-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачево і Ужгород) на ділянці км 339+825 - км 346+975, Рівненська область
Завершена
5 725 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 625.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 625.00 UAH
Період оскарження:
05.12.2023 17:55 - 10.12.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо наявності штучної споруди - шляхопроводу
Номер:
3e1f6056f473455cbf1750fcffb3be52
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-05-019531-a.a2
Назва:
Щодо наявності штучної споруди - шляхопроводу
Вимога:
Після аналізу ділянки проектування на гугл-картах було виявлено, що на км 341+850 знаходиться існуючий шляхопровід та транспортна розв'язка в різних рівнях.
В Завданні на проектування відсутня інформація щодо існуючого шляхопроводу та транспортної розв'язки в різних рівнях.
Просимо надати роз'яснення, які роботи передбачаються по існуючому шляхопроводу та транспортній розв'язці в різних рівнях на км 341+850 в складі робіт за оголошеною процедурою закупівлі, а також внести необхідні зміни до Завдання на проектування.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.12.2023 15:24
Вирішення:
Згідно статті 1 Закону України «Про автомобільні дороги» штучні споруди це інженерні споруди, призначені для руху транспортних засобів і пішоходів через природні та інші перешкоди, а також сталого функціонування автомобільної дороги (мости, шляхопроводи, естакади, віадуки, тунелі, наземні та підземні пішохідні переходи, наплавні мости та поромні переправи, розв’язки доріг, підпірні стінки, галереї, уловлювальні з’їзди, снігозахисні споруди, протилавинні і протисельові споруди тощо). Відповідно до статті 9 Закону України «Про автомобільні дороги», штучні споруди є складовими автомобільної дороги загального користування у межах смуги відведення. Пунктом 24 Завдання на проектування передбачено здійснити обстеження штучних споруд та визначити необхідні обсяги ремонтних робіт.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо виключення аудиту
Номер:
51e9aa26e84d4d648d37e1a0c1514644
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-05-019531-a.c1
Назва:
Щодо виключення аудиту
Вимога:
Відповідно до п. 24 Завдання на проектування до Тендерної документації у вимогах до розроблення спеціальних заходів міститься вимога щодо виконання аудиту безпеки проекту автомобільної дороги.
Згідно статті 1 Закону України “Про автомобільні дороги” замовником аудиту безпеки автомобільних доріг є орган державної влади, орган місцевого самоврядування, інша особа, на балансі або у власності якої перебуває автомобільна дорога або її ділянка, або яка виступає замовником будівництва нової автомобільної дороги;
Крім того, згідно ст. 50 Закону України “Про автомобільні дороги” визначено, що відносини між особою, яка проводить аудит (виконавець), та особою, на балансі або у власності якої перебуває автомобільна дорога або її ділянка (замовник), здійснюються на договірній основі.
Враховуючи, що учасник/проектувальник не є ні органом державної влади, ні органом місцевого самоврядування, ні іншою особою, на балансі або у власності якої перебуває автомобільна дорога або її ділянка, або яка виступає замовником будівництва нової автомобільної дороги, учасник/проектувальник не може виступати замовником аудиту безпеки проекту автомобільної дороги та укладати відповідні договори згідно положень чинного законодавства України.
Враховуючи вищевикладене вимагаємо виключити з п. 24 Завдання на проектування вимогу щодо виконання у складі робіт аудиту безпеки проекту автомобільної дороги, як таку що неможливо виконати учаснику/проектувальнику без порушення зазначених вище норм чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.12.2023 15:15
Вирішення:
19 листопада 2008 року була ухвалена Директива 2008/96/ЄС Європейського парламенту та Ради «Про управління безпекою дорожньої інфраструктури». Даною директивою передбачається обов’язкове проведення аудиту безпеки автомобільних доріг (АБАД) інфраструктурних проектів (проектів будівництва автомобільних доріг), а також Перевірки безпеки автомобільних доріг (АБАД) вже існуючої мережі. Мета директиви – встановлення процедур для забезпечення стабільно високого рівня безпеки дорожнього руху на всій території транс’європейської мережі автомобільних доріг.
Верховною Радою України 17.10.2019 р. прийнято Закон України №200-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо управління безпекою автомобільних доріг», підписаний Президентом України 13.11.2019р. Закон набрав чинності 16.05.2020 р. та передбачає імплементацію процедур Аудиту та Перевірки безпеки автомобільних доріг в законодавство України та життєвий цикл проектів будівництва автомобільних доріг.
Відповідно до зазначеного закону, аудит безпеки автомобільних доріг – незалежне, системне, технічне та детальне оцінювання впливу проектних рішень на безпеку автомобільних доріг, для проведення якого залучаються аудитори безпеки автомобільних доріг (фізична особа, яка пройшла підтвердження кваліфікації, отримала сертифікат на право проведення аудиту безпеки автомобільних доріг в органі сертифікації персоналу, акредитованому у відповідній сфері, та включена до реєстру аудиторів безпеки автомобільних доріг).
Результати аудиту безпеки автомобільної дороги оформлюються у формі звіту, в якому зазначаються виявлені недоліки та потенційні ризики для безпеки автомобільної дороги або її ділянки та надаються рекомендації щодо їх запобігання або зменшення тяжкості їх наслідків. Звіт аудиту безпеки автомобільної дороги є обов’язковим для розгляду особою, на балансі або у власності якої перебуває відповідна автомобільна дорога або її ділянка, та організацією, що здійснює проектування, будівництво та експлуатацію об’єкта аудиту. Звіт аудиту безпеки автомобільної дороги долучається до проектної документації щодо об’єкта аудиту, що подається для проведення експертизи проекту, та паспорта автомобільної дороги.
Також важливо відмітити, що на мережі існуючих доріг, при реконструкції або капітальному ремонті, де передбачається технічним завданням проведення АБАД, варто на першому етапі провести ретельну АБАД для виявлення існуючих дефектів безпеки, у випадку, коли аналіз місць концентрації ДТП не проводився або цей аналіз не мав в результаті технічного покращення. Це необхідно для того, щоб запобігти (виключити) проектуванню дороги без врахування проблем безпеки цих ділянок.
Враховуючи вищевикладене, проект договору та технічну специфікацію (завдання на проектування), Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Рівненській області, як Замовник, з метою розроблення якісної проектної документації, делегує генпроектувальнику (підряднику) замовити АБАД до проведення експертизи та включити дані витрати в проектну документацію та договірну ціну в подальшому.
Статус вимоги:
Відхилено