• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 14410000-8 - Кам’яна сіль - Сіль технічна

ДК 021:2015 - 14410000-8 - Кам’яна сіль - Сіль технічна - відповідно до тендерної документації.

Завершена

2 590 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 950.00 UAH
Період оскарження: 04.12.2023 16:11 - 09.12.2023 00:00
Вимога
Відхилено

щодо дисримінаційних умов

Номер: 355808568c5f4be6a9b91d8039571184
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-04-016615-a.c1
Назва: щодо дисримінаційних умов
Вимога:
Під час вивчення Тендерної документації нами було виявлено ряд дискримінаційних вимог: 1.Так, відповідно до Вимоги 1 Додатку № 1 Обов’язковим є наявність складу з твердим покриттям в межах Львівської міської територіальної громади. Зазначена вимога є дискримінаційною, розрахована на учасників торгів, які мають в наявності склади в межах Львіської ОТГ та суттєво обмежує коло осіб, що можуть приймати участь у закупівлі. Такі умови можуть бути усунені шляхом їх видалення Тендерної документації. Аналогічні дискримінаційні вимоги було оскаржено до Антимонопольного комітету України під час закупівлі UA-2023-05-17-015176-а (Замовник – КП «Харківські теплові мережі») ТОВ «Рост Трейдинг» та прийнято відповідне рішення № 7879-р/пк-пз від 01.06.2023 про внесення змін до тендерної документації та усунення порушень. На відповідну скаргу ТОВ «Рост Трейдинг» АМКУ прийнято рішення № 7879-р/пк-пз від 01.06.2023, яким Замовника (КП «Харківські теплові мережі») зобов’язано усунути порушення та внести зміни до тендерної документації. Також, аналогічної позиції дотримується Колегія АМКУ у рішенні №12538-р/пк-пз від 03.06.2021 року. Також, звертаємо увагу, що аналогічні дискримінаційні вимоги було оскаржено до Антимонопольного комітету України під час закупівлі UA-2023-10-23-016101-a та прийнято відповідне рішення № 17927 від 08.11.2023 про внесення змін до тендерної документації та усунення порушень. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Окремо хочемо повідомити, що Антимонопольний Комітету України неодноразово у своїх рекомендаціях про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобіганням порушення законодавства про захист економічної конкуренції вказує, що Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінації учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасників торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вживаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам (виконавцям, підрядникам), які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Отже, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та усунути відповідні порушення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу, повідомляємо наступне: Вимога щодо наявності приміщення/складу з твердим покриттям, в межах Львівської міської територіальної громади, для зберігання товару, що є предметом даної закупівлі, до повного використання/постачання Замовнику зумовлена, що в разі наявності нагальної потреби у поповненні запасів Замовника, товар повинен бути поставлений на адресу, визначену Замовником, у строк не пізніше 1 (одного) календарного дня після дня усної/письмової заявки Замовника в обсягах, що визначені Замовником. (Примітка: під нагальною потребою слід розуміти погіршення погодніх умов, що впливають на використання протиожеледних матеріалів, а також виникнення інших обставини, що не залежать від Замовника). Оскільки у Замовника відсутня можливість зважування великогабаритних транспортних засобів на місці поставки товару, а саме м. Львів, вул. Стрийська, 193, враховуючи, що поставка здійснюється партіями, від 20 т. до 150 т. в 1 (один) день, згідно усної/письмової заявки Замовника автомобільним транспортом постачальника (додаток 4 ТД), постає необхідність визначення обсягу поставки у присутності уповноваженого представника Замовника, який є штатним працівником, виїзд за межі Львівської міської територіальної громади якого не передбачається посадовими обов’язками працівника. У зв’язку з відсутністю у Замовника відповідних складських приміщень для зберігання великої кількості матеріалів (в тому числі солі) та враховуючи стислі терміни та оперативність поставки у зимовий період - протягом одного дня з дня подання замовлення Замовником в період снігових заметів доріг місцевого та/або державного значення, з метою належного забезпечення заготівлі протиожеледних матеріалів, Замовник висуває законну вимогу щодо наявності приміщення/складу з твердим покриттям на території Львівської міської територіальної громади для зберігання товару до повного використання Замовником відповідально та безоплатно. Умовами тендерної документації замовника зазначено можливість підтвердження наявності орендованого приміщення/складу на умовах договірних відносин, проте у тендерній документації відсутня вимога щодо попередньої оплати за оренду майданчика, Учасник має повне право заключити Договір, за яким наступають фінансові зобов’язання, лише, за умови перемоги у закупівлі. Також зазначаємо, що у тендерній документації відсутні вимоги щодо місця знаходження постачальника та місця реєстрації, окрім тих що передбачені законодавством. Враховуючи зазначені обставини Замовником об’єктивно, обґрунтовано та з дотриманням принципів публічних закупівель встановлено вищевказану вимогу.
Статус вимоги: Відхилено