-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Високоосновний Аніоніт - Тульсіон А23
Торги відмінено
1 372 300.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 723.01 UAH
мін. крок: 1% або 13 723.01 UAH
Період оскарження:
18.01.2018 09:29 - 31.01.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Встановити порушення процедури закупівлі Замовником торгів ТОВ Фірма ТЕХНОВА № закупівлі UA-2018-01-18-000281-b
Номер:
6214f66bfb9f4c7c99bfb1ef62cc4c89
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-18-000281-b.a3
Назва:
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Встановити порушення процедури закупівлі Замовником торгів ТОВ Фірма ТЕХНОВА № закупівлі UA-2018-01-18-000281-b
Скарга:
Згідно протоколу РТП/6/2018 від 09.02.2018 засідання тендерного комітету ТОВ Фірма «ТЕХНОВА» щодо розгляду тендерних пропозицій на відповідність кваліфікаційним критеріям, технічним та якісним вимогам, встановленим тендерною документацією, було прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ДП «Смоли» як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації та розглянути наступну тендерну пропозицію. Підставою відхилення у протоколі зазначено наступне: 1) Не надано протоколу/рішення власників чи акціонерів чи засновників чи установчих (загальних) зборів про призначення керівника. 2) В довідці щодо наявності обладнання та матеріально технічної бази, не зазначено про наявність матеріально –технічній бази, а наведено тільки перелік обладнання. ДП «Смоли» (далі - Суб'єкт оскарження) не погоджується із рішенням ТОВ Фірма «ТЕХНОВА» (далі – Замовник) про відхилення тендерної пропозиції Суб'єкта оскарження на закупівлю ДК 021:2015: 24530000-8 — Стиролові полімери у первинній формі (Високоосновний Аніоніт – Тульсіон А23), вважає його таким, що порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі» та законні права та охоронювані законом інтереси учасника процедури закупівлі - ДП «Смоли», оскільки вказані у протоколі РТП/6/2018 від 09.02.2018 підстави відхилення є неправомірними виходячи з наступного. Стосовно першої підстави для відхилення зазначаємо, що за своєю організаційно-правовою формою ДП «Смоли» є державним унітарним підприємством. Відповідно до ст. 73 Господарського Кодексу України державне унітарне підприємство утворюється компетентним органом державної влади в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини державної власності, як правило, без поділу її на частки, і входить до сфери його управління. Орган державної влади, до сфери управління якого входить підприємство, є представником власника і виконує його функції у межах, визначених Кодексом та іншими законодавчими актами. Керівник державного унітарного підприємства призначається органом, до сфери управління якого входить підприємство, і є підзвітним цьому органові. У пункті 1.1 діючого Статуту підприємства (належним чином завірена копія була надана у складі тендерної пропозиції) зазначено, що ДП «Смоли» належить до сфери управління Міністерства енергетики та вугільної промисловості України (далі – Уповноважений орган управління). Згідно п.7.3 вищевказаного Статуту ДП «Смоли» директор Підприємства призначається на посаду та звільняється з посади Уповноваженим органом управління за поданням Генерального директору Концерну (Державного Концерну «Ядерне паливо»). У складі тендерної пропозиції ДП «Смоли» для підтвердження повноважень посадової особи Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції надано Наказ Міністерства енергетики та вугільної промисловості України № 126-к/к від 01 вересня 2016 року «Про призначення директора ДП «Смоли», що повністю відповідає установчим документам підприємства та діючий нормативній базі і належним чином підтверджує повноваження керівника підприємства – Євсєєва О.В. на підписання документів пропозиції для участі у процедурі закупівлі. Протокол/рішення власників чи акціонерів чи засновників чи установчих (загальних) зборів про призначення керівника не надано і не могло бути надано ДП «Смоли» в складі тендерної пропозиції, оскільки, враховуючи організаційно-правову форму підприємства – державне унітарне підприємство, діюче законодавство і установчі документи не передбачають необхідність оформлення протоколу/рішення при призначенні директора підприємства. Таким чином, така підстава відхилення тендерної пропозиції ДП «Смоли», як не надання протоколу/ рішення власників чи акціонерів чи засновників чи установчих (загальних) зборів про призначення керівника, наявність якого взагалі не передбачена для даного Учасника чинним законодавством, є неправомірною і порушує законні права та інтереси Суб'єкта оскарження. Стосовно другої підстави для відхилення зазначаємо, що згідно вимог тендерної документації Замовника, довідка щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання зобов’язань по договору, надається Учасником у довільній формі. В довідці ДП «Смоли» за № 41-01/138 від 01.02.2018 року «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, для виробництва товару Аніоніту АВ-17-8 (аналог високоосновного Аніоніту – Тульсіон А23)», на 11 листах, наведені дані про наявність у підприємства власного обладнання та устаткування, зазначено рік його виготовлення, вказано поточне місце знаходження (м.Кам’янське, Дніпропетровської області, пр. Аношкіна, 179), в складі тендерної документації також надані необхідні дозволи на його експлуатацію, чим повністю підтвердило наявність безпосередньо у підприємства необхідної матеріально-технічної бази, яка безпосередньо буде задіяна для виробництва товару Аніоніту АВ-17-8 (аналог високоосновного Аніоніту – Тульсіон А23). Таким чином, ДП «Смоли», як і вимагає тендерна документація Замовника, надало відповідну довідку у довільній формі і повністю довело можливість власними виробничими потужностями виготовити предмет закупівлі - високоосновний аніоніт АВ-17-8 (аналог високоосновного Аніоніту – Тульсіон А23) задля Постачання його Замовнику і належного виконання зобов’язань за договором. Таким чином, тендерна пропозиція Суб’єкта оскарження повністю відповідає умовам тендерної документації Замовника і діючого законодавства та була неправомірно відхилена останнім з підстав, зазначених у протоколі засідання тендерного комітету РТП/6/2018 від 09.02.2018.
Окрім того, вважаємо за необхідне повідомити про ще одне порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема про таке. Згідно протоколу ВП/15/2018 від 30.03.2018 засідання тендерного комітету ТОВ Фірма «ТЕХНОВА» прийнято рішення визначити переможцем торгів на закупівлю ДК 021:2015: 24530000-8 — Стиролові полімери у первинній формі (Високоосновний Аніоніт – Тульсіон А23) ТОВ "ЕНЕРГОХІМСЕРВІС", код ЄДРПОУ № 31812911, з ціною пропозиції 1 369 680 грн. і 30 березня 2018 року опубліковано повідомлення про намір укласти договір. Вважаємо, що тендерна пропозиція останнього є такою, що не відповідає вимогам тендерної документації виходячи з наступного. Відповідно до додатку 4 тендерної документації Замовника «Технічні вимоги до предмета закупівлі ДК 021:2015: 24530000-8 — Стиролові полімери у первинній формі (Високоосновний Аніоніт – Тульсіон А23)» Замовником заявлений до постачання високоосновний аніоніт з наступними показниками: Масова доля робочої фракції, % не менше мінімум 95%
Масова частка вологи, % 53+/–3%
Ефективний розмір зерен, мм 0,45-0,55 мм
Повна статична обмінна ємкість, мг.-екв./см3 не менше Мінімум 1,30 мг-екв/мл
Розмір зерен більше 1,2 мм 3% максимум
Розмір зерен менше 0,3 мм 2% максимум
Тріснувші зерна, % 5% максимум
Розмір зерен 0,3-1,22
При цьому у вищезазначеному додатку до тендерної документації зазначено, що у разі, якщо запропонований на торги товар, не відповідає технічним вимогам Замовника або учасник не в змозі виконати висунуті Замовником умови поставки, тендерна пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Згідно п.6.1 розділу III тендерної документації Замовника предмет закупівлі повинен відповідати технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника, установленим в Додатку 4. Відповідно до п.6.2 розділу III тендерної документації Замовника для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати завірену підписом Учасника копію або оригінал паспорта (сертифіката, свідоцтва) якості на товар або іншого документа виробника щодо якості товару, який пропонується до постачання (документ повинен бути виданий не раніше 2017 року). Пункт 6.3 розділу III тендерної документації Замовника зазначає, що тендерна пропозиція, що не відповідає технічним, якісним та кількісним вимогам Замовника буде, відхилена як така, що не відповідає вимогам Документації. В складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОХІМСЕРВІС" надано сертифікат якості виробника від 22.09.2017, який не відповідає вимогам додатка 4 тендерної документації «Технічні вимоги до предмета закупівлі ДК 021:2015: 24530000-8 — Стиролові полімери у первинній формі (Високоосновний Аніоніт – Тульсіон А23)», а саме: 1. Не зазначена масова доля робочої фракції, %, яка за встановленою вимогою Замовника має бути мінімум 95%; 2. Не зазначено розмір зерен більше 1,2 мм, який за встановленою вимогою Замовника має бути максимум 3%; 3. Не зазначено розмір зерен менше 0,3 мм, який за встановленою вимогою Замовника має бути максимум 2%; (щодо вищезазначених п.1 та п.2 пояснюємо, що згідно технічних вимог Замовника 95% всіх зерен аніоніту (по масі) повинні мати розмір зерен від 0,3 мм до 1,2 мм (оскільки масова доля робочої фракції має бути мінімум 95% згідно вимог Замовника). Решта 5% зерен аніоніту – розмір зерен менше ніж 0,3 мм та більше ніж 1,2 мм, при цьому згідно технічних вимог Замовника кількість зерен з розміром, меншим ніж 0,3 мм не повинна перевищувати 2% від загальної кількості зерен аніоніту, а кількість зерен з розміром більшим за 1,2 мм не повинна перевищувати 3% від загальної кількості зерен аніоніту (додаток 4 тендерної документації). ТОВ "ЕНЕРГОХІМСЕРВІС" у складі пропозиції надано сертифікат якості виробника, у якому взагалі не зазначено ні кількість зерен менше 0,3 мм, ні кількість зерен більше 1,2 мм). 4. Зазначена Учасником повна статична обмінна ємкість мг-екв/см3, по специфікації - 1,15, для партії 667843 – 1,22, партії 567844 – 1,27, не відповідають нормі, встановленій Замовником в додатку 4 тендерної документації мінімум 1,30 мг-екв/мл. Таким чином, запропонований учасником торгів ТОВ "ЕНЕРГОХІМСЕРВІС» до постачання товар не відповідає вимогам тендерної документації у частині технічних та якісних вимог Замовника до предмета закупівлі і тендерна пропозиція зазначеного учасника повинна була згідно тендерної документації Замовника і п.4 ст.30 діючого Закону України «Про публічні закупівлі» бути відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. Але всупереч зазначеному, Замовником було неправомірно визнано переможцем даної процедури закупівлі ТОВ "ЕНЕРГОХІМСЕРВІС", тоді як тендерна пропозиція вітчизняного виробника - ДП «Смоли» була неправомірна відхилена (при цьому за результатами електронного аукціону ціна ТОВ «ЕНЕРГОХІМСЕРВІС» - 1 369 680 грн. - є значно вищою, ніж найбільш вигідна ціна ДП «Смоли» - 1 190 592 грн.).
Враховуючи все вищевикладене ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу ДП «Смоли» про порушення законодавства у сфері публічних закупівель до розгляду.
2. Прийняти рішення про зупинення процедури закупівлі та будь-яких рішень по укладанню договору про закупівлю.
3.Зобов'язати ТОВ Фірма «ТЕХНОВА» скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015: 24530000-8 — Стиролові полімери у первинній формі (Високоосновний Аніоніт – Тульсіон А23) ТОВ "ЕНЕРГОХІМСЕРВІС", код ЄДРПОУ № 31812911.
4. Зобов'язати ТОВ Фірма «ТЕХНОВА» відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ЕНЕРГОХІМСЕРВІС", код ЄДРПОУ № 31812911, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
5. Зобов'язати ТОВ Фірма «ТЕХНОВА» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ДП «Смоли», код ЄДРПОУ 30168850.
