-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Ноутбуки
Завершена
709 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 545.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 545.00 UAH
Період оскарження:
19.04.2018 10:00 - 01.05.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження переможця
Номер:
4efecb9d7bf343ababb75a484e99b7c3
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-19-000332-a.a1
Назва:
Оскарження переможця
Вимога:
Доводимо до відома шановного Замовника торгів, що наша компанія, яка являється офіційним дилером ( представником ) торгової марки ASUS хочемо повідомити про наступне :
1. При підготовці тех. документації було дійсно допущено друкарську технічну помилку в файлі технічних характеристик. Але порівняння товару, фото, і посилання на офіційні сайти було коректне - була допущена помилка-описка в кінцевому записі, що було виявлено і виправлено при подачі кінцевої пропозиції.
2. Комерційна пропозиція була зроблена та подана згідно технічних умов Тендерної закупівлі.
3. Гарантійний лист щодо наявності сервісного центру та подальшого обслуговування - поданий ( файл "Сервіс КТС"), в якому є посилання на всі сервісні центри в Україні, в тому числі в м.Дніпро, як і вимагалося Замовником.
4. Сертифікати подані на товар, який є на складі, і поставка якого в Україну відбувалася в 2017, тобто в термін дії доданого сертифікату. Крім того, додатково наданий та прикріплений максимально свіжий сертифікат на інші поставки (2018 р. )
5. Є авторизаційний лист від ASUS, що зазначає, що продукція ТМ «ASUS» гарантовано буде офіційною, якісною, та з відповідним сервісним обслуговуванням.
Тепер порівняємо вищенаведену інформацію з документами учасника ТОВ "Епіцентр К", якого ви кваліфікували. Відразу бачимо суттєві невідповідності документації конкурсних торгів , а саме :
1. Немає Гарантійного листа щодо наявності сервісного центру та подальшого обслуговування. Поданий ( файл "Довідка сервісний центр"), в якій фігурує інформація щодо здійснення гарантійного та післягарантійного тех. обслуговування СПЛІТ-СИСТЕМ, що НІЯКОГО відношення до обслуговування ноутбуків немає.
2. В довідці про кваліфікацію працівників ( файл "Довідка про кваліфікацію працівників") вказано : « кваліфікація працівників, що мають необхідні знання та досвід для постачання товару, а саме лінолеуму, цементу, будівельних виробів, теплоізоляційних матеріалів ??? Що також не мають ніякого відношення до РЕАЛЬНОГО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ( IT-техніки ).
3. В довідці та додатках про Аналогічні виконані договори фігурує всього 5 ноутбуків в 4-х різних доворах (для порівння ми надали три договора, три видаткових накладних та три відгуки саме про поставку ноутбуків ).
4. Не заповнені реквізити учасника в проекті Договору (Проект договору повинен бути наведено в окремому файлі та подається одночасно з тендерною документацією. (Додаток №4).Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом..
5. В доданому файлі ТХ 1 - ЗМІНЕНІ технічні характеристики товару, та вказано, що було допущено друкарської помилки.
Зважаючи на вищенаведене просимо дискваліфікувати учасника ТОВ "Епіцентр К", оскільки порушення в подачі тендерної пропозиціїї є дійсно суттєвими, та повернути на кваліфікацію ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС", посилаючись на Інструкцію з підготовки тендерної пропозиції, а саме п1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції «У разі якщо учасниками в тендерних пропозиціях допущено формальні (несуттєві) помилки, то вони не призведуть до відхилення їх пропозицій. Формальними , ( несуттєвими ) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції,а саме – технічні помилки та описки»
Вищевказана сукупність обставин обгрунтовує право ПП «Комтехсервіс» - як учасника торгів, просити Замовника переглянути результати торгів на предмет дискваліфікації нас (ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС") як учасника закупівель, та повернути нам кваліфікацію переможця торгів.
У разі ігнорування нашої скарги, будемо змушені звернутися до АМКУ та ДАС, з метою перевірки дотримання ЗУ при проведенні даної закупівлі та обов’якового притягнення до відповідальності осіб, що допустили порушення.
Також ми залишаємо за собою право звернутись до засобів масової інформації з метою оприлюднення інформації, щодо цієї закупівлі, в разі Вашої бездіяльності, що може призвести до проведення економічно не обґрунтованої, на наш погляд, закупівлі товару за державні кошти.
Просимо надати відповідь у встановлений законом терміни.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга-Павлоград.pdf 10.05.2018 17:41
- відповідь на вимогу.PDF 15.05.2018 10:40
Дата подачі:
10.05.2018 17:41
Вирішення:
Відповідь на вимогу надається у прикріпленому файлі.
Статус вимоги:
Відхилено