-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт нежитлової будівлі на вул. Семидубська, 22 А в м. Дубно Рівненської області за ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, відповідний код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Торги не відбулися
5 187 244.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 936.22 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 936.22 UAH
Період оскарження:
04.12.2023 16:32 - 09.12.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Номер:
cb166d3936bc42f5921293bfd276e6ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-04-017680-a.b1
Назва:
СКАРГА щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скарга:
Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон) визначено, що цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Також відповідно до положень «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі за текстом – Особливості) Затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 Особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Частиною 1 статтею 5 Закону визначено такі основні принципи:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури
закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Абзац 3 пункту 59 Особливостей визначає, що скарги, які стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
На підставі вищенаведеного та в порядку, що визначений ст.18 Закону та з урахуванням положень Особливостей, ТзОВ-фірма «Кортакоз» (далі за текстом – Особа, що подає скаргу або скаржник) звертається до Органу оскарження з цієї скаргою щодо захисту своїх прав і законних інтересів, а саме:
15.12.2023 року Управління архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства та земельних відносин Дубенської міської ради (код ЄДРПОУ: 25675957) (далі за текстом – Замовник), було оприлюднено Протокольне рішення №162 щодо прийняття рішення уповноваженою собою про намір укласти договір, яким було визначено переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДУБНОГРУП" (Код ЄДРПОУ: 44844665) (далі за текстом учасник – переможець), а також було ухвалене рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником – переможцем.
Ми, як Учасник торгів Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма «Кортакоз» (Код ЄДРПОУ: 13993936) розглянувши детально тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДУБНОГРУП" (Код ЄДРПОУ: 44844665) повідомляє про порушення Замовником Управління архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства та земельних відносин Дубенської міської ради (код ЄДРПОУ: 25675957) порядку проведення Процедури закупівлі та просимо, зокрема, скасувати протокольне рішення №162 уповноваженої особи від 15 грудня 2023 року про визначення переможцем по Процедурі закупівлі «Капітальний ремонт нежитлової будівлі на вул. Семидубська, 22 А в м. Дубно Рівненської області за ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, відповідний код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-12-04-017680-a ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДУБНОГРУП" (Код ЄДРПОУ: 44844665), оскільки:
Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації встановлено, що Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) – відповідно до Додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації встановлено:
«Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Учасник, який подав тендерну пропозицію, вважається таким, що згодний з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмету закупівлі, викладеним у Додатку 2 до цієї тендерної документації».
Відповідно до пункту 1 розділу 5 тендерної документації встановлено:
«Учасник визначає ціну Тендерної пропозиції (договірну ціну) як твердий кошторис, відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
Уточнення твердої договірної ціни можливе лише у випадках зазначених у розділі 5.11 «Особливості складання та узгодження договірних цін» Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва та у п.2.6 Проекту договору (Додаток 3 до Тендерної документації), який завантажений окремим файлом як додаток до цієї Тендерної документації.
До складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) включаються встановлені чинним законодавством податки, збори, обов’язкові платежі, не враховані складовими вартості будівництва. Розмір цих витрат визначається, виходячи з норм і бази для їх нарахування, встановлених законодавством.
Учасники процедури закупівлі подають свої тендерні пропозиції з урахуванням робіт, які учасник планує передати до виконання субпідрядним організаціям.
Договірна ціна має бути складена, бажано, у програмному комплексі АВК-5 або в інших програмних комплексах, які взаємодіють між собою за допомогою інформаційного блоку даних (ІБД) в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін.
До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість (ціну) Тендерної пропозиції кожного окремого учасника процедури закупівлі, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією Тендерною документацією, у тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт.».
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації встановлена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» до предмета закупівлі по «Капітальний ремонт нежитлової будівлі на вул. Семидубська, 22 А в м. Дубно Рівненської області за ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, відповідний код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-12-04-017680-a.
В п. 1 «1. Об'єми робіт:» Додатку 2 до тендерної документації наведені об'єми робіт.
В п. 2 «2. Будівельні матеріали, вироби та комплекти:» Додатку 2 до тендерної документації наведені будівельні матеріали, вироби та комплекти.
Також, у Додатку 2 до тендерної документації зазначено:
«1. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, наведених у технічному завданні, та які складені відповідно до положень розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі - Настанова з визначення вартості будівництва), а саме:
1.1. розрахунок ціни пропозиції (договірна ціна);
1.2. зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
1.3. пояснювальна записка;
1.4. локальні кошториси (повинні бути складені на підставі технічного завдання з обов'язковим урахуванням обсягів робіт, що закуповуються);
1.5. підсумкову відомість ресурсів;
1.6. розрахунки загальновиробничих витрат до зведеного кошторисного разрахунку.
У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, у розмірі до 1,5% відповідно до п. 5.31 Настанови з визначення вартості будівництва та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами відповідно до п. 5.33 Настанови з визначення вартості будівництва.
1. У разі, якщо ціна тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) буде перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення торгів, Тендерна пропозиція такого учасника процедури закупівлі буде відхилена на підставі абзацу 4 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
У разі, якщо подані у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмета закупівлі, будуть складені у невідповідності до технічного завдання (Додаток 3 до Тендерної документації) та з порушенням положень розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», Тендерна пропозиція такого учасника процедури закупівлі буде відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.»
Згідно вимог пункту 6 розділу 3 тендерної документації, пункту 1 розділу 5 тендерної документації, Додатку 2 до тендерної документації та чинного законодавства кошторисні розрахунки повинні бути складені у відповідності до Кошторисних норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі - Настанова), затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно кошторисна документація (кошторисні розрахунки) є складовою тендерної пропозиції, тому з зазначеного слідує, що і при підготовці кошторисних розрахунків учасники мають обов’язково дотримуватись вимог Кошторисних норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» та здійснити кошторисні розрахунки відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
Пункт 5.2 «Настанова з визначення вартості будівництва» затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі - Настанова) вказує на форму договірної ціни, яку наведено в Додатку 30 Настанови:
«5.2. Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови.».
1. 11.12.2023 року об 15 годині 23 хвилин Учасник процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДУБНОГРУП" (Код ЄДРПОУ: 44844665) у складі своєї тендерної пропозиції до кінцевого строку подання тендерних пропозицій (12 грудня 2023 року, 07 год. 00 хв.) завантажив розрахунки, відповідно до своєї початкової ціни за статтями витрат договірної ціни, а саме: договірна ціна, пояснювальна записка, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва №754, локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01, локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-02, локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-03, локальний кошторис на будівельні роботи № 07-01-01, відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, розрахунок загальновиробничих витрат до Зведеного Кошторисного Розрахунку (файли – «Договірна ціна.pdf», «Кошторис.pdf»).
Однак, Учасник процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДУБНОГРУП" (Код ЄДРПОУ: 44844665) в складі своєї тендерної пропозиції надав розрахунок договірної ціни (файл – «Договірна ціна.pdf»), яка не містить наступні рядки (розрахунки):
3 Розр. № 5 Кошти на зведення (пристосування) та розбирання титульних тимчасових будівель і споруд + + —
4 Розр. № 6 Кошти на виконання будівельних робіт у зимовий період (на обсяги робіт, що плануються до виконання у зимовий період) + + —
5 Розр. № 7 Кошти на виконання будівельних робіт у літній період + + —
6 Розр. № 8 Інші витрати + + +
12 Податок на додану вартість + — +
13 Розр. № 14 Витрати на придбання та доставку устаткування на будову +
14 Податок на додану вартість +
що наведені в ФОРМІ ДОГОВІРНОЇ ЦІНИ Додатку 30 Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Тобто, договірна ціна розрахована не у відповідності з “Настанова з визначення вартості будівництва”, що не відповідає вимогам пункту 6 розділу 3 тендерної документації, пункту 1 розділу 5 тендерної документації та Додатку 2 до тендерної документації.
2. Учасник процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДУБНОГРУП" (Код ЄДРПОУ: 44844665) в складі своєї тендерної пропозиції не надав підсумкову відомість ресурсів, що не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації, де чітко зазначено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, наведених у технічному завданні, та які складені відповідно до положень розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі - Настанова з визначення вартості будівництва), а саме, зокрема, 1.5. підсумкову відомість ресурсів;.
Враховуючи зазначене вище, учасники, на виконання пункту 6 розділу 3 тендерної документації, пункту 1 розділу 5 тендерної документації, Додатку 2 до тендерної документації, зобов’язані враховувати вимоги чинного законодавства, а саме Настанови з визначення вартості будівництва при розрахунку своєї договірної ціни при участі у закупівлі.
Враховуючи викладене, Пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДУБНОГРУП" (Код ЄДРПОУ: 44844665) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню згідно з абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених ПКМУ 1178 (далі – Особливості) розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або ВІДСУТНОСТІ ІНФОРМАЦІЇ (ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, відсутність документа технічної специфікації не може бути невідповідністю, яка підлягає виправленню учасником на підставі пункту 43 Особливостей, і є причиною для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Відповідно до пункту 3 Особливостей, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до статті 26 Закону, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель.
Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, відповідно до якого замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій учасників, а саме - не відхиливши Пропозицію Переможця на підставі вимог пункту 44 Особливостей, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи викладене, прийняте рішення Замовника про визначення переможцем закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДУБНОГРУП" (Код ЄДРПОУ: 44844665) порушує право Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма «Кортакоз» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
Визнання переможцем учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації є порушенням положень законодавства, у зв’язку з чим заявлені вище вимоги є ефективним способом захисту прав Суб’єкта оскарження на участь на рівних та недискримінаційних умовах, що гарантовані Законом України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що Замовник – Управління архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства та земельних відносин Дубенської міської ради (код ЄДРПОУ: 25675957) незаконно визначивши переможцем закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДУБНОГРУП" (Код ЄДРПОУ: 44844665) пропозиція якого підлягала відхиленню, продемонстрував дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій та порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені ст. 5 Закону, зокрема, щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, чим було грубо порушено наші законні права й інтереси, як учасника процедури закупівлі; проявив упереджене ставлення, а також необ’єктивний розгляд тендерних пропозицій.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 56, 59 Особливостей, Конституцією України:
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення (наявність) порушень під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю: «Капітальний ремонт нежитлової будівлі на вул. Семидубська, 22 А в м. Дубно Рівненської області за ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, відповідний код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-12-04-017680-a.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДУБНОГРУП" (Код ЄДРПОУ: 44844665) відповідно до Протокольного рішення № 162 уповноваженої особи від 15 грудня 2023 року та перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА UA-2023-12-04-017680-a.docx 20.12.2023 09:28
- СКАРГА UA-2023-12-04-017680-a.pdf 20.12.2023 09:28
- Додаток 1 до ТД.doc 20.12.2023 09:28
- Додаток 3 до ТД.doc 20.12.2023 09:28
- Договірна ціна.pdf 20.12.2023 09:28
- Додаток 30 до НАСТАНОВИ з визначення вартості будівництва.pdf 20.12.2023 09:28
- Додаток 2 до ТД Техн вимоги.doc 20.12.2023 09:28
- НАСТАНОВА з визначення вартості будівництва.pdf 20.12.2023 09:28
- ТД.doc 20.12.2023 09:28
- Протокол 162 про визначення переможцем та намір укласти договір.doc.asice.zip 20.12.2023 09:29
- Кошторис.pdf 20.12.2023 09:29
- Кошторис.pdf 20.12.2023 09:32
- рішення від 22.12.2023 № 20686.pdf 22.12.2023 17:45
- інформація про резолютивну частину рішення від 02.01.2024 № 99.pdf 03.01.2024 13:06
- рішення від 02.01.2024 № 99.pdf 03.01.2024 17:33
- Відповідь в АМКУ на скаргу 26.12.2023 15:02
- Відповідь на скаргу 26.12.2023 15:02
- Додаток 2 до ТД Учасника ТОВ "Дубногруп" 26.12.2023 22:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.12.2023 14:52
Дата розгляду скарги:
02.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.12.2023 17:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.01.2024 17:34
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Погоджуємося з рішенням АМКУ.