• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Машини для обробки даних (апаратна частина) за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30210000-4 (придбання комп’ютерної техніки – сканери)

Завершена

3 261 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 305.00 UAH
Період оскарження: 05.12.2023 22:49 - 13.12.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Помилки

Номер: 0a1760b565f243239a76858689525e74
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-05-021072-a.c1
Назва: Помилки
Вимога:
Шановний замовник, по перше надайте тендерну документацію у форматі World як роблять усі ваші колеги, а не в форматі PDF, тому що ви вимагаєте надавати довідки за вашими зразками таблиць та довідок, а по друге внесіть будь ласка зміни щодо інформації наданої у Додатку 2 п4 "гарантійне обслуговування такого типу ГЕНЕРАТОРА!" . Предмет закупівлі СКАНЕРИ , а не ГЕНЕРАТОРИ.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Уповноваженою особою Територіального управління Державної судової адміністрації України у Харківській області розглянуто питання по суті та прийнято наступне рішення. Враховуючи необхідність забезпечення місцевих загальних судів м. Харкова та Харківської області сканерами для належного здійснення правосуддя внести зміни до Додатку 2 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» виклавши його в наступній редакції: Додаток 2 до Тендерної документації попередня редакція: «Додаток №2 до Тендерної документації Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Назва предмета закупівлі Машини для обробки даних (апаратна частина) за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30210000-4 (придбання комп’ютерної техніки – сканери) Код ДК 021:2015 30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) Одиниця виміру товару штуки Кількість товару 89 Тип сканеру сканер потоковий Оптичний дозвіл, ppi, або розмір матриці, точок не менше ніж 600х600 Максимальна денна навантаження, листів не менше ніж 4 000 Максимальна швидкість сканування стор в хв не менше ніж 45 стор, не менше ніж 90 зобр. Максимальна область сканування, мм (формат) не менше ніж 216х297 (до 3000 мм – режим довгого документа обов’язково) Автоподача оригіналів (листів ) присутня, ємністю не менше ніж 60 аркушів (щільністю 80 г/м²) Дуплексне сканування обов’язково Наявність SDK бажано Товщина носіїв документи: не гірше ніж 0,04-0,25 мм візиток: не гірше ніж 128-255 г/м² пластикові картки: не менше ніж 1,4 мм паспорт: не менше ніж 4 мм Інтерфейс локального підключення до ПК не гірше USB 3.0, 10Base-T/100Base-TX/1000Base-T Споживання енергії сканування: не більше ніж 22,5 Вт режим сну: не більше ніж 3,4 Вт Програмне забезпечення Програмне забезпечення для обробки зображень повинно: - конвертувати відскановані документи в формати PDF, DOCX, XLSX, ODT, RTF, HTML, TXT, TIFF, JPEG, PNG; - підтримувати кирилицю; - обов’язково розпізнавати тексти українською мовою, розпізнавання текстів викладених іншими мовами (за бажанням (опціонально); - мати пакетну конвертацію вихідних файлів; - мати довічний строк дії ліцензії; - мати можливість стиснення розміру текстових файлів, таблиць і зображень для зберігання в репозиторії до 50 разів; - підтримувати 3D коригування перспективи і неправильного кута сканування зображень; - підтримувати розпізнавання таблиць і їх подальша конвертація для роботи в Microsoft Excel, Open Office або Google Spreadsheet; - мати можливість пошуку по контенту PDF файлів; - мати вбудований редактор PDF файлів з можливістю коригування; - мати управління контентом з можливістю посторінкового об'єднання і поділу PDF файлів, - підтримувати додавання відсканованого документа до вже існуючого файлу; - підтримувати паролювання файлів для запобігання їх редагування, видалення або копіювання; - підтримувати автоматичне сортування файлів при скануванні з можливістю використання штрих-кодів; - мати можливість створення файлів PDF / A-1b для довгосрокового архівування; - мати вбудований коректор якості зображень. Додаткові вимоги Наявність в комплекті витратних матеріалів на кожен сканер. Строк сервісної підтримки обладнання виробником Не менше 36 календарних місяців Гарантійний термін Не менше 12 календарних місяців 1. Товар повинен бути новим (таким, що не був в експлуатації) та виготовленим не раніше 2023 року. 2. До ціни пропозиції включаються наступні витрати: - податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством; - витрати на поставку товару до місця поставки, розвантажувальні роботи, передачі товару з перевіркою комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень в присутності представників замовника (покупця); - інші витрати, передбачені для товару даного виду згідно з чинним законодавством та документацією конкурсних торгів. 3. Вимоги до тари та упаковки: згідно заводської упаковки, що забезпечує транспортну цілісність та неушкодженість предмету закупівлі під час доставки, монтажу та налаштування предмету закупівлі за адресою постачання товару. 4. На весь Товар, що передається Постачальником, надається гарантія, у відповідності з вимогами виробника Товару. Учасником надається гарантійний лист, або інший документ складений у довільній формі, про те, що виконання гарантійних зобов’язань забезпечує Учасник, гарантійний строк на Товар становить не менше гарантійного строку, визначеного виробником на Товар, але в будь- якому випадку не менше 12 місяців з дати отримання Товару від Продавця, а саме з дати підписання видаткової накладної. Даний лист повинен включати назву, місцезнаходження, телефон, e-mail сервісного центру або особи, уповноваженої учасником здійснювати сервісне та/або гарантійне обслуговування такого виду генератора. 5. Якість та комплектність товару повинні відповідати технічній документації, вимогам до якості, умовам Договору та підтверджується документально у відповідності до діючої програми забезпечення якості підприємства при поставці товару. 6. Товар повинен мати заводське маркування та упакування відповідно технічної документації виробника продукції. 7. При виявленні недоліків (дефектів) товару, Постачальник зобов’язується замінити неякісний товар товаром належної якості за свій рахунок протягом 7 днів з моменту отримання письмового повідомлення Покупця про виявлені недоліки (дефекти). 8. В разі виявлення Покупцем під час прийому у Постачальника товару (партії) нестачі, неякісної або такої, що не відповідає заявці або супровідним документам, відсутність необхідних документів або неналежне оформлення, псування упаковки, Постачальник зобов’язаний провести заміну або до поставити товар.» Додаток 2 до Тендерної документації нова редакція: «Додаток №2 до Тендерної документації Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Назва предмета закупівлі Машини для обробки даних (апаратна частина) за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30210000-4 (придбання комп’ютерної техніки – сканери) Код ДК 021:2015 30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) Одиниця виміру товару штуки Кількість товару 89 Тип сканеру сканер потоковий Оптичний дозвіл, ppi, або розмір матриці, точок не менше ніж 600х600 Максимальна денна навантаження, листів не менше ніж 4 000 Максимальна швидкість сканування стор в хв не менше ніж 45 стор, не менше ніж 90 зобр. Максимальна область сканування, мм (формат) не менше ніж 216х297 (до 3000 мм – режим довгого документа обов’язково) Автоподача оригіналів (листів ) присутня, ємністю не менше ніж 60 аркушів (щільністю 80 г/м²) Дуплексне сканування обов’язково Наявність SDK бажано Інтерфейс локального підключення до ПК не гірше USB 3.0, 10Base-T/100Base-TX/1000Base-T Програмне забезпечення Програмне забезпечення для обробки зображень повинно: - конвертувати відскановані документи в формати PDF, DOCX, XLSX, ODT, RTF, HTML, TXT, TIFF, JPEG, PNG; - підтримувати кирилицю; - обов’язково розпізнавати тексти українською мовою, розпізнавання текстів викладених іншими мовами (за бажанням (опціонально); - мати пакетну конвертацію вихідних файлів; - мати довічний строк дії ліцензії; - мати можливість стиснення розміру текстових файлів, таблиць і зображень для зберігання в репозиторії до 50 разів; - підтримувати 3D коригування перспективи і неправильного кута сканування зображень; - підтримувати розпізнавання таблиць і їх подальша конвертація для роботи в Microsoft Excel, Open Office або Google Spreadsheet; - мати можливість пошуку по контенту PDF файлів; - мати вбудований редактор PDF файлів з можливістю коригування; - мати управління контентом з можливістю посторінкового об'єднання і поділу PDF файлів, - підтримувати додавання відсканованого документа до вже існуючого файлу; - підтримувати паролювання файлів для запобігання їх редагування, видалення або копіювання; - підтримувати автоматичне сортування файлів при скануванні з можливістю використання штрих-кодів; - мати можливість створення файлів PDF / A-1b для довгосрокового архівування; - мати вбудований коректор якості зображень. Строк сервісної підтримки обладнання виробником Не менше 36 календарних місяців Гарантійний термін Не менше 12 календарних місяців 1. Товар повинен бути новим (таким, що не був в експлуатації) та виготовленим не раніше 2023 року. 2. До ціни пропозиції включаються наступні витрати: - податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством; - витрати на поставку товару до місця поставки, розвантажувальні роботи, передачі товару з перевіркою комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень в присутності представників замовника (покупця); - інші витрати, передбачені для товару даного виду згідно з чинним законодавством та документацією конкурсних торгів. 3. Вимоги до тари та упаковки: згідно заводської упаковки, що забезпечує транспортну цілісність та неушкодженість предмету закупівлі під час доставки, монтажу та налаштування предмету закупівлі за адресою постачання товару. 4. На весь Товар, що передається Постачальником, надається гарантія, у відповідності з вимогами виробника Товару. Учасником надається гарантійний лист, або інший документ складений у довільній формі, про те, що виконання гарантійних зобов’язань забезпечує Учасник, гарантійний строк на Товар становить не менше гарантійного строку, визначеного виробником на Товар, але в будь- якому випадку не менше 12 місяців з дати отримання Товару від Продавця, а саме з дати підписання видаткової накладної. Даний лист повинен включати назву, місцезнаходження, телефон, e-mail сервісного центру або особи, уповноваженої учасником здійснювати сервісне та/або гарантійне обслуговування запропонованого товару. 5. Якість та комплектність товару повинні відповідати технічній документації, вимогам до якості, умовам Договору та підтверджується документально у відповідності до діючої програми забезпечення якості підприємства при поставці товару. 6. Товар повинен мати заводське маркування та упакування відповідно технічної документації виробника продукції. 7. При виявленні недоліків (дефектів) товару, Постачальник зобов’язується замінити неякісний товар товаром належної якості за свій рахунок протягом 7 днів з моменту отримання письмового повідомлення Покупця про виявлені недоліки (дефекти). 8. В разі виявлення Покупцем під час прийому у Постачальника товару (партії) нестачі, неякісної або такої, що не відповідає заявці або супровідним документам, відсутність необхідних документів або неналежне оформлення, псування упаковки, Постачальник зобов’язаний провести заміну або до поставити товар. 9. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал листа від виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у необхідній кількості та в терміни. Оригінал листа від виробника повинен включати: повну назву учасника, адресуватися Замовнику, інформацію про номер оголошення в електронній системі закупівель, мати назву предмету закупівлі, перелік найменувань та їх кількість. Допускається надання листа учаснику з боку офіційного дистриб’ютора або іншого представника виробника, при цьому учасник повинен надати копію документу з боку виробника про повноваження такого офіційного дистриб’ютора або іншого представника.» Затвердити нову редакцію Машини для обробки даних (апаратна частина) за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30210000-4 (придбання комп’ютерної техніки – сканери), ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-05-021072-a у відповідності до вимог абз. 4 п. 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі – Особливості). У зв’язку із внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель до 00:00 год. 16.12.2023, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів у відповідності до абз. 3 п. 54 Особливостей, оскільки станом на 11.12.2023 з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишилося два дні.
Статус вимоги: Задоволено