• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

М’ясо код за ДК 021:2015: 15110000-2 (м’ясо куряче, м’ясо свинини, м’ясо яловичини)

Завершена

554 325.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 771.63 UAH
Період оскарження: 04.12.2023 20:21 - 09.12.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги встановлені замовником в тендерній документації

Номер: 974443e4c64b4ff6b88d139b2dc7d373
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-04-020546-a.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги встановлені замовником в тендерній документації
Вимога:
Згідно пункту 1.4. Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКАМИ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ЇХ ТАКИМ КРИТЕРІЯМ, а саме: «Витяг з реєстру потужностей операторів ринку харчових продуктів на складські приміщення та транспортні засоби (ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» пункт 1.1 наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 No39 «Про затвердження державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам» (далі Наказ), який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 12.03.2016 за №o382/28512).Якщо Учасник орендує автомобілі та приміщення – надати витяг з Реєстру операторів ринку та потужностей орендодавця.» Дана вимога містить ознаки дискримінації та порушує чинне законодавство України з наступних причин: По-перше. Предметом даної закупівлі є продукція тваринного походження. Що в свою чергу передбачає обовязок потенційних Учасників отримання Експлуатаційного дозволу на такі потужністі, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». А Замовник зобов’язаний перевірити наявність та відповідність такого дозволу в Учасника, на стадії кваліфікації та перед укладанням договору за результатом закупівлі. По-друге. Реєстрація потужностей операторів ринку харчових продуктів на складські приміщення та транспортні засоби здійснюється виключно у випадку якщо оператор ринку здійснює діяльність яка не пов’язана з обігом харчових продуктів тваринного походження, тобто продуктів які не потребують дотримання спеціального температурного режиму. Згідно ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-вр, які вступили в дію з 05.07.2017 р. не підлягає державній реєстрації, як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл. Таким чином окремо реєструвати потужність не потрібно, у разі якщо на загальну потужність оператора ринку виданий Експлуатаційний дозвіл. Необхідно відмітити що процедуа реєстрації потужностей операторів ринку харчових продуктів та отримати Витяг з реєстру потужностей операторів ринку не складна, але передбачає отримання таких документів через певний проміжок часу, який ніяк не вписується у строки оголошення тендерної закупівлі та кінцевого строку подання тендерної пропозиції учасниками. Враховуючи вище викладене заздалегідь передбачити отримання такого витяга не можливо та не є обов’язковим для Учасників. Встановивши дану вимогу Замовник штучно здійснює звуження потенційного кола учасників, шляхом зобов’язання пройти процедуру реєстрації потужностей операторів ринку харчових продуктів та отримати Витяг з реєстру потужностей операторів ринку харчових продуктів на складські приміщення та транспортні засоби , в супереч чинного законодавства України, а також отримання такого витягу займає певний проміжок часу який ніяк не вписується у встановлені строки подання тендерної пропозиції учасниками, що унеможливлює участь у даній процедурі закупівлі. По-третє. Встановивши вимогу про те «Якщо Учасник орендує автомобілі та приміщення – надати витяг з Реєстру операторів ринку та потужностей орендодавця» Замовник в котре порушує вимоги чинного законодавства України, оскільки Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» не передбачається взагалі процедура Реєстрація потужності для діяльності що пов’язано з наданням в оренду транспортних засобів та/або приміщення(майна) незалежно від їхньої форми власності. Реєстрація потужності операторів ринку харчових продуктів на складські приміщення та транспортні засоби здійснюється виключно операторами ринку, у випадку якщо оператор ринку здійснює діяльність пов’язану з обігом харчових продуктів. Встановивши дану вимогу Замовник штучно здійснює звуження потенційного кола учасників, шляхом зобов’язання пройти таку процедура, але на цей раз навіть тих хто зовсім не має відношення до вище згаданої діяльності, та не зобов’язаний цей робити, та взагалі і не може, оскільки його діяльність передбачає лише надання в оренду майна. Вимагаємо Замовника невідкладно внести зміни до тендерної документації шляхом видалення та/або виправлення дискримінаційних та протиправних вимог. В інакшому випадку будемо змушені звернутися до відповідних органів для притягнення уповноважених осіб Замовника до відповідальності. Звертаємо увагу що встановлення таких вимог унеможливлює здорову конкуренцію та участь у даній процедурі закупівлі , що в свою чергу може призвести до розтрати бюджетних коштів та завдати збитки державі, особливо під час війни в нашій країні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Також пунктом 28 передбачено, що у тендерній документації зазначаються зокрема один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовником в тендерний документації включено вимогу про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази необхідного для виконання договору, складських приміщень з відповідними умовами для зберігання асортименту товару та наявність автотранспорту, призначеного для перевезення харчового продукту. Також встановлено вимоги про наявність документів, які передбачені чинним законодавством для підтвердження вищевказаного обладнання та матеріально-технічної бази. Отже Замовником не порушено вимоги Законодавства, відповідно зміни до тендерної документації вноситися не будуть.
Статус вимоги: Відхилено