-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з утримання вулично-дорожньої мережі територій Жмеринської міської територіальної громади
Торги відмінено
15 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 150 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 150 000.00 UAH
Період оскарження:
10.12.2023 17:49 - 15.12.2023 00:00
Вимога
Без відповіді
вимога
Номер:
2dbfe796bfa34415988c62ecb1c73cbf
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-10-000905-a.a1
Назва:
вимога
Вимога:
Замовником в тендерній документації та в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено предмет закупівлі: Послуги з утримання вулично-дорожньої мережі територій Жмеринської міської територіальної громади та визначено код ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць.
Водночас, в технічному завданні, яке є додатком №2 до тендерної документації, замовником викладено детальний опис даних послуг, а саме:
Найменування послуг Орієнтовний об'єм послуг, м2 Вартість одиниці, грн.
Сума, грн.
Зимове утримання вулично-шляхової мережі м. Жмеринка
Підмітання та прибирання підмітально-прибиральними машинами територій (за тривалої відсутності опадів у вигляді снігу), м2 4890413
Ручне прибирання територій на ділянках де неможливо застосування механізмів (за тривалої відсутності опадів у вигляді снігу), м2 733561
Підмітання і згрібання снігу плужно-щітковими снігоочищувачами, км/ на добу 90
Заготівля протиожеледної суміші для боротьби з ожеледицею на території м. Жмеринка ,тон 1500
Посипання проїжджої частини та тротуарів інертними матеріалами та реагентами вручну (місць недоступних для механізованого посипання), м2 550170
Посипання проїжджої частини та тротуарів інертними матеріалами та реагентами механізованим способом, км/ на добу 44119104564 яя
90
Літнє утримання вулично-шляхової мережі Жмеринської міської ТГ
Підмітання та прибирання підмітально-прибиральними машинами та вакуумними підмітально-прибиральними машинами територій, м2 11743691
Ручне прибирання територій (місць недоступних для механізованого очищення) м2 1439886
Завантаження та вивезення сміття м.куб 1680
ВСЬОГО:
Згідно з пунктом 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Окрім положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей при здійсненні закупівель замовники повинні дотримуватися також інших нормативно-правових актів. Зокрема, такими нормативно-правовими актами є наказ Мінекономіки № 708 від 15.04.2020 «Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі» (далі - Наказ №708), а також наказ Мінекономіки 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» (Наказ № 1082).
При цьому, національний класифікатор України «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749, крім коду 90610000-6 - «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» містить коди 90510000-5 «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (в т.ч. 90511000-2 «Послуги зі збирання сміття» та 90512000-9 «Послуги з перевезення сміття»), 90910000-9 «Послуги з прибирання» (в т.ч. 90918000-5 «Послуги з очищення урн для сміття») розділу 90000000-7 «Послуги у сферах поводження зі стічними водами та сміттям, послуги у сферах санітарії та охорони довкілля», код 90620000-9 «Послуги з прибирання снігу», тому вказані в технічному завданні послуги щодо завантаження та вивезення сміття після прибирання, послуги з прибирання снігу, послуги з прибирання та підмітання вулиць є окремими предметами закупівлі.
Відповідно п. 2 ч. 2 ст. 21 Закону № 922-VIII, оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити назву предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону № 922-VIII, у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Пунктом 22 ч. 1 ст. 1 Закону № 922-VIII передбачено, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;
Правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), встановлені Порядком Визначення предмета закупівлі, що затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708.
Пунктом 3 Наказу від 15 квітня 2020 року № 708 передбачено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Відтак, беручи до уваги показники кодів перших чотирьох цифр Єдиного закупівельного словника та детальний опис послуг, що наведений у Технічному завданні, вбачається, що Замовником порушено норми законодавства про публічні закупівлі які регулюють правила визначення предмета закупівлі, адже такі послуги як вивезення сміття, послуги з прибирання снігу та послуги з прибирання та підмітання вулиць є окремими предметами закупівлі яким у Єдиному закупівельному словнику присвоєно власні коди.
Процедура розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель врегульована Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, що затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 108. Замовником порушено п.14 вказаного Порядку від 11 червня 2020 року № 108.
Згідно п. 14 Порядку від 11 червня 2020 року № 108, під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Таким чином, Замовник порушив вимоги законодавства щодо визначення предмета закупівлі, що стало причиною іншого порушення, а саме опубліковане Замовником оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації щодо назви послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та коду послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Отже, Замовник порушив норми п. 14 Порядку від 11 червня 2020 року № 108 , тому закупівля має бути скасована.
Окрім того, відповідальність за порушення порядку визначення предмета закупівлі є адміністративною, а фактично це – штраф, який передбачають частини 1, 2 статті 164-14 КпАП.
Пов'язані документи:
Учасник
- UA-2023-12-10-000905-a-open.pdf 14.12.2023 18:18
Дата подачі:
14.12.2023 18:19