-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги по вивезенню твердих побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, утилізація, перевезення, поховання)
Завершена
337 953.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 689.77 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 689.77 UAH
Період оскарження:
07.12.2023 16:05 - 12.12.2023 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга щодо визначення переможця закупівлі UA-2023-12-07-017514-a
Номер:
7c400ba044b84335b6a701a67752f5d7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-07-017514-a.b3
Назва:
Скарга щодо визначення переможця закупівлі UA-2023-12-07-017514-a
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Доказ 1. Договір оренди ТЗ №12.01.pdf 19.02.2024 14:17
- Скарга на визначення переможця.pdf 19.02.2024 14:17
- Доказ 2. Додаток 6. Технічне завдання.doc 19.02.2024 14:17
- Скарга КНЛУ визначення переможця.docx.p7s 19.02.2024 14:17
- Скарга КНЛУ визначення переможця.docx 19.02.2024 14:17
- Доказ 3. ЗУ Про управління відходами.docx 19.02.2024 14:17
- sign.p7s 19.02.2024 14:17
- рішення від 21.02.2024 № 3256.pdf 21.02.2024 16:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.03.2024 №3910.pdf 04.03.2024 11:46
- рішення від 01.03.2024 № 3910.pdf 05.03.2024 18:44
- Протокол 44 від 23.02.24.pdf 23.02.2024 11:55
- Протокол 44 відповідь на скаргу.docx 23.02.2024 11:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.02.2024 14:27
Дата розгляду скарги:
01.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.02.2024 16:23
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
05.03.2024 18:45
Пункт скарги
Номер:
a329a68e09c545ca8e249ccf6a6dfb9a
Заголовок пункту скарги:
Відсутність інформації згідно Додатку 1, п. 2.1: «2.1. Довідка (в довільній формі) про наявність в учасника, працівників відповідної кваліфікації / виконавців робіт, які мають необхідні знання та досвід.
Опис заперечення:
Враховуючи вимогу Замовника щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації / виконавців робіт, які мають необхідні знання та досвід, та вимогу наданого Договору №12/01 від 12 січня 2024 року, щодо керування Транспортним засобом та загальним водійським стажем не менше 3-х років, відсутність інформації щодо водіїв, котрі будуть залучатись до надання послуг, пропозиція ТОВ «ЕКО-ГРІНКО» не відповідає вимогам Замовника, та умовам наданого ТОВ «ЕКО-ГРІНКО» Договору оренди транспортних засобів №12/01 від 12 січня 2024 року.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип порушення:
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Опис суті пункту скарги:
В складі пропозиції ТОВ «ЕКО ГРІНКО» надається Договір оренди транспортних засобів №12/01 від 12 січня 2024 року, який містить пункт 5.1.22 «Допускати до керування Транспортним засобом водіїв з відповідною категорією, щодо керування Транспортним засобом та загальним водійським стажем не менше 3-х років.»
В наданій довідці ТОВ «ЕКО ГРІНКО» файл «Довідка Працівники.pdf» не надається інформація щодо наявності водіїв з відповідною категорією, щодо керування транспортним засобом та загальним водійським стажем не менше 3-х років. Відсутність інформації щодо наявності водіїв не підтверджує факту їх залучення до надання послуг, та не відповідає умовам Договору оренди транспортних засобів №12/01 від 12 січня 2024 року в частині користування відповідними автомобілями за Договором №12/01 від 12 січня 2024 року. Згідно даного Договору наявність відповідних кваліфікованих водіїв з загальним водійським В розумінні Договору оренди транспортних засобів №12/01 від 12 січня 2024 року ТОВ «ЕКО-ГРІНКО» являється орендарем транспортних засобів, і наявність у ТОВ «ЕКО-ГРІНКО» відповідних кваліфікованих водіїв з загальним водійським стажем не менше 3-х років є обов’язок Орендаря. Тобто відсутність інформації щодо водіїв з загальним водійським стажем більше 3-х років відноситься до невиконання ТОВ «ЕКО-ГРІНКО» своїх обов’язків, як Орендаря перед Орендодавцем. стажем не менше 3-х років є обов’язок Орендаря.
Надання послуг по вивезенню твердих побутових відходів повинно здійснюватися виключно у відповідності до ЗУ «Про управління відходами».
Згідно ст. 1 ЗУ «Про управління відходами»:
- Управління відходами - комплекс заходів із збирання, перевезення, оброблення (відновлення, у тому числі сортування, та видалення) відходів, включаючи нагляд за такими операціями та подальший догляд за об’єктами видалення відходів.
- Система управління побутовими відходами - комплекс заходів із збирання, перевезення та оброблення побутових відходів, включаючи створення та забезпечення діяльності об’єктів, нагляд за ними та подальший догляд за об’єктами видалення побутових відходів, а також діяльність суб’єктів господарювання, що здійснюють окремі операції з управління побутовими відходами в межах територіальної громади або декількох територіальних громад.
Тобто згідно ЗУ «Про управління відходами» невід’ємною операцією управління відходами є перевезення відходів. Для надання послуг з управління відходами суб’єкт господарювання, котрий провадить свою діяльність в сфері управління відходами для надання послуг повинен мати в штаті підприємства кваліфікованих водіїв з відповідною категорією прав з управління транспортним засобом з категорією «С» (вантажні автомобілі), та які мають необхідні знання та досвід.
В наданій довідці ТОВ «ЕКО ГРІНКО» файл «Довідка Працівники.pdf» не надається інформація щодо наявності водіїв з відповідною категорією, щодо керування транспортним засобом та загальним водійським стажем не менше 3-х років. Відсутність інформації щодо наявності водіїв не підтверджує факту їх залучення до надання послуг, та не відповідає умовам Договору оренди транспортних засобів №12/01 від 12 січня 2024 року в частині користування відповідними автомобілями за Договором №12/01 від 12 січня 2024 року. Згідно даного Договору наявність відповідних кваліфікованих водіїв з загальним водійським В розумінні Договору оренди транспортних засобів №12/01 від 12 січня 2024 року ТОВ «ЕКО-ГРІНКО» являється орендарем транспортних засобів, і наявність у ТОВ «ЕКО-ГРІНКО» відповідних кваліфікованих водіїв з загальним водійським стажем не менше 3-х років є обов’язок Орендаря. Тобто відсутність інформації щодо водіїв з загальним водійським стажем більше 3-х років відноситься до невиконання ТОВ «ЕКО-ГРІНКО» своїх обов’язків, як Орендаря перед Орендодавцем. стажем не менше 3-х років є обов’язок Орендаря.
×
-
Назва доказу:
Договір оренди транспортних засобів №12/01 від 12 січня 2024 року
-
Опис доказу:
Пункт 5.1.22 «Допускати до керування Транспортним засобом водіїв з відповідною категорією, щодо керування Транспортним засобом та загальним водійським стажем не менше 3-х років.». Даний пункт Договору вимагає наявність водіїв зі стажем не менше трьох років, пропозиція ТОВ "ЕКО-ГРІНКО" не містить відповідної інформації
-
Повʼязаний документ:
Доказ 1. Договір оренди ТЗ №12.01.pdf
Надання послуг по вивезенню твердих побутових відходів повинно здійснюватися виключно у відповідності до ЗУ «Про управління відходами».
Згідно ст. 1 ЗУ «Про управління відходами»:
- Управління відходами - комплекс заходів із збирання, перевезення, оброблення (відновлення, у тому числі сортування, та видалення) відходів, включаючи нагляд за такими операціями та подальший догляд за об’єктами видалення відходів.
- Система управління побутовими відходами - комплекс заходів із збирання, перевезення та оброблення побутових відходів, включаючи створення та забезпечення діяльності об’єктів, нагляд за ними та подальший догляд за об’єктами видалення побутових відходів, а також діяльність суб’єктів господарювання, що здійснюють окремі операції з управління побутовими відходами в межах територіальної громади або декількох територіальних громад.
Тобто згідно ЗУ «Про управління відходами» невід’ємною операцією управління відходами є перевезення відходів. Для надання послуг з управління відходами суб’єкт господарювання, котрий провадить свою діяльність в сфері управління відходами для надання послуг повинен мати в штаті підприємства кваліфікованих водіїв з відповідною категорією прав з управління транспортним засобом з категорією «С» (вантажні автомобілі), та які мають необхідні знання та досвід.
×
-
Назва доказу:
ЗУ "Про управління відходами"
-
Опис доказу:
Стаття 1 ЗУ "Про управління відходами" підтверджує, що вивезення відходів - одна з головних операцій здійснення управління відходами, тобто для підтвердження своєї відповідності ТОВ "ЕКО-ГРІНКО" повинні були надати інформацію щодо наявності на підприємстві водіїв відповідної кваліфікації з правом водіння автомобілів категорії "С" (вантажні автомобілі).
-
Повʼязаний документ:
Доказ 3. ЗУ Про управління відходами.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Враховуючи вимогу Замовника щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації / виконавців робіт, які мають необхідні знання та досвід, та вимогу наданого Договору №12/01 від 12 січня 2024 року, щодо керування Транспортним засобом та загальним водійським стажем не менше 3-х років, відсутність інформації щодо водіїв, котрі будуть залучатись до надання послуг, пропозиція ТОВ «ЕКО-ГРІНКО» не відповідає вимогам Замовника, та умовам наданого ТОВ «ЕКО-ГРІНКО» Договору оренди транспортних засобів №12/01 від 12 січня 2024 року.
Номер:
84d85f66016f41ceb80209bbee47f653
Заголовок пункту скарги:
Невідповідність регіону надання послуг, до регіону прокладання маршрутів згідно пункту 5.1.4 «Прокладати маршрути руху тільки по дорогам з асфальтобетонним покриттям, з шириною не менше 2,75 метра та відсутністю дерев чи перешкод нижче 3,75 м. в межах міста Львів.» Договору оренди транспортних засобів №12/01 від 12 січня 2024 року.
Опис заперечення:
Наданий Договір оренди транспортних засобів №12/01 від 12 січня 2024 року не відповідає умовам тендерної документації, та вимогам Замовника, оскільки послуги надаються у м. Київ, та відповідно маршрути прокладаються в межах м. Київ. Даний Договір не можна вважати таким, що відповідає умовам тендерної документації, та технічному завданню, яке викладене у Додатку 6 до тендерної документації (надається як доказ). В даному випадку не узгоджено зміст Договору та місцевість прокладання маршрутів при наданні послуг. Оскільки місцезнаходження Замовника: 03150, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 73, а згідно умов Договору маршрут повинен прокладатись у межах міста Львів.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до статті 628 Цивільного кодексу України, становлять, по-перше, умови, визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та по-друге, умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. До змісту договору належать також і умови (пункти), які містяться в складових частинах договору, якщо їх наявність обумовлено в основному тексті договору (додатки, плани, схеми, кошторис, малюнки тощо).
В даному випадку не узгоджено зміст Договору та місцевість прокладання маршрутів при наданні послуг. Оскільки місцезнаходження Замовника: 03150, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 73, а згідно умов Договору маршрут повинен прокладатись у межах міста Львів.
В даному випадку не узгоджено зміст Договору та місцевість прокладання маршрутів при наданні послуг. Оскільки місцезнаходження Замовника: 03150, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 73, а згідно умов Договору маршрут повинен прокладатись у межах міста Львів.
×
-
Назва доказу:
Додаток 6. Технічне завдання
-
Опис доказу:
Підтвердження надання послуг в межах міста Києва, згідно Додатку 6 Технічне завдання, пункту 1.2, та пункту 2 .
-
Повʼязаний документ:
Доказ 2. Додаток 6. Технічне завдання.doc
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Враховуючи вищевикладені факти, та враховуючи той факт, що ТОВ «ЕКО-ГРІНКО» надавалась можливість виправити невідповідності, у пропозиції наявні підстави згідно: п. 44 Особливостей: «44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;»
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
ffacb2a5e8c04bd79fd39efcfc0b2fc5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-07-017514-a.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на дії замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1 до Протоколу 16 від 23.01.24.pdf 26.01.2024 13:55
- Додаток 2 до Протоколу 16 від 23.01.24.pdf 26.01.2024 13:55
- Договір оренди ТЗ №12.01.pdf 26.01.2024 13:55
- Протокол відхилення 16 від 23.01.24.pdf 26.01.2024 13:55
- рішення від 09.01.2024 № 475.pdf 26.01.2024 13:55
- sign.p7s 26.01.2024 13:57
- ТД З Особливостями.docx 28.01.2024 19:30
- Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII (Текст для друку).pdf 28.01.2024 19:32
- Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178 (Текст для друку).pdf 28.01.2024 19:32
- Скарга UA-2023-12-07-017514-a.docx 28.01.2024 19:32
- Скарга UA-2023-12-07-017514-a.pdf 28.01.2024 19:32
- Скарга UA-2023-12-07-017514-a.pdf.p7s 28.01.2024 19:32
- 1 стор. ТД.pdf 28.01.2024 19:32
- Додаток 1.doc 28.01.2024 19:32
- рішення від 30.01.2024 № 1756.pdf 30.01.2024 16:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.02.2024 № 2371.pdf 08.02.2024 15:12
- рішення від 07.02.2024 № 2371.pdf 12.02.2024 13:50
- Протокол 27 від 01.02.24 відповідь на скаргу.pdf 01.02.2024 14:55
- Протокол 27 від 01.02.24.docx 01.02.2024 14:55
- Протокол 38 від 14.01.24 скасування рішення.pdf 14.02.2024 11:15
- Протокол 38 від 14.02.24 скасування рішення.pdf 14.02.2024 11:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.01.2024 17:03
Дата розгляду скарги:
07.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.01.2024 16:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.02.2024 13:51
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати Рішення від 23.01.2024 №16/2024 року
Пункт скарги
Номер:
7a21fa5702a548d0aa9f79b2e03db8a8
Заголовок пункту скарги:
Незаконене відхилення пропозиції учасника - ТОВ «ЕКО-ГРІНКО»
Опис заперечення:
Згідно проведеного аукціону, який відбувся 18.12.2023 року, найбільш економічно вигідною пропозицією є пропозиція ТОВ «ЕКО-ГРІНКО» (далі – учасник). На підставі рішення комісії Антимонопольного комітету України №475-р/пк-пз від 09.01.2024 р. замовник скасував своє рішення про визначення переможця закупівлі ТОВ «ЕКО-ГРІНКО» рішенням №4/2024 від 16.01.2024 р., та відповідно висунув вимогу про усунення невідповідносте у пропозиції учасника ТОВ «ЕКО-ГРІНКО» Учасник на вимогу замовника від 19.01.2024 року усуну усі визначні невідповідності шляхом надання документів та уточненої інформації на підставі п. 43 Особливостей, що мало забезпечити виконання вимога тендерної документації та у подальшому надання послуг замовнику.
Скаржник проаналізувавши протокол відхилення від 23.01.2024 № 16/2024, за яким замовник відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію учасника - ТОВ «ЕКО-ГРІНКО» на підставі основної підстави передбаченої абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей , а саме, учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; учасник повністю не згоден з діями замовника, та вважає їх незаконними, та такими, що порушують право учасника на його законне визначення переможцем даної закупівлі, та такими, що грубо порушують основні принципи здійснення публічних закупівель, а саме:
- Добросовісна конкуренція серед учасників;
- Максимальна економія та ефективність;
- Відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- Недискримінація учасників;
- Об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- Запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скаржник проаналізувавши протокол відхилення від 23.01.2024 № 16/2024, за яким замовник відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію учасника - ТОВ «ЕКО-ГРІНКО» на підставі основної підстави передбаченої абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей , а саме, учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; учасник повністю не згоден з діями замовника, та вважає їх незаконними, та такими, що порушують право учасника на його законне визначення переможцем даної закупівлі, та такими, що грубо порушують основні принципи здійснення публічних закупівель, а саме:
- Добросовісна конкуренція серед учасників;
- Максимальна економія та ефективність;
- Відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- Недискримінація учасників;
- Об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- Запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Згідно проведеного аукціону, який відбувся 18.12.2023 року, найбільш економічно вигідною пропозицією є пропозиція ТОВ «ЕКО-ГРІНКО» (далі – учасник). На підставі рішення комісії Антимонопольного комітету України №475-р/пк-пз від 09.01.2024 р. замовник скасував своє рішення про визначення переможця закупівлі ТОВ «ЕКО-ГРІНКО» рішенням №4/2024 від 16.01.2024 р., та відповідно висунув вимогу про усунення невідповідносте у пропозиції учасника ТОВ «ЕКО-ГРІНКО» Учасник на вимогу замовника від 19.01.2024 року усуну усі визначні невідповідності шляхом надання документів та уточненої інформації на підставі п. 43 Особливостей, що мало забезпечити виконання вимога тендерної документації та у подальшому надання послуг замовнику.
Скаржник проаналізувавши протокол відхилення від 23.01.2024 № 16/2024, за яким замовник відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію учасника - ТОВ «ЕКО-ГРІНКО» на підставі основної підстави передбаченої абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей , а саме, учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; учасник повністю не згоден з діями замовника, та вважає їх незаконними, та такими, що порушують право учасника на його законне визначення переможцем даної закупівлі, та такими, що грубо порушують основні принципи здійснення публічних закупівель, а саме:
- Добросовісна конкуренція серед учасників;
- Максимальна економія та ефективність;
- Відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- Недискримінація учасників;
- Об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- Запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скаржник проаналізувавши протокол відхилення від 23.01.2024 № 16/2024, за яким замовник відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію учасника - ТОВ «ЕКО-ГРІНКО» на підставі основної підстави передбаченої абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей , а саме, учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; учасник повністю не згоден з діями замовника, та вважає їх незаконними, та такими, що порушують право учасника на його законне визначення переможцем даної закупівлі, та такими, що грубо порушують основні принципи здійснення публічних закупівель, а саме:
- Добросовісна конкуренція серед учасників;
- Максимальна економія та ефективність;
- Відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- Недискримінація учасників;
- Об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- Запобігання корупційним діям і зловживанням.
×
-
Назва доказу:
Рішення замовника, протокол відхилення від 23.01.2024 № 16/2024 та документи учасника
-
Опис доказу:
Рішення замовника, протокол відхилення від 23.01.2024 № 16/2024 пропозиції учасника - ТОВ «ЕКО-ГРІНКО» та документи пропозиції учасника.
-
Повʼязаний документ:
Протокол відхилення 16 від 23.01.24.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника - КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЛІНГВІСТИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ (код ЄДРПОУ - 02125289) скасувати своє рішення ПРОТОКОЛ відхилення від 23 січня 2024 року №16/2024 про відхилення пропозиції ТОВ «ЕКО-ГРІНКО»
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірне визначення переможця закупівлі
Номер:
614b02d996084a9591eb95ad086dd8c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-07-017514-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця закупівлі
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Доказ 1. Довідка МТБ.pdf 27.12.2023 12:33
- Скарга КНЛУ визначення переможця.docx.p7s 27.12.2023 12:33
- Доказ 3. Документи на авто КА8403КО.pdf 27.12.2023 12:33
- Скарга КНЛУ визначення переможця.docx 27.12.2023 12:35
- Доказ 4. Документи на авто КА8705НН.pdf 27.12.2023 12:35
- Доказ 2. Договір надання послуг АТП від 01.09.2023.pdf 27.12.2023 12:35
- Доказ 6. Рішення від 08.12.2023 №19825.pdf 27.12.2023 12:35
- Доказ 7. Рішення від 11.12.2023 № 19915.pdf 27.12.2023 12:35
- Доказ 5. Рішення від 20.11.2023 №18599.pdf 27.12.2023 12:35
- Скарга ТОВ КРАМАР ЕКО підпис.pdf 27.12.2023 12:36
- рішення від 29.12.2023 № 21137.pdf 29.12.2023 15:31
- інформація про резолютивну частину рішення від 09.01.2024 № 475.pdf 10.01.2024 11:46
- рішення від 09.01.2024 № 475.pdf 12.01.2024 10:07
- Відповідь на скаргу.pdf 02.01.2024 16:58
- ПРОТОКОЛ 1.docx 02.01.2024 16:58
- Протокол 4 від 16.01.24.pdf 16.01.2024 13:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.12.2023 12:45
Дата розгляду скарги:
09.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.12.2023 15:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.01.2024 10:11
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати Рішення від 22.12.2023 №135/2023 року