-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Продуктові набори для проведення протокольних заходів для сімей з числа пільгових та соціально вразливих категорій населення
Торги відмінено
1 158 030.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 790.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 790.15 UAH
Період оскарження:
07.12.2023 10:37 - 12.12.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Номер:
3f014095d91942c1a2e42a0046012b05
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-07-004039-a.b2
Назва:
Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скарга:
С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:
№ у ЦБД: UA-2023-12-07-004039-a № ЛОТу (назва): --
Найменування Замовника: КУ Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради (далі по тексту - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями»
Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 15897300-5 Продуктові набори
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:
НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ
ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" (далі по тексту – Скаржник)
ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ" (далі по тексту – Учасник, Переможець)
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку тендерної пропозиції Учасника на предмет відповідності її умовам тендерної документації.
Пропозицію Учасника було визначено Замовником такою, що відповідає умовам тендерної документації та визначено Учасника переможцем процедури закупівлі. Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненого Замовником торгів:
НАЗВА ФАЙЛУ (ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ) ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ
Протокол 529 19.12.2023 14:20
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним:
1. Замовник, для підтвердження відповідності Пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, в Додатку 1 (технічні вимоги) встановив вимогу (виділена червоним кольором), цитата:
При підготовці інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Учасники мають надати порівняльну таблицю згідно (таблиці 1) Замовника та повинні чітко зазначати назву товару, (торгова марка або виробник (в разі відсутності торгової марки)), вагу товару, що пропонується для постачання
На виконання даних вимог, Переможець надає інформаційну довідку про товар (файл інформаційна довідка про товар рdf.) яка рахується як порівняльна таблиця. В даній довідці (п. 10) зазначена характеристика чаю, який пропонується до постачання, а саме:
Не зазначивши вагу товару (Чаю чорного цейлонського вищого гатунку, по 25 фільтр-пакетиків) у порівняльній таблиці, Переможець не виконав умови технічної специфікації як того вимагав Замовник.
У свою чергу надана декларація виробника (Декларація виробника №012.038.СЦ-02072023 від 02.07.2023) на чай ТМ «Мономах» чорний цейлонський 25 ф/п з ниткою по 1.5 д(г) не посвідчує якість продукту (чаю) який вказаний в порівняльній таблиці.
Отже, пропозиція Учасника в даній частині, підлягає відхиленню, як така, що не відповідає умовами в технічній специфікації.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ):
1. Якісні посвідчення
2. Інформаційна довідка про товар
3. Додаток 1
4. Скарга
З ПОВАГОЮ,
ДИРЕКТОР Клинчук С.В.__________________
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 23.12.2023 13:14
- Додаток 1.docx 23.12.2023 13:14
- інформаційна довідка про товар.pdf 23.12.2023 13:14
- Якісні посвідчення.pdf 23.12.2023 13:14
- рішення від 26.12.2023 № 20861.pdf 26.12.2023 16:14
- інформація про резолютивну частину рішення від 03.01.2024 № 152.pdf 04.01.2024 12:41
- рішення від 03.01.2024 № 152.pdf 04.01.2024 18:15
- Лист заперечення.pdf 27.12.2023 13:34
- Якісні посвідчення.pdf 27.12.2023 13:34
- Документи_ що додаються.pdf 27.12.2023 13:34
- Експлуатаційний дозвіл Кр.В..pdf 27.12.2023 13:34
- інформаційна довідка про товар.pdf 27.12.2023 13:34
- Лист - заперечення .doc 27.12.2023 13:34
- серт ISO 22000_1.PDF 27.12.2023 13:34
- серт ISO 9001_2.PDF 27.12.2023 13:34
- серт ISO 9001_1.PDF 27.12.2023 13:34
- серт ISO 22000_2.PDF 27.12.2023 13:34
- Реєстрація потужностей Країна Вільних.pdf 27.12.2023 13:34
- Акт обробки авто АВ2423ЕО КВ листопад 2023.pdf 27.12.2023 13:34
- гар лист щодо погодження з техн_ кільк та якісними вимогами.pdf 27.12.2023 13:34
- Договір Профдезінфекція Авто КВ.pdf 27.12.2023 13:34
- Акт обробки склад_офіс КВ листопад 2023.pdf 27.12.2023 13:34
- Акт профдезинфавто Мерседес сприн грудень.pdf 27.12.2023 13:34
- Договір Профдезінфекція склад_офіс КВ.pdf 27.12.2023 13:34
- Акт Профдезинф офіс склад грудень.pdf 27.12.2023 13:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.12.2023 13:24
Дата розгляду скарги:
03.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.12.2023 16:14
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
04.01.2024 18:16
Вимога
Є відповідь
Причина відхилення
Номер:
9440ce81f2f74966aba5489e0d126b0c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-07-004039-a.a1
Назва:
Причина відхилення
Вимога:
Онайомився з Протоколом відхилення .Єдине ,що в цій історії варте уваги,то це трудовий порив і жага до роботи пані Журавльової.Такі кадри -це основа любого трудового колективу,тим паче Державної структури. Це ж "золотий фонд" .коли в суботу на роботу,і в неділю на роботу.Це приклад,який вартий успадкуванню.За що Вам ,пані Тетяна , подяка від бізнесу,а також окрема подяка від колективу банку та фірми "Віконт",які теж змушені були працювати у суботу,та неділю ,з надією на те,що це допоможе уникнути ПЕРЕВИТРАТІ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ ,але ,на жаль,очікування були марні. Ваші намагання,як на мене ,любими способами не визнавати ТОВ "Віконт" переможцем ,похвальні,але ,трохи не той час і не те підприємство. Єдине питання: НАВІЩО БУЛО ДАВАТИ 24 ГОДИНИ,КОЛИ ВІДХИЛЕННЯ БУЛО ОЧЕВИДНИМ, І ПРИЧИНИ ВІДОМІ? Рахую,що причини відхилення формальні і надумані ,дане рішення буде обов"язково оскаржене .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.12.2023 14:53
Вирішення:
Шановний Учаснику згідно з пунктом 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено, що Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель...З огляду на Вашу Вимога(Скарга) (наслідком якої є дискваліфікація учасника) від 18.12.2023 року повідомляємо наступне,якщо тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі містить невідповідності , замовник зобов'язаний надати 24 години на їх виправлення згідно Пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Статус вимоги:
Відхилено