-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
вироби для ванної
Завершена
12 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 60.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 60.00 UAH
Період оскарження:
04.05.2018 15:41 - 08.05.2018 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
оскарження
Номер:
03b953a4e06340d0934cb34093053bb8
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-04-001945-a.b2
Назва:
оскарження
Вимога:
Запропонований товар повністю відповідає вимогам замовника. Бачимо, що Вас не цікавить суттєва економія державних коштів на закупівлі матеріалів.Вимушені звернутись зі скаргою до Чернігівської ОДА,правохоронних органів щодо не економного використання коштів і можливих корупційних звязків замовника з фірмою Вена.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.05.2018 09:33
Вимога
Відхилено
оскарження
Номер:
6c631242fce044a291ed8ddf9c265b4e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-04-001945-a.a1
Назва:
оскарження
Вимога:
Ми запропонували замовнику компакт виробника Cersanit President, який повністю аналогічний по всім параметрам з KoraI № 382 3/6. Система ел. закупівель дозволяє пропонувати аналоги.Просимо відмінити рішення.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на запитання.docx 16.05.2018 09:19
Дата подачі:
15.05.2018 09:48
Вирішення:
Відповідь: За результатами розгляду вашого питання ( еквівалент ) комісія з проведення допорогових закупівель Любецького психоневрологічного інтернату повідомляємо наступне.
Вимоги щодо еквіваленту товару встановлені ст. 22 Закону України « Про публічні закупівлі». Цей закон застосовується до Замовників , за умови , що вартість предмета закупівлі товару ( товарів ) , послуги( послуг ) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень , а робіт – 1, 5 мільйона гривні .Очікувана вартість закупівлі даного предмету складає 12000 грн з ПДВ. Закупівля проводиться з використанням електронної системи з метою відбору постачальника товару відповідно до « Порядку здійснення допорогових закупівель » затвердженого наказом ДП « Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. № 35. Згідно п. 6.4.: « У вимогах до предмету закупівлі , що містять посилання на певну торговельну марку ( знак для товарів і послуг ) або виробника , Замовник може вказувати , які аналоги або еквіваленти у пропозиції. Таким чином , зазначення аналогу та / або еквіваленту предмета закупівлі є правом , а не обов’язком Замовника. Додатково зазначаємо , що здійснення закупівлі конкретного виду товару необхідне для даного закладу в обслуговуванні підопічних , для підтримання санітарно - гігієнічних умов. Порушень у викладених вимогах до предмету закупівлі ми не вбачаємо та просимо приймати участь у закупівлі всіх бажаючих , які мають намір забезпечити інтернат дійсно якісною продукцією.
Статус вимоги:
Відхилено