-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт системи протипожежного захисту (пожежної сигналізації, системою передавання тривожних сповіщень, системою оповіщень про пожежу та управління евакуацією людей) в Комунальне некомерційне підприємство “5-а міська клінічна поліклініка м. Львова”, за адресою: м. Львів, вул. Виговського, 32» Коригування. (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Торги не відбулися
3 757 267.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 786.34 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 786.34 UAH
Період оскарження:
05.12.2023 13:43 - 08.01.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
936266c2fb6a45369340f23980ef59a0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-05-010507-a.b8
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Охорона праці.pdf 15.05.2024 15:11
- Спеціальне навчання.pdf 15.05.2024 15:11
- Декларація навчання ОП № 239Ц3.1-23-П від 13.01.20.pdf 15.05.2024 15:11
- Скарга Львів Лікарня №5 Відхилення.docx 15.05.2024 15:11
- Надання домедичної допомоги.pdf 15.05.2024 15:11
- sign.p7s 15.05.2024 15:12
- рішення від 17.05.2024 №8712.pdf 17.05.2024 16:23
- інформація про резолютивну частину рішення від 27.05.2024 №9194.pdf 28.05.2024 13:05
- рішення від 27.05.2024 №9194.pdf 30.05.2024 11:04
- Пояснення по суті скарги UA-2023-12-05-010507-a.b8.docx 21.05.2024 23:13
- Пояснення по суті скарги UA-2023-12-05-010507-a.b8.pdf 21.05.2024 23:13
- Додаток 1 до Положення.doc 27.05.2024 06:27
- Спеціальне навчання.pdf 27.05.2024 06:27
- Доповнення до пояснення по суті скарги UA-2023-12-05-010507-a.b8.pdf 27.05.2024 06:27
- Надання домедичної допомоги.pdf 27.05.2024 06:27
- Доповнення до пояснення по суті скарги UA-2023-12-05-010507-a.b8.docx 27.05.2024 06:27
- Охорона праці.pdf 27.05.2024 06:27
- Додаток 2 до Положення.doc 27.05.2024 06:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.05.2024 15:50
Дата розгляду скарги:
27.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.05.2024 16:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.05.2024 11:04
Дата виконання рішення Замовником:
11.06.2024 14:40
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення органу оскарження виконано
Пункт скарги
Номер:
37154b5bee194114861068c1956cb91c
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилення
Опис заперечення:
Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "ТОП ФАЄР" Протоколом уповноваженої особи №45453/3/12 від 13 травня 2024 року
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип порушення:
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Опис суті пункту скарги:
В Протоколі відхилення Замовник вказує «У визначений Особливостями строк Учасник не було виправлено окремі невідповідності, зокрема:
- за пп. 2.4 п.2 Розділу 1 Додатку№1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копії протоколів (або витяги з них) та посвідчень осіб, про перевірку знань з питань охорони праці («Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями») (не менше 2 осіб). З метою Усунення невідповідностей за вказаними вимогами Учасником повторно завантажено документи, попередньо подані в складі тендерної пропозиції, та видані безпосередньо ТОВ «ТОП ФАЄР»
- для підтвердження проходження працівниками учасника спеціального навчання вимогам пп. 2.5 п. 2 Розділу 1 Додатку№1 до тендерної документації передбачено надати у складі пропозиції копії посвідчень та протоколів (або витяги з них) та/або свідоцтв про походження спеціального навчання з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень. Учасником не подано належного документального підтвердження відповідності цим вимогам. З метою усунення невідповідностей за вказаними вимогами Учасником повторно завантажено документи, попередньо подані в складі тендерної пропозиції та видані 23.08.2023 року ТОВ «ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ ТА АУДИТУ»
- згідно пп 2.6 п.2 Розділу 1 Додатку№1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції надати протокол (витяг/виписку з протоколу) та посвідчення з перевірки знань з надання першої медичної долікарської допомоги потерпілим або надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку, проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, (не менше 1 шт). На відповідність цієї вимоги учасником повторно завантажено документи, попередньо подані в складі тендерної пропозиції, та видані безпосередньо ТОВ «ТОП ФАЄР»
Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці 26.01.2005 року №15 затверджено ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05). Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (далі - Типове положення) встановлює порядок навчання та перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників у процесі трудової діяльності, а також учнів, курсантів, слухачів та студентів навчальних закладів під час трудового і професійного навчання. Вимоги Типового положення є обов'язковими для виконання усіма центральними, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, бюджетними установами та суб'єктами господарювання (далі - підприємства) незалежно від форми власності та видів діяльності. За п.3.13 Розділу 3 Цього Положення: Результат перевірки знань з питань охорони праці оформлюється протоколом засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (додаток 1). Особам, які під час перевірки знань з охорони праці виявили задовільні результати, видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці (додаток 2). При цьому в протоколі та посвідченні у стислій формі зазначається перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці та з безпечного виконання конкретних видів робіт, в обсязі яких працівник пройшов перевірку знань. Форми протоколів та посвідчень не відповідають додаткам Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці. Крім того за інформацією з відкритих джерел встановлено, що учасник ТОВ «ТОП ФАЄР» немає відповідного КВЕДу (85.59 Інші види освіти н.в.і.у.), яке дає право проводити навчання працівників.»
