• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Продуктові набори для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб

Торги не відбулися

76 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 380 000.00 UAH
Період оскарження: 08.12.2023 20:50 - 13.12.2023 00:00
Вимога
Відхилено

щодо акту

Номер: fa2c75f145504113b1e39d249a9ac9c2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-08-020970-a.c3
Назва: щодо акту
Вимога:
Відповідно до вимог ТД передбачено: Скановану копію з оригіналу/або скановану копію акту Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на підприємстві Учасника (згідно Наказу Міністерства економіки України № 143-22 від 21.01.2022 року). Доводимо до Вашого відома, що Держпродспоживслужба інформує, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2022 № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» на період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», припинено проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду. Це означає, що на теперішній час Держпродспоживслужбі та її територіальним органам заборонено проводити планові та позапланові заходи державного нагляду (контролю) у сфері додержання законодавства про захист прав споживачів (дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти). Керуючись вищевикладеним та Законом Про публічні закупівлі, вимагаємо видалити дану вимогу з ТД, адже учасники не мають можливості наразі отримати дані Акти. КРІМ ЦЬОГО, ДАНІ АКТИ НЕ Є ТАКИМИ, БЕЗ ЯКИХ НЕМОЖЛИВО ЗДІЙСНЮВАТИ ДІЯЛЬНІСТЬ В СФЕРІ РЕАЛІЗАЦІЇ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ. У випадку невнесення змін в ТД в строк для оскарження (до 15 год 12.12.23), дана вимога буде оскаржена в АМКУ
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний учаснику/потенційний учаснику! Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2022 № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» на період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» припинено проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду, але існують виключення, передбачені чинним законодавством України. Зокрема ст..6 ЗУ «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» передбачено можливість здійснення позапланових заходів зі здійснення державного нагляду (контролю). ч 1. ст.6 Закону – «Підставами для здійснення позапланових заходів є: подання суб’єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням». Оскільки предметом даної закупівлі є Продуктові набори для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб, тобто продукти харчування, що входять до складу продуктового набору, безпосередньо призначені для споживання людиною, то дуже важливо, щоб умови виготовлення та/або зберігання відповідали санітарним нормам та іншим вимогам законодавства. Перевірка санітарних умов на господарюючому суб’єкті органом державного контролю, є найкращим свідченням відповідності таких умов встановленим нормам. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

щодо фін спроможності

Номер: 224ccf15a24f4e03839467cec0f9c25c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-08-020970-a.b2
Назва: щодо фін спроможності
Вимога:
відповідно до вимог ТД передбачено: Фінансова спроможність учасника закупівлі повинна бути не менше ніж 20 000 000 грн. На підтвердження фінансової спроможності учасник надає в складі тендерної пропозиції фінансову звітність (баланс та звіт про фінансові результати за 2022 рік та документ, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом). Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи. У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти." Шановний Замовнику, це незконно вимагати від учасників фінансову звітність за 2022 рік, коли в Україні розпочалася та тривала активна фаза воєнних дій, фінансову спроможність у розмірі 20 млн гривень. Просимо зменшити до 8 000 000, чим забезпечити конкуренцій у закупівлі. Крім цього, повідомляємо, що у разі зухвалого ігнорування вимоги, дана закупівля стане об'єктом контролю правоохоронних органів та ЗМІ. Разом до ПЕРЕМОГИ!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний учаснику/потенційний учаснику! Згідно абзацу 6 та 7 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: «У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» Стаття 16. ЗУ «Про Публічні закупівлі» визначає: Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. 3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). В даному випадку очікувана вартість предмета закупівлі 76 000 000 грн., а згідно тендерної документації - Фінансова спроможність учасника закупівлі повинна бути не менше ніж 20 000 000 грн., тому Замовник діє в межах чинного законодавства. Даний критерій потрібен для того, щоб підтвердити фінансову спроможність Учасника виконати договірні зобов’язання і ніяк не обмежує коло потенційних учасників. Окрім того просимо Вас ознайомитись та дотримуватись принципів взаємоповаги, які викладені в листі МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ №3301-04_47784-06 від 15.11.2019. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 16.12.2023 01:01
Вимога
Відхилено

terms

Номер: 6119d23e972b44f699e834496b5882e8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-08-020970-a.a1
Назва: terms
Вимога:
Words "У випадку відсутності потреби в товарі Покупець має право відмовитись від постачання на будь якому етапі виконання договору." must be excluded. So, seller shall collect goods, pack and move to Ukraine and you will say "no need"??? Did you fall from the tree head down? Or maybe you have no experience? Or it is a simply sabotage and corruption?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний учаснику/потенційний учаснику! Предметом даної закупівлі є Продуктові набори для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб, тобто закупівля розрахована на певну категорію населення та має певний проміжок часу. Обидві умови є змінними, тому під час виконання договору можуть настати об’єктивні обставини за для відсутності потреби у подальшому постачанні товару. Статтею 188 Господарського кодексу ч.1. встановлено імперативну норму - «Зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором». Тому, щоб не витрачати бюджетні кошти, у разі відсутності подальшої потреби у закупівлі товару, Замовник встановлює дану вимогу в тендерній документації, з подальшим відображенням її у тексті Договору. Окрім того просимо Вас ознайомитись та дотримуватись принципів взаємоповаги, які викладені в листі МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ №3301-04_47784-06 від 15.11.2019. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено