• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Риба (хек свіжоморожений)

Завершена

223 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 117.50 UAH
Період оскарження: 06.12.2023 11:41 - 11.12.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Про обов'язкове зберігання товару

Номер: 472ccae44396472fa591e2ab60d6c5f2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-06-006283-a.b2
Назва: Про обов'язкове зберігання товару
Вимога:
ВИМОГА №2 У підпункті 12 розділу 2 «Документи, що подає Учасник - фізична особа або фізична особа-підприємець» додатку 1 до тендерної документації, у складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати сканкопію експлуатаційного дозволу… У підпункті 16 розділу 3 «Документи, що подає Учасник - юридична особа» додатку 1 до тендерної документації, у складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати сканкопію експлуатаційного дозволу.. Відповідно до пункту 1 ст.23 Закону експлуатаційний дозвіл повинні отримувати оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Виходячи з вищевикладеного, якщо учасник не є виробником, то йому для участі та перемоги у торгах треба бути зберігачем харчових продуктів тваринного походження на підстави для користування – оренда, договір надання послуг тощо. Тобто, переможцю торгів необхідно здійснювати послуги по зберіганню предмету закупівлі – товару (ДК 021:2015: 15221000-3 Морожена риба). Предмет закупівлі товарів та послуг визначається Замовником згідно з п.21 и п.34 частини першої статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: «товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів». У технічних характеристиках (Додаток 2) Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у документації наведеної вище умови, а саме необхідності зберігання товару. Також у проекті договору (Додаток 3) у п.1.1 та у п.1.2 відсутні ствердження про надання супутньої послуги, пов’язаної зі зберіганням цього товару разом із закупкою цього товару. Також у проекті договору не вказано, що покупець приймає та сплачує надані послуги разом з товаром. З тексту технічної документації та зі змісту проекту договору немає ствердження про надання супутньої послуги, пов’язаної зі зберіганням цього товару разом з його закупкою. До ціни товару у проекті договору не додана вартість зберігання цього товару. Тобто в кваліфікаційних вимогах тендерної документації Замовник приховує перешкоди для чесної участі, так як послуга, пов’язана зі зберіганням, не відображена та не обґрунтована у технічній специфікації та у проекті договору. Частиною 1 ст.5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно с частиною 4 ст.5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 ст.22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимога: Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації у підпункті 12 розділу 2 та у підпункті 16 розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику, тендерна документація не містить вимог до Учасника щодо зберігання предмету закупівлі – товару. Замовник не вимагає від Учасника зберігати товар, який безпосередньо стане предметом майбутнього договору та буде придбаний Замовником. Отже Замовнику не зрозуміло про який договір чи послуги із зберігання йде мова у Вашій вимозі. Вимагаючи від Учасника наявності експлуатаційного дозволу, Замовник узабезпечує себе від ризику відмови учасника від укладання договору, через відсутність в нього товару, чи порушення постачальником строків постачання товару з тих самих причин. Крім того, підтвердження володіння товаром Учасником, та надання підтверджуючись документів щодо цього, є підтвердженням походження товару та уникнення податкових ризиків при здійсненні приривання ланцюгу постачання. Додатково звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна документація передбачає альтернативу вибору, стосовно того, який документ Учаснику надавати, а саме сканкопія експлуатаційного дозволу ТА/АБО повідомлення Держпродспоживслужби про Державний реєстр потужностей операторів ринку. Тож Замовник не буде вносити зміни в підпункт 12 розділу 2 та у підпункт 16 розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога про лист про співпрацю за підписом і з відтиском печатки від виробника, представника, дистриб'ютора.

Номер: bef8ca65fb074fab99ec210d88cddfd2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-06-006283-a.b1
Назва: Вимога про лист про співпрацю за підписом і з відтиском печатки від виробника, представника, дистриб'ютора.
Вимога:
ВИМОГА №1 У підпункті 2.1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» розділу 1 «Перелік документів» Додатку 1 до тендерної документації, у складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати довідку про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме перелік обладнання. У підпункті 2 розділу 4 «Інші документи, які повинен надати Учасник у складі своєї тендерної пропозиції» Додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація з інформацією про необхідні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції інформацію, якщо він не є виробником, в обов'язковому порядку подати у складі пропозиції лист про співпрацю за підписом і з відтиском печатки від виробника, представника, дистриб'ютора, у якого учасник отримує товар, що планує постачати Замовнику, а також копію відповідного договору, що підтверджує правовідносини учасника з особою, яка надала лист про співпрацю. Згідно змісту тендерної документації Замовник вимагає від учасників наявність договірних та/або інших відносин з виробником або представником або дистриб’ютером товару. Тобто, Замовник ставить учасника в залежність від виробника або представника або дистриб’ютора предмету закупівлі. Адже, не всі потенційні учасники мають прями відносини з виробником або представником або дистриб’ютором предмету закупівлі та й не зобов’язані. ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачено такої імперативної норми. Підтвердження стосунків з виробником обмежує коло потенційних учасників, та учасники, які отримують продукцію не від виробників або не від представників або не від дистриб’юторів предмету закупівлі, будуть дискваліфіковані. У Додатку 1 до тендерної документації у п.2.1. Замовник вимагає довідку, складену у довільній формі за підписом уповноваженої особи, що містить інформацію про наявність у Учасника необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є у власності Учасника чи такі, що можуть бути використані Учасником (зазначити перелік обладнання, матеріально-технічну базу та технології, а також підстави для користування – оренда, договір надання послуг тощо). При детальному аналізі цієї вимоги, наведеної у п.2.1 Додатку 1 до тендерної документації, може дійти висновку, що Замовник вимагає надання інформації про працівників та матеріально-технічній бази виробника або представника або дистриб’ютора, які взагалі не є учасниками торгів, окрім цього встановлює до них вимоги: необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Тобто, Замовник всупереч законодавству встановлює кваліфікаційні вимоги не тільки для учасників але й до їх контрагентів. Вказана вимога ставить учасників у залежність від третіх осіб. Частиною 1 ст.5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно с частиною 4 ст.5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 ст.22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимога: Прошу внести відповідні зміни до тексту тендерної документації та видалити вищевказані вимоги вказаних: 1. У підпункті 2.1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» розділу 1 «Перелік документів» Додатку 1 до тендерної документації видалити довідку про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме перелік обладнання; 2. У підпункті 2 розділу 4 «Інші документи, які повинен надати Учасник у складі своєї тендерної пропозиції» Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ З ІНФОРМАЦІЄЮ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» видалити лист про співпрацю за підписом і з відтиском печатки від виробника, представника, дистриб'ютора.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику, щодо пункту 1 Вашої вимоги, зазначаємо наступне: вимога визначена у п. 2.1 тендерної документації, а саме видалити вимогу щодо надання довідки, складеної у довільній формі за підписом уповноваженої особи, що містить інформацію про наявність у Учасника необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є у власності Учасника чи такі, що можуть бути використані Учасником (зазначити перелік обладнання, матеріально-технічну базу та технології, а також підстави для користування – оренда, договір надання послуг тощо) не може бути виконана Замовником з огляду на наступне: в мотивувальній частині вимоги Ви дійшли висновку такого, що не відповідає дійсності, стосовно того, що Замовник вимагає надання зазначеної інформації стосовно виробника, представника або дистриб’ютера які не є учасниками торгів. Якщо детально вивчити тендерну документацію, стає зрозумілим, що вимога стосовно надання довідки з інформацією про наявність саме у УЧАСНИКА обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Під фразою «чи такі, що можуть бути використані Учасником» не мається на увазі, зазначення чужою матеріально-технічної бази, а необхідно зазначити обладнання, яке необхідне для виконання умов договору, але не перебуває у власності Учасника (наприклад договір лізингу транспортного засобу тощо). Тож вимога п.2.1 не може бути видалена, тому як вона необхідна для підтвердження фактичної можливості виконання учасником умов майбутнього договору, для уникнення ризиків відмови учасника від договору через відсутність необхідного товару, транспорту, обладнання. Крім того така інформація, є надійним підтвердженням реального здійснення господарської діяльності Учасником. Стосовно пункту 2 вимоги, повідомляємо наступне: Замовником ретельно проаналізовано Ваші доводи та вимоги тендерної документації, та прийнято рішення стосовно внесення відповідних змін до тендерної документації, а саме у підпункт 2 розділу 4 «Інші документи, які повинен надати Учасник у складі своєї тендерної пропозиції» Додатку 2 до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено