• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Облаштування Дніпропетровського планетарію протипожежною та охоронною сигналізацією.

1. Загальна площа, яка потребує захисту - 477 кв.м. 2. Можливість розширення системи захисту в зв'язку з добудовою будівлі. 3. Швидкість реагування на виклик. 4. Кількість екіпажів та їх дислокація. 5. Абонплатня за охоронну та протипожежну сигналізацію. 6. План приміщень та документацію дивіться в доданих файлах. P.S. Відповімо на всі додаткові запитання щодо технічних умов.

Торги відмінено

80 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.4% або 300.00 UAH
Період оскарження: 13.04.2018 13:15 - 20.04.2018 13:10
Вимога
Відхилено

Вимога до Замовника

Номер: be1a8fe52e6e477691bb9e215075159a
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-13-001022-a.c1
Назва: Вимога до Замовника
Вимога:
Вих. № 72 від 10.05.18 р. МІСЬКИЙ КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КУЛЬТУРИ "ДНІПРОВСЬКИЙ ПЛАНЕТАРІЙ" Код ЄДРПОУ: 02923312 49044, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, узвіз Крутогірний, буд. 10 Голові тендерного комітету Лінговському С.В. Вимога (про усунення порушень в процесі проведення закупівлі за індентифікатором UA-2018-04-13-001022-a) Згідно надісланого протоколу розгляду пропозицій, наданих з використанням електронної системи закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору щодо закупівлі товарів (робіт, послуг) Облаштування Дніпропетровського планетарію протипожежною та охоронною сигналізацією від 07.05.2018р., тендерна пропозиція нашого підприємства була відхилена та визнана такою що не відповідає умовам тендерної документації. Згідно ч.3 ст. 30 Закон України “Про публічні закупівлі” ми вимагаємо надати чітку і достовірну інформацію стосовно причин невідповідності наданої нам документації. Ми не згодні з висновками протоколу, оскільки вважаємо його положення дискримінують, обмежують конкуренцію, та не відповідають дійсності та чинному законодавству з наступних підстав. 1) У протоколі розгляду пропозицій від 07.05.2018 р. міститься посилання на нормативно- правовий акт органу місцевого самоврядування, а саме на рішення Дніпровської міської ради від 08.06.2016 № 30/9 «Про затвердження Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпровській міській раді». Варто зазначити, що, зокрема, при відхиленні пропозицій учасника по кваліфікаційним вимогам слід керуватися ЗУ «Публічні закупівлі». Відповідно до ч.3 – ч.4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Згідно з п.1.1. протоколу розгляду пропозицій від 07.05.2018 р., Замовник зазначає відсутність інформації про: швидкість реагування на виклик, кількість екіпажів та їх дислокація, абонплатня за охоронну та протипожежну сигналізацію відповідно до вимог пункту «Закупівля» даного тендеру (Облаштування Дніпропетровського планетарію протипожежною та охоронною сигналізацією / ID: UA-2018-04-13-001022-a), у складі пропозиції учасника зазначені документи відсутні. Вищенаведене не відповідає вимогам ч.3 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки документи, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. В свою чергу у документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, що надана Замовником, відсутня вимога щодо надання інформація про: швидкість реагування на виклик, кількість екіпажів та їх дислокація, абонплатня за охоронну та протипожежну сигналізацію. Варто зазначити, що інформація про швидкість реагування на виклик, кількість екіпажів та їх дислокація, абонплатня за охоронну та протипожежну сигналізацію жодним чином не відноситься до предмету закупівлі(«Облаштування Дніпропетровського планетарію протипожежною та охоронною сигналізацією»), оскільки йдеться мова про надання послуг з охорони, пожежної безпеки тощо. 2) У п.1.1. протоколу розгляду пропозицій від 07.05.2018 р., як на підставу відхилення пропозиції ПП «Аякс» посилається на ненадання документів про інформацію щодо швидкості реагування на виклик, кількість екіпажів та їх дислокації, абонплатні за охоронну та протипожежну сигналізацію відповідно до вимог пункту «Закупівля». Відповідно до державної закупівлі №UA-2018-04-13-001022-a, у державній закупівлі приймають участь два учасники: ПП «АЯКС» та ТОВ «ВЕТО»(код ЄДРПОУ 32653295; 49124, Україна, м. Дніпропетровськ, вул. Липова, буд. 6). Так у наданій пропозиції ТОВ «ВЕТО» також відсутня інформація про швидкість реагування на виклик, кількість екіпажів та їх дислокація, абонплатня за охоронну та протипожежну сигналізацію. Однак тендерний комітет Замовника жодним чином не зазначає це у розгляді пропозиції ТОВ «ВЕТО», а навпаки обирає їх переможцем. Таким чином, така позиція Замовника свідчить про фактичну дискримінацію ПП «АЯКС» та обмеження конкуренції. 3) У складі тендерної пропозиції ТОВ «ВЕТО» відсутня копія документу (ів), що підтверджує якість товару (сертифікат, декларація, паспорт, посвідчення або ін.), що встановлено у тендерній документації. Відповідно до ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Таким чином Замовник повинен бути відхилити пропозицію учасника ТОВ «ВЕТО». 4) Згідно з п.2 протоколу розгляду пропозицій від 07.05.2018р., зазначено, що у ПП «АЯКС» відповідно до вимог розділу 4 документації у складі пропозиції відсутня копія довідки або відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) у вигляді розширених даних. Відповідно до вимог розділу 4 документації, учасник повинен подати: - копію довідки або відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) у вигляді розширених даних; - копія витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Вищенаведені документи за своєю правовою природою є тотожними, оскільки містять однакові дані, які, зокрема, підтверджують реєстрацію у ЄДР. До тендерної пропозиції ПП «АЯКС» надали виписку з ЄДР, яка містить підтвердження реєстрації в ЄДР, код, юридичну адресу, вид діяльності, облік та інші дані, тобто всі дані, що необхідні Замовнику. У відповідності до статті 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», наказу МЮ України від 10.06.2016 № 1657/5 «Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», відомості надаються у формі виписки та витягу. Таким чином, відхилення тендерної пропозиції з вищенаведених підстав є дискримінаційними. Відповідно до ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі”, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Ураховуючи вищенаведене вважаємо, що тендерна пропозиція нашого підприємства відхилена та визнана такою що не відповідає умовам тендерної документації незаконно та порушує вимоги чинного законодавства, а дії замовника такими, що обмежують конкуренцію та дискримінують учасників. Крім того, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ВЕТО» є такою, що не відповідає тендерній документація та протокол розгляду пропозиції ТОВ «ВЕТО» було прийнято з порушенням чинного законодавства. Просимо надати інформацію з вищенаведених підстав, усунити порушення чинного законодавства, а у разі неможливості їх усунути відмінити торги. Відповідно до ч.1 ст. 31 ЗУ “Про публічні закупівлі”, замовник відміняє торги в разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг; неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом; подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій; допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій; відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом. Відповідно до ч.2 ст. 5 Господарького кодексу України, конституційні основи правового господарського порядку в Україні становлять: недопущення зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірного обмеження конкуренції та недобросовісної конкуренції, визначення правил конкуренції та норм антимонопольного регулювання виключно законом. Відповідно до ст. 3 ЗУ “Про публічні закупівлі”, закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;- недискримінація учасників; - об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ч. 3 ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі”стаття, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. У відповідності до ч.3 ст. 11 ЗУ “Про публічні закупівлі”, тендерний комітет або уповноважена особа (особи): забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Відповідно до ч.4 ст. 16 ЗУ “Про публічні закупівлі”, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Відповідно до ч.4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У разі ігнорування вищенаведених порушень чинного законодавства, ПП «АЯКС» буде вимушено звернутися до відповідних органів у встановленому законом порядку.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Доброго дня, дивіться, будь ласка, пристикований файл.
Статус вимоги: Відхилено