6. Зобов'язати ТОВ Фірма «ТЕХНОВА» визначити переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015: 24530000-8 — Стиролові полімери у первинній формі (Високоосновний Аніоніт – Тульсіон А23) Державне підприємство «Смоли», код ЄДРПОУ 30168850 і вчинити необхідні дії відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення № 564 від 04.04.2018 року За подання Скарги на дії Замовника ТОВ Фірма ТЕХНОВА UA-2018-01-18-0002.pdf 05.04.2018 10:54
- Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовником ТОВ Фірма ТЕХНОВА UA-2018-01-18-000281-b .pdf 05.04.2018 10:54
- Рішення від 10.04.2018 № 3255+лист Замовнику.pdf 11.04.2018 21:16
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.04.2018 № 4021.pdf 02.05.2018 16:50
- Рішення від 27.04.2018 № 4021.pdf 04.05.2018 20:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.04.2018 10:54
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.04.2018 21:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.05.2018 20:46
Дата виконання рішення Замовником:
21.05.2018 16:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скаргу задоволено
Вимога
Є відповідь
оскарження дій Замовника
Номер:
a03f3e7decb64bad9d2a359986a7aac8
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-18-000281-b.c2
Назва:
оскарження дій Замовника
Вимога:
Скарга на дії тендерного комітету ТОВ ФІРМА “ТЕХНОВА” (протокол РТП/13/2018)
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга на дії тендерного комітету.pdf 30.03.2018 15:43
Дата подачі:
30.03.2018 15:43
Вирішення:
Частиною 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено право замовника прийняти рішення про відмову учаснику у участі в процедурі закупівлі та відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Зазначення що Замовником не виконується рішення суду є безпідставним, відповідно до діючого законодавство виконання рішення суду покладається на боржника, в разі якщо боржник рішення добровільно не виконує, то спеціальним законодавством встановлено порядок примусового виконання судових рішень а саме Законом України «Про виконавче провадження. При цьому під час розгляду тендерної пропозиції рішення про скасування податкового боргу в складі тендерної пропозиції не надавалося. Окрім цього перевага надавалась не відомостям розміщеним на сайті, а офіційній відповіді наданій ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області від 21.03.2018 року.
Пунктом 30 ч. 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна пропозиція це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимг тендерної документації. В листі МЕРТУ № 3302-06/34323-06 від 27.10.2016 року "Щодо оцінки та розгляду тендерних пропозицій учасників процедур закупівель" зазначається що відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаженням необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Відповідно до п. 1 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено що тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерної документації. Розділом ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» що в складі тендерної пропозиції повинна подаватися тендерна пропозиція, яка складена за формою та змістом, що визначений у Додатку 1 Документації, за підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому замовником було встановлено форму та зміст тендерної пропозиції, додаток 1 до тендерної документації, відступлення від встановленої форми шляхом внесення додаткової умови «У випадку зміни, на момент здійснення поставки Продукції, офіційного курсу гривні до долару США більш ніж ± 5%, по відношенню до офіційного курсу НБУ на моменту укладення Договору, ціна продукції підлягає перегляду шляхом укладення Додаткової угоди на підставі звернення зацікавленої Сторони. Курс НБУ станом на 01.02.2018 р. становить 27,8434 грн. за 1 дол. США», аналогічна умова встановлена в тендерній пропозиції наданій учасником за результатом проведеного аукціону (файл «КП по рез. акуциона»), є порушенням вимог тендерної документації.
В складі документів наданих учасником міститься «Довідка про технічні характеристики товару Високоосновного аніоніту PUROTECH PTA 400 в CI-формі» (файл – «Довідка про тех. характеристики»), за результатом розгляду зазначеного документу встановлено що в останньому відсутня інформація щодо виробника продукції, як того вимагалось п. 2 підпункту 6.2 підрозділу 6 розділу III тендерної документації. При цьому замовником ставилася вимога щодо зазначення саме в довідці інформації про товаровиробника, не зазначення останньої є порушенням вимог тендерної документації встановленої замовником.
Враховуючи викладене рішення тендерного комітету від 26.03.2018 зміні не підлягає.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Скасувати рішення тендерного комітету ТОВ ФІРМА«Технова» за №РТП/6/2018 від 09.02.2018 про відхилення тендерної пропозиції ДП«Смоли» як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації і вчинити дії відповідно до ЗУ Про публічні закупівлі
Номер:
78d5c86e9255466aa21555f371d17d5d
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-18-000281-b.b1
Назва:
Скасувати рішення тендерного комітету ТОВ ФІРМА«Технова» за №РТП/6/2018 від 09.02.2018 про відхилення тендерної пропозиції ДП«Смоли» як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації і вчинити дії відповідно до ЗУ Про публічні закупівлі
Вимога:
Протоколом засідання тендерного комітету ТОВ ФІРМА «Технова» № РТП/6/2018 від 09 лютого 2018 року, було відхилено тендерну пропозицію Державного підприємства «Смоли» на підставі того, що вона не відповідає вимогам тендерної документації:
1) Не надано протоколу/рішення власників чи акціонерів чи засновників чи установчих (загальних) зборів про призначення керівника.
2) В довідці щодо наявності обладнання та матеріально технічної бази, не зазначено про наявність матеріально –технічній бази, а наведено тільки перелік обладнання.
Стосовно першої підстави для відхилення звертаємо Вашу увагу на те, що за своєю організаційно-правовою формою ДП «Смоли» є державним унітарним підприємством. Відповідно до ст. 73 Господарського Кодексу України державне унітарне підприємство утворюється компетентним органом державної влади в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини державної власності, як правило, без поділу її на частки, і входить до сфери його управління. Орган державної влади, до сфери управління якого входить підприємство, є представником власника і виконує його функції у межах, визначених Кодексом та іншими законодавчими актами.
Керівник державного унітарного підприємства призначається органом, до сфери управління якого входить підприємство, і є підзвітним цьому органові.
У пункті 1.1 діючого Статуту підприємства (належним чином завірена копія надана у складі тендерної пропозиції) зазначено, що Державне підприємство «Смоли» належить до сфери управління Міністерства енергетики та вугільної промисловості України (далі – Уповноважений орган управління).
Згідно п.7.3 вищевказаного Статуту ДП «Смоли» директор Підприємства призначається на посаду та звільняється з посади Уповноваженим органом управління за поданням Генерального директору Концерну (Державного Концерну «Ядерне паливо»).
У складі тендерної пропозиції Державним підприємством «Смоли» для підтвердження повноважень посадової особи Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції надано Наказ Міністерства енергетики та вугільної промисловості України № 126-к/к від 01 вересня 2016 року «Про призначення директора ДП «Смоли», що повністю відповідає установчим документам підприємства та діючий нормативній базі і належним чином підтверджує повноваження керівника підприємства – Євсєєва О.В. на підписання документів пропозиції для участі у процедурі закупівлі.
Протокол/рішення власників чи акціонерів чи засновників чи установчих (загальних) зборів про призначення керівника не надано і не могло бути надано Державним підприємством «Смоли» в складі тендерної пропозиції, оскільки, враховуючи організаційно-правову форму підприємства – державне унітарне підприємство, діюче законодавство і установчі документи не передбачають необхідність оформлення протоколу/рішення засновників при призначенні директора підприємства.
Таким чином, така підстава відхилення тендерної пропозиції ДП «Смоли», як не надання протоколу/рішення власників чи акціонерів чи засновників чи установчих (загальних) зборів про призначення керівника, наявність якого взагалі не передбачена для даного Учасника чинним законодавством, є неправомірною і порушує законні права та інтереси підприємства.
Стосовно другої підстави для відхилення зазначаємо, що згідно вимог тендерної документації ТОВ ФІРМА «Технова», довідка щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання зобов’язань по договору, надається Учасником у довільній формі.
В довідці державного підприємства «Смоли» за № 41-01/138 від 01.02.2018 року «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, для виробництва товару Аніоніту АВ-17-8 (аналог високоосновного Аніоніту – Тульсіон А23)», на 11 листах, наведені дані про наявність у підприємства власного обладнання та устаткування, зазначено рік його виготовлення, вказано поточне місце знаходження (м.Кам’янське, Дніпропетровської області, пр. Аношкіна, 179), в складі тендерної документації також надані необхідні дозволи на його експлуатацію, чим повністю підтвердило наявність безпосередньо у підприємства необхідної матеріально-технічної бази, яка безпосередньо буде задіяна для виробництва товару Аніоніту АВ-17-8 (аналог високоосновного Аніоніту – Тульсіон А23).
Таким чином, Державне підприємство «Смоли», як і вимагає тендерна документація ТОВ ФІРМА «Технова», надало відповідну довідку у довільній формі і повністю довело можливість власними виробничими потужностями виготовити предмет закупівлі - високоосновний аніоніт АВ-17-8 (аналог високоосновного Аніоніту – Тульсіон А23) задля Постачання його Замовнику і належного виконання зобов’язань за договором.
Окремо зазначаємо, що ДП «Смоли» може надати змогу представникам Замовника здійснити виїзний огляд заявленої у довідці матеріально-технічної бази з оглядом промислового майданчику ДП «Смоли».
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету ТОВ ФІРМА «Технова» за № РТП/6/2018 від 09 лютого 2018 року про відхилення тендерної пропозиції Державного підприємства «Смоли» як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації і вчинити необхідні дії відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». У інакшому випадку ДП «Смоли» у встановлений Законом термін вимушене буде звернутись до органу оскарження - Антимонопольного комітету України відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою відновлення порушених прав і законних інтересів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про усунення порушень.doc 13.02.2018 15:55
- Протокол 14.02.2018 16:36
Дата подачі:
13.02.2018 15:55
Вирішення:
Відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. До закінчення строку подання тендерних пропозицій від ДП «Смоли» не надходило звернень щодо надання роз’яснення чи усунення вимоги тендерної документації щодо надання завіреної підписом Учасника копії або оригіналу: протоколу/рішення власників чи акціонерів чи засновників чи установчих (загальних) зборів та наказу (рішення/розпорядження) про призначення керівника (допускається подання витягів чи виписок з цих документів), отже ДП «Смоли» як учасник погодився з даною вимогою тендерної документації. Також в складі тендерної документації не надано будь-яких пояснень чи довідок (листів) щодо ненадання «протоколу/рішення власників чи акціонерів чи засновників чи установчих (загальних) зборів». Окрім іншого в Наказі Міністерства енергетики та вугільної промисловості України № 126-к/к від 01 вересня 2016 року «Про призначення директора ДП «Смоли» зазначено що підставою призначення на посаду керівника підприємства – Євсєєва О.В. є зокрема витяг з протоколу від 24 червня 2016 року № 58 з засідання Комісії конкурсного відбору керівників суб’єктів господарювання державного сектору економіки що належать до сфери управління Міненерговугілля України. Отже ДП «Смоли» на підтвердження вимоги надання протоколу власників про призначення керівника могло надати витяг з протоколу від 24 червня 2016 року № 58 як підтвердження рішення власників про призначення керівника, так як відповідно до ст. 73 Господарського Кодексу України орган державної влади, до сфери якого входить підприємство, є представником власника і виконує його функції у межах визначеним Кодексом та іншими законодавчими актами.
Відповідно до вимог тендерної документації (п. 1 Додатку 2 «Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям встановленими ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі») ДП «Смоли» як учаснику необхідно було надати довідку щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання зобов’язань по договору, однак в наданій довідці в порушення вимог тендерної документації не зазначено про наявність матеріально-технічної бази, а наведено тільки перелік обладнання. В своєму зверненні за роз’ясненням зазначає про наявність у учасника матеріально-технічної бази зокрема про наявність промислового майданчику при цьому в довідці, наданій у складі тендерної пропозиції вказана інформація не відображена.
Щодо огляду промислового майданчика то Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено права чи обов’язок замовника оглядати промислові майданчики учасників.
Статус вимоги:
Не задоволено