як документальне підтвердження щодо надання учасником гарантій поставки. Оскільки є нагальна потреба у даній закупівлі. Тож замовник не може ризикувати при даній закупівлі та має уникати недобросовісних постачальників, та не якісного товару.
Також керуючись наказом Зовнішторгвидав № 35 п. 6 Замовник має право на власний розсуд публікувати вимоги до предмета закупівлі з метою забезпечення безперебійної роботи медичної установи.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
430b0b91d5794150b1a171984a45bc44
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-03-000684-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Авторизаційний лист від виробника – прохання прибрати цей пункт, адже вона обмежує коло потенційних учасників, також ця вимога є дискримінаційною.
Відповідно до п.п. 6.2. п.6 Порядку здійснення допорогових закупівель під час здійснення допорогових закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник торгів повинен бути виробником товару або мати статус партнера від офіційного дистриб’ютора товару.
Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Окремо прошу звернути Вашу увагу, що крім зазначених правових підстав, доречно продивитись та взяти до уваги сформований перелік рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, зокрема: Рішення Антимонопольного комітету № 1238 від 29.07.2013, № 730 від 20.05.2015, рішення № 810 від 29.05.2015, рішення № 1167 від 24.09.2014, рішення № 1606 від 20.07.2016, яка вже дала оцінку не правомірності подібних вимог, які неправомірно застосовуються Замовником в державних закупівлях. Додатково звертаю увагу шановного Замовника на Вимоги та відповідальність яка передбачена в Законі України Про захист економічної конкуренції від 11.01.2001 № 2210-III відповідно до ст. 15 Антиконкурентні дії органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю передбачено: пряме або опосередковане примушення суб'єктів господарювання до пріоритетного укладення договорів, першочергової поставки товарів певному колу споживачів чи першочергового їх придбання у певних продавців; надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; 3. Вчинення антиконкурентних дій органів влади, рганів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом. дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; На підставі ознак перелічених в ст. 50 даного Закону має застосовуватися відповідальність передбачена ст. 51-55.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.05.2018 20:54
Вирішення:
Повідомляємо, що авторизаційний лист від виробника надає додаткові гарантії поставки необхідного товару, зменшить рівень ризику поставки неякісних чи фальсифікованих товарів (адже виробник або імпортер надаючи такого листа авторизації/гарантійного листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, яке він виробляє або завозить). Слід зауважити право Замовника передбачено ч. 3 ст.22 ЗУ «про публічні закупівлі», а саме «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідно до неї включити», то ж дана вимога є перш за все, як документальне підтвердження щодо надання учасником гарантій поставки. Оскільки є нагальна потреба у даній закупівлі. Тож замовник не може ризикувати при даній закупівлі та має уникати недобросовісних постачальників, та не якісного товару. Слід зауважити, що рішення АМКУ, це не нормативні документи, якими регулюється публічні закупівлі і мають рекомендаційний характер. До того, ж слід зауважити, що по кожному з рішень проводяться індивідуальні засідання, які стосуються конкретних учасників, скаржників та замовників, та не можуть бути застосовані до всіх лікувальних закладів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні