• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Інвентар для фітнесу

Завершена

2 200 000.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 02.04.2018 13:26 - 16.04.2018 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Оскарження умов тендеру, тендерної документації

Номер: 35117798e56a48a29ea122f597494fe0
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-02-000884-a.a1
Назва: Оскарження умов тендеру, тендерної документації
Скарга:
СКАРГА на дії Замовника (умови тендеру) 02 квітня 2018 року, Комунальним закладом «Слобожанський селищний центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» (ідентифікаційний код 38375607) на офіційному порталі оприлюднення інформації про публічні закупівлі України - https://prozorro.gov.ua, розміщено оголошення про проведення відкритих торгів UA-2018-04-02-000884-a щодо закупівлі інвентарю для фітнесу (ДК 021:2015: 37440000-4 — Інвентар для фітнесу). В той самий день на зазначеному інтернет-ресурсі було розміщено і тендерну документацію по процедурі закупівлі – відкриті торги на закупівлю товару: ДК 021:2015 «37440000-4» - Інвентар для фітнесу (далі за текстом – Тендерна документація). Певні вимоги, включені Комунальним закладом «Слобожанський селищний центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» (далі за текстом - Замовник) до Тендерної документації не відповідають вимогам чинного законодавства. Перелік дискримінаційних вимог наводиться нижче. 1. Відповідно до п. 1.2. додатку 1 до Тендерної документації, учасник повинен надати копії відповідних документів на власний та/або орендований автотранспорт, що пристосований для перевезення товару, якій є предметом закупівлі, протягом дії. На вказаний автотранспорт повинні бути надані, зокрема, копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. Згідно ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», одним із принципів здійснення закупівель є принцип недискримінації учасників. Статтею 9 Конституції України визначено, що чинні міжнародні договори, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавства України. Враховуючи наведену вище норму Основного Закону України, Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод є частиною національного законодавства України. Відповідно до ст. 14 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, користування правами та свободами, визнаними в цій Конвенції, має бути забезпечене без дискримінації за будь-якою ознакою - статі, раси, кольору шкіри, мови, релігії, політичних чи інших переконань, національного чи соціального походження, належності до національних меншин, майнового стану, народження, або за іншою ознакою. Статтею 1 Протоколу № 12 до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод визначено, що здійснення будь-якого передбаченого законом права забезпечується без дискримінації за будь-якою ознакою, наприклад за ознакою статі, раси, кольору шкіри, мови, релігії, політичних чи інших переконань, національного чи соціального походження, належності до національної меншини, майнового стану, народження або за іншою ознакою. Ніхто не може бути дискримінований будь-яким органом державної влади за будь-якою ознакою, наприклад за тими, які зазначено в пункті 1. Статтею 17 Закону України «Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини» встановлено, що суди застосовують при розгляді справ Конвенцію про захист прав людини і основоположних свобод та практику Європейського суду з прав людини як джерело права. В пункті 61 рішення у справі № 42184/05 Карсон та інші проти сполученого Королівства від 16 березня 2010 року, Європейський суд з прав людини визначив поняття «пряма дискримінація» як відмінність у ставленні до осіб, які знаходяться в аналогічних або відповідним чином схожих ситуаціях, що ґрунтується на ознаці, яку можна ідентифікувати. В пункті 183 рішення у справі № 33401/02 Опуз проти Туреччини від 09 червня 2009 року, Європейський суд з прав людини визначив поняття «непряма дискримінація» як однакове ставлення до людей, ситуації яких відрізняються та вказав, що відмінність у ставленні може проявлятися у формі непропорційно шкідливих наслідків загальної політики чи заходу, які попри своє нейтральне формулювання дискримінують певну групу осіб. Відтак, вимога Тендерної документації щодо надання копій свідоцтв про реєстрацію власних або орендованих транспортних засобів є дискримінаційною по відношенню до учасників процедури закупівлі, які не мають власного або орендованого автомобільного транспорту, а для виконання своїх зобов’язань з поставки товару користуються послугами перевізників. Такі учасники не мають можливості надати вказані вище копії документів через їх відсутність, що призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. 2. В п.4.4. розділу 1 та в п.4 додатку 4 до Тендерної документації зазначено що: «Строки поставки товару 15 днів з дати укладення договору.». Ми вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною. Тому що поставити весь товар в дані строки зможе лише той постачальник, в якого даний товар є на складі. Жоден незаангажований учасник, що не має впевненості у власній перемозі, не буде резервувати дану кількість товару на своєму складі, вартістю, що визначена Замовником як у 2200000,00 (два мільйони двісті тисяч гривень 00 копійок). Встановлення такої вимоги наштовхує на думку про певну домовленість між одним потенційним Учасником та Замовником та впевненість одного конкретно визначеного учасника у перемозі. 3. В п. 1 розділу VI. Тендерної документації зазначено, що однією з причин для Замовника є те, що: «Учасник-Переможець не надав примірники товару до огляду протягом п’яти днів після визначення його Переможцем». Ми вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною. Тому що надати навіть по одному примірнику кожної позиції товару для огляду протягом п’яти днів після визначення його Переможцем зможе лише той постачальник, в якого даний товар є на складі. Жоден незаангажований учасник, що не має впевненості у власній перемозі, не буде резервувати дану кількість товару на своєму складі, вартістю, що визначена Замовником як у 2200000,00 (два мільйони двісті тисяч гривень 00 копійок). Встановлення такої вимоги наштовхує на думку про певну домовленість між одним потенційним Учасником та Замовником та впевненість одного конкретно визначеного учасника у перемозі. 4. В п. 2.1. Додатку № 1 тендерної документації зазначено, що потрібно надати наступну інформацію «Завірена копія штатного розпису підприємства - учасника, а також при наявності змін до нього завірені копії наказів про зміни до штатного розпису.» А в абз. 2 п.2.2. Додатку № 1 тендерної документації зазначено, що: «Разом із довідкою про персонал учаснику необхідно надати згоду кожного працівника, зазначеного в цій довідці, на обробку його персональних даних.» Дана вимога про надання відомостей про персонал порушує ЗУ «Про інформацію». Згідно ст. 21 зазначеного вище ЗУ, інформація про фізичну особу є конфіденційною. Така інформація може бути розголошена тільки по бажання самого фізичної особи. Встановлено відповідальність за розголошення такої інформації. Вимога про її розголошення не відповідає Конституції і ЗУ «Про інформацію». 5. В Додатку № 4 до тендерної документації, а саме в технічних характеристиках товарів зазначені такі характеристики товарів, які має лише один виробник у світі (по позиціях 2-5 це виробник – компанія «Spirit», по позиціях 7-29 це компанія – «Impuls», по позиціях 30-62 це компанія «Stein») та лише один постачальник в Україні компанія –« Спорттоп». Всі характеристики є унікальними у даних виробників і тому підібрати аналогічний товар за всіма без виключення характеристиками або навіть з кращими просто не можливо. Справа в тому, що у різних виробників тренажерів характеристики відрізняються, наприклад: ширина, довжина, висота. Проте дані характеристики ніяким чином не впливають на функціональні властивості та біомеханіку виконання вправ. Крім того зазначення наприклад: по позиціях.2-4 Додатку № 4 до тендерної документації, а саме в технічних характеристиках товарів таких характеристик як: «Q-фактор - не більше 9 см; Програми – не менше 9 програмних режимів серед яких: ручний режим, пагорби, спалювання жиру, кардіо-режим, пульсозавісимиє програми, «5K & 10K» - програма бігу на 5 і 10 км, а також тести на придатність (протокол Геркіна , армія, флот, Військово-повітряні сили, морські піхотинці, берегова охорона, ФБР); Унікальна програмна функція "автопілот"» є дискримінаційним по відношенню до інших виробників чи учасників, адже пропозиції інших учасників не зможуть відповідати цим характеристикам, тому що у інших виробників дані позиції виконані програмами які мають інші назви і тому скоріше всього такі пропозицію будуть дискваліфіковані, як такі що не відповідають технічним вимогам тендерної документації замовника. Проте зазначаємо, що дані характеристики ніяким чином не впливають на функціональні властивості та біомеханіку виконання вправ. Крім того взагалі не зрозумілі такі функції як «5K & 10K» - програма бігу на 5 і 10 км, а також тести на придатність (протокол Геркіна , армія, флот, Військово-повітряні сили, морські піхотинці, берегова охорона, ФБР)». Не зрозуміло які функціональні властивості та характеристики вкладені у вище зазначені фрази і яке відношення протокол Геркіна , армія, флот, Військово-повітряні сили, морські піхотинці, берегова охорона, ФБР мають до Комунального закладу "Слобожанський селищний центр фізичного здоров'я населення "Спорт для всіх". по позиціях 6-29 Додатку № 4 до тендерної документації, а саме в технічних характеристиках товарів таких характеристик як: «Конструкція тренажера повинна бути виготовлена з профільних плоско-овальних труб 50 х 100 мм с товщиною стінки не менше 3 мм» є дискримінаційним по відношенню до інших виробників чи учасників, адже пропозиції інших учасників не зможуть відповідати цим характеристикам, тому що у інших виробників дані позиції виконані з профілю іншої форми і тому скоріше всього пропозиції інших учасників будуть дискваліфіковані, як такі що не відповідають технічним вимогам тендерної документації замовника. Проте зазначаємо, що дані характеристики ніяким чином не впливають на функціональні властивості та біомеханіку виконання вправ. по позиціях 56-62 Додатку № 4 до тендерної документації, а саме в технічних характеристиках товарів таких характеристик як: «Ергономічний дизайн з 4 отворами для рук» є дискримінаційним по відношенню до інших виробників чи учасників, адже п
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.04.2018 12:54
Автор: ООО "ФІТНЕС ТРЕЙДІНГ", Андрей Скиба +380503322623 askiba@i.ua