• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 – 44210000-5- Конструкції та їх частини (Огорожа збірна)

Завершена

1 594 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 945.00 UAH
Період оскарження: 06.12.2023 16:32 - 11.12.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

СКАРГА

Номер: 1b221bbb8a02491c83e82378699203fa
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-06-017537-a.b2
Назва: СКАРГА
Вимога:
ТОВ «Сітка Захід Україна» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Згідно п. 39 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей. Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до п. 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. За таких умов, враховуючи норми п. 40 Особливостей, учасник процедури закупівлі протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей може виправити невідповідності в будь-якій інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (в тому числі відсутність таких інформації та/або документів), крім випадків: 1) відсутності забезпечення тендерної пропозиції; 2) відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі; 3) коли виправлення помилок в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи наведене, в разі, якщо Замовником було виявлено невідповідності, що зазначені в протоколі рішення уповноваженої особи, він повинен був надати 24 години для усунення невідповідностей в порядку ч. 9 ст. 26 Закону та п. 40 Особливостей. Разом з тим, відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які зазначені в протоколі рішення уповноваженої особи. З огляду на викладене, не надавши скаржнику можливість виправити наведені вище невідповідності, Замовник порушив вимоги п. 40 Особливостей та ч. 9 ст. 26 Закону. Додатково також необхідно акцентувати увагу, що відповідно до протоколу рішення уповноваженої особи, Замовник, відхилив тендерну пропозиції скаржника як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до п. 3 Особливостей, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі передбачені п. 41 Особливостей. Згідно п. 43 Особливостей, інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. З огляду на викладене, тендерна пропозиція скаржника була неправомірно відхилена з підстав, наведених в протоколі рішення уповноваженої особи. ТОВ «Сітка Захід Україна» просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Замовнику – ДП "Український державний медико-соціальний центр ветеранів війни" – скасувати Протокол № 18/12/1 від 18.12.2023 року стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Сітка Захід Україна» 3) Замовнику - ДП "Український державний медико-соціальний центр ветеранів війни" - скасувати протокол № 19/12/3 від 19.12.2023 р. стосовно визначення учасника ФОП "ГРИЦЕНКО РОМАН МИХАЙЛОВИЧ", переможцем закупівлі. Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо. У разі ігнорування даного оскарження Замовником – будемо змушені звернутися до Органу оскарження (Антимонопольного Комітету України)
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику Повідомляємо вам, що згідно ст. 44 «Постанови Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Враховуючи відсутність документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Замовник не може давати час на виправлення невідповідностей. Якщо під час розгляду виявлено виключно невідповідності, визначені ч. 16 ст. 29 Закону, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Водночас якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених ч. 16 ст. 29 Закону, не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно з відповідними підставами, визначеними у ст. 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

СКАРГА

Номер: a6edf5754c9e45e7a1a60b9eacca579c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-06-017537-a.a1
Назва: СКАРГА
Вимога:
ТОВ «Сітка Захід Україна» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Згідно п. 39 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей. Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до п. 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. За таких умов, враховуючи норми п. 40 Особливостей, учасник процедури закупівлі протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей може виправити невідповідності в будь-якій інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (в тому числі відсутність таких інформації та/або документів), крім випадків: 1) відсутності забезпечення тендерної пропозиції; 2) відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі; 3) коли виправлення помилок в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи наведене, в разі, якщо Замовником було виявлено невідповідності, що зазначені в протоколі рішення уповноваженої особи, він повинен був надати 24 години для усунення невідповідностей в порядку ч. 9 ст. 26 Закону та п. 40 Особливостей. Разом з тим, відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які зазначені в протоколі рішення уповноваженої особи. З огляду на викладене, не надавши скаржнику можливість виправити наведені вище невідповідності, Замовник порушив вимоги п. 40 Особливостей та ч. 9 ст. 26 Закону. Додатково також необхідно акцентувати увагу, що відповідно до протоколу рішення уповноваженої особи, Замовник, відхилив тендерну пропозиції скаржника як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до п. 3 Особливостей, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі передбачені п. 41 Особливостей. Згідно п. 43 Особливостей, інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. З огляду на викладене, тендерна пропозиція скаржника була неправомірно відхилена з підстав, наведених в протоколі рішення уповноваженої особи. ТОВ «Сітка Захід Україна» просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Замовнику – ДП "Український державний медико-соціальний центр ветеранів війни" – скасувати Протокол № 18/12/1 від 18.12.2023 року стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Сітка Захід Україна» 3) Замовнику - ДП "Український державний медико-соціальний центр ветеранів війни" - скасувати протокол № 19/12/3 від 19.12.2023 р. стосовно визначення учасника ФОП "ГРИЦЕНКО РОМАН МИХАЙЛОВИЧ", переможцем закупівлі. Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо. У разі ігнорування даного оскарження Замовником – будемо змушені звернутися до Органу оскарження (Антимонопольного Комітету України)
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику Повідомляємо вам, що згідно ст. 44 «Постанови Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Враховуючи відсутність документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Замовник не може давати час на виправлення невідповідностей. Якщо під час розгляду виявлено виключно невідповідності, визначені ч. 16 ст. 29 Закону, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Водночас якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених ч. 16 ст. 29 Закону, не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно з відповідними підставами, визначеними у ст. 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин.
Статус вимоги: Відхилено