Дане відхилення нам, являється незрозумілим, абсурдним та таким що суперечить Тендерній документації та Особливостям.
1. Що стосується вимоги надати копії протоколів (або витяги з них) та посвідчень осіб, про перевірку знань з питань охорони праці («Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями») (не менше 2 осіб). Повідомляємо наступне.
На виконання даної вимоги учасником ТОВ «ТОП ФАЄР» надано в складі пропозиції файл «Охорона праці.pdf». в котрому міститься витяг з протоколу та посвідчення що підтверджують проходження працівниками ТОВ «ТОП ФАЄР» навчання з «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»)
• Тендерна документація не містила окремих вимог, що витяг з протоколу повинен відповідати формі встановленій в ТИПОВОМУ ПОЛОЖЕННІ
• Також Тендерна документація не містила окремих вимог що посвідчення повинні відповідати формі встановленій в ТИПОВОМУ ПОЛОЖЕННІ
• Також тендерна документація не містила окремих вимог, що підприємство повинно мати КВЕД (85.59 Інші види освіти н.в.і.у.)
Для того, щоб отримати дозвіл на проведення навчання з охорони праці працівників, підприємство згідно чинного законодавства повинно зареєструвати в Держпраці Декларацію на право навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання. ТОВ «ТОП ФАЄР» має зареєстровану Декларацію № 239/Ц/3.1-23-П від 13.01.2023, що надає йому право здійснювати навчання з охорони праці. Тому навчання працівників було здійснено на нашому підприємстві, відповідно до Декларації № 239/Ц/3.1-23-П від 13.01.2023 (Копію надаємо)
Тому будь які твердження Замовника, що ТОВ «ТОП ФАЄР» не має право проводити навчання з охорони праці невідповідає дійсності. Так як дане право ТОВ «ТОП ФАЄР» отримав ще 13.01.2013 року від Центрального міжрегіонального управління Держпраці відповідно до Декларації № 239/Ц/3.1-23-П.
Тому ТОВ «ТОП ФАЄР» має законне право проводити навчання з охорони праці, але наголошуємо, ще раз, що документація не містила жодних вимог, що учасник повинен підтвердити право проведення навчань з охорони праці, в тому числі документація не містила вимог що учасник повинен мати КВЕД (85.59 Інші види освіти н.в.і.у.)
Тому Замовник не мав жодних підстав надавати 24 години на усунення невідповідностей, так як учасником ТОВ «ТОП ФАЄР» виконано дану умову документації. Тому вимагання надання після аукціону документів котрі не вимагалися умовами тендерної документації, є не лише незаконний але й БЕЗГЛУЗДИМ і АБСУРДНИМ. Стаття 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачає такого що учасника можна відхилите через відсутність документа котрий Замовник вирішив отримати після розкриття пропозиції, а до цього його не вимагав в документації.
2. Що стосується вимоги надати у складі пропозиції копії посвідчень та протоколів (або витяги з них) та/або свідоцтв про походження спеціального навчання з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень. Повідомляємо наступне:
На виконання даної вимоги, учасником ТОВ «ТОП ФАЄР» надано файл «Спеціальне навчання.pdf» В даному файлі містяться Протокол №2-08 про проходження спеціального навчання з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень . (Сторінка 6-8 файл «Спеціальне навчання.pdf». Надаємо скриншот.
Тобто ТОВ «ТОП ФАЄР» виконав умови документації та надав Протокол про проходження спеціального навчання. Надання Свідоцтв в обов’язковому порядку тендерною документацією не передбачалося, в документації вказано протоколів (або витяги з них) та/або свідоцтв.
Тому твердження Замовника що Учасником не подано належного документального підтвердження відповідності цим вимогам є просто абсурдним.
Також у вимозі про усунення невідповідностей, замовник жодним чином не вказав в чому саме полягає невідповідність.
3. Що стосується вимоги надати протокол (витяг/виписку з протоколу) та посвідчення з перевірки знань з надання першої медичної долікарської допомоги потерпілим або надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку, проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, (не менше 1 шт). Повідомляємо наступне
На усунення невідповідностей ТОВ «ТОП ФАЄР» 10.05.2024 року, завантажив файл «Надання домедичної допомоги.pdf» в якому міститься Витяг з протоколу від 08.01.2024 року та посвідчення від 08.01.2024, що підтверджує перевірку знань з надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку, проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб.
• Тендерна документація не містила окремих вимог, що витяг з протоколу повинен відповідати формі встановленій в ТИПОВОМУ ПОЛОЖЕННІ
• Також Тендерна документація не містила окремих вимог що посвідчення повинні відповідати формі встановленій в ТИПОВОМУ ПОЛОЖЕННІ
• Також тендерна документація не містила окремих вимог, що підприємство повинно мати КВЕД (85.59 Інші види освіти н.в.і.у.)
Також хочемо проінформувати, що в складі пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР» ще містилвся файл ««Охорона праці.pdf» котрому міститься витяг з протоколу та посвідчення від 22.08.2023 року, котрі підтверджують проходження працівниками Загального курсу з охорони праці, котрий включав в себе ті навчання як «Закону України «Про охорону праці», Закону України «При загальнообов'язкове державне соціальне страхування вiд нещасного випадку на виробництві та професiйного захворювання, які спричинили втрату працездатності», Наказу «Про затвердження Порядку проведения медичних оглядів працiвникiв певних категорій», вимог з гігієни праці і промислової санітарії, надання першої (домедичної) допомоги потерпілим від нещасних випадків, розслідування та облік нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві електробезпеки, пожежної безпеки, інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, у тому числі при COVID-19 (загальний курс з охорони праці)»
Наводимо скриншот
Тому з даного документи випливає, що учасник ТОВ «ТОП ФАЄР» не порушив умов документації, та надав в складі пропозиції Витяг з протоколу та посвідчення що підтверджують проходження навчання та перевірку знань з надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку, проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб.
Тому у Замовника не було жодних законних підстав звертатися до ТОВ «ТОП ФАЄР» з вимогою про усунення невідповідностей.
Неправомірно відхиливши Пропозицію Суб’єкта Оскарження з підстав, наведених у протоколі розгляду тендерних пропозицій від №45453/3/12 від 13 травня 2024 року, Замовник порушив вимоги статті 31 Закону. Дії порушують норми ст.ст. 5, ЗУ «Про публiчнi закупiвлi», якi зобов’язують замовника забезпечити piвнi умови для вcix учасникiв закупiвлi, здiйснити об'єктивний та чесний вибiр переможця.
- за пп. 2.4 п.2 Розділу 1 Додатку№1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копії протоколів (або витяги з них) та посвідчень осіб, про перевірку знань з питань охорони праці («Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями») (не менше 2 осіб). З метою Усунення невідповідностей за вказаними вимогами Учасником повторно завантажено документи, попередньо подані в складі тендерної пропозиції, та видані безпосередньо ТОВ «ТОП ФАЄР»
- для підтвердження проходження працівниками учасника спеціального навчання вимогам пп. 2.5 п. 2 Розділу 1 Додатку№1 до тендерної документації передбачено надати у складі пропозиції копії посвідчень та протоколів (або витяги з них) та/або свідоцтв про походження спеціального навчання з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень. Учасником не подано належного документального підтвердження відповідності цим вимогам. З метою усунення невідповідностей за вказаними вимогами Учасником повторно завантажено документи, попередньо подані в складі тендерної пропозиції та видані 23.08.2023 року ТОВ «ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ ТА АУДИТУ»
- згідно пп 2.6 п.2 Розділу 1 Додатку№1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції надати протокол (витяг/виписку з протоколу) та посвідчення з перевірки знань з надання першої медичної долікарської допомоги потерпілим або надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку, проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, (не менше 1 шт). На відповідність цієї вимоги учасником повторно завантажено документи, попередньо подані в складі тендерної пропозиції, та видані безпосередньо ТОВ «ТОП ФАЄР»
Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці 26.01.2005 року №15 затверджено ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05). Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (далі - Типове положення) встановлює порядок навчання та перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників у процесі трудової діяльності, а також учнів, курсантів, слухачів та студентів навчальних закладів під час трудового і професійного навчання. Вимоги Типового положення є обов'язковими для виконання усіма центральними, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, бюджетними установами та суб'єктами господарювання (далі - підприємства) незалежно від форми власності та видів діяльності. За п.3.13 Розділу 3 Цього Положення: Результат перевірки знань з питань охорони праці оформлюється протоколом засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (додаток 1). Особам, які під час перевірки знань з охорони праці виявили задовільні результати, видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці (додаток 2). При цьому в протоколі та посвідченні у стислій формі зазначається перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці та з безпечного виконання конкретних видів робіт, в обсязі яких працівник пройшов перевірку знань. Форми протоколів та посвідчень не відповідають додаткам Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці. Крім того за інформацією з відкритих джерел встановлено, що учасник ТОВ «ТОП ФАЄР» немає відповідного КВЕДу (85.59 Інші види освіти н.в.і.у.), яке дає право проводити навчання працівників.»
Дане відхилення нам, являється незрозумілим, абсурдним та таким що суперечить Тендерній документації та Особливостям.
1. Що стосується вимоги надати копії протоколів (або витяги з них) та посвідчень осіб, про перевірку знань з питань охорони праці («Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями») (не менше 2 осіб). Повідомляємо наступне.
На виконання даної вимоги учасником ТОВ «ТОП ФАЄР» надано в складі пропозиції файл «Охорона праці.pdf». в котрому міститься витяг з протоколу та посвідчення що підтверджують проходження працівниками ТОВ «ТОП ФАЄР» навчання з «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»)
• Тендерна документація не містила окремих вимог, що витяг з протоколу повинен відповідати формі встановленій в ТИПОВОМУ ПОЛОЖЕННІ
• Також Тендерна документація не містила окремих вимог що посвідчення повинні відповідати формі встановленій в ТИПОВОМУ ПОЛОЖЕННІ
• Також тендерна документація не містила окремих вимог, що підприємство повинно мати КВЕД (85.59 Інші види освіти н.в.і.у.)
Для того, щоб отримати дозвіл на проведення навчання з охорони праці працівників, підприємство згідно чинного законодавства повинно зареєструвати в Держпраці Декларацію на право навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання. ТОВ «ТОП ФАЄР» має зареєстровану Декларацію № 239/Ц/3.1-23-П від 13.01.2023, що надає йому право здійснювати навчання з охорони праці. Тому навчання працівників було здійснено на нашому підприємстві, відповідно до Декларації № 239/Ц/3.1-23-П від 13.01.2023 (Копію надаємо)
Тому будь які твердження Замовника, що ТОВ «ТОП ФАЄР» не має право проводити навчання з охорони праці невідповідає дійсності. Так як дане право ТОВ «ТОП ФАЄР» отримав ще 13.01.2013 року від Центрального міжрегіонального управління Держпраці відповідно до Декларації № 239/Ц/3.1-23-П.
Тому ТОВ «ТОП ФАЄР» має законне право проводити навчання з охорони праці, але наголошуємо, ще раз, що документація не містила жодних вимог, що учасник повинен підтвердити право проведення навчань з охорони праці, в тому числі документація не містила вимог що учасник повинен мати КВЕД (85.59 Інші види освіти н.в.і.у.)
Тому Замовник не мав жодних підстав надавати 24 години на усунення невідповідностей, так як учасником ТОВ «ТОП ФАЄР» виконано дану умову документації. Тому вимагання надання після аукціону документів котрі не вимагалися умовами тендерної документації, є не лише незаконний але й БЕЗГЛУЗДИМ і АБСУРДНИМ. Стаття 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачає такого що учасника можна відхилите через відсутність документа котрий Замовник вирішив отримати після розкриття пропозиції, а до цього його не вимагав в документації.
2. Що стосується вимоги надати у складі пропозиції копії посвідчень та протоколів (або витяги з них) та/або свідоцтв про походження спеціального навчання з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень. Повідомляємо наступне:
На виконання даної вимоги, учасником ТОВ «ТОП ФАЄР» надано файл «Спеціальне навчання.pdf» В даному файлі містяться Протокол №2-08 про проходження спеціального навчання з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень . (Сторінка 6-8 файл «Спеціальне навчання.pdf». Надаємо скриншот.
Тобто ТОВ «ТОП ФАЄР» виконав умови документації та надав Протокол про проходження спеціального навчання. Надання Свідоцтв в обов’язковому порядку тендерною документацією не передбачалося, в документації вказано протоколів (або витяги з них) та/або свідоцтв.
Тому твердження Замовника що Учасником не подано належного документального підтвердження відповідності цим вимогам є просто абсурдним.
Також у вимозі про усунення невідповідностей, замовник жодним чином не вказав в чому саме полягає невідповідність.
3. Що стосується вимоги надати протокол (витяг/виписку з протоколу) та посвідчення з перевірки знань з надання першої медичної долікарської допомоги потерпілим або надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку, проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, (не менше 1 шт). Повідомляємо наступне
На усунення невідповідностей ТОВ «ТОП ФАЄР» 10.05.2024 року, завантажив файл «Надання домедичної допомоги.pdf» в якому міститься Витяг з протоколу від 08.01.2024 року та посвідчення від 08.01.2024, що підтверджує перевірку знань з надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку, проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб.
• Тендерна документація не містила окремих вимог, що витяг з протоколу повинен відповідати формі встановленій в ТИПОВОМУ ПОЛОЖЕННІ
• Також Тендерна документація не містила окремих вимог що посвідчення повинні відповідати формі встановленій в ТИПОВОМУ ПОЛОЖЕННІ
• Також тендерна документація не містила окремих вимог, що підприємство повинно мати КВЕД (85.59 Інші види освіти н.в.і.у.)
Також хочемо проінформувати, що в складі пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР» ще містилвся файл ««Охорона праці.pdf» котрому міститься витяг з протоколу та посвідчення від 22.08.2023 року, котрі підтверджують проходження працівниками Загального курсу з охорони праці, котрий включав в себе ті навчання як «Закону України «Про охорону праці», Закону України «При загальнообов'язкове державне соціальне страхування вiд нещасного випадку на виробництві та професiйного захворювання, які спричинили втрату працездатності», Наказу «Про затвердження Порядку проведения медичних оглядів працiвникiв певних категорій», вимог з гігієни праці і промислової санітарії, надання першої (домедичної) допомоги потерпілим від нещасних випадків, розслідування та облік нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві електробезпеки, пожежної безпеки, інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, у тому числі при COVID-19 (загальний курс з охорони праці)»
Наводимо скриншот
Тому з даного документи випливає, що учасник ТОВ «ТОП ФАЄР» не порушив умов документації, та надав в складі пропозиції Витяг з протоколу та посвідчення що підтверджують проходження навчання та перевірку знань з надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку, проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб.
Тому у Замовника не було жодних законних підстав звертатися до ТОВ «ТОП ФАЄР» з вимогою про усунення невідповідностей.
Неправомірно відхиливши Пропозицію Суб’єкта Оскарження з підстав, наведених у протоколі розгляду тендерних пропозицій від №45453/3/12 від 13 травня 2024 року, Замовник порушив вимоги статті 31 Закону. Дії порушують норми ст.ст. 5, ЗУ «Про публiчнi закупiвлi», якi зобов’язують замовника забезпечити piвнi умови для вcix учасникiв закупiвлi, здiйснити об'єктивний та чесний вибiр переможця.
×
-
Назва доказу:
Декларація навчання ОП
-
Опис доказу:
Право на проведення навчання з охорони праці
-
Повʼязаний документ:
Декларація навчання ОП № 239Ц3.1-23-П від 13.01.20.pdf
-
-
Назва доказу:
спеціальне навчання
-
Опис доказу:
проходження спеціального навчання
-
Повʼязаний документ:
Спеціальне навчання.pdf
-
-
Назва доказу:
Навчання домедична допомога
-
Опис доказу:
Навчання з надання домедичної допомоги
-
Повʼязаний документ:
Надання домедичної допомоги.pdf
-
-
Назва доказу:
Навчання Охорона праці
-
Опис доказу:
Навчання з охорони праці
-
Повʼязаний документ:
Охорона праці.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення прийняте Протоколом Уповноваженої особи №45453/3/12 від 13 травня 2024 року, щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР»
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі
Номер:
e8ab1327ae474b5f88c6808913b1a0d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-05-010507-a.b7
Назва:
Скарга про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ від 03.04.2024 (скан).PDF 03.04.2024 17:49
- Скарга до АМКУ від 03.04.2024 (ЕЦП).pdf.asice.zip 03.04.2024 17:50
- 3 CamScanner 2024-04-02 14.02.pdf 03.04.2024 17:50
- 1. Додаток № 2 Технічна специфікація.docx 03.04.2024 17:50
- 2. Додаток № 5 Проєкт договору.docx 03.04.2024 17:50
- sign.p7s 03.04.2024 17:58
- Доповнення до Скарги (ЕЦП).pdf.asice.zip 05.04.2024 12:32
