-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Фізіодиспенсер -1 комплект (НК 024:2023: 34991 Система стоматологічного доставлення) згідно з кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Торги відмінено
190 867.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 954.34 UAH
мін. крок: 0.5% або 954.34 UAH
Період оскарження:
06.12.2023 20:25 - 13.12.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо рішення Замовника
Номер:
6c024ff58c7b4c259299bd21d6fbdce0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-06-020043-a.a2
Назва:
Скарга щодо рішення Замовника
Скарга:
СКАРГА
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
(у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
06.12.2023 р. КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СМІЛЯНСЬКА МІСЬКА СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА" СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі — Замовник) оголосило процедуру закупівлі Фізіодиспенсер -1 комплект (НК 024:2023: 34991 Система стоматологічного доставлення) згідно з кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (далі — Процедура закупівлі).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 18.12.2023 р.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
- ПП Фірма "Укр-Медмаркет" 136 000,00 грн, з ПДВ
- ТОВ "ЛЕВЕНТОН" 189 925,00 грн, з ПДВ
Оскаржується протокол (Протокол відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, коли учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності .docx) прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 23.12.2023 р., щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника даної закупівлі ПП Фірма "Укр-Медмаркет".
Приватне підприємство «Фірма «Укр-Медмаркет» (далі – Учасник) вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості), з огляду на наступне.
23.12.2023 р. протоколом щодо прийняття рішення Уповноваженою особою, Замовник відповідно до пп.1 п.44 Особливостей відхиляє найбільш економічну вигідну тендерну пропозицію Учасника. В протоколі рішення Замовник зазначає про те, що Учасник згідно з ч.9 ст.26 Закону, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, не виправив виявлені Замовником невідповідності.
По перше. Відповідно до п.5 Додатку №2 тендерної документації, для гарантування спроможності Учасником поставити запропоноване обладнання, Замовник вимагає від Учасника в складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист від виробника (якщо учасник не є виробником товару) або його офіційного представника в Україні (таке представництво повинно підтверджуватись копією відповідного листа, доручення, авторизації, тощо від виробника), що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією учасника (надати скан-копію оригіналу гарантійного листа у складі тендерної пропозиції), щодо Закупівлі. Відповідно до цієї вимоги Замовника, Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надає відповідний гарантійний лист (Гарантійний лист на товар.pdf – додається). Вважаємо застосування Замовником абз.1 п.43 Особливостей відносно до Учасника безпідставним, так як документ, який Замовник вважає відсутнім в складі тендерної пропозиції Учасника насправді присутній в складі тендерної пропозиції.
По друге, якщо Замовник вирішив застосувати по відношенню до Учасника норму згідно абз.1 п.43 Особливостей, то таке повідомлення повинне бути розміщене в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Розкриття тендерної пропозиції Учасника відбулося 18.12.2023 р. 13:54. Відповідно до ч.10 ст.29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Тобто, останній день розгляду тендерної пропозиції Учасника є 22.12.2023р. Замовник на вимогу абз.1 п.43 Особливостей 21.12.2023 р. о 21:16!!! в електронній системі закупівель розміщує таке повідомлення про усунення невідповідності в складі тендерної пропозиції Учасника. Вважаємо таку дію Замовника дискримінаційною по відношенню до Учасника, та порушує ст.5 Закону. По суті Замовник розмістив таке повідомлення в передостанній день розгляду тендерної пропозиції Учасника, в час коли робочий день Учасника закінчився, адже згідно ст.52 Кодексу законів про працю України, в нашій організації встановлено шестиденний робочий тиждень, з графіком понеділок-п’ятниця 09:00-18:00, субота 09:00-16:00, неділя-вихідний. Ця інформація присутня на офіційній інтернет-сторінці Учасника (https://kmm.com.ua/contact-us/).
Отже, вважаємо, що тендерна пропозиція Учасника даної закупівлі ПП Фірма "Укр-Медмаркет" відповідає усім вимогам відповідно до Додатку №2 тендерної документації Замовника, та не може бути відхилена, відповідно до пп.1 п.44 Особливостей.
Керуючись статтями 5, 18, Закону та Особливостей
ПРОСИМО
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Скасувати рішення Уповноваженою особою про визначення переможцем закупівлі Учасника ТОВ "ЛЕВЕНТОН" (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 23.10.2023).
3. Визнати рішення Уповноваженою особою Замовника (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 23.10.2023) щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника даної процедурі закупівлі Приватне підприємство «Фірма «Укр-Медмаркет» неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
4. Скасувати рішення Уповноваженою особою Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника даної закупівлі ПП Фірма "Укр-Медмаркет" (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 23.10.2023).
5. Зобов’язати Замовника прийняти нове рішення, згідно з яким повернути Учасника даної процедурі закупівлі Приватне підприємство «Фірма «Укр-Медмаркет» на етап кваліфікації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.docx 28.12.2023 17:00
- ГЛ на товар 28.12.2023 17:00
- Скарга.pdf 28.12.2023 17:00
- Авторизація 28.12.2023 17:00
- Рішення від 29.12.2023 № 21149.pdf 29.12.2023 15:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.01.2024 № 421.pdf 09.01.2024 15:06
- Рішення від 08.01.2024 № 421.pdf 11.01.2024 09:24
- Пояснення.docx 02.01.2024 13:08
- пояснення_.pdf 02.01.2024 13:08
- Протокол про відміну прийнятого рішення щодо відхилення ТП.docx 15.01.2024 16:52
- Протокол про відміну прийнятого рішення щодо визначення переможця.docx 15.01.2024 16:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.12.2023 17:14
Дата розгляду скарги:
08.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.12.2023 15:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.01.2024 09:26
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано зобов'язання щодо рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.01.2024р. №421-р/пк-пз , а саме:
1) Скасування Рішення від 23.12.2023 р. про відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ФІРМА «УКРМЕДМАРКЕТ»;
2) Скасування Рішення від 23.12.2023 р. про визначенння переможцем ТОВ "ЛЕВЕНТОН".
Вимога
Без відповіді
Вимога щодо рішення Замовника
Номер:
4ea126235715418aaa862357a22d2865
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-06-020043-a.b1
Назва:
Вимога щодо рішення Замовника
Вимога:
ВИМОГА
Вимога щодо рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника ПП «Фірма Укр-Медмаркет» (далі-Учасник) в закупівлі (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 23.10.2023), оголошеним КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "СМІЛЯНСЬКА МІСЬКА СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА" СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі-Замовник) (TenderID: UA-2023-12-06-020043-a від 06.12.2023р.) за предметом: Фізіодиспенсер -1 комплект (НК 024:2023: 34991 Система стоматологічного доставлення) згідно з кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Учасник вважає, що зазначене рішення було прийнято з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі-Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі-Особливостей), з огляду на наступне:
23.12.2023р. протоколом щодо прийняття рішення Уповноваженою особою, Замовник відповідно до пп.1 п.44 Особливостей відхиляє найбільш економічну вигідну тендерну пропозицію Учасника. В протоколі рішення Замовник зазначає про те, що Учасник згідно з ч.9 ст.26 Закону, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, не виправив виявлені Замовником невідповідності.
По перше, відповідно до п.5 Додатку №2 тендерної документації, для гарантування спроможності Учасником поставити запропоноване обладнання, Замовник вимагає від Учасника в складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист від виробника (якщо учасник не є виробником товару) або його офіційного представника в Україні (таке представництво повинно підтверджуватись копією відповідного листа, доручення, авторизації, тощо від виробника), що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією учасника (надати скан-копію оригіналу гарантійного листа у складі тендерної пропозиції), щодо Закупівлі. Відповідно до цієї вимоги Замовника, Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надає відповідний гарантійний лист (Гарантійний лист на товар.pdf – додається). Вважаємо застосування Замовником абз.1 п.43 Особливостей відносно до Учасника безпідставним, так як документ, який Замовник вважає відсутнім в складі тендерної пропозиції Учасника, насправді присутній в складі тендерної пропозиції.
По друге, якщо Замовник вирішив застосувати по відношенню до Учасника норму згідно абз.1 п.43 Особливостей, то таке повідомлення повинно бути розміщене в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Розкриття тендерної пропозиції Учасника відбулося 18.12.2023 р. 13:54. Відповідно до ч.10 ст.29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Тобто, останній день розгляду тендерної пропозиції Учасника є 22.12.2023р. Замовник на вимогу абз.1 п.43 Особливостей 21.12.2023 р. о 21:16!!! в електронній системі закупівель розміщує таке повідомлення про усунення невідповідності в складі тендерної пропозиції Учасника. Вважаємо таку дію Замовника дискримінаційною по відношенню до Учасника, та порушує ст.5 Закону. По суті, Замовник розмістив таке повідомлення в передостанній день розгляду тендерної пропозиції Учасника в час, коли робочий день Учасника закінчився, адже згідно ст.52 Кодексу законів про працю України, в нашій організації встановлено шестиденний робочий тиждень, з графіком понеділок-п’ятниця 09:00-18:00, субота 09:00-16:00, неділя-вихідний. Ця інформація присутня на офіційній інтернет-сторінці Учасника (https://kmm.com.ua/contact-us/).
Отже, вважаємо, що тендерна пропозиція Учасника даної закупівлі ПП Фірма "Укр-Медмаркет" відповідає усім вимогам відповідно до Додатку №2 тендерної документації Замовника, та не може бути відхилена, відповідно до пп.1 п.44 Особливостей.
ВИМАГАЄМО
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Скасувати рішення Уповноваженою особою про визначення переможцем закупівлі Учасника ТОВ "ЛЕВЕНТОН" (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 23.10.2023).
3. Скасувати рішення Уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції Учасника даної закупівлі ПП Фірма "Укр-Медмаркет" (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 23.10.2023).
4. Повернутись до розгляду тендерної пропозиції Учасника даної закупівлі ПП Фірма "Укр-Медмаркет".
5. В разі не задоволення нашої вимоги, залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Гарантійний лист 26.12.2023 15:16
- Вимога 26.12.2023 15:16
Дата подачі:
26.12.2023 15:17