-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дверні та віконні блоки
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Завершена
3 790 280.96
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 000.00 UAH
Період оскарження:
05.12.2023 11:49 - 10.12.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо неправомірного визначення переможця закупівлі
Номер:
6134786980c146079dd0d43a1147e077
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-05-006973-a.c1
Назва:
Вимога щодо неправомірного визначення переможця закупівлі
Вимога:
Шановний, Замовнику!
Вами було обрано переможцем торгів Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОРІЯ-В"(ЄДРПОУ 41716575). Однак, вважаємо, що таке рішення є неправомірним та незаконним з наступних підстав:
1. Згідно Додатку №2 Технічної специфікації до тендерної документації, щодо позицій 43-73 встановлено вимогу про кількість камер профілю: не менше 5.
Учасник тендеру Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОРІЯ-В" подає в складі тендерної пропозиції файл «Технічна специфікація (Додаток 2).pdf», в якому вказує, що до позицій 43-73 застосовуються параметри: «Кількість камер профілю: 6 камер», «Профіль дверний Framex 71 6к відповідає класу «В» (ДСТУ Б В.2.7-130:2007)».
Перевіривши дані з офіційного сайту виробника «Framex» (https://framex.ua/property/framex-f71-door/), нами було встановлено, що кількість камер профілю не відповідає тому, що вказав учасник-переможець у своїй тендерній пропозиції. Офіційний каталог виробника «Framex» містить наступну інформацію: кількість камер профілю (рама) – 6, кількість камер профілю (стулка) – 3 (скріншот додаємо). Зазначимо, що профіль – це рама+стулка, а отже, вказавши у своїй пропозиції, що кількість камер профілю 6, учасник зазначив недостовірну інформацію про характеристики товару. Згідно п.42 Постанови 1178, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Замовник таким правом не скористався.
Разом з тим повідомляємо, що згідно пп.1 п.44 Постанови 1178, тендерна пропозиція учасника відхиляється, якщо він зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
2. Згідно п.1 розділу III тендерної документації, перелік документів та даних, що вимагаються від учасника у складі його пропозиції містить зокрема такий пункт:
технічна специфікація, яка повинна відповідати технічній специфікації (Додаток 2). Тобто учасник мав підтвердити і засвідчити згоду із Технічним завданням, шляхом його підписання.
Учасник тендеру Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОРІЯ-В" подає в складі тендерної пропозиції файл «Технічна специфікація (Додаток 2).pdf», однак звертаємо увагу, що даний документ містить пропозицію технічної специфікації учасника, а не затверджений ідентичний документ, що оприлюднював Замовник в складі тендерної документації. Повідомляємо, що згідно пп.2 п.44 Постанови 1178 тендерна пропозиція, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, відхиляється.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скріншот.docx 11.01.2024 16:32
Дата подачі:
11.01.2024 16:33
Вирішення:
Добрий день.
Щодо застосування норм п 42 Особливостей затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178.
Відповідно до норм абзацу 2 пункту 36 Особливостей затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 Замовник розглядає тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону. В частині 9 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, що після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації закупівлі тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Слід зазначити, що пропозиція надана ТОВ "ГЛОРІЯ-В" в повній мірі відповідає вимогам тендерної документації замовника і тому не виникало необхідності скористатися правом зазначеним в пункті 42 Особливостей затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, а саме звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Щодо ідентичності технічної специфікації.
Повідомляємо, що учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав технічну специфікацію, яка відповідає вимогам технічної специфікації замовника (додаток 2 до ТД) з урахуванням абзацу «У разі, якщо у даній технічній специфікації містяться посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами тощо, то після кожного такого посилання слід вважати наявним вираз «або еквівалент». У разі, якщо дана технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва тощо, то таке посилання є необхідним та обґрунтованим. Після кожного такого посилання слід вважати наявним вираз «або еквівалент»., а також застосованих виразів в колонці «Технічні характеристики» «не менше» до певних технічних параметрів товару. Слід зауважити, що замовник при розгляді тендерної пропозиції та визначенні переможця керувався принципами здійснення публічних закупівель зазначених в частині 1 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживання.
Статус вимоги:
Відхилено