-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Насоси та компресори (код 42120000-6 за ДК 021:2015) (Насоси пожежогасіння причальних споруд)
Завершена
4 930 740.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 49 307.40 UAH
мін. крок: 1% або 49 307.40 UAH
Період оскарження:
06.12.2023 12:01 - 18.12.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
8897ff31f3d14888af342d78d5aff56e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-06-007157-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на рішення Замовника після оцінки тендерних пропозицій, щодо порушення законодавства, шляхом безпідставного відхилення тендерної пропозиції Процедури закупівлі.
06 грудня 2023 року Акціонерним Товариством "УКРТРАНСНАФТА" (далі також Замовник) було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, а саме Насоси та компресори (код 42120000-6 за ДК 021:2015) (Насоси пожежогасіння причальних споруд), яке було опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (надалі також веб-портал) за номером процедури закупівлі в електронній системі UA-2023-12-06-007157-a, очікувана вартість - 4 930 740 грн. 00 коп. (надалі - Процедура закупівлі).
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ПРОМЕНЕРГОВУГІЛЛЯ" (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідній Процедурі закупівлі та згідно тендерної документації (далі також ТД) подало тендерну пропозицію (далі також ТП). Загалом було подано тендерні пропозиції від трьох учасників.
Під час розгляду ТП Скаржника, Замовником надано право усунути невідповідності в електронній системі закупівель, шляхом публікації повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей до 18 січня 2024 року. За результатами розгляду та оцінки ТП, відповідно до протоколу уповноваженої особи Близнюк Т.В. (надалі - Уповноважена особа) за №421УОВ/6 від 01.02.2024 року (надалі також Протокол), було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника за наявності невідповідностей та підстав для відхилення ТП, які не були викладені в повідомленні про усунення невідповідностей, а саме – «згідно з абз. 2 п.п. 2 п. 44 Особливостей, оскільки тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей». Скаржник не згоден з даним рішенням виходячи з наступного:
Пов'язані документи:
Учасник
- ДОКАЗ 5 QIZ125_100-250І Паспорт зав№201.pdf 06.02.2024 21:27
- ДОКАЗ 4 QIZ125_100-250І Паспорт зав№201.pdf 06.02.2024 21:27
- QIZ125_100-250І Паспорт зав№201.pdf 06.02.2024 21:27
- Протокол 421УОВ-6 від 01.02.2024 відхилення учасника_нов.doc 06.02.2024 21:27
- Технічні,_якісні_та_кількісні_характеристики Додаток 5.pdf 06.02.2024 21:27
- ДОКАЗ 6 Технічні,_якісні_та_кількісні_характеристики_Додаток_5.pdf 06.02.2024 21:27
- СКАРГА UA-2023-12-06-007157-a.pdf 06.02.2024 21:27
- ДОКАЗ 2 Технічні,_якісні_та_кількісні_характеристики_Додаток_5.pdf 06.02.2024 21:27
- sign.p7s 06.02.2024 21:39
- СКАРГА UA-2023-12-06-007157-a - додаток до СКАРГИ на пояснення ЗАМОВНИКА СКАН.pdf 14.02.2024 02:38
- СКАРГА UA-2023-12-06-007157-a - додаток до СКАРГИ на пояснення ЗАМОВНИКА.pdf 14.02.2024 02:38
- Рішення від 08.02.2024 № 2448.pdf 08.02.2024 17:31
- інформація про перенесення розгляду скарги від 16.02.2024 № 244.pdf 16.02.2024 14:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.02.2024 № 3078.pdf 19.02.2024 19:19
- Рішення від 19.02.2024 № 3078.pdf 22.02.2024 15:19
- Пояснення по скарзі АМКУ_UA-2023-12-06-007157-a.docx 12.02.2024 17:11
- ДСТУ-3321_2003Терміни та визначення основних понять.pdf 12.02.2024 17:11
- Паспорти QIZ125_100-250І із ЗН №№201, 202, 203, 204, 205, 206.zip 12.02.2024 17:11
- Пояснення по скарзі АМКУ_UA-2023-12-06-007157-a.pdf 12.02.2024 17:11
- Протокол 421УОВ-7 від 29.02.2024 викон рішення АМКУ.doc 29.02.2024 14:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.02.2024 21:47
Дата розгляду скарги:
16.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.02.2024 17:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.02.2024 15:19
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.02.2024 № 3078-р/пк-пз - виконано. Рішення Уповноваженої особи з проведення публічних закупівель АТ "Укртранснафта" від 01.02.2024 № 421УОВ/6 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ПРОМЕНЕРГОВУГІЛЛЯ"" на закупівлю насосів та компресорів (код 42120000-6 за ДК 021:2015) (насоси пожежогасіння причальних споруд) - скасовано.
Пункт скарги
Номер:
4e4dda16ad4646569713606262e2a369
Заголовок пункту скарги:
Подана пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю насосів та компресорів (код 42120000-6 за ДК 021:2015) (насоси пожежогасіння причальних споруд) відповідно до пункту 1 (першої підстави), а також рішення №1, згідно протоколу №421УОВ/6 від 01.02.2024 року.
Опис заперечення:
Відповідно до протоколу №421УОВ/6 від 01.02.2024 року:
1. На виконання вимоги "Зазначити значення, розділ, пункт документації виробника (додати в складі пропозиції скан-копію відповідного документу)" в колонці "Примітки" для п.п. 2–12 Таблиці Додатку 5 до тендерної документації Учасник у своїй пропозиції "Технічна специфікація" не зазначив в колонці "Значення Учасника* (в т. ч. інформація, що вимагається в Примітках)" інформацію про розділ, пункт документації виробника.
ВИРІШИЛА:
1. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ПРОМЕНЕРГОВУГІЛЛЯ" на закупівлю насосів та компресорів (код 42120000-6 за ДК 021:2015) (насоси пожежогасіння причальних споруд):
- згідно з абз. 2 п.п. 2 п. 44 Особливостей, оскільки тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
1. На виконання вимоги "Зазначити значення, розділ, пункт документації виробника (додати в складі пропозиції скан-копію відповідного документу)" в колонці "Примітки" для п.п. 2–12 Таблиці Додатку 5 до тендерної документації Учасник у своїй пропозиції "Технічна специфікація" не зазначив в колонці "Значення Учасника* (в т. ч. інформація, що вимагається в Примітках)" інформацію про розділ, пункт документації виробника.
ВИРІШИЛА:
1. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ПРОМЕНЕРГОВУГІЛЛЯ" на закупівлю насосів та компресорів (код 42120000-6 за ДК 021:2015) (насоси пожежогасіння причальних споруд):
- згідно з абз. 2 п.п. 2 п. 44 Особливостей, оскільки тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
Розглядаючи першу підставу відхилення ТП Скаржника, згідно протоколу №421УОВ/6 від 01.02.2024 року, маємо намір викласти заперечення №1.
Замовник зазначив, що «На виконання вимоги "Зазначити значення, розділ, пункт документації виробника (додати в складі пропозиції скан-копію відповідного документу)" в колонці "Примітки" для п.п. 2–12 Таблиці Додатку 5 до тендерної документації Учасник у своїй пропозиції "Технічна специфікація" не зазначив в колонці "Значення Учасника* (в т. ч. інформація, що вимагається в Примітках)" інформацію про розділ, пункт документації виробника», тому відхиляє ТП на підставі, викладеній в рішенні №1 Протоколу «- згідно з абз. 2 п.п. 2 п. 44 Особливостей, оскільки тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.».
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі також Закон) та відповідно пункту 41 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі також Особливості), з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей.
Згідно пункту 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. […] Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Скаржник погоджується, що в п.п. 2–12 Таблиці Додатку 5 «Технічна специфікація» до тендерної документації, не зазначив в останній колонці «Значення Учасника*» інформацію в повному обсязі, а саме вказавши тільки паспортні значення показників пропонованого товару, без посилання на розділ, пункт документації виробника, що вимагалось колонкою «Примітки» даної таблиці.
Проте, виправлення даної невідповідності не призводить до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо, а стосується оформлення документа та зручності для співставлення значень параметрів товару, які вимагаються Замовником з пропонованими учасниками.
В Таблиці Додатку 5 «Технічна специфікація» Скаржник зазначив найменування пропонованого товару, марку, модель, а також значення параметрів і характеристик згідно наданих в складі ТП паспортів товарів (QIZ125_100-250І Паспорт зав№201, QIZ125_100-250І Паспорт зав№202, QIZ125_100-250І Паспорт зав№203, QIZ125_100-250І Паспорт зав№204, QIZ125_100-250І Паспорт зав№205, QIZ125_100-250І Паспорт зав№206) без інформації про посилання цих значень на розділ, пункт наданих паспортів.
Враховуючи зазначене, не надавши можливість виправити Таблицю Додатку 5 «Технічна специфікація», шляхом додавання посилання вказаних значень на розділ, пункт документації виробника вважаємо, що винесене рішення Уповноваженої особи Замовника суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, порушує процедуру пункту 41 Особливостей, а також умови пункту 43 Особливостей. Внаслідок нього порушено право та законні інтереси Скаржника, які можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення, оформлене протоколом №421УОВ/6 від 01.02.2024 року, про відхилення ТП Скаржника на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (в редакції, що діяла на момент оголошення Процедури закупівлі) та надати можливість усунути невідповідності, шляхом розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник зазначив, що «На виконання вимоги "Зазначити значення, розділ, пункт документації виробника (додати в складі пропозиції скан-копію відповідного документу)" в колонці "Примітки" для п.п. 2–12 Таблиці Додатку 5 до тендерної документації Учасник у своїй пропозиції "Технічна специфікація" не зазначив в колонці "Значення Учасника* (в т. ч. інформація, що вимагається в Примітках)" інформацію про розділ, пункт документації виробника», тому відхиляє ТП на підставі, викладеній в рішенні №1 Протоколу «- згідно з абз. 2 п.п. 2 п. 44 Особливостей, оскільки тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.».
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі також Закон) та відповідно пункту 41 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі також Особливості), з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей.
Згідно пункту 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. […] Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Скаржник погоджується, що в п.п. 2–12 Таблиці Додатку 5 «Технічна специфікація» до тендерної документації, не зазначив в останній колонці «Значення Учасника*» інформацію в повному обсязі, а саме вказавши тільки паспортні значення показників пропонованого товару, без посилання на розділ, пункт документації виробника, що вимагалось колонкою «Примітки» даної таблиці.
Проте, виправлення даної невідповідності не призводить до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо, а стосується оформлення документа та зручності для співставлення значень параметрів товару, які вимагаються Замовником з пропонованими учасниками.
В Таблиці Додатку 5 «Технічна специфікація» Скаржник зазначив найменування пропонованого товару, марку, модель, а також значення параметрів і характеристик згідно наданих в складі ТП паспортів товарів (QIZ125_100-250І Паспорт зав№201, QIZ125_100-250І Паспорт зав№202, QIZ125_100-250І Паспорт зав№203, QIZ125_100-250І Паспорт зав№204, QIZ125_100-250І Паспорт зав№205, QIZ125_100-250І Паспорт зав№206) без інформації про посилання цих значень на розділ, пункт наданих паспортів.
Враховуючи зазначене, не надавши можливість виправити Таблицю Додатку 5 «Технічна специфікація», шляхом додавання посилання вказаних значень на розділ, пункт документації виробника вважаємо, що винесене рішення Уповноваженої особи Замовника суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, порушує процедуру пункту 41 Особливостей, а також умови пункту 43 Особливостей. Внаслідок нього порушено право та законні інтереси Скаржника, які можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення, оформлене протоколом №421УОВ/6 від 01.02.2024 року, про відхилення ТП Скаржника на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (в редакції, що діяла на момент оголошення Процедури закупівлі) та надати можливість усунути невідповідності, шляхом розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
×
-
Назва доказу:
Технічна специфікація. Додаток 5 до тендерної документації.
-
Опис доказу:
Доказ наглядно підтверджує, що виправлення даної невідповідності в документах, які надаються на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого Скаржником у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Зміни виділені червоним кольором, на сторінці 2 і 3.
-
Повʼязаний документ:
ДОКАЗ 2 Технічні,_якісні_та_кількісні_характеристики_Додаток_5.pdf
-
-
Назва доказу:
Технічна специфікація. Додаток 5 до тендерної документації.
-
Опис доказу:
Доказ підтверджує, що Скаржник зазначив найменування пропонованого товару, марку, модель, а також значення параметрів і характеристик згідно наданих в складі ТП паспортів товарів (QIZ125_100-250І Паспорт зав№201, QIZ125_100-250І Паспорт зав№202, QIZ125_100-250І Паспорт зав№203, QIZ125_100-250І Паспорт зав№204, QIZ125_100-250І Паспорт зав№205, QIZ125_100-250І Паспорт зав№206) без інформації про посилання цих значень на розділ, пункт наданих паспортів, виправлення якої не призводить до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо.
-
Повʼязаний документ:
Технічні,_якісні_та_кількісні_характеристики Додаток 5.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов'язати Замовника скасувати рішення, оформлене протоколом №421УОВ/6 від 01.02.2024 року, про відхилення ТП Скаржника та надати можливість усунути невідповідності, шляхом розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, відповідно до пункту 43 Особливостей.
Номер:
a9686133721442848fc2f3a4547c9739
Заголовок пункту скарги:
Подана пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю насосів та компресорів (код 42120000-6 за ДК 021:2015) (насоси пожежогасіння причальних споруд) відповідно до пункту 2 (другої підстави), а також рішення №1, згідно протоколу №421УОВ/6 від 01.02.2024 року.
Опис заперечення:
Відповідно до протоколу №421УОВ/6 від 01.02.2024 року:
2. Відповідно до вимог п. 20.1 Таблиці Додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: скан-копію форми паспорта на кожну одиницю обладнання або інший еквівалентний документ виробника, які містять крім іншого: найменування (марку); дату виготовлення; значення основних параметрів і характеристик (властивостей); відомості про гарантійні зобов’язання виробника; відомості, що підтверджують якість (сертифікація, відповідність вимогам чинних нормативним документам тощо); вимоги до монтажу та експлуатації.
Учасник в складі тендерної пропозиції надав паспорти на насосні агрегати типу "QIZ125/100-250I" із заводськими номерами №№201, 202, 203, 204, 205, 206, в яких не зазначено вимоги до експлуатації та в складі тендерної пропозиції не надав інший еквівалентний документ виробника із зазначенням вказаного вище, що не відповідає вимогам п. 20.1 Таблиці Додатку 1 до тендерної документації.
ВИРІШИЛА:
1. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ПРОМЕНЕРГОВУГІЛЛЯ" на закупівлю насосів та компресорів (код 42120000-6 за ДК 021:2015) (насоси пожежогасіння причальних споруд):
- згідно з абз. 2 п.п. 2 п. 44 Особливостей, оскільки тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
2. Відповідно до вимог п. 20.1 Таблиці Додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: скан-копію форми паспорта на кожну одиницю обладнання або інший еквівалентний документ виробника, які містять крім іншого: найменування (марку); дату виготовлення; значення основних параметрів і характеристик (властивостей); відомості про гарантійні зобов’язання виробника; відомості, що підтверджують якість (сертифікація, відповідність вимогам чинних нормативним документам тощо); вимоги до монтажу та експлуатації.
Учасник в складі тендерної пропозиції надав паспорти на насосні агрегати типу "QIZ125/100-250I" із заводськими номерами №№201, 202, 203, 204, 205, 206, в яких не зазначено вимоги до експлуатації та в складі тендерної пропозиції не надав інший еквівалентний документ виробника із зазначенням вказаного вище, що не відповідає вимогам п. 20.1 Таблиці Додатку 1 до тендерної документації.
ВИРІШИЛА:
1. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ПРОМЕНЕРГОВУГІЛЛЯ" на закупівлю насосів та компресорів (код 42120000-6 за ДК 021:2015) (насоси пожежогасіння причальних споруд):
- згідно з абз. 2 п.п. 2 п. 44 Особливостей, оскільки тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
Розглядаючи другу підставу відхилення ТП Скаржника, згідно протоколу №421УОВ/6 від 01.02.2024 року, маємо намір викласти заперечення №2.
Замовник зазначив, що «Відповідно до вимог п. 20.1 Таблиці Додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: скан-копію форми паспорта на кожну одиницю обладнання або інший еквівалентний документ виробника, які містять крім іншого: найменування (марку); дату виготовлення; значення основних параметрів і характеристик (властивостей); відомості про гарантійні зобов’язання виробника; відомості, що підтверджують якість (сертифікація, відповідність вимогам чинних нормативним документам тощо); вимоги до монтажу та експлуатації. Учасник в складі тендерної пропозиції надав паспорти на насосні агрегати типу "QIZ125/100-250I" із заводськими номерами №№201, 202, 203, 204, 205, 206, в яких не зазначено вимоги до експлуатації та в складі тендерної пропозиції не надав інший еквівалентний документ виробника із зазначенням вказаного вище, що не відповідає вимогам п. 20.1 Таблиці Додатку 1 до тендерної документації.», тому відхиляє ТП на підставі, викладеній в рішенні №1 Протоколу «- згідно з абз. 2 п.п. 2 п. 44 Особливостей, оскільки тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.».
Скаржник, в складі своєї ТП надав паспорти пропонованих товарів (QIZ125_100-250І Паспорт зав№201, QIZ125_100-250І Паспорт зав№202, QIZ125_100-250І Паспорт зав№203, QIZ125_100-250І Паспорт зав№204, QIZ125_100-250І Паспорт зав№205, QIZ125_100-250І Паспорт зав№206), в яких перелічені основні технічні характеристики, розміри, вимоги і умови тощо для насосного агрегату "QIZ125/100-250I" пропонованих заводських номерів №№201, 202, 203, 204, 205, 206. Зокрема в розділі 1 «Основні технічні характеристики», кожного паспорта товару, зазначені «Умови експлуатації» у вигляді робочих характеристик, а в кінці розділу 2 «Основні розміри агрегата насосного (наведені на рисунку):» наведено вимоги до монтажу. Розділом 5 «Гарантії виробника» передбачено умови гарантії, де зокрема зазначено, що «Завод-виробник гарантує надійну та безаварійну роботу агрегату в робочому інтервалі характеристик агрегату за дотримання споживачем правил монтажу, технічного обслуговування та експлуатації, умов транспортування та зберігання, а також обов’язкової присутності спеціалістів при введенні устаткування в експлуатацію та обов’язкового підписання відповідного акта. […] Гарантія діє при наявності гарантійних пломб та експлуатації в межах робочої характеристики.».
З вищезазначеного випливає, що Скаржник гарантує надійну та безаварійну роботу агрегату та надає гарантію, яка залежить зокрема й від «вимог до експлуатації», межі робочих характеристик якої чітко зазначені в розділі 1 «Основні технічні характеристики» відразу після тексту «Умови експлуатації», кожного паспорта насосного агрегату "QIZ125/100-250I".
Наведені в паспортах товару «вимоги до експлуатації» у вигляді перелічених меж робочих характеристик експлуатації унеможливлюють імовірне побоювання Замовника на нерозповсюдження гарантії.
Слід зазначити, що Пропозиція Скаржника була відхилена на підставі «абз. 2 п.п. 2 п. 44 Особливостей - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей».
Замовник не довів та документально не підтвердив, у чому полягає невідповідність Пропозиції Скаржника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи викладене, вважаємо, що винесене рішення Уповноваженої особи Замовника суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок нього порушено право та законні інтереси Скаржника, які можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення, оформлене протоколом №421УОВ/6 від 01.02.2024 року, про відхилення ТП Скаржника.
Замовник зазначив, що «Відповідно до вимог п. 20.1 Таблиці Додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: скан-копію форми паспорта на кожну одиницю обладнання або інший еквівалентний документ виробника, які містять крім іншого: найменування (марку); дату виготовлення; значення основних параметрів і характеристик (властивостей); відомості про гарантійні зобов’язання виробника; відомості, що підтверджують якість (сертифікація, відповідність вимогам чинних нормативним документам тощо); вимоги до монтажу та експлуатації. Учасник в складі тендерної пропозиції надав паспорти на насосні агрегати типу "QIZ125/100-250I" із заводськими номерами №№201, 202, 203, 204, 205, 206, в яких не зазначено вимоги до експлуатації та в складі тендерної пропозиції не надав інший еквівалентний документ виробника із зазначенням вказаного вище, що не відповідає вимогам п. 20.1 Таблиці Додатку 1 до тендерної документації.», тому відхиляє ТП на підставі, викладеній в рішенні №1 Протоколу «- згідно з абз. 2 п.п. 2 п. 44 Особливостей, оскільки тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.».
Скаржник, в складі своєї ТП надав паспорти пропонованих товарів (QIZ125_100-250І Паспорт зав№201, QIZ125_100-250І Паспорт зав№202, QIZ125_100-250І Паспорт зав№203, QIZ125_100-250І Паспорт зав№204, QIZ125_100-250І Паспорт зав№205, QIZ125_100-250І Паспорт зав№206), в яких перелічені основні технічні характеристики, розміри, вимоги і умови тощо для насосного агрегату "QIZ125/100-250I" пропонованих заводських номерів №№201, 202, 203, 204, 205, 206. Зокрема в розділі 1 «Основні технічні характеристики», кожного паспорта товару, зазначені «Умови експлуатації» у вигляді робочих характеристик, а в кінці розділу 2 «Основні розміри агрегата насосного (наведені на рисунку):» наведено вимоги до монтажу. Розділом 5 «Гарантії виробника» передбачено умови гарантії, де зокрема зазначено, що «Завод-виробник гарантує надійну та безаварійну роботу агрегату в робочому інтервалі характеристик агрегату за дотримання споживачем правил монтажу, технічного обслуговування та експлуатації, умов транспортування та зберігання, а також обов’язкової присутності спеціалістів при введенні устаткування в експлуатацію та обов’язкового підписання відповідного акта. […] Гарантія діє при наявності гарантійних пломб та експлуатації в межах робочої характеристики.».
З вищезазначеного випливає, що Скаржник гарантує надійну та безаварійну роботу агрегату та надає гарантію, яка залежить зокрема й від «вимог до експлуатації», межі робочих характеристик якої чітко зазначені в розділі 1 «Основні технічні характеристики» відразу після тексту «Умови експлуатації», кожного паспорта насосного агрегату "QIZ125/100-250I".
