-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Бензин А-95 та дизельне пальне
Завершена
320 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 205.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 205.00 UAH
Період оскарження:
09.12.2023 08:16 - 19.12.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
61ca5a5a13c64a86aa2df959a8201b7f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-09-000103-a.a2
Назва:
Щодо встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації
Вимога:
Звертаємо увагу Замовника на наявність у тендерної документації дискримінаційних умов. Так, відповідно до пункту 5 Додатку 2 тендерної документації учасник торгів повинен мати не менше 5-ти власних та/або орендованих АЗС та/або партнерських автозаправних станцій в м. Житомир. Якщо, дослідити розташування та кількість АЗС, вбачається явне надання переваги конкретному Учаснику-Постачальнику з боку Замовника.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише обмежене коло учасників, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Відповідно до практики прийняття рішень Постійно діючий адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, вищенаведені вимоги визнані дискримінаційними та підлягають виключенню.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.12.2023 13:28
Вирішення:
Зазначена вимога не звужує коло потенційних учасників, взяти участь у процедурі закупівлі можуть суб’єкти господарювання, які мають власні та/або орендовані АЗС та/або партнерські автозаправних станцій в м. Житомир (зазначено в Додатку 2).
Вказана умова додана для забезпечення участі в процедурі закупівлі потенційно надійних Постачальників, які мають у наявності необхідну кількість товару, що закуповується, враховуючи сферу діяльності Замовника, адже згідно зі специфіки діяльності Замовника, існує потреба у щоденному виїзді транспорту Замовника.
Щодо кількості наявних автозаправних станцій в м. Житомир (не менше 5-ти), повідомляємо, що у зв'язку з військовою агресією російської федерації проти України та у зв’язку з тим що комунальне некомерційне підприємство «Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня» Житомирської обласної ради відносить до об’єктів критичної інфраструктури, наявність пального на АЗС на яких буде здійснюватись заправка транспортних засобів замовника на території міста Житомир, яка закуповується за цими торгами гарантує безперебійні та вчасні виїзди автотраспорту Замовника для надання першочергової допомоги для дитячого населення області.
Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.12.2023 11:01
Вимога
Вирішена
Вимога на період уточнень
Номер:
f415be4b4abe48bda4732da15c0e6ffb
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-09-000103-a.a1
Назва:
Вимога на період уточнень
Вимога:
Вітаю!
Учасник у відповідності до виду своєї діяльності та досвіду поставки товарів, що відповідають предмету закупівлі має намір взяти участь у даній закупівлі. Учасник є емітентом довірчих документів (талонів) готове запропонувати до поставки якісне пальне та конкурентні ціни.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Також варто зауважити, що під талонами на пальне слід розуміти спеціальні талони, придбані за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджують право їх власника на отримання фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки на АЗС. Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів. Отже, при визначені терміну дії талонів Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає.
На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації а саме – в Додаток №2 - ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ - які є дискримінаційними та протиправними, а саме: Термін використання скретч-карт має бути придатним на протязі 2024-2025 р.
А також внести зміни до проекту договору - IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ ТА ПОСТАВКА ТОВАРУ - 4.7. Строк дії скретч-карток на протязі 2024-2025 року.
У зв’язку з цим, пропонуємо внести зміну та викласти в наступній редакції:
Термін дії талонів (бланків-дозволів) становить 12 календарних місяців з дати підписання відповідної видаткової накладної на товар. Талони (бланки - дозволи) є діючими (активованими) на момент передачі та підписання уповноваженими представниками Сторін акту приймання-передачі талонів (бланків-дозволів) та підписання уповноваженими представниками Сторін приймання-передачі (бензинів, дизельного палива) на безкоштовне відповідальне зберігання шляхом їх відпуску через мережу АЗС Учасника в день їх отримання, які діють в мережах АЗС по всій території України. Талон є єдиної форми (зразка) на всіх перерахованих АЗС, які містять голограмний.
Дякуємо!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.12.2023 11:00
Вирішення:
Добрий день!
Зміни до тендерної документації будуть внесені.
Статус вимоги:
Задоволено