-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування пацієнтів)
Завершена
2 160 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 21 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 21 600.00 UAH
Період оскарження:
05.12.2023 13:35 - 13.12.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
скасувати рішення
Номер:
87ae3c1100434d0299b7e7cd01ffe878
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-05-010268-a.c1
Назва:
скасувати рішення
Вимога:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ ДИСПАНСЕР ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (далі – Замовник) оголосили 05.12.2023 року відкриті торги з особливостями Ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-05-010268-a. Назва закупівлі – Послуги з організації харчування пацієнтів код ДК 021:2015 - 55520000-1 «Кейтерингові послуги».
Надавач послуг Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕЛМОТОР ФУД», учасник ринку надання послуг харчування в Україні, взяло участь у закупівлі.
Протокольним рішенням уповноваженої особи від «25» грудня 2023 року пропозицію ТОВ «ЕЛМОТОР ФУД» ( далі – Учасник) було дискваліфіковано відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).
Замовник аргументує дискваліфікацію тим, що Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення а саме:
1) не надав Сканований оригінал експлуатаційного дозволу на зберігання харчових продуктів тваринного походження та сканований оригінал рішення про реєстрацію потужності за видом діяльності зберігання. Учасник надає пояснення про те, що кейтерингові послуги не передбачають отримання експлуатаційного дозволу, а передбачають отримання рішення про державну реєстрацію потужностей. Проте замовник не вимагав від учасників експлуатаційного дозволу за видом діяльності кейтеринг. Замовник вимагав у Тендерній документації надати окремо рішення про державну реєстрацію потужностей на кейтерингові послуги та окремо експлуатаційний дозвіл на зберігання харчових продуктів. В Додатку 2 до Тендерної документації Замовником зазначено: Учасник повинен бути забезпечений: - продуктами харчування відповідно до меню. Також в Додатку 2 до Тендерної документації зазначені НОРМИ ХАРЧУВАННЯ згідно Витягу з Постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1752 « Про норми харчування у протитуберкульозних закладах для осіб, хворих на туберкульоз, та малолітніх і неповнолітніх осіб, інфікованих мікобактеріями туберкульозу», відповідно до яких передбачено харчування різними продуктами, в т.ч. продуктами тваринного походження (М’ясо, Риба, Молочні продукти, Яйця, Мед), а отже, Учасник повинен мати приміщення для зберігання продуктів та відповідно повинен отримати рішення про реєстрацію потужності за видом діяльності зберігання та експлуатаційний дозвіл на зберігання харчових продуктів тваринного походження.
2) не надав Сканований оригінал експлуатаційного дозволу на потужність з повторного первинного пакування та перепакування, виданого Управлінням Держпродспоживслужби на потужності учасника. Учасник надає пояснення про те, що отримання експлуатаційного дозволу не є обов’язковим. Проте, оскільки продукти харчування повинні постачатися в ємностях (оборотній тарі) для готової їжі, відповідно Учасники повинні мати експлуатаційний дозвіл на потужність з повторного первинного пакування та перепакування.
3) не надав Сканований оригінал акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, що виданий управлінням Держпродспоживслужби України не раніше 2023 року на обстеження потужностей для збереження товарів Учасника.
4) не надав Сканований оригінал акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, що виданий управлінням Держпродспоживслужби України не раніше 2023 року на обстеження транспорту Учасника. 5) не надав Скановані оригінали особистих медичних книжок на техніка-технолога, комірника та вантажника.
6) на підтвердження гарантування, що потужності для зберігання та транспортування знаходяться в належному санітарному стані та учасником виконуються процедури для безпеки та підтримання якості продукції, а саме дезінфекція не надав Експертні висновки контролю якості дезінфекції за бактеріологічними показниками за результатами останньої проведеної дезінфекції.
7) не надав Сканований оригінал свідоцтва або сертифікату стосовно проведення учасником процедури калібрування засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и) та гігрометр(и)). 8) не надав Сканований оригінал свідоцтва або сертифікату стосовно проведення учасником процедури калібрування засобу вимірювальної техніки (термометру цифрового у спеціалізованому транспорті).
Учасник не погоджується з таким рішенням Замовника та вважає дії (бездіяльність) Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей.
Розглянемо детально, зазначені Замовником, невідповідності та документи, надані Учасником, щодо їх усунення.
Щодо першої невідповідності. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати сканований оригінал експлуатаційного дозволу на зберігання харчових продуктів тваринного походження та сканований оригінал рішення про реєстрацію потужності за видом діяльності зберігання.
На виправлення цієї невідповідності Учасником завантажено файл «9. Лист-пояснення щодо експлуатаційного дозволу.pdf», який містить пояснення чому саме Учасник не надає експлуатаційний дозвіл на зберігання харчових продуктів тваринного походження та сканований оригінал рішення про реєстрацію потужності за видом діяльності зберігання. А також зазначаємо, що у даному файлі є посилання на чинне законодавство України з роз’ясненням щодо державної реєстрації потужності для суб’єктів господарювання, що здійснюють виробництво, транспортування, зберігання, або продаж харчових продуктів та сировини. Окрім того зазначаємо, що ТОВ «ЕЛМОТОР ФУД» є закладом громадського харчування (Основний вид діяльності ТОВ «ЕЛМОТОР ФУД» є 56.29 Постачання інших готових страв) та відповідно до пункту 51 частини першої статті 1 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2718-IX від 03.11.2022, здійснює обіг продуктів харчування зі строком зберігання до 2-х годин.
Таким чином, діяльність ТОВ «ЕЛМОТОР ФУД» передбачає отримання рішення про державну реєстрацію потужностей. ТОВ «ЕЛМОТОР ФУД» надає у складі своєї пропозиції Рішення про державну реєстрацію потужностей № r-UA-16-26-6070 та № r-UA-16-26-5901.
Таким чином, у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника в цій частині.
Щодо другої невідповідності. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати сканований оригінал експлуатаційного дозволу на потужність з повторного первинного пакування та перепакування, виданого Управлінням Держпродспоживслужби на потужності учасника.
На виправлення цієї невідповідності Учасником завантажено файл «9. Лист-пояснення щодо експлуатаційного дозволу.pdf», який містить пояснення чому саме Учасник не надає експлуатаційний дозвіл на потужність з повторного первинного пакування та перепакування. А також зазначаємо, що у даному файлі є посилання на чинне законодавство України з роз’ясненням щодо державної реєстрації потужності для суб’єктів господарювання, що здійснюють виробництво, транспортування, зберігання, або продаж харчових продуктів та сировини. Таким чином, у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника в цій частині.
Щодо третьої та четвертої невідповідності. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати сканований оригінал акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, що виданий управлінням Держпродспоживслужби України не раніше 2023 року на обстеження потужностей для збереження товарів Учасника та сканований оригінал акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, що виданий управлінням Держпродспоживслужби України не раніше 2023 року на обстеження транспорту Учасника.
На виправлення цієї невідповідності Учасником завантажено файл «9. Лист-пояснення щодо експлуатаційного дозволу.pdf», який містить пояснення чому саме Учасник не надає акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, що виданий управлінням Держпродспоживслужби України не раніше 2023 року на обстеження потужностей для збереження товарів Учасника та акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, що виданий управлінням Держпродспоживслужби України не раніше 2023 року на обстеження транспорту Учасника. Таким чином, у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника в цій частині.
Щодо п’ятої невідповідності. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати скановані оригінали особистих медичних книжок на техніка-технолога, комірника та вантажника.
На виправлення цієї невідповідності Учасником завантажено файл «13. Лист-пояснення.pdf», який містить інформацію щодо осіб які виконують обов’язки техніка-технолога, комірника та вантажника. В той же час повідомляємо, що Замовником не виключалась можливість покладення обов’язків техніка-технолога, комірника та вантажника на інших штатних співробітників Учасника. Також Учасником було завантажено файл «20. Наказ.pdf», в якому зазначається покладення обов’язків на техніка-технолога, комірника та вантажника. Таким чином, у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника в цій частині.
Щодо шостої невідповідності. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен гарантувати, що потужності для зберігання та транспортування знаходяться в належному санітарному стані та учасником виконуються процедури для безпеки та підтримання якості продукції, а саме дезінфекція. Додатково в підтвердження гарантованого надати скановані оригінали експертних висновків контролю якості дезінфекції за бактеріологічними показниками. Експертні висновки повинні бути видані акредитованими НААУ лабораторіями,за результатами останньої проведеної дезінфекції. Додатково учасник надає сканований оригінал атестату про акредитацію лабораторії, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом відповідних досліджень. Документи повинні бути надані в повному обсязі.
На виправлення цієї невідповідності Учасником завантажено файл «9. Лист-пояснення щодо експлуатаційного дозволу.pdf», який містить пояснення щодо то, що Учасник не повинен мати експлуатаційний дозвіл та рішення на реєстрацію потужності для зберігання та транспортування, саме тому Учасник не може гарантувати, що потужності для зберігання та транспортування знаходяться в належному санітарному стані та учасником виконуються процедури для безпеки та підтримання якості продукції, а саме дезінфекція. Таким чином, у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника в цій частині.
Щодо сьомої невідповідності. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати сканований оригінал свідоцтва або сертифікату стосовно проведення учасником процедури калібрування засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и) та гігрометр(и)).
На виправлення цієї невідповідності Учасником завантажено файл «10. Лист-пояснення щодо калібрування (ваги_ термометр(и) та гігрометр(и).pdf», який містить пояснення щодо ненадання свідоцтва або сертифікату стосовно проведення учасником процедури калібрування засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и) та гігрометр(и)). А також зазначаємо, що у даному файлі є посилання на чинне законодавство України з роз’ясненням щодо проведення процедури калібрування засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и) та гігрометр(и)). Таким чином, у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника в цій частині.
Щодо восьмої невідповідності. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати сканований оригінал свідоцтва або сертифікату стосовно проведення учасником процедури калібрування засобу вимірювальної техніки (термометру цифрового у спеціалізованому транспорті).
На виправлення цієї невідповідності Учасником завантажено файл «11. Лист-пояснення щодо калібрування термометра в автомобілі.pdf», який містить пояснення щодо ненадання свідоцтва або сертифікату стосовно проведення учасником процедури калібрування засобу вимірювальної техніки (термометру цифрового у спеціалізованому транспорті). Таким чином, у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника в цій частині.
Враховуючи вищевикладене, наполегливо просимо розглянути нашу вимогу та переглянути своє рішення щодо нашої дискваліфікації з урахуванням чинного законодавства України.
Якщо, ваше рішення щодо нашої дискваліфікації не буде переглянуте , залишаємо за собою право відстоювати свої права і законні інтереси в спосіб, передбачений законодавством України, зокрема шляхом ініціювання моніторингу Державною аудиторською службою України тощо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.12.2023 16:04
Вирішення:
На Вашу вимогу щодо першої та другої невідповідності:
Відповідно до розділу 3 частини 1 тендерної документації встановлено: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації».
В тендерній документації зазначено:відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
Таким чином, подаючи документи пропозиції Учасник повністю усвідомлював зміст тендерної документації та погоджувався з її вимогами. А небажання Учасника дотримуватися вимог чинного законодавства та отримувати документи, що вимагає Замовник та які передбачені ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» свідчить про те, що учасник може не дотримуватися санітарно-гігієнічних вимог при приготуванні страв, що може призвести до отруєнь пацієнтів, що не є допустимим для Замовника.
У складі пропозиції Учасника відсутні Сканований оригінал експлуатаційного дозволу на зберігання харчових продуктів тваринного походження та сканований оригінал рішення про реєстрацію потужності за видом діяльності зберігання та відсутній Сканований оригінал експлуатаційного дозволу на потужність з повторного первинного пакування та перепакування, відповідно пропозиція з цих підстав була відхилена.
На Вашу вимогу щодо третьої та четвертої невідповідності:
Відповідно до частини 4 статті 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин» - заходи державного контролю можуть здійснюватися позапланово у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності, а також в інших встановлених законом випадках. Згідно із частиною 1 статті 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», підставами для здійснення позапланових заходів є:
- подання суб’єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням.
Тому, оператори ринку за власною ініціативою можуть подавати заяву та пройти позапланове інспектування та отримати Акти за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти.
У складі пропозиції Учасника відсутні Акти за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, відповідно пропозиція з цих підстав була відхилена.
На Вашу вимогу щодо п’ятої невідповідності:
Замовник в Тендерній документації зазначив, що потрібно надати медичні книжки на техніка-технолога, комірника та вантажника. У наданих медичних книжках відсутня інформація що вони стосуються техніка-технолога, комірника та вантажника.
Отже у складі пропозиції відсутні медичні книжки на техніка-технолога, комірника та вантажника, відповідно пропозиція з цих підстав була відхилена.
На Вашу вимогу щодо шостої невідповідності:
Відповідно до розділу 3 частини 1 тендерної документації встановлено: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації».
В тендерній документації зазначено: відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
В процесі приготування страв, учасником здійснюється зберігання продукції, з яких готуються страви, учасником здійснюється транспортування приготованих страв, тому повинні бути вказані потужності. Якщо Учасник зазначає, що не може гарантувати, що потужності для зберігання та транспортування знаходяться в належному санітарному стані та учасником виконуються процедури для безпеки та підтримання якості продукції, а саме дезінфекція, відповідно він не відповідає технічним вимогам Замовника, а отже його пропозиція повинна бути відхилена
На Вашу вимогу щодо сьомої невідповідності:
Відповідно до ч.2 ст.45 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Оператори ринку зобов’язані вживати такі заходи для забезпечення роботи обладнання та засобів вимірювальної техніки, що є достатніми для виробництва харчових продуктів, які відповідають вимогам законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. Засоби вимірювальної техніки повинні відповідати вимогам законодавства про метрологію та метрологічну діяльність.
Відповідно до ч.1 ст.27 ЗУ «Про метрологію та метрологічну діяльність» Калібруванню в добровільному порядку можуть підлягати засоби вимірювальної техніки, які застосовуються у сфері та/або поза сферою законодавчо регульованої метрології. Калібруванню також підлягають вторинні та робочі еталони.
Таким чином, Учасник за власною ініціативою може проводити калібрування вимірювальної техніки.
У складі пропозиції відсутні сканований оригінал свідоцтва або сертифікату стосовно проведення учасником процедури калібрування засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и) та гігрометр(и)), відповідно пропозиція з цих підстав була відхилена.
На Вашу вимогу щодо восьмої невідповідності:
Відповідно до ч.2 ст.45 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Оператори ринку зобов’язані вживати такі заходи для забезпечення роботи обладнання та засобів вимірювальної техніки, що є достатніми для виробництва харчових продуктів, які відповідають вимогам законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. Засоби вимірювальної техніки повинні відповідати вимогам законодавства про метрологію та метрологічну діяльність.
Відповідно до ч.1 ст.27 ЗУ «Про метрологію та метрологічну діяльність» Калібруванню в добровільному порядку можуть підлягати засоби вимірювальної техніки, які застосовуються у сфері та/або поза сферою законодавчо регульованої метрології. Калібруванню також підлягають вторинні та робочі еталони.
Таким чином, Учасник за власною ініціативою може встановити термометр цифровий у спеціалізованому транспорті та відповідно провести калібрування вимірювальної техніки.
У складі пропозиції відсутні сканований оригінал свідоцтва або сертифікату стосовно проведення учасником процедури калібрування засобу вимірювальної техніки (термометру цифрового у спеціалізованому транспорті), відповідно пропозиція з цих підстав була відхилена.
Статус вимоги:
Відхилено