Наведені в паспортах товару «вимоги до експлуатації» у вигляді перелічених меж робочих характеристик експлуатації унеможливлюють імовірне побоювання Замовника на нерозповсюдження гарантії.
Слід зазначити, що Пропозиція Скаржника була відхилена на підставі «абз. 2 п.п. 2 п. 44 Особливостей - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей».
Замовник не довів та документально не підтвердив, у чому полягає невідповідність Пропозиції Скаржника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи викладене, вважаємо, що винесене рішення Уповноваженої особи Замовника суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок нього порушено право та законні інтереси Скаржника, які можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення, оформлене протоколом №421УОВ/6 від 01.02.2024 року, про відхилення ТП Скаржника.
×
-
Назва доказу:
Паспорт насосного агрегату "QIZ125/100-250I" для заводського номеру №201
-
Опис доказу:
Доказ "наглядно" підтверджує, що Скаржник зазначив умови/вимоги до експлуатації, межі робочих характеристик якої чітко зазначені в розділі 1 «Основні технічні характеристики», відразу після тексту «Умови експлуатації», кожного паспорта насосного агрегату "QIZ125/100-250I". Відповідні умови експлуатації "для наглядності" виділені червоним кольором, на сторінці 2 і 3.
-
Повʼязаний документ:
ДОКАЗ 4 QIZ125_100-250І Паспорт зав№201.pdf
-
-
Назва доказу:
Паспорт насосного агрегату "QIZ125/100-250I" для заводського номеру №201
-
Опис доказу:
Доказ підтверджує, що Скаржник зазначив умови/вимоги до експлуатації, межі робочих характеристик якої чітко зазначені в розділі 1 «Основні технічні характеристики», відразу після тексту «Умови експлуатації», кожного паспорта насосного агрегату "QIZ125/100-250I" для всіх пропонованих заводських номерів, що знаходяться у відкритому доступі, у складі ТП Скаржника.
-
Повʼязаний документ:
QIZ125_100-250І Паспорт зав№201.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов'язати Замовника скасувати рішення, оформлене протоколом №421УОВ/6 від 01.02.2024 року, про відхилення ТП Скаржника. Замовник не довів та документально не підтвердив, у чому полягає невідповідність Пропозиції Скаржника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що була відхилена на підставі «абз. 2 п.п. 2 п. 44 Особливостей - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей».
Номер:
4226abdaec4b48eb9cb13b40025b7af4
Заголовок пункту скарги:
Подана пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю насосів та компресорів (код 42120000-6 за ДК 021:2015) (насоси пожежогасіння причальних споруд) відповідно до пункту 3 (третьої підстави), а також рішення №1, згідно протоколу №421УОВ/6 від 01.02.2024 року.
Опис заперечення:
Відповідно до протоколу №421УОВ/6 від 01.02.2024 року:
3. На виконання вимоги "Зазначити значення, розділ, пункт документації виробника. (додати в складі пропозиції скан-копію відповідного документу) до параметрів за п. 14 Таблиці в Додатку 5 до тендерної документації виявлено наступне:
- значення учасника "500 мм" для параметру "…максимальна відстань між отворами кріплення насосного агрегату до рами – L3" у п. 14 "Основні геометричні розміри" Таблиці Додатку 5 до тендерної документації не відповідає значенню "520 мм", зазначеному в Розділі 2 "Основні розміри агрегата насосного" паспортів на насосні агрегати типу "QIZ125/100-250I" із заводськими номерами №№201, 202, 203, 204, 205, 206, які надані учасником в складі тендерної пропозиції в якості документального підтвердження.
ВИРІШИЛА:
1. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ПРОМЕНЕРГОВУГІЛЛЯ" на закупівлю насосів та компресорів (код 42120000-6 за ДК 021:2015) (насоси пожежогасіння причальних споруд):
- згідно з абз. 2 п.п. 2 п. 44 Особливостей, оскільки тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
3. На виконання вимоги "Зазначити значення, розділ, пункт документації виробника. (додати в складі пропозиції скан-копію відповідного документу) до параметрів за п. 14 Таблиці в Додатку 5 до тендерної документації виявлено наступне:
- значення учасника "500 мм" для параметру "…максимальна відстань між отворами кріплення насосного агрегату до рами – L3" у п. 14 "Основні геометричні розміри" Таблиці Додатку 5 до тендерної документації не відповідає значенню "520 мм", зазначеному в Розділі 2 "Основні розміри агрегата насосного" паспортів на насосні агрегати типу "QIZ125/100-250I" із заводськими номерами №№201, 202, 203, 204, 205, 206, які надані учасником в складі тендерної пропозиції в якості документального підтвердження.
ВИРІШИЛА:
1. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ПРОМЕНЕРГОВУГІЛЛЯ" на закупівлю насосів та компресорів (код 42120000-6 за ДК 021:2015) (насоси пожежогасіння причальних споруд):
- згідно з абз. 2 п.п. 2 п. 44 Особливостей, оскільки тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
Розглядаючи третю підставу відхилення ТП Скаржника, згідно протоколу №421УОВ/6 від 01.02.2024 року, маємо намір викласти заперечення №3.
Замовник зазначив, що «На виконання вимоги "Зазначити значення, розділ, пункт документації виробника. (додати в складі пропозиції скан-копію відповідного документу) до параметрів за п. 14 Таблиці в Додатку 5 до тендерної документації виявлено наступне:
- значення учасника "500 мм" для параметру "…максимальна відстань між отворами кріплення насосного агрегату до рами – L3" у п. 14 "Основні геометричні розміри" Таблиці Додатку 5 до тендерної документації не відповідає значенню "520 мм", зазначеному в Розділі 2 "Основні розміри агрегата насосного" паспортів на насосні агрегати типу "QIZ125/100-250I" із заводськими номерами №№201, 202, 203, 204, 205, 206, які надані учасником в складі тендерної пропозиції в якості документального підтвердження.», тому відхиляє ТП на підставі, викладеній в рішенні №1 Протоколу «- згідно з абз. 2 п.п. 2 п. 44 Особливостей, оскільки тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.».
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону та відповідно пункту 41 Особливостей, з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей.
Згідно пункту 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. […] Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Скаржник погоджується, що наявна невідповідність в документах Скаржника, а саме в паспортах на насосні агрегати типу "QIZ125/100-250I" із заводськими номерами №№201, 202, 203, 204, 205, 206, а також у п. 14 "Основні геометричні розміри" Таблиці Додатку 5 до тендерної документації, які надаються на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі. Зокрема в розділі 2 «Основні розміри агрегата насосного (наведені на рисунку):» паспортів на насосні агрегати типу "QIZ125/100-250I" зображено схематичне зображення з зазначеними розмірами, а також нижче продубльовано деякі ці розміри, з зазначенням найменування їх назви і числовими значеннями. На схематичному зображені, в колонці «розмір установки» таблиці, значення «В» дорівнює 520 мм, що означає «Максимальна відстань між отворами кріплення насосного агрегату до рами», як зазначено нижче даного схематичного зображення, проте вже із значенням 500 мм, що є числовою помилкою в документі. Відповідно Скаржником була допущена помилка і в п. 14 "Основні геометричні розміри" Таблиці Додатку 5 до тендерної документації, де також помилково зазначено значення «-максимальна відстань між отворами кріплення насосного агрегату до рами - L 3;» - «500 мм», замість правильного значення «520 мм».
Хочемо звернути увагу, що в п. 14 "Основні геометричні розміри" Таблиці Додатку 5 до тендерної документації, для значення «-максимальна відстань між отворами кріплення насосного агрегату до рами - L 3;» Замовником встановлено вимогу «не більше 600 мм», в колонці «Значення» відповідної таблиці. Тобто в будь якому разі, помилкове значення «500 мм» і правильне значення «520 мм», які зазначені в паспорті на насосні агрегати типу "QIZ125/100-250I" і в таблиці Додатку 5 Скаржника – задовольняють вимогі Замовника «не більше 600 мм».
Очевидно, що Скаржником допущена числова помилка. Проте виправлення даної невідповідності в документах, які надаються на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого Скаржником у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи зазначене, не надавши можливість виправити невідповідності в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі вважаємо, що винесене рішення Уповноваженої особи Замовника суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, порушує процедуру пункту 41 Особливостей, а також умови пункту 43 Особливостей. Внаслідок нього порушено право та законні інтереси Скаржника, які можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення, оформлене протоколом №421УОВ/6 від 01.02.2024 року, про відхилення ТП Скаржника на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (в редакції, що діяла на момент оголошення Процедури закупівлі) та надати можливість усунути невідповідності, шляхом розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник зазначив, що «На виконання вимоги "Зазначити значення, розділ, пункт документації виробника. (додати в складі пропозиції скан-копію відповідного документу) до параметрів за п. 14 Таблиці в Додатку 5 до тендерної документації виявлено наступне:
- значення учасника "500 мм" для параметру "…максимальна відстань між отворами кріплення насосного агрегату до рами – L3" у п. 14 "Основні геометричні розміри" Таблиці Додатку 5 до тендерної документації не відповідає значенню "520 мм", зазначеному в Розділі 2 "Основні розміри агрегата насосного" паспортів на насосні агрегати типу "QIZ125/100-250I" із заводськими номерами №№201, 202, 203, 204, 205, 206, які надані учасником в складі тендерної пропозиції в якості документального підтвердження.», тому відхиляє ТП на підставі, викладеній в рішенні №1 Протоколу «- згідно з абз. 2 п.п. 2 п. 44 Особливостей, оскільки тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.».
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону та відповідно пункту 41 Особливостей, з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей.
Згідно пункту 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. […] Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Скаржник погоджується, що наявна невідповідність в документах Скаржника, а саме в паспортах на насосні агрегати типу "QIZ125/100-250I" із заводськими номерами №№201, 202, 203, 204, 205, 206, а також у п. 14 "Основні геометричні розміри" Таблиці Додатку 5 до тендерної документації, які надаються на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі. Зокрема в розділі 2 «Основні розміри агрегата насосного (наведені на рисунку):» паспортів на насосні агрегати типу "QIZ125/100-250I" зображено схематичне зображення з зазначеними розмірами, а також нижче продубльовано деякі ці розміри, з зазначенням найменування їх назви і числовими значеннями. На схематичному зображені, в колонці «розмір установки» таблиці, значення «В» дорівнює 520 мм, що означає «Максимальна відстань між отворами кріплення насосного агрегату до рами», як зазначено нижче даного схематичного зображення, проте вже із значенням 500 мм, що є числовою помилкою в документі. Відповідно Скаржником була допущена помилка і в п. 14 "Основні геометричні розміри" Таблиці Додатку 5 до тендерної документації, де також помилково зазначено значення «-максимальна відстань між отворами кріплення насосного агрегату до рами - L 3;» - «500 мм», замість правильного значення «520 мм».
Хочемо звернути увагу, що в п. 14 "Основні геометричні розміри" Таблиці Додатку 5 до тендерної документації, для значення «-максимальна відстань між отворами кріплення насосного агрегату до рами - L 3;» Замовником встановлено вимогу «не більше 600 мм», в колонці «Значення» відповідної таблиці. Тобто в будь якому разі, помилкове значення «500 мм» і правильне значення «520 мм», які зазначені в паспорті на насосні агрегати типу "QIZ125/100-250I" і в таблиці Додатку 5 Скаржника – задовольняють вимогі Замовника «не більше 600 мм».
Очевидно, що Скаржником допущена числова помилка. Проте виправлення даної невідповідності в документах, які надаються на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого Скаржником у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи зазначене, не надавши можливість виправити невідповідності в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі вважаємо, що винесене рішення Уповноваженої особи Замовника суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, порушує процедуру пункту 41 Особливостей, а також умови пункту 43 Особливостей. Внаслідок нього порушено право та законні інтереси Скаржника, які можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення, оформлене протоколом №421УОВ/6 від 01.02.2024 року, про відхилення ТП Скаржника на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (в редакції, що діяла на момент оголошення Процедури закупівлі) та надати можливість усунути невідповідності, шляхом розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
×
-
Назва доказу:
Технічна специфікація. Додаток 5 до тендерної документації.
-
Опис доказу:
Доказ "наглядно" підтверджує, що виправлення даної невідповідності в документах, які надаються на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого Скаржником у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Зміни "для наглядності" виділені червоним кольором, на сторінці 3 та задоволняють встановлену вимогу Замовником «не більше 600 мм», в колонці «Значення» відповідної таблиці.
-
Повʼязаний документ:
ДОКАЗ 6 Технічні,_якісні_та_кількісні_характеристики_Додаток_5.pdf
-
-
Назва доказу:
Паспорт насосного агрегату "QIZ125/100-250I" для заводського номеру №201
-
Опис доказу:
Доказ "наглядно" підтверджує, що виправлення даної невідповідності в документах, які надаються на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого Скаржником у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Зміни "для наглядності" виділені червоним кольором, на сторінці 3.
-
Повʼязаний документ:
ДОКАЗ 5 QIZ125_100-250І Паспорт зав№201.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов'язати Замовника скасувати рішення, оформлене протоколом №421УОВ/6 від 01.02.2024 року, про відхилення ТП Скаржника та надати можливість усунути невідповідності, шляхом розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, відповідно до пункту 43 Особливостей.