-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
42650000-7 Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані Електричні ручні інструменти для Східного ТУОМ
Завершена
178 450.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 784.50 UAH
мін. крок: 1% або 1 784.50 UAH
Період оскарження:
07.12.2023 10:24 - 12.12.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Рік виготовлення
Номер:
e7d29d70995d4da99421a9a14d5cc821
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-07-003485-a.c2
Назва:
Рік виготовлення
Вимога:
Вимагаємо видалити із додатку 3 до тендерної документації вимогу: «Товар повинен бути виготовлений не раніше 2022 року» оскільки ручні електроінструменти не є товарами швидкого псування. Враховуючи факт того, що згідно діючого законодавства України, на предмет закупівлі в обов’язковому порядку надається відповідна гарантія, яка відраховується від дати постачання товару, а не від дати виготовлення, дана вимога є дискримінаційною, та такою що обмежує коло учасників, в яких інструмент був закуплений завчасно великими партіями. У випадку, коли на думку замовника, дата виготовлення товару є невід’ємною частиною технічних вимог, пропонуємо розширити діапазон терміну виготовлення товару з 2020 по 2023року.
Пов'язані документи:
Замовник
- 776-23.pdf 11.12.2023 16:49
Дата подачі:
08.12.2023 11:53
Вирішення:
Доброго дня, Шановний Учасник!
Відповідно до п.5 статті 1 Закону України «Про захист прав споживача» гарантійний термін - це термін, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про проведення безкоштовного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в оборот. У разі, якщо з невідомих причин протягом дії гарантії компанія-постачальник зникне (збанкрутує, припинить існування чи інше), гарантійні зобов’язання на обладнання, яке виготовлене до 2022р., будуть автоматичне втрачені (зазвичай гарантія на ручний інструмент складає 1 рік з дати виготовлення). Крім того порушення правил зберігання електроінструменту можуть привести до зниження терміну експлуатації обладнання.
Вважаємо, що підстави для зміни терміну виготовлення відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
15.12.2023 11:03
Вимога
Залишено без розгляду
Діапазон характеристик
Номер:
bc7bdf08846b42048c77258a7a0219a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-07-003485-a.b1
Назва:
Діапазон характеристик
Вимога:
Замовником по кожній позиції прописані технічні параметри під єдиний артикул однієї торгової марки . Оскільки данна закупівля передбачає надання еквівалентів, вимагаємо прописати діапазони технічних параметрів (не більше, не менше, від і до, +-10%) або надати приклади мінімум трьох різних зразків, які підпадають під вказані параметри.
Пов'язані документи:
Замовник
- 776-23.pdf 11.12.2023 16:48
Дата подачі:
08.12.2023 11:51
Вирішення:
Доброго дня, Шановний Учасник!
Розглянувши даний запит повідомляємо наступне:
НЕК «Укренерго» є юридичною особою, що утворено як акціонерне товариство, 100 відсотків акцій якого закріплюються в державній власності. Засновником та єдиним акціонером Товариства є держава в особі Міністерства енергетики України.
У своїй діяльності Товариство керується Конституцією та законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, а також цим Статутом та іншими положеннями Товариства.
Таким чином, при проведенні закупівель підприємство керується нормами Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України, а також положеннями Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п. 3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) у тендерній документації зазначаються такі відомості:
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
До того ж, ст. 23 Закону встановлено технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності.
Так, відповідно до п. 1 даної статті, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Відповідно до п. 2 ч. 3 ст. 23 Закону, у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
В свою чергу, відповідно до ч. 4 ст. 23 Закону, технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
В додатку № 3 до тендерної документації Замовник зазначає наступне: «На виконання вимог абзацу 2 частини 3 та частини 4 статті 23 Закону, після посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами чи посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва слід доповнити та читати і сприймати з виразом «або еквівалент*».
Також, в даному додатку чітко визначені технічні характеристики товару (в тому числі рік виготовлення Товару), який необхідний Замовнику.
Отже, Замовник при здійсненні процедури закупівлі дотримується норм чинного законодавства.
У зв'язку з вищевказаним вимушені відмовити в задоволенні вимоги.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
15.12.2023 11:03