• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Засоби дезинфекції: "Госпісепт", "Бланідас актив", "Деланол"

Засоби дезинфекції: "Госпісепт", "Бланідас актив", "Деланол"

Завершена

65 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2.9% або 1 900.00 UAH
Період оскарження: 25.04.2018 08:58 - 02.05.2018 12:00
Вимога
Вирішена

Оскарженя рішення

Номер: ba17df4233b84a0aba0d8e12ea377ada
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-25-000089-a.a3
Назва: Оскарженя рішення
Вимога:
Шановний Замовник, не зрозуміло Ваші дії відносно проведення процедури допорогової закупівлі за ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція (Засоби дезинфекції: "Госпісепт", "Бланідас актив", "Деланол"). В період уточнень Вам було задано питання відносно еквівалентів товару, але Вами було надано відповідь що «Згідно п. 6.4 наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.16 № 35 "Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель" в оголошені чітко вказано предмет закупівлі та не містить виразу "або еквівалент". Тому пропозицію, в якій будуть запропоновані еквіваленти, буде відхилено за невідповідністю запропонованого товару вимогам до предмету закупівлі.» Отже Учасник, який планував подавати свою пропозицію не зміг прийняти участь у закупівлі. А після аукціону Ви обираєте переможцем компанію, яка представила на товар зазначений Замовником на кожну окрему позицію еквіваленти. В протоколі визначення переможця не зазначено чому саме представлений товар Товариства з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" визначено відповідним еквівалентом, немає чітко визначеного порівняльного аналізу. Складається думка, що ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК" шляхом тиску, враховуючи їх скарги, отримало перемогу. Отже порушено головні принципи проведення процедури закупівлі, а саме: - добросовісна конкуренція серед учасників; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно вищезазначеного ми вимагаємо скасувати процедуру, чітко визначити який саме принцип закупівлі дез. засобів, а також привести тендерну документацію до норм чинного законодавства та заявити процедуру повторно з урахуванням всіх правок та норм. В противному випадку ми будемо вимушені звернутися в Антимонопольний комітет України та Антикорупційне бюро з відповідною скаргою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Для забезпечення потреби лікарні засобами дезинфекції, а саме "Деланол", "Госпісепт", та "Бланідас актив", закладом було подано оголошення, де чітко вказано предмет закупівлі (згідно п. 6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України), так як лікарня напротязі певного періоду часу використувала в роботі ці засоби, та була впевнена в їх якості та ефективності. На етапі кваліфікації членами комісії було розглянуто склад, фізико-хімічні властивості, методичні рекомендації щодо застосування запропонованих еквівалентів та проведено їх порівняння. В ході виконаної роботи виявилось, що товар запропонований ТОВ "ВІК-ХХІ-ВІК" є ідентичним за групою активно діючими речовинами, концентраціями, а експозиції розчину для поточних, генеральних прибирань, обробки медичного інструментарію, обробка посуду без залишків їжі та обробки ванн, в деяких випадках навіть нижча (що дозволить закладу відпусти більше процедур). Також членами комісії було зібрано інформацію щодо безпечності та ефективності використання засобів в інших лікарнях м. Миколаєва. Тому з метою економного використання бюджетних коштів ( 20,8 тис. грн. порівняно з пропозицією учасника який запропонував продукцію згідно оголошення), вирішено прийняти пропозицію ТОВ "ВІК-ХХІ-ВІК" та укласти договір.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога

Номер: 5e7705cc5a9b4c2db223f7e76d5fb05f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-25-000089-a.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нашої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти та послався на п.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України . Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 11.05.2018 16:19
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога!

Номер: dc3c1fd88b7d49c783995b3cf2bf973f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-25-000089-a.a1
Назва: Вимога!
Вимога:
Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нашої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти та послався на п.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України . Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно п. 6.4 Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженим Наказом Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 № 35 "Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель" замовник має право вказати в оголошені торгівельну марку або виробника товару. Тому закладом було прийнято рішення закупити деззасоби, якими замовник користувався певний період , перевірені часом, які не викликають отруєнь та алергічних реакцій у співробітників і пацієнтів. Але вивчивши методичні вказівки щодо застосування дезинфекційних засобів, надані Учасником, робоча комісія з визначення переможця допорогових закупівель дійшла висновку, що еквівалент Госпісепту - Саніліт, Бланідас Активу- Вернидор, Деланолу - Економ класік, повністю ідентичні, та можуть застосовуватися в лікарні з метою дезинфекції достерилізаційного очищення та стерилізації. Тим більше придбавши дані препарати лікарня економить 30,6 тис. грн. бюджетних коштів. Тому робочою комісією було прийнято рішення переглянути рішення про дискваліфікацію ТОВ "ВІК-ХХІ-ВІК".
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 11.05.2018 16:19