• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

шкільні меблі

Шафи книжкові (напів закрита, 2 - дверна)-78 шт., Парти регульовані в комплекті зі стільцем-642 шт., Столи учительські-86 шт., Крісла м’які-158 шт., Столи для шкільних майстерень - 20 шт., Комп’ютерні столи (з місцем під системний блок)-17 шт., Шафи для одягу(дитячі шкафчики 5-секційні)-34 шт.,Класні дошки 3-хств. (5-ть робочих поверхонь)-74 шт.

Торги відмінено

1 650 911.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 254.56 UAH
Період оскарження: 03.05.2018 16:05 - 17.05.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

документація

Номер: a0288b9d82394091805d2ca440cb3587
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-03-001348-b.a1
Назва: документація
Вимога:
Розподіл на лоти
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерний комітет відділу освіти Кам’янка-Бузької районної державної адміністрації Львівської області розглянув, уважно вивчив Вашу вимогу
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 11.05.2018 18:26
Підтвердження вирішення: Тендерний комітет відділу освіти Кам’янка-Бузької районної державної адміністрації Львівської області розглянув, уважно вивчив Вашу вимогу та повідомляє наступне: - відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація тендерної документації повинна містити детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики або посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими національними стандартами, нормами та правилами. Замовник встановлює вимоги до предмета закупівлі самостійно, керуючись мотивами обґрунтованості і доцільності, слідкуючи при цьому, щоб встановлені ним вимоги не носили дискримінаційний характер і не обмежували конкуренцію. Замовником в технічній специфікації не було встановлено обмежень щодо конкретного виробника чи торгової марки. Більше того, технічна специфікація містить примітку, що в місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент". Таким чином, учасники можуть пропонувати товари різних виробників і різних типів, вибір яких на ринку є достатньо широким. - Щодо вимоги поділити предмет закупівлі на лоти то ситуація складається наступним чином. Згідно вимог Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 17.03.2016 № 454, замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника. Слід зазначити, що за найменуванням та функціональністю весь необхідний товар відноситься до розділу код 021:2015-39160000-1-Шкільні меблі, крім цього поділ предмету закіпівлі на лоти є правом замовника а не обов’язком. Так як вимога учасника не містить конкретної аргументації приналежності встановлених нами технічних характеристик до дискримінаційних, замовник не має підстав для внесення змін в тендерну документацію.