• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

Протипожежні двері

Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Торги відмінено

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження: 07.12.2023 17:48 - 13.12.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Внести зміни в тендерну документацію

Номер: a673942afd07425f911ae853d64ee299
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-07-020358-a.b1
Назва: Внести зміни в тендерну документацію
Вимога:
Шановний Замовник! Користуючись своїм правом згідно п.1 Розділ ІІ. Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації та Законом «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) , а саме: « Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 3 (три) дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру» вимагаємо внести відповідні зміни в тендерну документацію. Згідно п 4.4 тендерної документації, п.5.1. Додатку 4 та Додатку 5 строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) по 22 грудня 2023 року. Вимагаємо внести зміни в цій частині та встановити реальні строки для поставки товару, адже виконання цієї умови не можливе. Строк подачі пропозиції до 16.12.2023 до 00:00, аукціон 18.12.2023 о 12:47. Згідно п.49 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Таким чином, навіть якщо Замовник прийме рішення про намір укласти договір 18.12.2023, то дата укладання договору згідно Закону та Особливостей не раніше 24.12.2023. Двері, згідно технічної специфікації Додаток 4 не стандартних розмірів. Мінімальний строк виготовлення таких дверей – 15 днів. Також потрібно враховувати час на доставку та установку. Підсумовуючи, можемо стверджувати, що або це елементарна необачність при розрахуванні строків поставки товарів або ж у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо порушення Закону та Особливостей, яке є підставою для здійснення моніторингу закупівлі Держаудитслужбою. Якщо, відповідні зміни не будуть внесені, залишаємо за собою право відстоювати свої права і законні інтереси в спосіб, передбачений законодавством України, зокрема шляхом ініціювання моніторингу Державною аудиторською службою України тощо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 08.12.2023 на адресу Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) надійшов лист від Головного управління Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області (додається) щодо кінцевого строку реєстрації бюджетних зобов’язань - 23.12.2023 р. Враховуючи, що подання тендерних пропозицій встановлено по 18.12.2023 року, а мінімальна можлива дата укладання договору припадає на 25.12.2023 (у випадку визначення переможця у день розкриття тендерних пропозицій), що в свою чергу унеможливлює здійснення реєстрації договору в ДКСУ. Враховуючи вищевикладене, уповноважена особа вирішила відмінити процедуру закупівлі товару згідно код ДК 021:2015 - 44220000-8 «Столярні вироби» (Протипожежні двері) оголошення про проведення якої розміщено в системі електронних закупівель за № UA-2023-12-07-020358-a.
Статус вимоги: Відхилено