• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція будівель і споруд Комунального підприємства «Верхньодніпровська центральна міська лікарня» Верхньодніпровської міської ради» за адресою: Дніпропетровська обл., м. Верхньодніпровськ, вул. Гагаріна, буд. 16а» та проходження державної будівельної експертизи (за ДК 021:2015: 71240000 - 2 «Архітектурні, інженерні та планувальні послуги»)

Торги не відбулися

3 050 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 30 500.00 UAH
Період оскарження: 05.12.2023 16:43 - 10.12.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА

Номер: 1aecadea50c148819cb7c6a67c9f6e09
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-05-018170-a.a2
Назва: СКАРГА
Скарга:
Скарга на незаконне рішення, дії та бездіяльність замовника (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 № 922-VIII), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування)
Дата розгляду скарги: 29.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.12.2023 14:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.01.2024 11:15
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.12.2023 року за № 21213-р/пк-пз зобов’язано КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» скасувати рішення від 19.12.2023 року, згідно з яким пропозиція ТОВ "Проектна асоціація "Стройбат" підлягає відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Автор: ТОВ "Проектна асоціація "Стройбат", Сергій Марков +380688481454 pstrojbat@gmail.com
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 № 922-VIII), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-05-018170-a)

Номер: 72390495095146bb9b3cd9f8066abf5f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-05-018170-a.c1
Назва: ВИМОГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 № 922-VIII), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-05-018170-a)
Вимога:
Щодо скасування неправомірного Рішення уповноваженої особи
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. 20.12.2023 року в електронній системі закупівель оприлюднено Вимогу, яка зареєстрована за ідентифікатором № UA-2023-12-05-018170-a.c1, наступного змісту: «Вимога ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОЕКТНА АСОЦІАЦІЯ «СТРОЙБАТ» вважає Рішення прийняте уповноваженою особою КП «Верхньодніпровська ЦМЛ» ВМР» від 19.12.2023 року неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, що в свою чергу порушують права на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення публічних закупівель. Відповідно додатку №1 до Тендерної документації передбачено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначених у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. З огляду на зазначене, для застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей слід врахувати наступне: Надання 24 годин на усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника, тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, є обов’язковою вимогою для замовника за умови, що тендерна пропозиція містить невідповідності, які стосуються саме кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідоповідностей в інформації та/або документах які стосуються, саме кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Зазначена норма Закону не є правом замовника, а його обов’язком, що неодноразово підтверджувалося практикою АМКУ та судовою практикою. При цьому замовником в порушення даних норм Закону не було розміщено повідомлення з вимогою про усунення непідповідностей в інформації які стосуються, саме кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. У зв’язку з вищезазначеним рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Проектна асоціація «Стройбат» прийняте всупереч чинному законодавству України. Враховуючи наведене просимо скасувати неправомірне Рішення щодо відхилення тендерної пропозиції. У разі порушення нашого права на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення публічних закупівель будем вимушені звернутися до органу оскарження у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 № 922-VIII), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування).». Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель необхідно надати додаткову інформацію на Вимогу наступного змісту: «На етапі розгляду пропозицій Учасника було надано 24 години на виправлення виявлених порушень, відповідно до п. 43 Особливостей. Проте, після того, як Учасник виправив виявлені порушення, в тендерній пропозиції були виявлені невідповідності: 1. Замовником в Додатку 1 до тендерної документації вимагалося підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). Учасником було надано Накази (Розпорядження) про прийняття на роботи, відповідно до Типової форма N П-1 Затвердженої Наказом Держкомстату України від 05.12.2008 N 489. Проте в наказах на таких працівників як ГОРИДЬКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ та Савченко Артем Васильович відсутні підписи працівників, які відповідно до Держкомстату України повинні бути. 2. Замовником в Додатку 1 до тендерної документації вимагалося підтвердження Наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: Для підтвердження можливості виконання робіт, передбачених предметом закупівлі Учасник має надати довідку в довільній формі про наявність матеріально-технічної бази, дана довідка має включати інформацію про: -АВК-5, або інший програмний комплекс, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків, видана на учасника закупівлі. (для виконання кошторисної частини проекту);-Комп’ютер/ноутбук; - БФП лазерний; - Лазерна рулетка (віддалемір); - Високоточний оптичний нівелір; - Лазерний нівелір. До довідки надаються: У разі, якщо обладнання є власною надаються скановані копії виготовлені з оригіналів договорів та/або накладних на їх придбання з копіями платіжних доручень. Учасником була надана Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в якій не було зазначено про наявність Лазерного нівеліра. Також Учасник не надав скановані копії виготовлені з оригіналів договорів та/або накладних на їх придбання з копіями платіжних доручень. Зазначені невідповідності підпадають до виправлення, відповідно до п. 43 Особливостей. Проте, відповідно до цього ж пункту, Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника не відповідає встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону вимогам. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Крім того, в електронній системі закупівель відсутня функціональна можливість відмінити прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника»
Статус вимоги: Відхилено