• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Електрична енергія активна ДК 021:2015, код 09310000-5 – Електрична енергія

Завершена

102 719 102.72 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 513 595.51 UAH
Період оскарження: 07.12.2023 14:25 - 16.12.2023 00:00
Вимога
Вирішена

центр обслуговування клієнтів

Номер: 7bd75a1e7abc4079b2a45ea17d9a7027
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-07-012791-a.b4
Назва: центр обслуговування клієнтів
Вимога:
Шановний Замовнику! Тендерною документацією передбачено, що Учасник повинен надати : «Довідку (у довільній формі), що засвідчує можливість надання замовнику платіжних документів, а також надання замовником графіків споживання електричної енергії та величини потужностей (у разі, якщо вони змінюються більше ніж на 10%) та іншу інформацію передбачену договором постачання електричної енергії, безоплатно у центрі обслуговування клієнтів, представництві, офісі тощо учасника, що знаходиться в межах адміністративної області знаходження об'єктів для постачання електричної енергії Замовника (із зазначенням місця розташування учасника, посади, ПІБ та контактного телефону керівника/відповідального працівника учасника та із наданням документального підтвердженням власності або оренди приміщення на такій території) та через персональну сторінку споживача на веб-сайті електропостачальника у порядку, передбаченому договором про постачання електричної енергії споживачу.» З огляду на вищевикладене, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про наявність в місті Ужгород та/або Закарпатській області (із зазначенням місця розташування учасника, посади, ПІБ та контактного телефону керівника/відповідального працівника учасника та із наданням документального підтвердженням власності або оренди приміщення на такій території). Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (з змінами) (далі – Закон) та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Відповідно до тендерної документації умови постачання електричної енергії відбувається за такими нормативно- правовими актами: - Закон України «Про ринок електричної енергії»; - Правила роздрібного ринку електричної енергії (затверджені постановою НКРЕКП від 14.03.2018р. №312). - інші нормативно-правові акти, прийняті на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії». Згідно з абз.3 п.8.3.17 «Правила роздрібного ринку електричної енергії» затверджено, що : «Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку» та Правилами роздрібного ринку електричної енергії не передбачено наявність відповідних структурних підрозділів в конкретно визначеному регіоні України (області). Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Пунктом 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином вимога щодо наявності структурного підрозділу саме в місті Ужгород та/або Закарпатській області не є обґрунтованою та дискримінує потенційних учасників з інших областей України, що є порушенням ст. 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Тому, вимоги/умови, щодо створення центрів обслуговування в регіоні Замовника є неправомірною та без підставною, оскільки не передбачена жодною нормою права та лише ґрунтується на особистих бажаннях замовника штучно звузити конкурентне середовище в публічній закупівлі, оскільки даній вимозі можуть відповідати лише один або декілька учасників. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути порушення законодавства та привести тендерну документацію у відповідність шляхом виключення з неї вимог щодо наявності в учасника структурного підрозділу в місті Ужгород та/або Закарпатській області. Просимо врахувати, що у випадку відсутності належного реагування на дане звернення ми залишаємо право звертатися до Антимонопольного комітету України та/або інших контролюючих чи правоохоронних органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня шановний потенційний Учаснику! Вдячні що звернули увагу на нашу закупівлю. Згідно вашого питання повідомляємо, що зміни до Тендерної документації будуть внесені.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога

Номер: 2f2098458b0d4bbaabdd2ab7e966058e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-07-012791-a.b3
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Добрий день! Шановний Замовнику, у тендерній документації вказано, що Учасник має надати : "Довідку (у довільній формі), що засвідчує можливість надання замовнику платіжних документів, а також надання замовником графіків споживання електричної енергії та величини потужностей (у разі, якщо вони змінюються більше ніж на 10%) та іншу інформацію передбачену договором постачання електричної енергії, безоплатно у центрі обслуговування клієнтів, представництві, офісі тощо учасника, що знаходиться в межах адміністративної області знаходження об'єктів для постачання електричної енергії Замовника (із зазначенням місця розташування учасника, посади, ПІБ та контактного телефону керівника/відповідального працівника учасника та із наданням документального підтвердженням власності або оренди приміщення на такій території) та через персональну сторінку споживача на веб-сайті електропостачальника у порядку, передбаченому договором про постачання електричної енергії споживачу;" А це фактично зобов'язує Учасників створювати центр обслуговування клієнтів саме в вашому регіоні. Електрична енергія не є тим товаром, що передбачає територіальне місце знаходження в регіоні Замовника. Враховуючи це, вважаємо що дана вимога є дискримінаційною, відносно Учасників які знаходяться не в регіоні Замовника. Тому, просимо прибрати дану дискримінаційну вимогу з тендерної документації. Дякуємо!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня шановний потенційний Учаснику! Вдячні що звернули увагу на нашу закупівлю. Згідно вашого питання повідомляємо, що зміни до Тендерної документації будуть внесені.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

аналогічний договір

Номер: ac515be309c649469e39400fc79179e2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-07-012791-a.b2
Назва: аналогічний договір
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимагаємо видалити з умов ТД вимогу щодо надання Учасниками аналогічного Договору в обсязі не менше 80% обсягу, що є предметом даної процедури закупівлі., а саме: «Належним підтвердженням досвіду виконання Учасником аналогічного за предметом закупівлі договору є підтвердження виконання договору про постачання електричної енергії споживачу (згідно Додатку 5 до Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312) в обсязі не менше 80% обсягу, що є предметом даної процедури закупівлі». Просимо Вас звернути увагу, що дана вимога носить незаконний та дискримінаційних характер, про що також ідеться в Рішеннях АМКУ, а саме: - №14 р/пк-ск від 09.01.2024 - №1261 р/пк-ск від 20.11.2012 (№589 р/пк-ск від 30.05.2014, №919 р/пк-ск від 06.08.20214) - №929 р/пк-ск від 07.09.2012 - №987 р/пк-ск від 18.08.2014 - І т.д. Не можна конкретизувати суму, на яку повинні бути укладені аналогічні договори, за всіма рішеннями АМКУ це буде вважатись дискримінацією! Згідно з 28. Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 29 Особливостей установлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з Особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. Отже, у наведеному випадку Замовник не встановлює та не вимагає від учасників процедури закупівлі наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а також працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід як кваліфікаційних критеріїв. Інші кваліфікаційні критерії, такі як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, що визначені пунктами 3 і 4 частини другої статті 16 Закону, можуть застосовуватись за рішенням замовника. Згідно п.3 ч.2 ст.16 Закону зазначено, що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Тому пропонуємо додати до вимог наявність фінансової спроможності з обсягом річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж 80% від очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини), що не порушить чинне законодавство і не призведе до того, що учасники будуть вимушені звертатись до АМКУ щодо оскарження вимог тд. Дякуємо за розуміння.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня шановний потенційний Учаснику! Вдячні що звернули увагу на нашу закупівлю. Згідно вашого питання повідомляємо, що зміни до Тендерної документації будуть внесені.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Кваліфікаційні критерії

Номер: 69422780646c43f29c3f04934c1fe801
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-07-012791-a.b1
Назва: Кваліфікаційні критерії
Вимога:
Доброго дня. Шановний Замовнику ! Прошу внести зміни до тендерної документації, а саме п.1 Додатку 2 до тендерної документації «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Пунктом 29 Особливостей установлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з Особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. Отже, у наведеному випадку Замовник не встановлює та не вимагає від учасників процедури закупівлі наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а також працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід як кваліфікаційних критеріїв. Інші кваліфікаційні критерії, такі як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, що визначені пунктами 3 і 4 частини другої статті 16 Закону, можуть застосовуватись за рішенням замовника. На підставі вищезазначеного Вимагаємо внести зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня шановний потенційний Учаснику! Вдячні що звернули увагу на нашу закупівлю. Згідно вашого питання повідомляємо, що зміни до Тендерної документації будуть внесені.
Статус вимоги: Задоволено