-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження медичних відходів категорій «В», «С» та токсикологічно небезпечних відходів)
Завершена
630 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 150.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 150.00 UAH
Період оскарження:
08.12.2023 11:22 - 13.12.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
5498dac3af044367a37f04278808f510
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-08-006009-a.a6
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник!
Не існує будь-якої "паніки", є лише обурення тим, що Замовник прописуючи дискримінаційні вимоги грубо порушує принципи здійснення закупівель.
З нашого боку немає жодного "залякування". Є лише чинне законодавство та верховенство права.
Якщо Замовник в цих принципах вбачає для себе якесь "залякування" - це додаткова причина для здійснення перевірки даної закупівлі на предмет дотримання чинного законодавства та доцільного використання коштів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.12.2023 11:50
Вирішення:
Шановний Учасник!
Розділ "Вимоги" передбачає розміщення потенційними учасниками вимог до закупівлі.
Оскільки Ваше попереднє звернення не містило вимог - відповідь була надана з огляду тексту звернення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
ff74dfe168394a05a7b5e75f2c4ef138
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-08-006009-a.c5
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник! У зв'язку із тим, що умови тендерної документації носять відвертий дискримінаційний характер, та вочевидь прописані під конкретного учасника - ми будемо вимушені привертати уваги контролюючих моніторингових органів, з метою висвітлення питання щодо доцільного використання бюджетних коштів!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.12.2023 16:05
Вирішення:
Шановний Учасник!
Ви прекрасно бачете відповіді на вимоги і знаєте, що ми проводимо закупівлю згідно чинного законодавства. Ваше не бажання відповідати вимогам даної закупівлі спричиняє паніку у Вашого суб'єкта господарювання, але це не підстава для залякування Замовника у особі уповноваженої особи та юриста, оскільки Ваші вимоги не мають підгрунтя для їх задоволення. Бюджетні кошти витрачаються правомірно та доцільно.
При бажанні прийняти участь у закупівлі - будь-ласка, надавайте Вашу тендерну пропозицію згідно вимогам чинного законодавства України.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
7a14925bf50c4f1c94daf3cf5c78de70
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-08-006009-a.c4
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник!
Відповідно до п.5 Додатку 1 вимагається «Учасник у складі пропозиції надає :
Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент з високотемпературного термічного оброблення та знешкодження небезпечних відходів;
Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент на виконання робіт по обробленню та знешкодженню відпрацьованих люмінесцентних ламп з ртутним наповненням;
Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент на виконання робіт з оброблення, знешкодження, утилізації акумуляторних батарей».
Враховуючи, що предметом закупівлі є Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження медичних відходів категорії «В», категорії «С» та інших токсикологічно небезпечних відходів), Замовник вже вимагає - Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, що проводяться на об’єкті поводження з відходами Учасника (відходи повинні відповідати предмету закупівлі), навіщо тоді інші Висновки СЕС які жодним чином не стосуються предмета закупівлі?
Відповідно до ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Враховуючи зазначене, вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, та викласти у наступній редакції : «Вимагається надати у складі пропозиції:
Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, що проводяться на об’єкті поводження з відходами Учасника (відходи повинні відповідати предмету закупівлі)».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.12.2023 16:05
Вирішення:
Згідно з ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»: «об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи;» висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи;».
Враховуючи те, що технологія є об’єктом санітарно-епідеміологічної експетизи, вимога щодо надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо технологічних регламентів є законною та обґрунтованою.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;».
Вказані вимоги тендерної документації передбачені нормативно-правовими актами: ЗУ «Про публічні закупівлі» та ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
f6c2bf93c85a4d6f8630299efa42e191
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-08-006009-a.c3
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник!
Відповідно до п.1 Додатку 1, вимагається «За графіком, узгодженим Сторонами, Виконавець приїжджає до Замовника, завантажує самостійно та транспортує медичні відходи та забезпечує Замовника необхідною кількістю первинного та вторинного паковання (тари). (Надати гарантійний лист у довільній формі).
Первинне паковання (тара) для відходів категорії «В» згідно вимог тендерної документації, це - ємність / контейнер для збирання медичних відходів категорії B об’ємом 10л, з маркуванням;
Первинне паковання (тара) для відходів категорії «С» згідно вимог тендерної документації, це - ємність / контейнер для збирання медичних відходів категорії С об’ємом 10л, з маркуванням;
Вторинне паковання (тара) для відходів категорії «В» згідно вимог тендерної документації це - спеціальні міцні, непроникні поліетиленові одноразові мішки/пакети для збирання медичних відходів категорії В розміром 500 x 1000 мм, об’ємом не менше 50 л, товщиною не менше 130 мкм, з маркуванням)
Вторинне паковання (тара) для відходів категорії «С» згідно вимог тендерної документації це - спеціальні міцні, непроникні поліетиленові одноразові мішки/пакети для збирання медичних відходів категорії С розміром 500 x 1000 мм, об’ємом не менше 50 л, товщиною не менше 130 мкм, з маркуванням)
Для підтвердження наявності в Учасника паковання (тари), яка відповідає вимогам до паковання (тари) згідно тендерної документації, Учасником у складі тендерної пропозиції надаються:
сертифікат(и) відповідності паковання (тари) (виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації);
декларація(ї) постачальника про відповідність паковання (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування, згідно Наказу Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289 (зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами)).
видаткова(і) накладна(і) на пакування (тару);»
Вимоги щодо пакування небезпечних медичних відходів містяться в «ДЕРЖАВНИХ САНІТАРНО-ПРОТИЕПІДЕМІЧНИХ ПРАВИЛАХ І НОРМАХ щодо поводження з медичними відходами» (далі - Правила), затверджених Наказом Міністерства охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325, зокрема, Додатком 1 «МАРКУВАННЯ І ПАКОВАННЯ небезпечних медичних відходів» Правил, передбачається зазначення наступних критеріїв: Вид відходів; Маркування ємностей (первинного паковання), при поводженні з медичними відходами в закладі; Вид ємності первинного паковання; Маркування ємностей (вторинного паковання), які передаються перевізнику; Вид ємності вторинного паковання. Звертаємо Вашу увагу, що у Правилах відсутнє жодне посилання на товщину пакування. Окрім цього, для різних видів відходів, у тому числі, які входять до переліку найменування послуг (відходів), що є предметом закупівлі (Категорія небезпеки «В» та «С» - Додаток 4 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмета закупівлі»), згідно Переліку, використовуються різні види ємностостей (контейнери, мішки/пакети). Українські виробники випускають спеціалізоване сертифіковане пакування у відповідності до нормативно-правових актів різної товщини. Замовник не наводить критеріїв, на підставі яких звужує вимоги щодо пакування саме до вказаних ним характеристик.
Оскільки вимоги Замовника є дискримінаційними, необґрунтованими та незаконними, просимо зобов’язати Замовника привести їх у відповідність до законодавства шляхом видалення вимоги стосовно товщини та викласти у наступній редакції: « Учасник бере на себе зобов’язання надавати вторинну сертифіковану пакувальну тару за власний кошт, стійку до розривів. (Надати гарантійний лист у довільній формі, а також фото ємності, накладні на покупку, сертифікат якості та висновок держсанепідемекспертизи на ємність).»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.12.2023 16:04
Вирішення:
Є потреба медичного закладу: для зручності переміщення медичних відходів у мішок і товщиною не менше 130 мкм для меншої ймовірності розриву.
Ми не уповноважені надавати роз’яснення щодо того, що українські виробники випускають спеціалізоване сертифіковане пакування у відповідності до нормативно-правових актів різної товщини.
Замовник закупівлі надає роз’яснення відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі». Вся документація відповідає чинному законодавству України. Згідно пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022р. №1178, зі змінами (далі-Особлвості) тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до частина 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Також, ознайомтесь, будь-ласка, із практикою АМКУ - Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 13107-р/пк-пз від 21.08.2023 та № 17112-р/пк-пз від 25.10.2023.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
2e1efd5ba42a400da8b02e3816ae65ca
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-08-006009-a.c2
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник!
Відповідно до вимог п.1.5 додатку № 2 вимагається: Довідка про наявність транспортних засобів (не менше 2-х) (Додаток 7) (самоскиди, вантажні автомобілі з відкритим кузовом та цистерни не допускаються));
На підтвердження інформації стосовно наявності транспортних засобів, вказаних в довідці:
- надати копії підтверджуючих документів про право власності, у разі користування на підставі володіння; договір(и) оренди, у разі користування на підставі оренди
- надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та діючі протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів, договір обов'язкового страхування відповідальності суб'єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання
негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів, згідно умов тендерної документації.
Згідно ст. 1 Закону України «Про автомобільний транспорт» транспортний засіб спеціалізованого призначення - транспортний засіб, який призначений для перевезення певних категорій пасажирів чи вантажів (автобус для перевезення дітей, осіб з інвалідністю, пасажирів певних професій, самоскид, цистерна, сідельний тягач, фургон, спеціалізований санітарний автомобіль екстреної медичної допомоги, автомобіль інкасації, ритуальний автомобіль тощо) та має спеціальне обладнання (таксі, броньований, обладнаний спеціальними світловими і звуковими сигнальними пристроями тощо). В свою чергу, оскільки предметом даної закупівлі є надання послуг у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, транспортний засіб повинен відповідати вимогам Наказу Міністерства внутрішніх справ України «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів» № 656 від 04.08.2018 (далі - Наказ № 656), відповідно до п. 5 якого, небезпечні вантажі дозволено перевозити автомобільним транспортом тільки в разі, якщо вони згідно з вимогами частини 2 таблиці А глави 3.2 та глави 3.3 додатка А до ДОПНВ та цих Правил допущені до перевезення та якщо всі вимоги щодо перевезення таких вантажів виконані. Звертаємо Вашу увагу, що у Наказі № 656 відсутні жодні посилання на обмеження стосовно типу автотранспорту. Таким чином, здійснювати перевезення небезпечних вантажів можуть транспортні засоби, які відповідають вимогам Наказу № 656 та отримали Свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів (Свідоцтво ДОПНВ). Таким чином, Замовник звужує вимоги щодо транспортних засобів до вказаних ним характеристик, всупереч чинному законодавству України.
Оскільки вимога Замовника є дискримінаційною, необґрунтованою та незаконною, просимо зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства шляхом видалення вимоги стосовно звуження типів транспортних засобів (самоскиди, вантажні авто з відкритим кузовом та цистерни не допускаються), та викласти у наступній редакції: « 1.2. Надати довідку про наявність спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів з копіями підтверджуючих документів (копії техпаспорту та діючий протокол перевірки технічного стану транспортного засобу)».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.12.2023 16:04
Вирішення:
Встановлена заборона залучення самоскидів, вантажних авто з відкритим кузовом та цистерн присутня, оскільки предметом даної закупівлі є надання послуг у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, так як відходи під відкритим атмосферним повітрям перевозити заборонено, цистернами медичні відходи також заборонено перевозити. Транспортні засоби, якими перевозяться небезпечні вантажі, повинні відповідати вимогам безпеки, охорони праці та екології, а також у встановлених законодавством випадках мати відповідне маркування і свідоцтво про допущення до перевезення небезпечних вантажів. У разі дорожнього перевезення небезпечних вантажів відповідність зазначеним вимогам транспортних засобів, обладнання, підготовки водіїв перевіряється територіальними органами Міністерства внутрішніх справ України з видачею відповідних свідоцтв про допуск до перевезення. Умови перевезення небезпечних вантажів згідно статті 18 Закону України № 1644-ІІІ визначаються нормативно-правовими актами, що регулюють діяльність транспорту.
Транспортний засіб повинен відповідати вимогам Наказу Міністерства внутрішніх справ України "Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів"№ 656 від 04.08.2018 (далі - Наказ № 656), відповідно до п. 5 якого, небезпечні вантажі дозволено перевозити автомобільним транспортом тільки в разі, якщо вони згідно з вимогами частини 2 таблиці А глави 3.2 та глави 3.3 додатка А до ДОПНВ та цих Правил допущені до перевезення та якщо всі вимоги щодо перевезення таких вантажів виконані. Свідоцтва ДОПНВ видаються на водія який здійснює перевезення небезпечних відходів. Небезпечні вантажі дозволено перевозити автомобільним транспортом тільки в разі, якщо вони згідно з вимогами ДОПНВ та цих Правил допущені до перевезення та якщо всі вимоги щодо перевезення таких вантажів виконані. Учасники перевезення небезпечних вантажів відповідно до ДОПНВ залежно від виду та ступеня небезпеки зобов’язані вжити відповідних заходів, спрямованих на запобігання нещасним випадкам, а в разі аварії, що сталася,- заходів, спрямованих на максимальне обмеження важких наслідків цієї аварії.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
189bd3d7e10a429fbf57c59718cea139
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-08-006009-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник!
Відповідно до п. 1.4 Додатку 2 вимагається: Довідка про наявність обладнання для спалювання (знищення/знешкодження) небезпечних відходів (Додаток 7);
На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання, вказаного в довідці:
- надати копії підтверджуючих документів про право власності, у разі користування на підставі володіння; договір(и) оренди, у разі користування на підставі оренди.
- надати технічний паспорт обладнання, чинний сертифікат
відповідності разом з протоколами дослідження/випробування,
у разі наявності посилання на них в сертифікаті відповідності.
Законодавче регулювання щодо обладнання для високотемпературного спалювання небезпечних відходів містяться у Постанові Кабінету міністрів України «Про затвердження переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 3 лютого 2021 р. № 77 (далі – Постанова № 77). Звертаємо Вашу увагу, що у Постанові № 77 відсутнє жодне посилання на методи та форми перевірки обладнання, у тому числі на протоколи дослідження/випробування.
В свою чергу, відповідно до п. 50 Модуль D (відповідність типу на основі забезпечення якості виробничого процесу) Додатку 3 до Технічного регламенту Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском» від 16 січня 2019 р. № 27, за результатами нагляду під відповідальністю призначеного органу, метою якого є перевірка виконання виробником обов’язків, пов’язаних із забезпеченням функціонування схваленої системи управління якістю, призначений орган надає виробнику звіт про відвідування, а в разі проведення випробувань продукції - також протокол випробувань. Окрім цього, відповідно до п. 3 Модуль В (експертиза типу) Додатку 3 до Технічного регламенту Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження Технічного регламенту обладнання та захисних систем, призначених для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах» від 28 грудня 2016 р. № 1055 виробник подає заявку на експертизу типу лише одному призначеному органу за своїм вибором, до якої додається необхідний перелік документів, у тому числі протоколи випробувань. Таким чином, протокол випробувань видається саме виробнику виробу, у даному випадку - обладнання для високотемпературного спалювання небезпечних відходів.
Водночас, відповідно до ч. 6 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Враховуючи зазначене, суб’єкт господарювання, який добросовісно здійснює надання послуг у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, але при цьому не є виробником обладнання для високотемпературного спалювання небезпечних відходів та не має можливості для здійснення запиту внутрішніх документів виробника (протоколу випробувань), заздалегідь обмежений вимогами тендерної документації через суттєве звуження кола осіб, які матимуть можливість приймати участь у даній процедуру закупівлі.
Оскільки зазначена вище вимога Замовника є дискримінаційною, необґрунтованою та незаконною, просимо зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства шляхом видалення вимоги стосовно надання протоколів дослідження/випробування, які зазначені в сертифікаті, якщо є посилання на дані документи, та викласти у наступній редакції: « - сертифікат відповідності та/або технічний паспорт вказаного в довідці обладнання для високотемпературного спалювання небезпечних відходів».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.12.2023 16:04
Вирішення:
Тендерна документація закупівлі складена у відповідності до вимог п.28 «ОСОБЛИВОСТЕЙ» та ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно з роз’яснювальним листом Мінекономрозвитку від 01.07.2016 № 3302-06/19552-07 «Щодо застосування законодавства у сфері закупівель», зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається Замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Одним із встановлених Замовником критеріїв є наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (пп.1 п.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначено Замовником самостійно згідно із законодавством.
Статус вимоги:
Відхилено