-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прибирання приміщень та прилеглої території Фонду державного майна України
Завершена
1 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 19 000.00 UAH
Період оскарження:
07.12.2023 14:24 - 14.12.2023 00:00
Вимога
Вирішена
вимога акт огляду
Номер:
590a6673ebf145eb822bfb261c8946d7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-07-012751-a.b2
Назва:
вимога акт огляду
Вимога:
Шановний Замовнику! У тендерній документації присутня вимога надати Акт огляду об’єкта, за підписом представника Замовника, датою відвідування об’єкта. Вважаємо, що вищезазначена вимога є дискримінаційною з огляду на наступне.
По-перше, дана вимога несе у собі корупційні ризики, оскільки для участі у Закупівлі учаснику необхідно провести огляд об’єктів Замовника ще до моменту розкриття тендерних пропозицій учасників, тобто Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники Закупівлі.
По-друге, встановивши таку вимогу, Замовник навмисно обмежує коло потенційних учасників (зокрема Скаржника), які можуть взяти участь у Закупівлі та можуть бути визнані переможцем. Навіть враховуючи те, що тендерна пропозиції Скаржника в повній мірі буде відповідати вимогам Документації, однак з об’єктивний причин, які не залежать від волі Скаржника, Замовник не підпише Скаржнику акт огляду об’єктів Замовника, що у свою чергу унеможливлюватиме участь Скаржника в Закупівлі.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище умови. Дана вимога нічим не підтверджує кваліфікацію Учасників і не впливає на належне виконання договору. Вся необхідна інформація щодо порядку надання послуг має міститися в технічному завданні.
Незрозуміло також хто саме має підписати даний акт: чи керівник Замовника, чи УО. Враховуючи сьогоднішні реалії, в яких перебуває наша країна (повномасштабна збройна агресія російської федерації проти України) у Скаржника та у Замовника можуть бути різні об’єктивні причини, котрі унеможливлять підписання Замовником акта огляду об’єктів Замовника (наприклад повітряна тривога, котра викликана загрозою ракетного обстрілу) у такі короткі строки. Не зазначення в документації чітких критеріїв, дозволяє замовнику встановити невідповідність учасника вимогам документації та дискваліфікувати такого учасника.
Враховуючи викладене, дії Замовника в частині встановлення зазначеної вище умови Документації порушують вимоги ч.4 статті 22 Закону та основні принципи здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
У зв’язку з цим необхідно усунути порушення чинного законодавства України шляхом внесення відповідних змін до Документації, а саме виключити з Документації положення про те, що учасник повинен надати Акт огляду об’єкта, за підписом представника Замовника, датою відвідування об’єкта.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.12.2023 11:29
Вирішення:
Шановний учасник. Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
дискримінаційна вимога щодо аналогічних договорів
Номер:
f632f9228ddd49b4ba7321924769853d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-07-012751-a.c1
Назва:
дискримінаційна вимога щодо аналогічних договорів
Вимога:
Шановний Замовнику! У Тендерній документації присутні вимоги щодо надання не менше 3 аналогічних договорів із загальною площею не менше 4000 м2. Вважаємо, що вищезазначені вимоги є дискримінаційними з огляду на наступне. Встановлюючи дану вимогу, Замовник свідомо чи не свідомо обмежує коло учасників закупівлі. Адже не зможуть приймати участі у закупівлі ті Учасники, зокрема і сам Скаржник, які не мають досвіду виконання саме 3 аналогічних договорів і саме з квадратурою не менше 4000 м2. Незважаючи на те, що в Учасників є ряд успішно виконаних договорів з квадратурою, яка сумарно перевищую 4000 м2, Учасники не зможуть взяти участі у закупівлі, хоча мають відповідний досвід та можливість надати послуги належним чином. Зокрема і сам Скаржник, який має ряд успішно виконаних в повному обсязі договорів відповідно до предмету закупівлі (послуги з прибирання) з підтверджуючими документами, в тому числі з квадратурою суттєво більшою ніж 4000 м2, з розгалуженою мережою, що можна прирівняти до вимоги щодо 3 аналогічних договорів з квадратурою від 4000 м2, але Скаржник не може брати участь у закупівлі, так як Замовником викладені вимоги таким чином, що не дає можливості Скаржнику взяти участі у закупівлі. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають досвід виконання саме 3 аналогічних договорів із квадратурою не менше 4000 м2.
Враховуючи викладене, дії Замовника в частині встановлення зазначеної вище умови Документації порушують вимоги ч.4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та основні принципи здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Прошу ознайомитися з Рішенням АМКУ № 9907- р/пк-пз від 20.05.2020 по аналогічному питанню. У разі не реагування на Скаргу, будемо звертатися до АМКУ та до аудиторської служби.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.12.2023 11:17
Вирішення:
Шановний учасник. Враховуючи загальну площу приміщень Фонду 7855,6 м. кв., зазначену у тендерній документації, замовнику важливий досвід учасника у наданні послуг на великих об’єктах.
Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено