• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони будівлі (вул. Соборності,36, вул. Соборності,40, пров.Ломаний, 36)

Завершена

2 756 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 560.00 UAH
Період оскарження: 08.12.2023 13:52 - 13.12.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Порушення добросовісної конкуренції серед учасників

Номер: b80f7e99c4684f868bbbd4552887c393
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-08-011823-a.b1
Назва: Порушення добросовісної конкуренції серед учасників
Вимога:
Шановний Замовнику! 08.12.2023 о 13:52 год. Вами, як Замовником, було завантажено тендерну документацію на послуги з охорони будівлі (вул. Соборності, 36, вул. Соборності, 40 та пров. Ломаний, 36) з ідентифікатором закупівлі: UA-2023-12-08-011823-a. У технічних вимогах п. 1 Додатку №2 до тендерної документації Вами чітко зазначено, що Об'єкт № 1, який знаходиться за адресою: м. Полтава, вул. Соборності, 36, охороняється 4 цілодобовими постами та одним 12-ти годинним постом. У п.п. 2-3 технічних вимог, Об’єкти №2 та №3 охороняються за допомогою засобів охоронної-тривожної сигналізації із підключенням зазначеної сигналізації на пульт централізованої охорони виконавця. Виїзд мобільної групи на об'єкти після спрацьовування охоронної сигналізації в період до 5 (п`яти) хвилин. Крім того, у п. 2.2 Додатку №1 до тендерної документації Ви також вимагаєте підтвердити наявність мобільних нарядів охорони (груп швидкого реагування (ГШР) не менше трьох) в м. Полтава для забезпечення виїздів на об’єкт Замовника. Але Вами, у противагу всім існуючим нормам надання послуг з охорони, у п. 2.9 Додатку №1 до тендерної документації зазначена безглузда і зовсім не обґрунтована вимога щодо того, що працівники груп швидкого реагування (а це, відповідно до Вашої вимоги чомусь аж 18 осіб) повинні бути озброєні пристроями для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії відповідно до Постанови КМУ від 11.02.2013 р. №97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб'єктами охоронної діяльності». Крім того, як підтвердження Ви ще і вимагаєте надати дозвіл на право їх придбання в кількості 18 одиниць та патронів до них, та відповідну видаткову накладну. Із Вашої тендерної документації вбачається, що при спрацюванні сигналізації на одному із об’єктів мають виїхати аж 18 чоловік із груп швидкого реагування, озброєних пристроями для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії! Це що за такий важливий об’єкт критичної інфраструктури у м. Полтаві, що потребує такої наявної «групи захвату»? Ваша вимога про наявність 18 одиниць у 3-х груп швидкого реагування пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, у тендері по охороні є недоцільною і надуманою та такою, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, передбачених ч.ч. 1, 4 та 6 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Ця Ваша вимога дає підстави вважати, що тендерна документація написана лише під одного учасника, що тягне за собою корупційні дії та зловживання зі сторони, як Замовника, так і потенційного одного учасника в майбутньому. Крім того, у п. 19 Додатку №2 Технічних вимог Ви вимагаєте надати скан копії сертифікатів, в тому числі ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпека праці. Вимоги та рекомендації щодо застосування», а також копії та копії звітів про проведення щорічних наглядових аудитів. Наявність у будь-якого суб’єкта господарської діяльності сертифікатів, в тому числі і ISO 45001:2018, не передбачається ані ЗУ «Про охоронну діяльність», ані ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою КМУ від 18.11.2015 №960, ані ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», ані ЗУ «Про стандартизацію» чи іншими законами, наказами та нормативно-правовими актами. Тому, прошу врахувати добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасників та рівне ставлення до учасників, прибрати з Додатку №1 вимоги щодо наявності в учасника 18 одиниць пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, наявність сертифікатів та звітів про проведення щорічних наглядових аудитів та внести до тендерної документації відповідні зміни.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! За результатами розгляду вашої вимоги повідомляємо наступне: Замовник за результатами закупівлі прагне отримати якісні охоронні послуги, що будуть надаватися постачальником у відповідності до вимог законодавчої та нормативної бази з охоронної діяльності. Наголошуємо, що об'єкти Замовника відносяться до категорії особливо важливих, так як в цих адміністративних будівлях розміщуються та функціонують органи місцевого самоврядування, що забезпечують зокрема життєдіяльність населення та обласного центру взагалі. У зв'язку з цим та враховуючи умови воєнного стану об'єкти Замовника потребують посиленої та надійної охорони. Для її забезпечення передбачено в кваліфікаційних критеріях (додаток №1 до тендерної документації) наявність в учасника закупівлі не менше трьох груп реагування, кімнати зберігання зброї, наявність спецзасобів, зокрема зброї, дозволеної законодавством, рахуючи зазначене одним з головних факторів забезпечення надійної охорони об'єктів, попередження правопорушень та злочинів, а також їх припинення у разі скоєння. Вимога, щодо забезпечення працівників груп швидкого реагування пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії (надалі — пристрої), придбання зберігання та використання яких дозволено суб’єктам охоронної діяльності, відповідає вимогам постанови КМУ від 11.02.2013р. № 97 та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності(п.11). У п. 2.9 Додатку №1 до ТД передбачено вимогу щодо наявності в Учасника не менше 18-ти пристроїв. Зазначена мінімальна кількість пристроїв необхідна для цілодобового безперервного несення служби трьома групами швидкого реагування з трьох змінним режимом роботи та з урахуванням кількісного складу одної групи швидкого реагування — не менше двох працівників охорони. Необхідно зауважити, що охоронні послуги повинні надаватись безперервно в цілодобовому режимі. Згідно “Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної та охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів”, затвердженої наказом МВС від 21.08.1998 р. № 622 (далі- Інструкція) зазначені пристрої, а також патрони до них повинні зберігатися в обладнаному сховищі, яке розташоване в приміщенні кімнаті зберігання зброї (п.11.5 Розділу 11 Інструкції). У зазначеній кімнаті зберігання зброї проводиться отримання працівниками охорони перед заступанням до несення служби пристроїв та їх здача по закінченню зміни у присутності та під контролем відповідальної за стан зберігання та використання пристроїв особи — працівника суб’єкта охоронної діяльності. Відповідно п. 11.21 Розділу 11 Інструкції облік видачі і прийняття пристроїв, патронів до них, що видаються працівникам охорони на час несення служби здійснюється відповідальної особою в книзі обліку, видачі і прийняття зброї і боєприпасів. Видача зброї повинна здійснюватися відповідальною особою на підставі розпорядження керівника підприємства. Зазначений порядок здачі та отримання зброї працівниками груп швидкого реагування потребує певного часу. У зв'язку з безперервним режиму роботи груп та необхідності негайного реагування на тривожні повідомлення, зміна, що закінчує чергування, не проводить здачу зброї до того часу поки нова зміна не отримає зброю та відповідно заступить на чергування . З огляду на викладене, вимога щодо наявності в Учасника не менше вісімнадцяти пристроїв та патронів до них є обґрунтованою. Зазначена вимога не є дискримінаційною, так як будь-який суб’єкт охоронної діяльності має право на придбання та використання пристроїв без обмеження їх кількості у встановленому законодавчими та нормативними документами порядку. Вимога п. 19 додатку № 2 до тендерної документації щодо підтвердження Учасником наявності в нього сертифікату ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпека праці. Вимоги та рекомендації щодо застосування». Для підтвердження відповідності продукції/робіт/послуг, закупівля яких планується, вимогам щодо якості, замовник може вимагати від учасника, у тому числі, сертифікат відповідності. У свою чергу учасник, з метою підтвердження встановлених вимог до товарів, робіт чи послуг, які він пропонує на ринку, може звернутись до будь-якого спеціалізованого органу з оцінки відповідності, який в установленому порядку акредитований національним органом України з акредитації у відповідній сфері. Не сертифікована продукція/робота/послуга може поступатися за якістю аналогічній за кваліфікаційними критеріями та характеристиками сертифікованій. Зазначені стандарти - це нормативні документи, які діють на території України і застосовуються усіма підприємствами незалежно від форми власності та підпорядкування, громадянами - суб'єктами підприємницької діяльності, міністерствами (відомствами), органами державної виконавчої влади, на діяльність яких поширюється дія стандартів. Учасник повинен надати Послуги, якість яких відповідає вимогам Тендерної документації, щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Враховуючи це, Замовник прагне до співробітництва з Учасниками, які в своїй діяльності керуються та дотримуються стандартів, які забезпечують впевненість в якості наданих послуг. З огляду на викладене, вимога щодо наявності в Учасника сертифікату ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпека праці. Вимоги та рекомендації щодо застосування», є обґрунтованою та не є дискримінаційною.
Статус вимоги: Відхилено