- Доповнення до скарги до АМКУ (скан).PDF 05.04.2024 12:32
- Рішення від 05.04.2024 № 6129.pdf 05.04.2024 18:07
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.04.2024 № 6657.pdf 16.04.2024 13:00
- Рішення від 15.04.2024 № 6657.pdf 18.04.2024 10:59
- Пояснення по суті скарги UA-2023-12-05-010507-a.b7.docx 10.04.2024 12:09
- рішення від 24.01.2024 № 1462.pdf 10.04.2024 12:09
- Пояснення по суті скарги.pdf 10.04.2024 12:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.04.2024 18:00
Дата розгляду скарги:
15.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.04.2024 18:07
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
18.04.2024 11:01
Пункт скарги
Номер:
50283872e0ac429f9842daed8fed7999
Заголовок пункту скарги:
Відхилення пропозиції учасника відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи № 45453/3/10 від 01 квітня 2024 року
Опис заперечення:
Причиною відхилення замовник вважає невідповідність тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовником порушено право ТОВ "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ" на отримання можливості укласти договір за результатами закупівлі
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення учасника ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ»
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі
Номер:
785fcd891fe9411d91148c2fd46980eb
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-05-010507-a.a6
Назва:
Скарга про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга від 24012024 SCAN.PDF 24.01.2024 15:27
- Скарга від 24012024 Текст.docx 24.01.2024 15:27
- 1. Додаток № 2 Технічна специфікація.docx 24.01.2024 15:27
- 2. Зміна № 3.pdf 24.01.2024 15:27
- 3. рішення від 11.12.2023 № 19897.pdf 24.01.2024 15:27
- 6. Рішення від 26.10.2020 № 19948.pdf 24.01.2024 15:27
- 4. 34. Гарантійний лист_відповідність пропозиції.pdf 24.01.2024 15:27
- 5. 35. Лист-згода_тех.завдання.pdf 24.01.2024 15:27
- 7. рішення від 18.11.2021 № 25928.pdf 24.01.2024 15:27
- 8. Протокол.pdf 24.01.2024 15:27
- sign.p7s 24.01.2024 15:37
- рішення від 26.01.2024 № 1614.pdf 26.01.2024 17:13
- інформація про перенесення розгляду скарги від 02.02.2024 №183.pdf 02.02.2024 17:09
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.02.2024 № 2483.pdf 09.02.2024 10:29
- рішення від 08.02.2024 №2483.pdf 12.02.2024 16:56
- Пояснення по суті скарги UA-2023-12-05-010507-a.a6.pdf 30.01.2024 23:19
- Пояснення по суті скарги UA-2023-12-05-010507-a.a6.docx 30.01.2024 23:21
- Рішення від 23.05.2023 № 7161.pdf 01.02.2024 22:12
- Рішення від 08.03.2023 _ 2809.pdf 01.02.2024 22:12
- Доповнення до ояснення по суті скарги UA-2023-12-05-010507-a.a6.pdf 01.02.2024 22:12
- рішення від 27.02.2023 _ 2306.pdf 01.02.2024 22:12
- Доповнення до ояснення по суті скарги UA-2023-12-05-010507-a.a6.docx 01.02.2024 22:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.01.2024 15:45
Дата розгляду скарги:
02.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.01.2024 17:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.02.2024 16:56
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Органу оскарження виконано
Пункт скарги
Номер:
3799f8f2dcc64ae485d1d70bf63c1804
Заголовок пункту скарги:
Відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ"
Опис заперечення:
Відхилення тендерної пропозиції згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей (Протокольне рішення (Протокол) уповноваженої особи №45453/3/6 від 19.01.2024 р.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Порушено принцип здійснення закупівель, а саме, об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ»
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
6bd8e61b6fd640f29f5780e2de6334f6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-05-010507-a.b5
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Відмови від працівників.pdf 08.12.2023 15:40
- Деякі питання ліцензування госпо... _ від 23.11.2016 № 852 (Текст для друку).pdf 08.12.2023 15:40
- Договір оренди Офісу+ДУ.pdf 08.12.2023 15:40
- Скарга Львів Лікарня №5.docx 08.12.2023 15:40
- Скарга Львів Лікарня №5.pdf 08.12.2023 15:40
- Форма 20-ОПП.pdf 08.12.2023 15:40
- Тендерна документація ( Версія від 13-12-2023).docx 18.12.2023 17:35
- Додаткова інформація Львів Лікарня №5.docx 18.12.2023 17:35
- Тендерна документація (Версія від 05-12-2023).docx 18.12.2023 17:35
- Додаткова інформація Львів Лікарня №5.pdf 18.12.2023 17:35
- рішення від 12.12.2023 № 19961.pdf 12.12.2023 17:43
- Запит Замовнику про надання інформації від 15.12.2023 № 1924.pdf 15.12.2023 16:49
- інформація про перенесення выд 19.12.2023 № 1940.pdf 19.12.2023 18:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.12.2023 № 20978.pdf 28.12.2023 13:27
- рішення від 27.12.2023 № 20978.pdf 01.01.2024 16:04
- Пояснення по суті скарги UA-2023-12-05-010507-a.b5.pdf 14.12.2023 22:05
- Доповнення до пояснення по суті скарги UA-2023-12-05-010507-a.b5.pdf 19.12.2023 23:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.12.2023 16:32
Дата розгляду скарги:
19.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.12.2023 17:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.01.2024 16:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення органу оскарження виконано
Скарга
Виконана замовником
Скарга на вимоги ТД UA-2023-12-05-010507-a
Номер:
106d059dc0934ee2a384205e4fb2b9da
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-05-010507-a.a4
Назва:
Скарга на вимоги ТД UA-2023-12-05-010507-a
Скарга:
Скарга на вимоги ТД UA-2023-12-05-010507-a
Пов'язані документи:
Учасник
- Доказ № 12 Технічна специфікація.docx 08.12.2023 15:13
- Доказ №1 ЗУ Про публічні закупівлі.pdf 08.12.2023 15:13
- Доказ №9 Відгук до аналогічного договору.pdf 08.12.2023 15:13
- Доказ №10 Рішення від 06.09.2022 №5702.pdf 08.12.2023 15:13
- СКАРГА UA-2023-12-05-010507-a pdf.pdf 08.12.2023 15:13
- СКАРГА UA-2023-12-05-010507-a.docx 08.12.2023 15:13
- Доказ №8 Навчання керівника учасника.pdf 08.12.2023 15:13
- Доказ №4 Наказ МВС Правила пожежної безпеки.pdf 08.12.2023 15:13
- Доказ №2 Договір оренди нежитлового приміщення.pdf 08.12.2023 15:13
- Доказ №5 Посвідчення про кваліфікацію.pdf 08.12.2023 15:13
- Доказ №6 Навчання працівників.pdf 08.12.2023 15:13
- Доказ №11 Рішення від 29.04.2022 № 4172.pdf 08.12.2023 15:13
- Доказ №7 Свідоцтва спецнавчання.pdf 08.12.2023 15:13
- Доказ №3 Наказ про видачу Ліцензії.pdf 08.12.2023 15:13
- Рішення від 12.12.2023 № 19953.pdf 12.12.2023 16:42
- Запит Замовнику.pdf 15.12.2023 16:52
- інформація про перенесення розгляду скарги від 19.12.2023 № 1943.pdf 19.12.2023 18:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.12.2023 № 21025.pdf 28.12.2023 15:03
- Рішення від 27.12.2023 № 21025.pdf 29.12.2023 17:46
- Рішення від 23.11.2023 № 18867.pdf 14.12.2023 22:05
- Пояснення по суті скарги UA-2023-12-05-010507-a.a4.pdf 14.12.2023 22:05
- Рішення від 03.10.2023 № 15783.pdf 14.12.2023 22:05
- Доповнення до пояснення по суті скарги UA-2023-12-05-010507-a.a4.pdf 19.12.2023 23:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.12.2023 15:44
Дата розгляду скарги:
19.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.12.2023 16:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.12.2023 17:47
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення органу оскарження виконано
Вимога
Відхилено
Усунення порушень Закону!
Номер:
e1842c231507453fa1edcc40c872d95e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-05-010507-a.c3
Назва:
Усунення порушень Закону!
Вимога:
Вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Вимагаємо виключити зазначену вище вимогу про огляд об’єкту з підписанням акту, як таку що є дискримінаційною, порушує права Учасників та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі"! Аналогічна позиція Органу оскарження простежується й у рішенні від 30.10.2020 № 20243-р/пк-пз; рішенні від 13.10.2020 № 19212. та у закупівлі UA-2021-02-22-003442-a Рішення № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.12.2023 13:47
Вирішення:
Умовами тендерної документації передбачено, що учасники у складі пропозиції надають акт попереднього обстеження (огляду) об'єкта для визначення детального обсягу виконання робіт та подання тендерної пропозиції. Обстеження (огляд) об'єкта здійснюється уповноваженими на це представниками учасника без ідентифікації назви учасника. При цьому уповноважені особи, які здійснюють обстеження (огляд) об'єкта повинні надати представнику замовника документ, що посвідчує особу для забезпечення надання акту від замовника, який підтверджує факт обстеження (огляду) об'єкта учасником із обов'язковим зазначенням назви об'єкту, ПІП уповноважених представників замовника та учасника.
Попереднє обстеження (огляд) об'єкта є нормативно визначеним для здійснення обстеження будівель і споруд відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану», а також дозволяє учаснику на місці оглянути будівлю, що є об’єктом робіт за цієї закупівлею, та визначитися з обсягом їх виконання, правильного розрахунку ціни пропозиції та врахування усіх технічних нюансів, та застосування наявної у учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти кошторис, об’єктивно оцінити власні можливості щодо строків виконання передбачених закупівлею робіт, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник не порушує право учасника на конфіденційність інформації, оскільки, тендерною документацією не встановлено форму та вимог щодо оформлення акту огляду об’єкту: подання на фірмовому бланку майбутнього учасника; зазначення назви підприємства майбутнього учасника. При формуванні цієї вимоги не порушено принципів здійснення публічних закупівель Вимога про надання Учасниками Акту обстеження об’єкта, підписаного уповноваженими представниками сторін, встановлюються для всіх Учасників і є однаковими та ставлять їх у рівні умови, а документ, який вимагається, може отримати будь яке підприємство/установа/організацією, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі.
Таке твердження обґрунтоване практикою рішень АМК щодо оскарження вимог подібного змісту.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Проходження спеціального навчання
Номер:
5f1da3cf093c468db2b3ff286f908e7e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-05-010507-a.a2
Назва:
Проходження спеціального навчання
Вимога:
Шановний Замовнику!
Тендерна документація містить незаконну та дискримінаційну вимогу, а саме в пункті 2. 5 Додатку № 1 до тендерної документації наявна вимога надати копії посвідчень та протоколів (або витяги з них) про походження спеціального навчання з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових аерозольних), систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, систем протидимного захисту(не менше 2 осіб).
Предметом даної закупівлі є «Капітальний ремонт системи протипожежного захисту (пожежної сигналізації, системою передавання тривожних сповіщень, системою оповіщень про пожежу та управління евакуацією людей) в Комунальне некомерційне підприємство “5-а міська клінічна поліклініка м. Львова”, за адресою: м. Львів, вул. Виговського, 32» Коригування. (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)».
По-перше, монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимного захисту не є предметом даної закупівлі. Отже Замовник не в праві вимагати копії посвідчень та протоколів (або витяги з них) про походження спеціального навчання з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимного захисту.
По-друге, відповідно до пункту 13 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», такий вид господарської діяльності як, надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України, підлягає ліцензуванню.
Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень підлягає ліцензуванню, відповідно до Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852.
Цією ж Постановою визначені кадрові вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, згідно яких виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Отже, в Постанові 852 відсутня вимога щодо проходження спеціального навчання з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових аерозольних), систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, систем протидимного захисту.
Звертаємо Вашу увагу на те, що вимога щодо проходження спеціального навчання з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових аерозольних), систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, систем протидимного захисту передбачалась Наказом Міністерства надзвичайних ситуацій України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 29.09.2011 р. № 1037, який втратив чинність 09.04.2015 р.
Відповідно до пунтку 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до частини 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що не передбачені законодавством.
Відповідно до частини 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимагаємо виключити вимогу надати копії посвідчень та протоколів (або витяги з них) про походження спеціального навчання з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових аерозольних), систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, систем протидимного захисту(не менше 2 осіб), як незаконну та дискримінаційну, з умов тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.12.2023 16:57
Вирішення:
Ваше звернення прийнято до відома, за результатами його аналізу буде внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Незаконна вимога
Номер:
22e9701b559c45d683a8de7d01316b1f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-05-010507-a.a1
Назва:
Незаконна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!
Тендерна документація містить незаконну та дискримінаційну вимогу, а саме в пункті 2.6 Додатку № 1 до тендерної документації наявна вимога надати протокол (витяг/виписку з протоколу) та посвідчення з перевірки знань з надання першої медичної долікарської допомоги потерпілим, проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, щодо керівника учасника.
Ми, як активний учасник ринку, маємо всі необхідні навчання для кваліфікованих працівників, в тому числі з перевірки знань з надання першої медичної долікарської допомоги потерпілим, проте з огляду на чинні нормативно –правові акти не маємо і не повинні мати посвідчення щодо проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб.
Законом України «Про захист населення від інфекційних хвороб» проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, щодо керівника підприємства не передбачено.
Відповідно до статті 18 Закону України «Про охорону праці» не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці. Законом України «Про охорону праці» теж не передбачена вимога щодо проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб.
Відповідно до пунтку 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до частини 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що не передбачені законодавством.
Відповідно до частини 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимагаємо виключити вимогу надати протокол (витяг/виписку з протоколу) та посвідчення з проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, як незаконну та дискримінаційну, з умов тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.12.2023 16:50
Вирішення:
Ваше звернення прийнято до відома, за результатами його аналізу буде внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено