-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Частковий, повний технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) та позачерговий технічний огляд вантажопідіймальних механізмів)
Питома вага цінового критерію становить – 100 (сто) %. Замовником не приймається до розгляду тендерна пропозиція, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення закупівлі.
Завершена
269 676.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 348.38 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 348.38 UAH
Період оскарження:
07.12.2023 11:05 - 12.12.2023 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників щодо прийнятого рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі – ТОВ «СОЛАР ВЕЙВ ЕНЕРДЖИ»
Номер:
9eb806fc1ce04899af30f58e3db1b119
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-07-005309-a.a2
Назва:
СКАРГА
що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників щодо прийнятого рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі – ТОВ «СОЛАР ВЕЙВ ЕНЕРДЖИ»
Скарга:
СКАРГА
що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників щодо прийнятого рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі – ТОВ «СОЛАР ВЕЙВ ЕНЕРДЖИ»
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокольне рішення УО_відхилення.pdf 22.12.2023 15:04
- Сплата за подпння скарги.pdf 22.12.2023 17:44
- Скарга.pdf 22.12.2023 17:44
- рішення від 26.12.2023 № 20832.pdf 26.12.2023 15:39
- інформація про резолютивну частину рішення від 04.01.2024 № 238.pdf 05.01.2024 13:59
- рішення від 04.01.2024 № 238.pdf 08.01.2024 17:46
- 1. КЛОПОТАННЯ щодо умов скарги від 22.12.2023 № UA-2023-12-07-005309-а.а2.docx 28.12.2023 08:07
- 5. Протокольне рішення Уповноваженої особи від 20.12.2023 № 394.pdf 28.12.2023 08:07
- 7. Сертифікат калібрування від 11.04.2023 № 10-92401.pdf 28.12.2023 08:07
- 12. Скриншот технічних характеристик Динамометра ДПУ-5-2.pdf 28.12.2023 08:07
- 3. Витяг з Додатку 5 до тендерної документації.pdf 28.12.2023 08:07
- 2. Витяг до тендерної документації, затвердженої рішенням Уповноваженої особи ПрАТ «Волиньобленерго» від 07.12.2023 № 351.pdf 28.12.2023 08:07
- ПОЯСНЕННЯ по суті скарги № UA-2023-12-07-005309-а.а2.pdf 28.12.2023 08:07
- 10. Сертифікат калібрування від 14.08.2019 № UA22190814001145.pdf 28.12.2023 08:07
- 9. Сертифікат калібрування від 14.08.2019 № UA22190814001144.pdf 28.12.2023 08:07
- 1. КЛОПОТАННЯ щодо умов скарги від 22.12.2023 № UA-2023-12-07-005309-а.а2.pdf 28.12.2023 08:07
- 13. Скриншот технічних характеристик Кранові ваги ВК ЗЕВС ІІ-1000.pdf 28.12.2023 08:07
- 11. Витяг з ДСТУ EN ISOIEC 170202019.pdf 28.12.2023 08:07
- 14. Витяг з Додатку 3 до тендерної документації.pdf 28.12.2023 08:07
- 8. Сертифікат калібрування від 24.08.2023 № 08-3651.pdf 28.12.2023 08:07
- ПОЯСНЕННЯ по суті скарги № UA-2023-12-07-005309-а.а2.docx 28.12.2023 08:07
- 4. Протокольне рішення Уповноваженої особи від 15.12.2023 № 382.pdf 28.12.2023 08:07
- 6. Довідка Учасника від 15.12.2023 № 1987.pdf 28.12.2023 08:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.12.2023 16:01
Дата розгляду скарги:
04.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.12.2023 15:39
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
08.01.2024 17:46
Вимога
Відхилено
Про внесення змін до тендерної документації
Номер:
83749389b07445acac6ad2fe6e2b8ac1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-07-005309-a.a1
Назва:
Про внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Доброго дня. Відповідно до п. 8 Додатку №3 до тендерної документації Організація Виконавнця повинна знаходитися у м. Луцьку в зв’язку з економією коштів та часу. Вважаємо, що така вимога є дискримінаційною та такою, що суперечить чинному законодавству України з огляду на наступне.
Вимога щодо знаходження Виконавця послуг, тобто учасника у м. Луцьку є дискримінаційною вимогою стосовно інших потенційних учасників, які бажають взяти участь у закупівлі. Ми, як потенційний учасник, що знаходимся у м. Львові маємо всю необхідну матеріально-технічну базу та достатню кількість працівників для надання послуг, що є предметом закупівлі UA-2023-12-07-005309-a. Крім того, зазначення конкретного місця знаходження учасника є ознакою дискримінаційного підходу до створення тендерної документації, та, як наслідок, призведе до штучного обмеження конкуренції в даній закупівлі. Таким чином, задля дотримання принципів здійснення публічних закупівель, а саме:добросовісної конкуренції серед учасників, відкритісті та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації, якими виключити вимогу, що організація Виконавнця повинна знаходитися у м. Луцьку.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.12.2023 21:38
Вирішення:
Механізм внесення закупівель до річного плану закупівель, ініціювання заявок на закупівлі та взаємодії між зацікавленими й задіяними при проведенні процедур закупівель структурними підрозділами ПрАТ «Волиньобленерго» регулюється, крім ключових Закону № 922-VIII та Особливостей № 1178, Порядком взаємодії між структурними підрозділами ПрАТ «Волиньобленерго» під час планування, організації та здійснення публічних закупівель, затвердженим наказом Товариства від 03.03.2023 № 73 (далі – Порядок № 73).
Відповідно до пункту 3.1 Порядку № 73 Ініціатори, в разі необхідності здійснення закупівлі, готують Заявку на проведення закупівлі товарів, робіт чи послуг. Невід’ємною частиною Заявки є, зокрема, технічні вимоги до предмета закупівлі.
Залежно від предмета закупівлі та вимог законодавства стосовно обраної процедури закупівлі пропозиції щодо вимог до закупівлі можуть містити й іншу інформацію відповідно до законодавства, яку відповідальний структурний підрозділ вважає за необхідне включити.
Дана норма сформована згідно з пунктом 28 Особливостей № 1178 та частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII, відповідно до якої тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Так, у технічних вимогах до предмету закупівлі Замовником установлено, що «Організація Виконавнця повинна знаходитися у м. Луцьку в зв’язку з економією коштів та часу».
Вказана вимога, окрім визначеного права на її установлення Замовником, визначеного частиною третьою статті 22 Закону № 922-VIII, установлена для досягнення ключового принципу закупівель, передбаченого статтею 5 Закону № 922-VIII, а саме досягнення максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Таким чином, зазначена закупівля визначена Замовником як специфічна, що пов'язано з обмеженими часовими ресурсами та необхідністю здійснення оперативного обслуговування Замовника. Замовник у даному прикладі визначає, що відстань від Замовника до Учасника для здійснення часткового, повного технічного огляду, експертного обстеження (технічного діагностування) та позачергового технічного огляду вантажопідіймальних механізмів є складовою ефективності його роботи та обумовлена витрачанням таких ресурсів, як час і кошти, які впливають в цілому на його поточну діяльність, у зв'язку із чим встановив додатковий критерій для оцінки.
Ураховуючи викладене, відсутні підстави для задоволення вимоги заявника.
Статус вимоги:
Відхилено