• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дороги по вул. В. Інтернаціоналістів (від №80 до №102) у м. Тульчині, Вінницької обл.

Завершена

904 642.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 046.00 UAH
Період оскарження: 12.04.2018 18:15 - 17.04.2018 18:20
Вимога
Відхилено

Неправомірне визначення переможця

Номер: 60ca37abf62b46dc94855876810e7995
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-12-000581-b.c2
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
На нашу вимогу, вами надано відповідь, про те, що ТОВ «Шляхбудматеріали» надав ніби всі матеріали, в т.ч. копії сертифікатів відповідності. Своєю відповіддю ви роз‘яснили фактично, що ЗАМОВНИК вимагав будь-які копії сертифікатів з будь-якого АБЗ, а не на суміші, які будуть поставлятися з АБЗ, який знаходиться за адресою: смт .Тростянець, вул. Промислова, 5, оскільки даний АБЗ знаходиться на відстані, що не перевищує 60 км від місця виготовлення асфальтобетонної суміші до місця виконання робіт, як вимагалося у тендерній документації. Даний учасник надає копії зазначених документів на усі закупівлі, в яких він приймає участь, хоча копії атестатів виробництва надає різні, в залежності від місця виконання робіт. Тендерний комітет не з‘ясував питання належності сертифікатів відповідності, тому всупереч вимогам тендерної документації і наказу № 35 ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 і порядку, на мою думку на користь ТОВ «Шляхбудматеріали», не з‘ясував відповідність пропозиції вимогам, зазначеним в оголошеннях про закупівлі. Ігнорування членами тендерного комітету встановлення істини з приводу подачі недостовірних документів всупереч вимогам замовника, повторюю саме надання копій сертифікатів тих сумішей, які будуть доставлятися з АБЗ смт Тростянець, на мою думку, буде причиною зловживання посадових осіб на користь певних осіб з метою освоєння бюджетних коштів. Для з’ясування, до якого асфальтобетонного заводу належать надані учасником копії сертифікатів відповідності матеріалів, запросіть в учасника копії протоколів випробувань №002, №003, №005, №007 від 05.05.2017 року лабораторії підприємства, згідно яких було видано дані сертифікати. В даних протоколах міститься інформація про місце проведення (адреса, за якою знаходиться асфальтобетонний завод) відбору матеріалів. Враховуючи вище викладене а також те, що термін дії безпідставно наданих копій сертифікатів відповідності спливає 11 травня 2018 року, а договір про закупівлю може бути укладено не раніше 10 травня 2018 року. Виконати усі роботи згідно закупівлі учасник не зможе протягом одного дня, до завершення терміну дії сертифікатів. Звертаємося до Вас, переглянути ще раз тендерну пропозицію ТОВ «Шляхбудматеріали», та скасувати рішення про визначення переможця, оскільки учасник не зможе виконати роботи згідно закупівлі, з використанням сертифікованих матеріалів. В разі не реагування на нашу вимогу та підписання Вами договору про закупівлю, ми змушені будемо звертатися до правоохороних органів, органів моніторингу та контролю у сфері публічних закупівель, прокуратури, суду для встановлення справедливості та припинення протиправних дій членами тендерного комітету.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу скаргу від 10.05.2018 повідомляємо, що тендерний комітет Тульчинської міської ради при здійсненні допорогових закупівель керується Порядком здійснення допорогових закупівель товарів, робіт і послуг, затверджений рішенням 7 (позачергової) сесії Тульчинської міської ради 7 скликання від 16.06.2017 №501 (зі змінами і доповненнями внесеними рішенням 21 сесії Тульчинської міської ради 7 скликання від 06.03.2018 №834) (далі – Порядок №501), розроблений на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 (далі – Порядок №35). Визначення переможця по закупівлі робіт «Капітальний ремонт дороги по вулиці В. Інтернаціоналістів ( від № 80 до № 102) у місті Тульчині Вінницької області» Тульчинською міською радою здійснювалось у відповідності до вимог п.9.1. Порядку №35 та п. 4.17 Порядку №501 на підставі тендерної пропозиції Учасника – ТОВ «Шляхбудматеріали». В тендерній документації Замовником вимагались копії сертифікатів відповідності асфальтобетонної суміші згідно ДСТУ та копії атестату виробництва асфальтобетонного заводу, які надані Учасником закупівлі – ТОВ «Шляхбудматеріали». Протоколи випробувань лабораторії підприємства в тендерній документації Замовника не вимагались. 10.05.2018 року на адресу Тульчинської міської ради надійшов лист від ТОВ «Шляхбудматеріали» (за №113/Т/05) з доданими копіями документів, в тому числі сертифікатами відповідності на асфальтобетонні суміші, видані 08.05.2018 та дійсними до 07.05.2019 року, які поширюються на продукцію, що виготовляється серійно. З вищевикладеного слідує, що зі сторони Замовника порушень вимог п. 6.2 наказу № 35 «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель» не має. Розглянувши Ваше оскарження на засіданні тендерного комітету (протокол від 14.05.2018 №49), вирішено відхилити оскарження результату кваліфікації в рамках оголошень щодо закупівлі робіт «Капітальний ремонт дороги по вулиці В. Інтернаціоналістів ( від № 80 до № 102) у місті Тульчині Вінницької області» поданих Учасником – ТОВ «Височанський асфальтобетонний завод» 10. 05. 2018 року.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Неправомірне визначення переможця

Номер: 9db288b079894d3da208e1911955039c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-12-000581-b.c1
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Доброго дня. Відповідно до п. 6.2 Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 N 35 «Порядок здійснення допорогових закупівель» під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників; 5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; 6. запобігання корупційним діям і зловживанням, Туму, просимо тендерний комітет скасувати рішення тендерного комітету №33 від 04.05.2018 року, щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «Шляхбудматеріали», оскільки тендерна пропозиція даного учасника не відповідає вимогам Додатку 4 документації. А саме, в п. 7 Додатку 4 зазначено: «Доставка асфальтобетонної суміші від заводу - виробника до місця проведення робіт не повинна перевищувати 60 км, а термін зберігання і доставки не повинен перевищувати двох годин», а також в п. 8 Додатку 4 зазначено: «Копію Атестату виробництва на асфальтобетонний завод, зареєстрована завірена підписом уповноваженої особи учасника із зазначенням посади та скріплена печаткою (в разі наявності)» Даний Учасник у своїй пропозиції надає Атестат виробництва на асфальтобетонний завод, який знаходиться за адресою: Вінницька обл., смт. Тростянець, вул. Промислова,5. Атестат виданий 16 квітня 2018 року та дійсний по 15 квітня 2019 року. Також учасник надає Сертифікати відповідності, які видані 12 травня 2017 року, та дійсні по 11 травня 2018 року. Але надані сертифікати не належать до АБЗ, який знаходиться в смт. Тростянець, а видані на асфальтобетонний завод який знаходиться за адресою: Вінницька обл. смт. Стрижавка, вул. Київська, 2Б. Даний учасник подавав дані копії сертифікатів відповідності, а також копію Атестату виробництва №АВ.ОДС.044. 020-17 від 05 травня 2017 року дійсний до 04 травня 2018 року виданий на АБЗ за адресою: Вінницька обл. смт. Стрижавка, вул. Київська, 2Б, на участь у торгах, де Замовником є Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області. В тендерній документації була аналогічна вимога, що відстань від місця виконання робіт до виготовлення асфальтобетонних сумішей не може перевищувати 60 км. (копії зазначених документів додаються) Проаналізувавши надану інформацію у пропозиціях ТОВ «Шляхбудматеріали», можна зробити висновок, що учасник надає одні і тіж копії сертифікатів відповідності, але різні копії атестатів виробництва. Згідно Наказу Державної служби автомобільних доріг України від 12 квітня 2006 року N 135, на кожне окреме виробництво видаються свої атестати виробництв продукції на підставі позитивних результатів атестації на відповідність вимогам нормативних документів та порядку сертифікації конкретного виду продукції. Сертифікат відповідності на продукцію, що виготовляється серійно протягом терміну дії сертифіката, та ліцензійна угода на право його застосування протягом встановленого в ліцензійної угоді терміну, видається Органом на підставі обстеження виробництва, позитивних результатів випробувань, проведених акредитованою лабораторією на зразках продукції, відібраних в порядку та кількості, встановлених згідно з нормативною документацією на продукцію, проводиться оцінка системи контролю якості. Технічний нагляд включає перевірки виробництва та контрольні випробування зразків продукції в порядку, що визначений Органом. Сертифікат відповідності надається з терміном дії, що встановлюється ліцензійною угодою з урахуванням терміну дії атестата виробництва. Звертаємо також Вашу увагу на те, що надані сертифікати відповідності втрачають чинність 11 травня 2018 року, що унеможливлює використання сертифікованих асфальтобетонних сумішей на об'єкті, що є предметом закупівлі. Враховуючи п. 9.4. Наказу ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 N 35 «Порядок здійснення допорогових закупівель», договір за результатами проведення Закупівлі підписується між Замовником та Переможцем поза Системою згідно чинного законодавства не раніше ніж через 2 робочих дні після оприлюднення рішення про Переможця Закупівлі, тобто договір про закупівлю буде підписано не раніше 08 травня 2018 року. Згідно п. 4 оголошення про закупівлю «4.Строк поставки товарів або надання послуг: протягом 1,2 місяця з моменту укладання Договору». Отже, учасник не зможе виконати роботи з використанням сертифікованих матеріалів, як вимагається у Додатку 4 до оголошення про закупівлю. Повідомляємо Вас, що в разі не реагування на наше звернення, ми змушені будемо звертатися до контролюючих, правоохоронних та інших органів а також ГО, що здійснюють моніторинг, контроль та перевірки у сфері публічних закупівель щодо дослідження та врегулювання даної ситуації відповідно до вимог чинного законодавства.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вами оскаржуються результати кваліфікації в рамках оголошення закупівлі «Капітальний ремонт дороги по вулиці В. Інтернаціоналістів (від № 80 до № 102) у місті Тульчині Вінницької області» посилаючись на те, що тендерна пропозиція Переможця ТОВ «Шляхбудматеріали», якого визнано Переможцем по закупівлям вищевказаних робіт не відповідає вимогам п. п. 7 та 8 Додатку 4, що не відповідає дійсності, так як в тендерній пропозиції містяться документи, які вимагались Замовником, а саме: надано - довідку про підтвердження забезпечення доставки гарячих асфальтобетонних сумішей відповідних типів та марок на відстані не більше 60 км до місця виконання робіт, що забезпечує їх поставку з відповідними температурними показниками( 140-160 С ); - копію атестату виробництва № АВ.ОДС. 044.025 -18 виданого органом з добровільної сертифікації дорожньо-будівельних матеріалів, конструктивних елементів автомобільних доріг та штучних споруд «Укрдорякість» від 16.04.2018 року, який дійсний до 15.04.2019 року та копії сертифікатів відповідності асфальтобетонних сумішей згідно ДСТУ(п. 9 Додатку 4). Ваше посилання на наказ Державної служби автомобільних доріг України від 12.04.2006 року №135 є безпідставним, так, як він втратив чинність і діючим на даний час є наказ Державного агентства автомобільних доріг №7 від 21.01.2015 року. На підставі вищевказаного вважаємо, що зі сторони Замовника порушень вимог п. 6.2 наказу № 35 «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель» не має і оскарження підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Відхилено