• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Хліб пшеничний , Хліб житньо-пшеничний , Батон

Завершена

282 875.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 414.38 UAH
Період оскарження: 09.12.2023 11:50 - 19.12.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Зміни до ТД

Номер: ffeefe06950a40eaadd5a124217090ab
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-09-000455-a.c3
Назва: Зміни до ТД
Вимога:
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Також необхідно внести зміни до Додатку 2 Тендерної документації, де зазаначено "ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ код ДК021:2015-15810000-9 «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби»(Хліб пшеничний 0,650кг., хліб житньо-пшеничний0,700кг, батон 0,450кг)". Дякуєм!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідні зміни в Додаток 2 внесені. Дякую
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Зміни до Тендерної документації

Номер: d61bedae934a4fb69c7dbceed1839874
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-09-000455-a.c2
Назва: Зміни до Тендерної документації
Вимога:
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Внесення змін до скарги
Дата скасування: 14.12.2023 22:17
Вимога
Вирішена

Скарга

Номер: 4984b8cb394a4c489da2975382d17b8c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-09-000455-a.b1
Назва: Скарга
Вимога:
Вважаємо, що тендерна документація Замовника (надалі – Документація) містить дискримінаційні умови, що заважає нашому підприємству прийняти участь в процедурі закупівлі. Наша правова позиція ґрунтується на наступному. Додатком № 2 до Документації встановлені технічні, якісні, кількісні вимоги до предмета закупівлі. - Хліб житньо-пшеничний (3 650 кг.) - Хліб повинен бути масою 0,700 кг, свіжим, якісним форма хліба його смак та запах повинні відповідати даному різновиду хліба. М`якушка хліба повинна бути гарно пропечена, еластична не крихка, рівномірно розпушена. Продукти харчування повинні відповідати умовам ДСТУ та іншій нормативно-технічній документації, що підтверджується сертифікатом якості виробника. Товари, що постачаються повинні мати необхідні копії сертифікатів якості виробника, реєстраційне посвідчення та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України.. - Батон (1 825 кг.) - Країна – виробник: Україна; Загальні вимоги щодо якості: Якість товару має відповідати чинним в Україні стандартам (ДСТУ, ГОСТ) та бути виробленим з дотриманням технічних умов виробництва (ТУ), які передбачені для даного виду харчових продуктів.Якість та безпечність продукції має відповідати вимогам нормативно – правових актів, які регулюють питання безпечності харчових продуктів. Основна сировина: борошно пшеничне вищого ґатунку ; Форма: довгаста, овальна з косими надрізами; Колір: світло-жовтий, без підгорілості; Показники вологості, пористості та кислотності виробу повинні відповідати вимогам діючих в Україні ДСТУ (ГОСТ, ТУ); Вага : - 0,450 кг. Ми, як виробники хліба плануємо прийняти участь у відповідній процедурі закупівлі та на виконання технічних та якісних характеристик предмету закупівлі планує запропонувати наступний товар: Хліб житньо-пшеничний – вагою 0,65 кг., 0,9 кг. ДСТУ 4583:2006 Хліб із житнього та суміші житнього і пшеничного борошна. Загальні технічні умови Батон – вагою 0,5 кг. ДСТУ 4587:2006 Вироби булочні Пунктом 5.1 ДСТУ 2120:2021 «Хлібопекарське виробництво. Терміни та визначення понять», ДСТУ вищенаведених виробів встановлено вимоги до готової продукції, а саме вага Хліба житньо-пшеничного – 0,5 кг. і більше; вага батона – до 0,5 кг. Дозволено за рішенням приймальної комісії виробляти хліб меншої маси. Конкретну масу виробів зазначають в уніфікованій рецептурі, та її регулює у встановлених межах підприємство-виробник. Допустимі відхили середньої маси 10 шт. виробів, зважених одночасно, в кінці терміну максимальної витримки на підприємстві після виймання з печі не повинні перевищувати мінус 2,5 % від встановленої маси одного виробу. Допустимі відхили маси штучного виробу в кінці терміну максимальної витримки на підприємстві після виймання з печі не повинні перевищувати мінус 3,0 %. Тобто, державні стандарти встановлюють тільки мінімальну/максимальну вагу (масу) одиниці хлібобулочного виробу. Натомість конкретну вагу (масу) виробу зазначають в уніфікованій рецептурі, та її регулює у встановлених межах підприємство-виробник. Враховуючи зазначене, вимога щодо технічних характеристик продукції, визначена Документацією, стосовно ваги одиниці продукції, визначеної в штуках для хлібу житньо-пшеничного - 0,7 кг та для батона - 0,45 кг без визначення аналогу (альтернативи) не відповідає вимогам ДСТУ4587:2006 та ДСТУ 4583:2006. Виходячи з наведеного, взяти участь у відповідній процедурі закупівлі зможуть тільки ті суб’єкти господарювання, продукція яких має вагу одиниці продукції хлібу житньо-пшеничного - 0,7 кг за штуку та для батона - 0,45 кг за штуку, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, і до Скаржника. Окремо наголошуємо, що Антимонопольний Комітету України неодноразово у своїх рекомендаціях про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобіганням порушення законодавства про захист економічної конкуренції вказував наступне: - головна ознака умов Документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінації учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасників торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вживаються об’єктивно необхідними для успішного виконання 5 договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам (виконавцям, підрядникам), які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Наявність вищенаведених дискримінаційних умов не дає можливість Скаржнику, як офіційному підприємству-виробнику продукції, що є предметом закупівлі, взяти участь у такій закупівлі, за умови повної відповідності його документів щодо спроможності поставки товару, який є предметом закупівлі. Частиною першою статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті відповідного 5 Закону. Аналогічна правова позиція висловлена у рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.03.2023 № 2805-р/пк-пз. У зв’язку із цим, просимо внести зміни до Документації в частині виключення вимог до ваги одиниці продукції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесено зміни до Тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено