-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги із прибирання приміщень та прилеглої території
Закупівля здійснюється згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» на 2024 рік.
Завершена
4 440 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 200.00 UAH
Період оскарження:
05.12.2023 18:50 - 11.12.2023 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення
Номер:
416a50cdc2a54049a5e8f84bb293daca
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-05-019952-a.b5
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ¦б¦¦¦-TА¦¦¦--¦Я¦Ь¦Ь-¦б¦¦TА¦-TЦTБ.pdf.asice.zip 03.02.2024 12:49
- Догрузити Рівне ДПС.pdf 03.02.2024 12:49
- Протокол відхилення ПММ сервіс.pdf 03.02.2024 12:49
- Додаток 1 до тендерної документацiї_2024_зі змінами.doc 03.02.2024 12:49
- Скарга-ПММ-Сервіс.pdf 03.02.2024 12:49
- Скарга-ПММ-Сервіс.docx 03.02.2024 12:49
- sign.p7s 03.02.2024 13:02
- Рішення від 06.02.2024 № 2247.pdf 06.02.2024 17:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.02.2024 № 2853.pdf 15.02.2024 12:32
- Рішення від 14.02.2024 № 2853.pdf 19.02.2024 13:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.02.2024 13:05
Дата розгляду скарги:
14.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.02.2024 17:41
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
19.02.2024 13:36
Пункт скарги
Номер:
e2e3c50f50ea4eb3b709c9c8321cec03
Заголовок пункту скарги:
Порушення полягає в неправомірному відхиленні пропозиції скаржника ТОВ "ПММ-СЕРВІС"
Опис заперечення:
Оскаржується - Протокольне рішення уповноваженої особи Замовника №9/17-00-17-03 від 29.01.2024 року, пропозицію Скаржника було відхилено згідно з пп.1. п.44 Особливостей - учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності; та пп.2 п.44 Особливостей: тендерна пропозиція: не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип порушення:
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Опис суті пункту скарги:
Замовник неправомірно відхилив пропозицію Скаржника, та не врахував надані документи.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Замовником було надано добу на усунення невідповідностей 26.01.2024р., з вимогою завантажити посвідчення з охорони праці на керівника учасника (уповноважену особу) п.2.1.2. п.1. Додатку 1 до документації. Скаржник завантажив дане посвідчення, а потім був відхиленний з посиланням на порушення вимоги про кінцевий строк подання тендерних пропозицій 14.12.2023р. Документи були завантажені в період усунення невідповідностей, тому порушення кінцевого строку подання пропозиції відсутні. І документи наявні в складі пропозиції.
Номер:
379a67eb42564fbd91995ee8370d2aa3
Заголовок пункту скарги:
Порушення полягає в неправомірному відхиленні пропозиції скаржника ТОВ "ПММ-СЕРВІС"
Опис заперечення:
Замовник не правомірно відхилив пропозицію Скаржника, та не взяв до уваги надані документи
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Опис суті пункту скарги:
Замовник у своєму протокольному рішенні посилається на Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», що первинні документи повинні мати обов’язкові реквізити, зокрема, але не виключно – дату складання. Акти наданих послуг, надані учасником на підтвердження двостороннього виконання аналогічних договорів не містять дати складання документу, не відповідають ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», та не можуть буи враховані.»
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зігдно п. 3.1.3. Додатку №1 тендерної документації, до Аналогічних договорів потрібно надати: Копії документів, які підтверджують двостороннє виконання договорів, зазначених у довідці (акти, банківські виписки).
Номер:
699ac937977d4506b3130aa795ef0bc0
Заголовок пункту скарги:
Порушення полягає в неправомірному відхиленні пропозиції скаржника ТОВ "ПММ-СЕРВІС"
Опис заперечення:
Замовник не правомірно відхилив пропозицію Скаржника, та не взяв до уваги надані документи
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Опис суті пункту скарги:
На виконання вимоги про усунення невідповідностей 26.01.2024р. Скаржником було надано листи відгуки від 14.12.2023р. №16084/6/07/-16-17-02-09 , лист-відгук від 14.12.2023р. №16102/6/07-16-17-02-09.
Замовник відхиляючи пропозицію Скаржника посилається на порушення вимоги про кінцевий строк подання пропозицій 14.12.2023р. Те що відгуки видані 14.12.2023р. в 14 год. 06 хв. і 14 год. 37 хв.
Замовник у своєму протокольному рішенні посилається на Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», що первинні документи повинні мати обов’язкові реквізити, зокрема, але не виключно – дату складання. Акти наданих послуг, надані учасником на підтвердження двостороннього виконання аналогічних договорів не містять дати складання документу, не відповідають ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», та не можуть буи враховані.»
Замовник відхиляючи пропозицію Скаржника посилається на порушення вимоги про кінцевий строк подання пропозицій 14.12.2023р. Те що відгуки видані 14.12.2023р. в 14 год. 06 хв. і 14 год. 37 хв.
Замовник у своєму протокольному рішенні посилається на Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», що первинні документи повинні мати обов’язкові реквізити, зокрема, але не виключно – дату складання. Акти наданих послуг, надані учасником на підтвердження двостороннього виконання аналогічних договорів не містять дати складання документу, не відповідають ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», та не можуть буи враховані.»
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Відповідно до п.3.1.4. Додатку №1 до тендерної документації учасник повинен надати: Позитивний відгук від контрагента щодо виконання аналогічного договору має бути складений на фірмовому бланку контрагента (якщо такий є), за підписом та печаткою (за наявності) контрагента, містити дату складення відгуку (не раніше дати оголошення даної закупівлі). У позитивному відгуку має бути зазначено, посилання на номер та дату укладеного договору, сума заключного договору, а також інформацію про якість та своєчасність наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. Якщо відгук надається на договір, дію якого не закінчено, якість та своєчасність наданих послуг і відсутність претензій зазначаються на дату складання відгуку.
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зігдно п. 3.1.3. Додатку №1 тендерної документації, до Аналогічних договорів потрібно надати: Копії документів, які підтверджують двостороннє виконання договорів, зазначених у довідці (акти, банківські виписки).
Номер:
c8bfa1dd65a143e89494762d5730c1aa
Заголовок пункту скарги:
Порушення полягає в неправомірному відхиленні пропозиції скаржника ТОВ "ПММ-СЕРВІС"
Опис заперечення:
Замовник не правомірно відхилив пропозицію Скаржника, та не взяв до уваги надані документи
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Опис суті пункту скарги:
Скаржник не погоджується з даною підставою для відхилення, так як відповідно до Додатку №1 тендерної документації п.3.1.4. - Позитивний відгук від контрагента щодо виконання аналогічного договору має бути складений на фірмовому бланку контрагента (якщо такий є), за підписом та печаткою (за наявності) контрагента, містити дату складення відгуку (не раніше дати оголошення даної закупівлі). У позитивному відгуку має бути зазначено, посилання на номер та дату укладеного договору, сума заключного договору, а також інформацію про якість та своєчасність наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. Якщо відгук надається на договір, дію якого не закінчено, якість та своєчасність наданих послуг і відсутність претензій зазначаються на дату складання відгуку.
Останньою Додатковою угодою до вищезазначеного договору була Додаткова угода №4 від 18.12.2023р., а не №3 із сумою яка чітко відповідає наданому в складі пропозиції листу відгуку, та договору, а саме 4 352 140,01 грн. (файл «Догрузити Рівне ДПС.pdf»).
Згідно з ДУ №4 від 18.12.2023р., а саме п.2. угоди передбачено, що Умови п.1 даної Додаткової угоди застосовуються до правовідносин Сторін, що виникли від 24 листопада 2023 року і діють до 31 грудня 2023 року на підставі ч.3. ст.631 Цивільного кодексу України.
Тобто даний лист-відгук було надано на виконання Вимоги про усунення невідповідностей до 27 січня 2024 11:56., а станом на дату видачі листа відгука 14.12.2023р. – Замовнику було відомо про заключну суму договору. Тому сума вказана у відгуку відповідає вимозі тендерної документації про те, що У позитивному відгуку має бути зазначена, сума заключного договору. Таким чином у складі пропозиції ТОВ «ПММ-СЕРВІС» за результатом усунення виявлених замовником невідповідностей 26.01.2024 року – наявні всі документи згідно вимог тендерної документації, в тому числі лист-відгук який відповідає сумі останньої додаткової угоди №4.
Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника ТОВ «ПММ-СЕРВІС» з підстави не усунення невідповідностей, так як Скаржником було усунуто всі невідповідності вказані Замовником, та надано всі документи у чіткій відповідності з вимогами тендерної документації.
Виходячи з вищенаведеного Скаржник вважає свою тендерну пропозицію відповідною умовам Тендерної документації.
4. Замовник у своєму протоколі зазначає, що «Учасником було надано лист-відгук від 14.12.2023р. №16102/6/07/-16-17-02-09 щодо якості виконання договору від 30.12.2022р. №172, із зазначеною загальною сумою цього договору 4 352 140,01 грн. Відповідно до додаткової угоди №3 від 27.09.2023р. до договору (Яка була останньою на дату складання відгуку) загальна сума договору становить 4 372 091,60 грн. Учасником надано відгук із невірно визначеною сумою заключеного договору». – Згідно вимоги ТД «Заключного» а не заключеного договору.
Останньою Додатковою угодою до вищезазначеного договору була Додаткова угода №4 від 18.12.2023р., а не №3 із сумою яка чітко відповідає наданому в складі пропозиції листу відгуку, та договору, а саме 4 352 140,01 грн. (файл «Догрузити Рівне ДПС.pdf»).
Згідно з ДУ №4 від 18.12.2023р., а саме п.2. угоди передбачено, що Умови п.1 даної Додаткової угоди застосовуються до правовідносин Сторін, що виникли від 24 листопада 2023 року і діють до 31 грудня 2023 року на підставі ч.3. ст.631 Цивільного кодексу України.
Тобто даний лист-відгук було надано на виконання Вимоги про усунення невідповідностей до 27 січня 2024 11:56., а станом на дату видачі листа відгука 14.12.2023р. – Замовнику було відомо про заключну суму договору. Тому сума вказана у відгуку відповідає вимозі тендерної документації про те, що У позитивному відгуку має бути зазначена, сума заключного договору. Таким чином у складі пропозиції ТОВ «ПММ-СЕРВІС» за результатом усунення виявлених замовником невідповідностей 26.01.2024 року – наявні всі документи згідно вимог тендерної документації, в тому числі лист-відгук який відповідає сумі останньої додаткової угоди №4.
Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника ТОВ «ПММ-СЕРВІС» з підстави не усунення невідповідностей, так як Скаржником було усунуто всі невідповідності вказані Замовником, та надано всі документи у чіткій відповідності з вимогами тендерної документації.
Виходячи з вищенаведеного Скаржник вважає свою тендерну пропозицію відповідною умовам Тендерної документації.
4. Замовник у своєму протоколі зазначає, що «Учасником було надано лист-відгук від 14.12.2023р. №16102/6/07/-16-17-02-09 щодо якості виконання договору від 30.12.2022р. №172, із зазначеною загальною сумою цього договору 4 352 140,01 грн. Відповідно до додаткової угоди №3 від 27.09.2023р. до договору (Яка була останньою на дату складання відгуку) загальна сума договору становить 4 372 091,60 грн. Учасником надано відгук із невірно визначеною сумою заключеного договору». – Згідно вимоги ТД «Заключного» а не заключеного договору.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Відповідно до п.3.1.4. Додатку №1 до тендерної документації учасник повинен надати: Позитивний відгук від контрагента щодо виконання аналогічного договору має бути складений на фірмовому бланку контрагента (якщо такий є), за підписом та печаткою (за наявності) контрагента, містити дату складення відгуку (не раніше дати оголошення даної закупівлі). У позитивному відгуку має бути зазначено, посилання на номер та дату укладеного договору, сума заключного договору, а також інформацію про якість та своєчасність наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. Якщо відгук надається на договір, дію якого не закінчено, якість та своєчасність наданих послуг і відсутність претензій зазначаються на дату складання відгуку.
Номер:
e3fb136401a34f54b4e8feb07ac433cf
Заголовок пункту скарги:
Порушення полягає в неправомірному відхиленні пропозиції скаржника ТОВ "ПММ-СЕРВІС"
Опис заперечення:
Замовник не правомірно відхилив пропозицію Скаржника, та не взяв до уваги надані документи
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Опис суті пункту скарги:
На виконання вимоги про усунення невідповідностей 26.01.2024р. Скаржником було надано листи відгуки від 14.12.2023р. №16084/6/07/-16-17-02-09 , лист-відгук від 14.12.2023р. №16102/6/07-16-17-02-09.
Замовник відхиляючи пропозицію Скаржника посилається на порушення вимоги про кінцевий строк подання пропозицій 14.12.2023р. Те що відгуки видані 14.12.2023р. в 14 год. 06 хв. і 14 год. 37 хв.
Замовник відхиляючи пропозицію Скаржника посилається на порушення вимоги про кінцевий строк подання пропозицій 14.12.2023р. Те що відгуки видані 14.12.2023р. в 14 год. 06 хв. і 14 год. 37 хв.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Відповідно до п.3.1.4. Додатку №1 до тендерної документації учасник повинен надати: Позитивний відгук від контрагента щодо виконання аналогічного договору має бути складений на фірмовому бланку контрагента (якщо такий є), за підписом та печаткою (за наявності) контрагента, містити дату складення відгуку (не раніше дати оголошення даної закупівлі). У позитивному відгуку має бути зазначено, посилання на номер та дату укладеного договору, сума заключного договору, а також інформацію про якість та своєчасність наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. Якщо відгук надається на договір, дію якого не закінчено, якість та своєчасність наданих послуг і відсутність претензій зазначаються на дату складання відгуку.
Номер:
acd7adf8dbe449a8b22fa3ac78c8ab95
Заголовок пункту скарги:
Порушення полягає в неправомірному відхиленні пропозиції скаржника ТОВ "ПММ-СЕРВІС"
Опис заперечення:
Замовник не правомірно відхилив пропозицію Скаржника, та не взяв до уваги надані документи
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Опис суті пункту скарги:
4. Замовник у своєму протоколі зазначає, що «Учасником було надано лист-відгук від 14.12.2023р. №16102/6/07/-16-17-02-09 щодо якості виконання договору від 30.12.2022р. №172, із зазначеною загальною сумою цього договору 4 352 140,01 грн. Відповідно до додаткової угоди №3 від 27.09.2023р. до договору (Яка була останньою на дату складання відгуку) загальна сума договору становить 4 372 091,60 грн. Учасником надано відгук із невірно визначеною сумою заключеного договору». – Згідно вимоги ТД «Заключного» а не заключеного договору.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Відповідно до п.3.1.4. Додатку №1 до тендерної документації учасник повинен надати: Позитивний відгук від контрагента щодо виконання аналогічного договору має бути складений на фірмовому бланку контрагента (якщо такий є), за підписом та печаткою (за наявності) контрагента, містити дату складення відгуку (не раніше дати оголошення даної закупівлі). У позитивному відгуку має бути зазначено, посилання на номер та дату укладеного договору, сума заключного договору, а також інформацію про якість та своєчасність наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. Якщо відгук надається на договір, дію якого не закінчено, якість та своєчасність наданих послуг і відсутність претензій зазначаються на дату складання відгуку.
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення
Номер:
906da608f2724bcf88d872efe3194d28
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-05-019952-a.b4
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Догрузити Рівне ДПС.pdf 03.02.2024 12:25
- ¦б¦¦¦-TА¦¦¦--¦Я¦Ь¦Ь-¦б¦¦TА¦-TЦTБ.pdf.asice.zip 03.02.2024 12:25
- Протокол відхилення ПММ сервіс.pdf 03.02.2024 12:25
- Додаток 1 до тендерної документацiї_2024_зі змінами.doc 03.02.2024 12:25
- Скарга-ПММ-Сервіс.pdf 03.02.2024 12:25
- Скарга-ПММ-Сервіс.docx 03.02.2024 12:25
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
03.02.2024 12:50
Пункт скарги
Номер:
d92ac809e83741e9bd18807e96fb4b03
Заголовок пункту скарги:
Порушення полягає в неправомірному відхиленні пропозиції скаржника ТОВ "ПММ-СЕРВІС"
Опис заперечення:
Оскаржується - Протокольне рішення уповноваженої особи Замовника №9/17-00-17-03 від 29.01.2024 року, пропозицію Скаржника було відхилено згідно з пп.1. п.44 Особливостей - учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності; та пп.2 п.44 Особливостей: тендерна пропозиція: не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип порушення:
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Опис суті пункту скарги:
Замовником було надано добу на усунення невідповідностей 26.01.2024р., з вимогою завантажити посвідчення з охорони праці на керівника учасника (уповноважену особу) п.2.1.2. п.1. Додатку 1 до документації. Скаржник завантажив дане посвідчення, а потім був відхиленний з посиланням на порушення вимоги про кінцевий строк подання тендерних пропозицій 14.12.2023р.
Документи були завантажені в період усунення невідповідностей, тому порушення кінцевого строку подання пропозиції відсутні. І документи наявні в складі пропозиції.
Документи були завантажені в період усунення невідповідностей, тому порушення кінцевого строку подання пропозиції відсутні. І документи наявні в складі пропозиції.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Замовник повинен скасувати рішення про відхилення скаржника ТОВ "ПММ-СЕРВІС"
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення
Номер:
ef7f88fc8f9c45149488d4a0cd1c3cd2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-05-019952-a.c3
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ¦б¦¦¦-TА¦¦¦--¦Я¦Ь¦Ь-¦б¦¦TА¦-TЦTБ.pdf.asice.zip 03.02.2024 12:22
- Додаток 1 до тендерної документацiї_2024_зі змінами.doc 03.02.2024 12:22
- Догрузити Рівне ДПС.pdf 03.02.2024 12:22
- Скарга-ПММ-Сервіс.pdf 03.02.2024 12:22
- Скарга-ПММ-Сервіс.docx 03.02.2024 12:22
- Протокол відхилення ПММ сервіс.pdf 03.02.2024 12:22
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
03.02.2024 12:51
Пункт скарги
Номер:
b6dd9b3543c545138d67b2be78e51e60
Заголовок пункту скарги:
Порушення полягає в неправомірному відхиленні пропозиції скаржника ТОВ "ПММ-СЕРВІС"
Опис заперечення:
Оскаржується - Протокольне рішення уповноваженої особи Замовника №9/17-00-17-03 від 29.01.2024 року, пропозицію Скаржника було відхилено згідно з пп.1. п.44 Особливостей - учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності; та пп.2 п.44 Особливостей: тендерна пропозиція: не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип порушення:
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Опис суті пункту скарги:
Замовником було надано добу на усунення невідповідностей 26.01.2024р., з вимогою завантажити посвідчення з охорони праці на керівника учасника (уповноважену особу) п.2.1.2. п.1. Додатку 1 до документації. Скаржник завантажив дане посвідчення, а потім був відхиленний з посиланням на порушення вимоги про кінцевий строк подання тендерних пропозицій 14.12.2023р.
Документи були завантажені в період усунення невідповідностей, тому порушення кінцевого строку подання пропозиції відсутні. І документи наявні в складі пропозиції.
Документи були завантажені в період усунення невідповідностей, тому порушення кінцевого строку подання пропозиції відсутні. І документи наявні в складі пропозиції.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Замовник повинен скасувати рішення про відхилення скаржника ТОВ "ПММ-СЕРВІС"
Номер:
e03821839c884de9904c49c75cb28044
Заголовок пункту скарги:
Порушення полягає в неправомірному відхиленні пропозиції скаржника ТОВ "ПММ-СЕРВІС"
Опис заперечення:
Оскаржується - Протокольне рішення уповноваженої особи Замовника №9/17-00-17-03 від 29.01.2024 року, пропозицію Скаржника було відхилено згідно з пп.1. п.44 Особливостей - учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності; та пп.2 п.44 Особливостей: тендерна пропозиція: не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Опис суті пункту скарги:
Замовник у своєму протокольному рішенні посилається на Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», що первинні документи повинні мати обов’язкові реквізити, зокрема, але не виключно – дату складання. Акти наданих послуг, надані учасником на підтвердження двостороннього виконання аналогічних договорів не містять дати складання документу, не відповідають ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», та не можуть буи враховані.»
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зігдно п. 3.1.3. Додатку №1 тендерної документації, до Аналогічних договорів потрібно надати: Копії документів, які підтверджують двостороннє виконання договорів, зазначених у довідці (акти, банківські виписки).
Скарга
Виконана замовником
Скарга, що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Номер:
d1b454b5ed2c4bee91036a8dc2cc4ce8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-05-019952-a.a2
Назва:
Скарга, що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
Що до прийняття рішення про визнання переможця. Докладніше в додатках
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2023-12-05-019952-a.doc 26.12.2023 08:59
- Скарга UA-2023-12-05-019952-a.doc.p7s 26.12.2023 08:59
- Витяг ДПІ.pdf 26.12.2023 08:59
- Тендерна пропозиція 12.12.2023р..docx 26.12.2023 08:59
- Тендерна пропозиція ОНОВЛЕНА.docx 26.12.2023 08:59
- Акт Квітень 2023 р..pdf 26.12.2023 08:59
- Акти ДПС Одеса (2).pdf 26.12.2023 08:59
- Банківські виписки.pdf 26.12.2023 08:59
- рішення від 28.12.2023 № 21048.pdf 28.12.2023 15:44
- інформація про резолютивну частину рішення від 08.01.2024 № 396.pdf 09.01.2024 14:31
- рішення від 08.01.2024 № 396.pdf 11.01.2024 13:23
- Пояснення 01.01.2024 13:42
- Пояснення 01.01.2024 13:42
- Протокольне рішення №2 18.01.2024 16:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.12.2023 09:04
Дата розгляду скарги:
08.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.12.2023 15:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.01.2024 13:23
Коментар замовника щодо усунення порушень:
на виконання рішення Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.01.2024 № 396-р/пк-пз щодо скасування рішення про визначення переможця ФОП Бикодьорова О.А..
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги щодо анлогічних договорів
Номер:
4966c2137ede497aac43e69f7b72deec
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-05-019952-a.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги щодо анлогічних договорів
Вимога:
У ході розгляду тендерної документації з додатками до неї та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено наступне.
Відповідно до умов тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі Пропозиції надає документи, зазначені у Додатку 1 тендерної документації.
Відповідно до пункту 3 розділу І Додатку 1 тендерної документації учасник в складі Пропозиції повинен подати 3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати:
3.1.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів), які укладені із установами, які фінансуються з державного, обласного, районного бюджету або бюджету місцевого самоврядування у 2021 та/або 2022 та/або 2023 роках.
- предмет закупівлі аналогічний зазначеному в даній тендерній документації. Під аналогічним предметом закупівлі слід розуміти – послуги за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - код 90910000-9 «Послуги з прибирання»;
- у довідці обов’язково мають бути зазначені ідентифікатори закупіввель у електронній системі «Prozorro» https://prozorro.gov.ua/, де буде відображено укладені договори.
3.1.2. Не менше 2 копій договорів, зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору).
3.1.3. Копії документів, які підтверджують двостороннє виконання договорів, зазначених у довідці (акти, банківські виписки).
Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. У такому випадку двостороннє виконання договорів підтверджується з початку дії договору по листопад 2023 року (включно).
3.1.4. Позитивний відгук від контрагента щодо виконання аналогічного договору має бути складений на фірмовому бланку контрагента (якщо такий є), за підписом та печаткою (за наявності) контрагента, містити дату складення відгуку (не раніше дати оголошення даної закупівлі). У позитивному відгуку має бути зазначено, посилання на номер та дату укладеного договору, сума заключного договору, а також інформацію про якість та своєчасність наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. Якщо відгук надається на договір, дію якого не закінчено, якість та своєчасність наданих послуг і відсутність претензій зазначаються на дату складання відгуку.
3.1.5. Вартість кожного з аналогічних договорів, з урахуванням всіх додаткових угод, повинна бути не менше показника 50 відсотків від очікуваної вартості цієї закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що для підтвердження аналогічного досвіду встановлено велику кількість критеріїв до аналогічних договорів, які стосуються не лише часу їх укладення, термінів, вартісних показників, а й способу їх підтвердження (Позитивний відгук від контрагента щодо виконання аналогічного договору має бути складений на фірмовому бланку контрагента (якщо такий є), за підписом та печаткою (за наявності) контрагента, містити дату складення відгуку (не раніше дати оголошення даної закупівлі).
При цьому, тендерна документація не передбачає можливість підтвердити обсяги надання послуг, як одним договором, так і сумарно кількома договорами. Також зазначаємо, що для підтвердження вартісних показників (вартості Договору) надання послуг, Ми, як потенційний учасник, маємо можливість надати ще один чи кілька аналогічних договорів, але через дискримінаційний критерій щодо періоду виконання договору, позбавлений можливості підготувати свою Пропозицію належним чином.
Щодо позитивного відгуку (далі по тексту) «Позитивний відгук від контрагента щодо виконання аналогічного договору має бути складений на фірмовому бланку контрагента (якщо такий є), за підписом та печаткою (за наявності) контрагента, містити дату складення відгуку (не раніше дати оголошення даної закупівлі)». Дана дискримінаційна вимога неодноразово оскаржувалась в АМК України, та завжди комітет визнавав дану вимогу дискримінаційною, так як протягом 3-ьох років Замовник може змінити свої відомості (юридичну назву, адресу, тощо), або взагалі припинити свою діяльність, бути розформованим, тощо. Відповідно немає можливості отримати відгук від Замовника.
Зазначаємо, що такі умови та вимоги призводять до того, що з усього нашого багаторічного досвіду, відповідати абсолютно усім вимогам одночасно не можуть усі договори, що позбавляє його можливості належним чином підготувати свою Пропозицію та прийняти участь у закупівлі.
Законодавством передбачено кваліфікаційний критерій, що може встановлюватися Замовником, – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), тобто досвід виконання аналогічного договору (з документальним підтвердженням) та вимоги Замовника надати копію аналогічного договору(-ів) та документу(-ів), підтверджуючий(і) виконання договору(-рів) аналогічних предмету закупівлі є законними для встановлення відповідності учасників кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Разом з тим, Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає вимоги чи обмежень щодо періоду, терміну виконання та обсягу послуг аналогічного договору.
Зазначаємо, що вимоги Замовника про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), які викладені вище є необґрунтованими і дискримінаційними, а відтак незаконними.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівне ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі вищевикладеного вимагаємо Замовника усунути наведені вище дискримінаційні вимоги шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в частині наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 11.12.2023 18:31
Дата подачі:
08.12.2023 18:22
Вирішення:
Шановний Учаснику! Розглянувши Вашу вимогу щодо дискримінаційних вимог, встановлених Замовником до учасників, по предмету закупівлі «Послуги з прибирання та прилеглої території», яка зареєстрована за ідентифікатором UA-2023-12-05-019952-а повідомляємо наступне.
Замовник, діючи в рамках Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), формує тендерну документацію відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Відповідно до п. 28 Особливостей, у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Згідно з п. 3 ч. 2. статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон), наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). У підпункті 3 пункту 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» додатку 1 (далі - додаток 1) до тендерної документації Замовником був визначений перелік документів на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів.
У відповіді Міністерства економіки України на запит № 599/2020 зазначається, що замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням статті 5 Закону. Чимала очікувана вартість цієї закупівлі та фінансування замовника з державного бюджету України і є - специфікою цієї закупівлі. Зважаючи на вищезазначене, замовник визначив вимоги п.п. 3.1.1. та 3.1.5 Тендерної документації та зокрема в додатку 1 до тендерної документації.
п.п. 3.1.3. та 3.1.4. додатку 1 до Тендерної документації замовник вимагає документальне підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, що передбачається п. 3 ч. 2. статті 16 Закону. Замовник, вимоги визначені у підпункті 3 пункту 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», додатку 1 до тендерної документації не є дискримінаційними, а лише враховують специфіку цієї закупівлі. З метою всебічної оцінки попереднього господарського досвіду свого потенційного контрагента, під час вивчення тендерної пропозиції учасника, який має позитивний досвід виконання аналогічних договорів за відповідним предметом закупівлі, що збільшує вірогідність того, що учасник даної закупівлі є надійним та буде сумлінно виконувати взяті договірні зобов’язання.
Враховуючи вищевикладене та право замовника зазначати в тендерній документації вимоги щодо надання інформації, яку необхідно надати учаснику в тендерній пропозиції, відповідно до статті 22 Закону, замовник доводи учасника щодо дискримінаційних вимог за предметом закупівлі «Послуги з прибирання та прилеглої території», яка зареєстрована за ідентифікатором UA-2023-12-05-019952-а вважає безпідставними та не задовольняє вимогу потенційного учасника ТОВ "ФАСІЛІТІ СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ"
Уповноважена особа
ГУ ДПС у Рівненській області Наталія СМІХОВСЬКА
Статус вимоги:
Відхилено