• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт по заміні 3 лікарняних ліфтів КНП "МКЛ №4" ДМР за адресою: вул. Ближня, 31, м. Дніпро)

Торги не відбулися

13 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 69 000.00 UAH
Період оскарження: 08.12.2023 20:07 - 17.12.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів

Номер: 81997472f5b148fdb4f9e1bda1b1179d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-08-020783-a.c2
Назва: Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скарга:
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі: № у ЦБД: UA-2023-12-08-020783-a № ЛОТу (назва): --- Найменування Замовника: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі по тексту - Замовник) Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями» Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме: НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" (далі по тексту – Скаржник) ТОВ "ВИСОТА ЮА" (далі по тексту – Учасник, Переможець) За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку тендерної пропозиції Учасника на предмет відповідності її умовам тендерної документації. Пропозицію Учасника було визначено Замовником такою, що відповідає умовам тендерної документації та визначено Учасника переможцем процедури закупівлі. Відповідно до Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненого Замовником торгів: НАЗВА ФАЙЛУ (ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ) ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ Протокол розгляду №484.pdf 29.12.2023 09:03 Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним: № ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА 1. Прописання закупівлі під Переможця Замовник торгів встановив специфічні критерії для сертифікатів ISO, а саме: «дійсний на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» щодо надання послуг з інших будівельно-монтажних робіт, код КВЕД 43.29, напрямок галузі економіки №28 – Будівництво, виданий на імʼя учасника; 12. дійсний на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці щодо надання послуг з інших будівельно-монтажних робіт, код КВЕД 43.29, напрямок галузі економіки №28 – Будівництво, виданий органом з сертифікації на імʼя учасника (Сертифікат має посвідчувати відповідність вимогам ISO 45001:2018 або ДСТУ ISO 45001:2018)»(цитата). Сертифікати Переможця повністю відображають дану інформацію щодо сфери дії яку визначив Замовник торгів, що свідчить про узгодженість поведінки під час підготовки публічної закупівлі, з метою усунення інших учасників та завдання бюджету збитків. 2. Пункт 10 розділу № тендерної документації Замовник торгів встановив вимогу щодо надання цінових показників по роботам які закуповує, а саме: «10. заповнений документ «Тендерна пропозиція» за формою, наведеною у Додатку №5 до цієї тендерної документації»(цитата). Додаток № 5 до тендерної документації являє собою таблицю, в якій учасник закупівлі має надати інформацію про найменування робіт, які планує виконати, їх обсяг та вартість як з ПДВ, так і без ПДВ. Переможець надає файл «5-Додаток 5» який не містить найменування робіт та їх кількість відповідно до вимог технічного завдання яким чітко встановлено перелік робіт які Учасники мають виконати. Замість цього в файлі вказано лише найменування предмету закупівлі, що не є еквівалентом детального переліку робіт. Фактично Переможець надає загальну вартість закупівлі яка встановлена трохи вище таблиці «Вартість пропозиції». Також на те що мають бути зазначенні найменування робіт які будуть виконанні свідчить і назва самої колонки так як вона звучить у множині «Найменування робіт». Таким чином Переможець ігнорує вимоги замовника та не надає щодо ціни, кількості та найменування робіт які хоче виконати та які виконає. Підходи до оцінки тендерних пропозицій мають бути засновані на чіткому відповіданні критеріям, встановленим в тендерній документації. Згідно із Законом України "Про публічні закупівлі", замовники зобов'язані відхилити пропозиції, які не відповідають встановленим вимогам. Недостатнє або некоректне надання інформації є підставою для відхилення пропозиції. Особливо важливим є дотримання зазначених принципів у період дії правового режиму воєнного стану в Україні, як визначено в Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, оскільки прозорість і чітке дотримання встановлених правил є ключовими для забезпечення ефективності та справедливості в публічних закупівлях. Отже, невиконання Переможцем вимог Замовника, які чітко визначені у тендерній документації, є достатньою підставою для відхилення його пропозиції, відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Пункт 12.1 Додатку № 3 Замовник торгів встановив вимогу, щодо надання договірної ціни у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а саме: «12.1. Розрахунок вартості робіт (повний комплект кошторисної документації (договірна ціна тверда з розрахунками до неї, локальні кошториси, відомості ресурсів і інші розрахунки у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281)) з обов'язковим зазначенням вартості в гривнях без ПДВ та з урахуванням ПДВ, відповідно до вартості предмета закупівлі запропонованої учасником в результаті проведення процедури закупівлі»(цитата). Переможець надає файл «30. Кошторис МКЛ4» сторінка 1 в якому знаходиться договірна ціна не у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 в тому числі не відповідності які зазначені нижче. Відповідно до Додатку № 30 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, чітко встановлено форму подання договірної ціни. Відповідно до цієї настанови, у договірній ціні необхідно включити загальну суму за кожним розділом кошторису («Разом по розділу 1») та вказати суму податку на додану вартість (ПДВ). Переможець проігнорував дану вимогу та надав договірну ціну без включення інформації «Разом по розділу 1» та «Податку на додану вартість». У даному випадку, переможець не дотримався цієї вимоги, оскільки в його пропозиції відсутні відповідні розділи зазначення загальної суми по розділу та суми ПДВ. Це є суттєвим порушенням вимог тендерної документації, оскільки завданням замовника є отримання повної та точної інформації про вартість робіт для забезпечення прозорості і об'єктивності оцінки тендерних пропозицій. В складі тендерної пропозиції Переможцем надано розрахунок вартості Договірна ціна, яка складена не у відповідності до форми, встановленої Додатком 30 Настанови, а саме: - До договірної ціни не включено рядок із зазначенням вартості «Разом по розділу І». При цьому, не зазначивши що саме є вартістю по Розділу І, Переможець зазначає, що договірна ціна пропозиції є сумою Розділ І + Розділ ІІ. Таким чином, в тендерній пропозиції Переможця: - надана Договірна ціна не у відповідності до форми, встановленої Додатком 30 Настанови. - у Договірній ціні не зазначена інформація, яка є обов’язковою відповідно до Додатку 30 Настанови (рядки «Разом по розділу І»). - Оскільки у Договірній ціні не зазначена вартість р.І, відповідно неможливо визначити, чи правильно порахована сума р.І + р.ІІ. Закон України «Про публічні закупівлі» вимагає, щоб усі учасники тендеру дотримувалися зазначених вимог тендерної документації. Невиконання чи неповне виконання цих вимог є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Крім того, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, у період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, особливу увагу приділяється дотриманню вимог щодо повноти та точності наданої інформації у тендерних пропозиціях. Таким чином, відсутність важливих елементів у договірній ціні, поданій переможцем, є серйозним порушенням і може бути визначена як достатня підстава для відхилення його пропозиції відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». 4. Пункт 12.1 Додатку № 3 Замовник торгів встановив вимогу, щодо надання договірної ціни у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а саме: «12.1. Розрахунок вартості робіт (повний комплект кошторисної документації (договірна ціна тверда з розрахунками до неї, локальні кошториси, відомості ресурсів і інші розрахунки у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281)) з обов'язковим зазначенням вартості в гривнях без ПДВ та з урахуванням ПДВ, відповідно до вартості предмета закупівлі запропонованої учасником в результаті проведення процедури закупівлі»(цитата). Переможець подав файл «30. Кошторис МКЛ4» (сторінки 18, 35, 51), в якому включено Підсумкову відомість ресурсів. Проте, у цій відомості були включені витрати на дюбелі з каліброваною головкою (розписом) 3*68,5 мм та шурупи з напівкруглою головкою, діаметром стрижня 5 мм, довжиною 70 мм, які не входять у перелік ресурсів, передбачений технічним завданням тендеру. Закон України "Про публічні закупівлі" вимагає, аби учасники тендеру точно дотримувалися вимог тендерної документації, зокрема щодо надання точної специфікації товарів чи послуг. Включення в кошторис матеріалів, які не передбачені технічним завданням, є порушенням цих вимог і може призвести до відхилення тендерної пропозиції. Також, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, зазначається, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів після його припинення, замовники повинні особливо ретельно перевіряти відповідність пропозицій учасників встановленим вимогам, щоб забезпечити ефективність та прозорість використання бюджетних коштів. Отже, враховуючи вищевказане, включення у пропозицію переможця позицій, що не відповідають вимогам технічного завдання, є достатньою підставою для відхилення його пропозиції згідно з положеннями Закону України "Про публічні закупівлі". 5. Пункт 1 розділу 3 тендерної документації Замовник торгів встановив вимогу, щодо надання документів для підтвердження акредитації органів оцінки, а саме: «а) учасник, який надав у складі тендерної пропозиції документ, що виданий та/або підписаний органом з сертифікації чи органом з оцінки відповідності, акредитованих НААУ, має надати скановану копію дійсного атестата про акредитацію такого органу з сертифікації чи такого органу з оцінки відповідності (без надання додатку/додатків до цього атестату); б) якщо відповідний документ (сертифікати, декларації тощо) видається органом з сертифікації чи органом з оцінки відповідності, не акредитованих НААУ, учасник має надати пояснення відносно законності видачі відповідного документа (сертифікатів, декларацій тощо) із посиланням на відповідні акти законодавства, відповідно до яких провадить діяльність відповідний орган з сертифікації чи орган з оцінки відповідності, що видав учаснику документ (сертифікати, декларації тощо) та які законодавчі підстави для видачі відповідним органом з сертифікації чи органом з оцінки відповідності цих документів, а також надати дійсне документальне підтвердження щодо проходження відповідним органом з сертифікації чи органом з оцінки відповідності акредитації відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2014 (ISO/IEC 17065:2012) у сфері, стосовно якої/у якій видано відповідний документ (сертифікати, декларації тощо).»(цитата). Замовник торгів встановив чітку вимогу щодо надання документів, які підтверджують акредитацію органів оцінки відповідності, а саме: а) у випадку, коли учасник надав документ, виданий органом з сертифікації чи органом з оцінки відповідності, акредитованим НААУ, необхідно надати скановану копію дійсного атестата про акредитацію такого органу, і б) у випадку, коли документ видається органом, що не акредитований НААУ, учасник має надати пояснення щодо законності видачі цього документа із посиланням на відповідні акти законодавства, які регламентують діяльність такого органу, та дійсне документальне підтвердження проходження акредитації відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2014. Переможець, проігнорувавши вказані вимоги тендерної документації, не надав ані атестат про акредитацію, ані відповідних пояснень. Це становить порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі", особливо враховуючи критерії якості та сертифікації, визначені в тендерній документації. Згідно зі статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі", та з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, учасникам необхідно чітко дотримуватися усіх вимог Замовника, включаючи надання відповідних документів, що засвідчують якість та відповідність наданих товарів або послуг встановленим стандартам. Ненадання таких документів може вважатися достатньою підставою для відхилення пропозиції учасника. Отже, відсутність відповідних документів про акредитацію органів оцінки відповідності в пропозиції переможця є порушенням вимог тендерної документації та підставою для її відхилення згідно з вимогами Закону України "Про публічні закупівлі". 6. Пункт 12.1 Додатку № 3 Замовник торгів встановив вимогу, щодо надання договірної ціни у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а саме: «12.1. Розрахунок вартості робіт (повний комплект кошторисної документації (договірна ціна тверда з розрахунками до неї, локальні кошториси, відомості ресурсів і інші розрахунки у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281)) з обов'язковим зазначенням вартості в гривнях без ПДВ та з урахуванням ПДВ, відповідно до вартості предмета закупівлі запропонованої учасником в результаті проведення процедури закупівлі»(цитата). В складі пропозиції Переможця відсутній такий ключевий документ, як відомість ресурсів. Це становить порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та специфічних вимог тендерної документації. Крім того, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, замовники мають забезпечити дотримання усіх умов тендерної документації, навіть у період дії правового режиму воєнного стану. Таким чином, відсутність відомості ресурсів у пропозиції Переможця є фундаментальним порушенням, що дає підставу для її відхилення згідно з чинним законодавством України. З повагою, Директор Максим ІВАШКОВ
Дата розгляду скарги: 10.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.01.2024 16:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.01.2024 15:29
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником було скасоване рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ВИСОТА ЮА" переможцем за процедурою закупівлі — " ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт по заміні 3 лікарняних ліфтів КНП "МКЛ №4" ДМР за адресою: вул. Ближня, 31, м. Дніпро)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-12-08-020783-a.
Автор: ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", Давид Іванов +380662562366 interbudltd@ukr.net
Вимога
Відхилено

Вимога щодо умов закупівлі

Номер: 74f4d7cceaa048f59e4945459288f74e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-08-020783-a.b1
Назва: Вимога щодо умов закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник, По-перше, в п. 8 Розділу ІІІ Додатку 3 до тендерної документації (затвердженою протоколом № 460 уповноваженою особою від 13.12.2023р) на закупівлю Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, а саме: - Учасник має надати у складі своєї тендерної пропозиції гарантійний лист у довільній формі, про можливість учасника реагувати на екстрені виклики замовника не пізніше ніж через одну годину від отримання замовлення на сервісне обслуговування або невідкладний виїзд. На підтвердження інформації, викладеної у цьому гарантійному листі, учасник має надати інформацію про місцезнаходження своє та/або своєї філії/представництва у Дніпропетровській області (надається договір оренди офісу та/або виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, в якому вказана інформація про місцезнаходження учасника та/або його філії/представництва, та/або офісу саме в Дніпропетровській області) та/або інформацію про транспортний засіб, який за своїми технічними та функціональними характеристиками здатен подолати відстань від місцезнаходження учасника та/або його філії/представництва до будівлі Замовника, де будуть виконуватись роботи (м. Дніпро, вул. Ближня, 31), протягом однієї години, з урахуванням обмежень щодо швидкості, передбачених правилами руху відповідного виду транспорту (зокрема, правилами дорожнього руху) (надається договір оренди/документи про право власності транспортного засобу, документ від виробника транспортного засобу, що підтверджує технічні та функціональні характеристики відповідного транспортного засобу (швидкість) подолати відповідну відстань протягом однієї години, а також розрахунок учасника, яким підтверджується можливість подолати цю відстань протягом однієї години. По-друге, щодо відсутності законних вимог Замовника в тендерній документації, зокрема п. 9 Розділу ІІІ Додатку 3 до тендерної документації, учасник має надати у складі своєї пропозиції гарантійний лист у довільній формі про виконання сервісного супроводження та обслуговування згідно з регламентом та рекомендаціями заводу-виробника обладнання. Обґрунтування наявності у суб'єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів Встановивши умову, щодо наявності філії/представництва у Дніпропетровській області та/або офісу саме в Дніпропетровській області, Замовник свідомо звузив коло потенційних учасників процедури закупівлі. Окрім того, Предметом закупівлі є Капітальний ремонт по заміні 3 лікарняних ліфтів та не передбачає її сервісного обслуговування ліфтів. Слід зазначити, що за забезпечення утримання в справному стані ліфтового обладнання та безпечну експлуатацію відповідає виключно суб’єкт господарювання (балансоутримувач) ліфтового обладнання. Суб'єкт господарювання, який експлуатує ліфти, може укласти договір на технічне обслуговування і ремонт ліфтів з організацією, яка має дозвіл на виконання цих робіт. Так, пунктом 4.10 розділу ІV Терміни та визначення понять ПРАВИЛ БУДОВИ І БЕЗПЕЧНОЇ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЛІФТІВ (НПАОП 0.00-1.02-08) (надалі по тексту – ПББЕЛ_НПАОП 0.00-1.02-08 - додається), затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничного нагляду 01.09.2008 року № 190 Технічне обслуговування, це комплекс дій або дія для підтримання справного стану чи працездатності ліфта (підйомника) під час використання його за призначенням, простою, зберігання та транспортування. Пунктом 9.7.1 ПББЕЛ_НПАОП 0.00-1.02-08 (додається) «Суб'єкт господарювання, який має намір розпочати (продовжити) експлуатацію ліфтів, повинен отримати дозвіл відповідно до вимог НПАОП 0.00-4.05-2003 і забезпечувати їх утримання в справному стані та безпечно експлуатувати шляхом організації належного технічного обслуговування, технічного огляду та ремонту. З цією метою він повинен: - призначати наказом працівників, відповідальних за організацію робіт з технічного обслуговування і ремонту ліфтів та організацію їх експлуатації; - призначати наказом електромеханіків, які одночасно є відповідальними особами за їх справний стан; - призначати наказом ліфтерів і операторів диспетчерського зв'язку (якщо такий є)». Також, п. 9.7.15 ПББЕЛ_НПАОП 0.00-1.02-08 (додається) Робота ліфта не дозволяється, якщо: - відсутній паспорт чи відомості про реєстрацію; - не проведено технічний огляд або експертне обстеження ліфта; - закінчився зазначений у паспорті термін роботи ліфта; - не призначено наказом працівників, відповідальних за організацію робіт з технічного обслуговування і ремонту ліфтів, за організацію експлуатації та за справний стан ліфтів; - відсутній атестований обслуговуючий персонал (електромеханіки, ліфтери); - не виконані приписи посадових осіб спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з промислової безпеки та охорони праці; - знос канатів перевищує встановлені норми; - є тріщини, деформації в металоконструкціях ліфта; - несправні прилади і пристрої безпеки, а також мають місце інші несправності, які впливають на безпечну експлуатацію ліфта. Тобто, виходячи з вищевикладеного та керуючись ПРАВИЛАМИ БУДОВИ І БЕЗПЕЧНОЇ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЛІФТІВ, за забезпечення утримання в справному стані ліфтове обладнання та безпечну експлуатацію відповідає виключно суб’єкт господарювання (балансоутримувач) ліфтового обладнання. Пунктом 9.7.16 ПББЕЛ_НПАОП 0.00-1.02-08 (додається) визначено: Суб'єкт господарювання, який експлуатує ліфти, може укласти договір на технічне обслуговування і ремонт ліфтів з організацією, яка має дозвіл на виконання цих робіт. Виходячи з вищевикладеного, з метою експлуатації ліфтів, після виконання робіт з монтажу та пусконалагоджування, та введення обладнання в експлуатацію, замовник може укласти договір на технічне обслуговування, який не має нічого спільного з предметом закупівлі. Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобіганням проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватися принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. Позиція АМКУ щодо вище зазначених дискримінаційних вимог викладена в рішенні № 5967-р/пк-пз від 22.09.2022 Отже, виходячи з вищевикладеного, вимагаємо внести зміни в тендерну документації, видалити п.8 та п. 9 Розділу ІІІ Додатку 3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ЗАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! Дякуємо за звернення. 1. Дана закупівля здійснюється із дотриманням принципів недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також інших принципів, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Зверніть, будь ласка, увагу, що зазначена у вимозі умова тендерної документації допускає участь не лише та не виключно за наявності в учасника філії/представництва у Дніпропетровській області та/або офісу саме в Дніпропетровській області. 2. Вимоги, які є необхідними для досягнення максимальної економії, ефективності та пропорційності і водночас не є дискримінуючими, складають зміст чинної редакції тендерної документації. Наголошуємо на тому, що вимога про надання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа у довільній формі про виконання сервісного супроводження та обслуговування згідно з регламентом та рекомендаціями заводу-виробника обладнання відповідно до вимог тендерної документації є дійсною та обов’язковою до виконання учасниками даної закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено