• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги у сфері поводження з твердими забруднюючими речовинами з суден

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги у сфері поводження з твердими забруднюючими речовинами з суден за кодом ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: територія ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний): 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова 11; акваторія МП Південний. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2024 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 283 515,50 грн. без ПДВ / 340 218,60 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13.12.2023 о 12-00 год. 12. Умови оплати: за фактично надані Послуги, на підставі підписаних Сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку. (Зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється поетапно по кожному акту наступним чином: - протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 80% суми акту; - протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 20% суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг. (Зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Торги відмінено

283 515.50 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 417.58 UAH
Період оскарження: 05.12.2023 12:20 - 10.12.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 34872b68c7de4ae5b2521bb1ba0932ba
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-05-008119-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Детально ознайомившись із вашою тендерної документацію, ми як потенційний учасник процедури вважаємо за необхідне додати законодавчих вимог до вашої документації. На сьогоднішній день, під час проведення державних закупівель у системі Prozorro, які стосуються сфери поводження з небезпечними відходами, ми, на жаль, вимушені стикатися із порушенням екологічного та економічного законодавства з боку інших ліцензіатів. Заходи недобросовісної конкуренції, а також штучне заниження цін на послуги – вводить замовників в оману, вимушуючи їх укладати договори на надання послуг із підприємствами, які за своїми матеріально-технічними властивостями не можуть біти кінцевим утилізатором небезпечних відходів. Все це підриває екологічну та економічну сферу країни. В погоні за отриманням прибутку, недобросовісні ліцензіати, в порушення ЗУ «Про управління відходами» та «Про захист навколишнього середовища» - не здійснюють відповідних операцій із оброблення, знешкодження, утилізації та видалення. Існують випадки, навіть коли небезпечні відходи просто скидаються у поля, яри, лісосмуги, тощо. Чинним законодавством України передбачені критерії, яким повинні відповідати всі ліцензіати у сфері поводження з небезпечними відходами. Відповідно до умов Постанови КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13.07.2016 р. № 446, Замовники мають проявляти обачність, уважність та принциповість у виборі суб’єкта господарювання у сфері поводження з відходами, що полягає у наступному: - перевірки наявності у суб’єкта господарювання відповідної ліцензії на поводження з небезпечними відходами з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження; - перевірки наявності у суб’єкта господарювання необхідної матеріально-технічної бази для надання відповідних послуг, зокрема сміттєспалювальної печі температурою спалювання не менше ніж 1100 °C; - перевіряти наявність у суб’єкта господарювання кваліфікованого персоналу, зокрема посадові особи які мають екологічні знання, особи, які пройшли професійну підготовку фахівців у сфері поводження з небезпечними відходами, водіїв, які мають свідоцтво ДОПНВ та пройшли підготовку щодо перевезення небезпечних вантажів. На підставі вищевикладеного, вимагаємо додати до тендерної документації вимогу щодо надання у складі пропозиції копії атестату виробництва, який підтверджує, що стан виробництва з оброблення (відновлення, видалення включаючи підготовку відходів до таких операцій) вилученої з обігу неякісної продукції (види продукції згідно додатку) , забезпечує стабільність процесу видалення відповідно до вимог ЗУ «Про управління з відходами» (Відповідно до ст.55 ЗУ ««Про охорону навколишнього середовища»). Атестат виробництва видається відповідним галузевим органом стандартизації та сертифікації . Атестат виробництва засвідчує, що стан виробництва з утилізації, переробки та знищення (видалення) вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції забезпечує стабільність процесу утилізації та знищення на відповідність Закону України «Про вилучення з обігу, переробку, утилізацію, знищення або подальше використання неякісної небезпечної продукції», Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища». Атестат виробництва видається згідно Інструкції 7.5-00-45 Про затвердження Порядку проведення атестації виробництва підприємств, що здійснюють переробку, утилізацію або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції”. Відповідно до ст.55 ЗУ «Про охорону навколишнього середовища», Суб'єкти права власності на відходи повинні вживати ефективних заходів для зменшення обсягів утворення відходів, а також для їх утилізації, знешкодження або розміщення. Здійснення операцій у сфері поводження з відходами дозволяється лише за наявності дозволу на здійснення операцій у сфері поводження з відходами на визначених місцевими радами територіях із додержанням санітарних та екологічних норм у спосіб, що забезпечує можливість подальшого використання відходів як вторинної сировини і безпеку для навколишнього природного середовища та здоров’я людей. З огляду зазначеного, вимога щодо надання у складі пропозиції атестату є доцільною. Також, звертаємо Вашу увагу, щодо необхідності додання до вимог тендерної документації «Висновок з оцінки впливу на довкілля, виданий Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, який обов’язково має включати в себе відходи, згідно переліку забруднюючих речовин згідно конвенції MARPOL, а саме: Речовини Х категорії та води, що їх містять; Речовини Y категорії, та води, що їх містять; Речовини Z категорії та води, що їх містять; Залишки вантажу (нешкідливі для морського середовища) (води, що їх містять); Залишки вантажу (шкідливі для морського середовища) (води, що їх містять).». Відповідно до, Організаційних вимоги до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами згідно Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (затверджених постановою КМУ від 13 липня 2016 р. № 446), «У разі перепрофілювання суб’єкта господарювання необхідно надати висновок з оцінки впливу на довкілля у випадках, визначених Законом України “Про оцінку впливу на довкілля”, на відповідну документацію щодо перепрофілювання, консервації та ліквідації діючих підприємств, окремих цехів, виробництв та інших промислових і господарських об’єктів, які можуть негативно впливати на стан навколишнього природного середовища.». З наведеного вбачається, що Висновок з оцінки впливу на довкілля – є невід’ємним документом дозвільного характеру щодо провадження господарської діяльності поводження з небезпечними відходами. Також, наявність у потенційного переможця Висновку з оцінки впливу на довкілля, дасть змогу Замовнику бути впевненим у доброчесності ліцензіата щодо захисту навколишнього середовища. Щодо відповідальності, звертаємо увагу, що згідно ч.2 ст.17 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля», Діяльність підприємств тимчасово забороняється (зупиняється) у разі порушення законодавства у сфері оцінки впливу на довкілля, зокрема у разі недотримання під час провадження господарської діяльності, експлуатації об’єктів, інших втручань у природне середовище і ландшафти, у тому числі з видобуванням корисних копалин, використанням техногенних родовищ корисних копалин, екологічних умов, передбачених у висновку з оцінки впливу на довкілля, рішенні про провадження планованої діяльності та проектах будівництва, розширення, перепрофілювання, ліквідації (демонтажу) об’єктів, інших втручань у природне середовище і ландшафти, у тому числі з видобуванням корисних копалин, використанням техногенних родовищ корисних копалин, а також змін у цій діяльності або подовження строків її провадження, - до моменту забезпечення виконання таких екологічних умов. Відповідно до ч.2 ст. 9 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля», Висновок з оцінки впливу на довкілля є обов’язковим для виконання. Екологічні умови провадження планованої діяльності, зазначені у частині п’ятій цієї статті, є обов’язковими. Висновок з оцінки впливу на довкілля враховується при прийнятті рішення про провадження планованої діяльності та може бути підставою для відмови у видачі рішення про провадження планованої діяльності. Зазначені вище норми законодавства, свідчать про те, що вимога щодо надання у складі пропозиції Висновку з оцінки впливу на довкілля, виданий Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, який обов’язково має включати в себе відходи, згідно переліку забруднюючих речовин згідно конвенції MARPOL, а саме: Речовини Х категорії та води, що їх містять; Речовини Y категорії, та води, що їх містять; Речовини Z категорії та води, що їх містять; Залишки вантажу (нешкідливі для морського середовища) (води, що їх містять); Залишки вантажу (шкідливі для морського середовища) (води, що їх містять).» - є доцільною та законною. На підставі вищевикладеного, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та додати вимогу щодо надання у складі пропозиції - «Висновок з оцінки впливу на довкілля, виданий Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, який обов’язково має включати в себе відходи, згідно переліку забруднюючих речовин згідно конвенції MARPOL, а саме: а саме: Речовини Х категорії та води, що їх містять; Речовини Y категорії, та води, що їх містять; Речовини Z категорії та води, що їх містять; Залишки вантажу (нешкідливі для морського середовища) (води, що їх містять); Залишки вантажу (шкідливі для морського середовища) (води, що їх містять).»
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Роз’яснення (відповідь) 1 Затверджено рішенням Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедури закупівлі від 08.12.2023 р. Роз’яснення (відповідь) на вимогу про усунення порушення (подання вимоги – 07.12.2023 о 15:05; номер вимоги: UA-2023-12-05-008119-a.b1.) по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги у сфері поводження з твердими забруднюючими речовинами з суден за кодом ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. (Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2023-12-05-008119-a). Стосовно вимоги від потенційного учасника процедури закупівлі ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», оприлюдненої в електронній системі закупівлі, повідомляємо наступне: Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами, далі Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про здійснення особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471, далі Особливості) та спеціальних нормативно-правових актів у сфері екологічної безпки. Законом встановлені вимоги щодо принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників (стаття 5 Закону), таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Забезпечення дотримання цих принципів сприяє справедливому та ефективному проведенню публічних закупівель, а також підтримує конкурентоспроможність та чесність в торгівельних відносинах. Для запобігання звуженню кола та дискримінації потенційних учасників відкритих торгів у тендерній документації на закупівлю вищезазначених послуг встановленні чіткі та об'єктивно необхідні вимоги, відповідність яким дає можливість всім потенційним учасникам якісно та професійно надавати послуги за предметом закупівлі на рівних умовах, та не створює непропорційних перешкод для них, та, в свою чергу, забезпечує прозорість та конкурентність процесу, з уникненням можливих перешкод для потенційних учасників. Наявність дозвільних документів, які необхідні для надання послуг за предметом закупівлі, передбачається тендерною документацією та чинним законодавством, та відповідно вимагаються від виконавця під час надання послуг та під час укладання договору. Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що процедура закупівлі Послуг у сфері поводження з твердими забруднюючими речовинами з суден за кодом ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами оголошена в рамках Закону та Особливостей, з дотриманням усіх принципів здійснення закупівлі, встановлених статтею 5 Закону, тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, отже внесення змін до тендерної документації є недоцільним. Уповноважена особа, відповідальна за організацію та проведення процедури закупівлі Марина КРУЛЬ
Статус вимоги: Відхилено