• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

09310000-5 - Електрична енергія (активна електрична енергія)

Завершена

2 480 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 400.00 UAH
Період оскарження: 07.12.2023 17:26 - 16.12.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

про усунення дискримінаційних вимог

Номер: ae19ecb61c1f44b6a97c82240c945df3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-07-020091-a.a3
Назва: про усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Тендерна документація Замовника (у зміненій редакції) пункти 4, 5 та 6 (Додаток ДОДАТОК 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ІНШИМ КРИТЕРІЯМ» - містять наступні вимоги (умови) до потенційних учасників закупівлі про надання такого змісту підтверджуючих документів: «4. Довідка від уповноваженого органу (ДПСУ), про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника, виданою не раніше листопада 2023 року. 5. Документ виданий не раніше вересня 2023 року органом Державної податкової служби України про відсутність або виключення Учасника процедури закупівлі у(з) переліку суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку. 6. Оригінал довідки з банку про відсутність простроченої заборгованості за кредитами або заборгованості за кредитними угодами виданих не раніше грудня 2023 року (довідка подається з банку яким видана банківська гарантія)» Знову змушені наголосити, що такі документи зможуть забезпечити обмежене коло потенційних учасників, з якими є відповідна домовленість, а тому дії замовника (його посадових осіб) є прямим порушенням законодавства та ведуть до персональної відповідальності уповноважених осіб. При цьому повторно звертаємо увагу, що відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015:09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2014. "Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)". Вказаним національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2014 не передбачається наявності вищезазначених вимог та документів. За таких обставин, заявлені в Документації умови грубо порушують положення Особливостей в цій частині. Встановивши наведені вище умови у Документації, Замовник порушив положення пункту 29 Особливостей. Керуючись пунктом 54 Особливостей, звертаємось до Замовника та вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. В якості практики вирішення подібного роду питань, просимо врахувати позицію АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, викладену в його РІШЕННІ No13782-р/пк-пз від 30.08.2023 р.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу повідомляємо, що зазначені документи не вимагаються для підтвердження якості електричної енергії, а для підтвердження відповідності учасника вимогам документації. Правомірність вимог зазначених довідок підтверджується рішеннями АМКУ №15474-п/пк-пз від 28.09.2023р. та №7277-п/пк-пз від 24.05.2023р. Зазначені вимоги стосуються всіх учасників закупівлі, Скаржник не довів чому не може виконати зазначені умови документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.12.2023 17:32
Вимога
Залишено без розгляду

про усунення порушення законодавства

Номер: 1a7a4b94d6004700a8f0e18702b0a36d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-07-020091-a.a2
Назва: про усунення порушення законодавства
Вимога:
Тендерна документація Замовника (у зміненій редакції) (параграф 2 «Інша інформація» розділу V. Оцінка тендерної пропозиції - містить наступну вимогу (умову) до потенційних учасників закупівлі про надання такого змісту підтверджуючих документів: «Відповідно до пункту 6.1.1. Правил ринку, затверджених постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 307 (зі змінами), учасники ринку, які є сторонами відповідальними за баланс (СВБ), крім оператора ринку (ОР), оператора системи постачання (ОСП), гарантованого покупця та ОСР, які є СВБ та не мають інших учасників ринку у своїй балансуючій групі, зобов’язані надавати ОСП фінансові гарантії виконання зобов’язань за договорами про врегулювання небалансів електричної енергії. Отже Учасники повинні підтвердити виконання вимог Правил ринку, шляхом надання у складі пропозиції чинної фінансової гарантії виконання зобов’язань за договорами про врегулювання небалансів електричної енергії або у разі, якщо Учасник не є СВБ, надати лист - підтвердження від СВБ про те, що Учасник входить до балансуючої групи та /або копію договору з СВБ, а також копію гарантії СВБ, чинної на момент подання пропозиції.» При цьому зазначаємо, що відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015:09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2014. "Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)". Вказаним національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2014 не передбачається наявності вищезазначених вимог та документів. За таких обставин, заявлені в Документації умови грубо порушують положення Особливостей в цій частині. Встановивши наведені вище умови у Документації, Замовник порушив положення пункту 29 Особливостей. Керуючись пунктом 54 Особливостей, звертаємось до Замовника та вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. В якості практики вирішення подібного роду питань, просимо врахувати позицію АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, викладену в його РІШЕННІ No13782-р/пк-пз від 30.08.2023 р.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу повідомляємо, що зазначені документи не вимагаються для підтвердження якості електричної енергії, а для підтвердження відповідності учасника вимогам документації та Правил ринку. Відповідно до п. 6.1.1. Правил ринку «Учасники ринку, які є СВБ, крім ОР, ОСП, гарантованого покупця та ОСР, які є СВБ та не мають інших учасників ринку у своїй балансуючій групі, зобов'язані надавати ОСП фінансові гарантії виконання зобов'язань за договорами про врегулювання небалансів електричної енергії за умови реєстрації на відповідний торговий день d обсягів електричної енергії на РДД, РДН, ВДР, фізичного відпуску/відбору електричної енергії, заявленого в системі управління ринком, а також за наявності споживачів, щодо яких учасник ринку є діючим електропостачальником.». Відповідно до п. 6.1.2. Правил «Фінансові гарантії надаються учасниками ринку з урахуванням вимог чинного законодавства.». Зазначені вимоги стосуються всіх учасників закупівлі, Скаржник не довів чому не може виконати зазначені умови документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.12.2023 17:32
Вимога
Залишено без розгляду

про усунення порушення законодавства

Номер: bc20a00b740649d1b6b03444ccb40893
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-07-020091-a.a1
Назва: про усунення порушення законодавства
Вимога:
Тендерна документація Замовника (у зміненій редакції) (параграф 7 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджуютьв ідповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» містить наступну вимогу (умову) до потенційних учасників закупівлі про надання такого змісту підтверджуючих документів: «довідка щодо застосування Учасником заходів із захисту довкілля при виконанні умов Договору із постачання електричної енергії. Окрім цього, за вказаною довідкою учасники повинні надати свідоцтво, що видане Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, або інший документ, що підтверджує отримання працівником учасника знань з сучасних вимог до системи управління екологічною безпекою на об’єктах паливно – енергетичного комплексу або документ про освіту виданий ВНЗ (диплом з додатком) про вивчення курсу або дисципліни «Екологічна безпека на об’єктах паливно – енергетичного комплексу» або документ про отримання знань на курсах, семінарах тощо в відповідних навчальних закладах/центрах тощо про екологічну безпеку на об’єктах паливно – енергетичного комплексу» Шановний Замовнику, такого змісту Ваша умова є незаконною, дискримінаційною, направленою на віддання переваги одному «обраному» Вами учаснику, який надихнув замовника на таку маніпуляцію, а тому велике до Вас прохання усунути її якомога швидше з метою уникнення негативних наслідків у вигляді персональної відповідальності уповноваженої особи. Наголошуємо, що відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015:09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2014. "Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)". Вказаним національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2014 не передбачається наявності вищезазначених вимог та документів. За таких обставин, заявлені в Документації умови грубо порушують положення Особливостей в цій частині. Встановивши наведені вище умови у Документації, Замовник порушив положення пункту 29 Особливостей. Керуючись пунктом 54 Особливостей, звертаємось до Замовника та вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. В якості практики вирішення подібного роду питань, просимо врахувати позицію АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, викладену в його РІШЕННІ No13782-р/пк-пз від 30.08.2023 р.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: .На Вашу вимогу повідомляємо, що зазначені документи не вимагаються для підтвердження якості електричної енергії, а для підтвердження відповідності учасника вимогам документації. Правомірність вимог зазначених довідок підтверджується рішенням АМКУ №6557-п/пк-пз від 01.11.2023р. Зазначені вимоги стосуються всіх учасників закупівлі, Скаржник не довів чому не може виконати зазначені умови документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.12.2023 17:32