• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Електрична енергія

Завершена

550 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 750.00 UAH
Період оскарження: 04.12.2023 11:40 - 09.12.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо дискримінаційних умов тендерної документації

Номер: f64c8478618946a2b6f5039505b224f0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-04-005939-a.b1
Назва: Вимога щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Вимога:
Електрична енергія Дискримінаційні вимоги тендерної документації. Шановний Замовнику! В тендерній документації оголошеної вами закупівлі міститься ряд дискримінаційних вимог, що спрямовані на обмеження конкуренції, а саме: -Довідка (видана не раніше 30-денної давнини відносно оголошення цієї процедури закупівлі), видана НКРЕКП про відсутність факту накладення штрафів за недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії та за порушення Ліцензійних умов з постачання електричної енергії споживачу. -Учасники надають Довідку від оператора системи передачі («НЕК«Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків про те, що він не перебуває у статусі «дефолтного», видана не раніше 30-денної давнини відносно подання у складі пропозиції. Опрацювання запиту, зважаючи на сьогоднішні обставини, може затягнутись на тривалий період, що унеможливлює вчасне отримання довідки, що вимагається; -Відповідно до ст. 131 Кодексу цивільного захисту України на виконання положень Постанови КМУ «Про затвердження Порядку ведення обліку надзвичайних ситуацій» від 9 жовтня 2013 р. № 738, учасники у складі своїх тендерних пропозицій надають інформацію (видану (оформлену) не раніше 4 кварталу 2023р.) від територіального органу ДСНС України про наявність або про відсутність надзвичайних ситуацій на об’єктах учасника за період 2023 року. Опрацювання запиту, зважаючи на сьогоднішні обставини, може затягнутись на тривалий період, що унеможливлює вчасне отримання довідки, що вимагається Зазначаємо, що вищеперерахована інформація є публічною та міститься у відкритих державних джерелах, доступ до яких є вільним. Перераховані вимоги суперечать Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон) та Тендерній Документації на закупівлю електричної енергії. Згідно частини 4 статті 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Згідно Додатку 2 до Документації, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. З метою запобігання ризиків щодо постачання неякісного товару за результатами закупівлі, учасники повинні у складі своїх тендерних пропозицій надати протокол перевірки показників якості електроенергії (виданий (оформлений) не раніше 4 кварталу 2023 р.) на відповідність вимогам, що встановлені у ДСТУ ЕN 50160- 2014. Відповідний протокол повинен бути виданий на ім’я учасника процедури закупівлі спеціалізованою метрологічною лабораторією уповноваженого на це органу або підприємства у 2023 році. Для підтвердження повноважень метрологічної лабораторії учасники у складі тендерної пропозиції подають копію чинного сертифікату визнання вимірювальних можливостей такої лабораторії, що виданий уповноваженим органом. Повідомляємо, що на продукцiю (товар): електричну енергiю (ДСТУ EN 50160:2014; ГОСТ 13109-97), код CPV 09310000-5 згiдно ДК 021r:201,5 не поширюється дiя Технiчних регламентiв введених в дiю станом на 04 грудня 2019р. на територii Украiни i тому вище зазначена продукцiя не пiдлягає обов'язковому пiдтвердженню вiдповiдностi в законодавчо регульованiй сферi Згідно Додатку 3 до тендерної документації, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Учасник повинен надати Учасники зобов’язані документально підтвердити у складі своєї тендерної пропозиції проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ISO 9001:2018 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (ДСТУ ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги») з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, що є дійсним (чинним) на момент його подання до участі у закупівлі зі сферою акредитації «постачання електроенергії» (надати копію атестату акредитації органу сертифікації, від якого наданий документ в складі пропозиції учасника, та документ про право використання вищезазначених документів в складі пропозиції учасника). Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Вказаний сертифікат вважається дійсним (чинним) за умови щорічного підтвердження (проведення наглядового аудиту один раз на рік), а тому учасники у складі пропозиції повинні надати (у випадку, якщо з моменту одержання учасником зазначеного сертифікату минув один рік) сканкопію звіту по аудиту (наглядового аудиту) органу сертифікації, що видав даний сертифікат, яким підтверджено дію сертифіката (продовження дії сертифікату). Згідно Додатку 3 до тендерної документації, ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Система управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, що є дійсним (чинним) на момент його подання до участі у закупівлі зі сферою акредитації «постачання електроенергії» (надати копію атестату акредитації органу сертифікації, від якого наданий документ в складі пропозиції учасника, та документ про право використання вищезазначених документів в складі пропозиції учасника). Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Вказаний сертифікат вважається дійсним (чинним) за умови щорічного підтвердження (проведення наглядового аудиту один раз на рік), а тому учасники у складі пропозиції повинні надати (у випадку, якщо з моменту одержання учасником зазначеного сертифікату минув один рік) сканокопію звіту по аудиту (наглядового аудиту) органу сертифікації, що видав даний сертифікат, яким підтверджено дію сертифіката (продовження дії сертифікату). Згідно Додатку 3 до тендерної документації, ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) “Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування” з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, що є дійсним (чинним) на момент його подання до участі у закупівлі зі сферою акредитації «постачання електроенергії» (надати копію атестату акредитації органу сертифікації, від якого наданий документ в складі пропозиції учасника, та документ про право використання вищезазначених документів в складі пропозиції учасника). Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Вказаний сертифікат вважається дійсним (чинним) за умови щорічного підтвердження (проведення наглядового аудиту один раз на рік), а тому учасники у складі пропозиції повинні надати (у випадку, якщо з моменту одержання учасником зазначеного сертифікату минув один рік) сканокопію звіту по аудиту (наглядового аудиту) органу сертифікації, що видав даний сертифікат, яким підтверджено дію сертифіката (продовження дії сертифікату). Згідно Додатку 3 до тендерної документації, ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) “Системи екологічного управління. Вимоги”, з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, що є дійсним (чинним) на момент його подання до участі у закупівлі зі сферою акредитації «постачання електроенергії» (надати копію атестату акредитації органу сертифікації, від якого наданий документ в складі пропозиції учасника, та документ про право використання вищезазначених документів в складі пропозиції учасника). Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Вказаний сертифікат вважається дійсним (чинним) за умови щорічного підтвердження (проведення наглядового аудиту один раз на рік), а тому учасники у складі пропозиції повинні надати (у випадку, якщо з моменту одержання учасником зазначеного сертифікату минув один рік) сканокопію звіту по аудиту (наглядового аудиту) органу сертифікації, що видав даний сертифікат, яким підтверджено дію сертифіката (продовження дії сертифікату). Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)». Жодна з оскаржуваних нами вимог не передбачена національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2014. Отже, Замовник неправомірно встановив вимоги до предмета закупівлі, в порушення пункту 29 Особливостей. За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині. Враховуючи вищенаведене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині (виключити дану вимогу документації). Вимагаємо виключити дані вимоги та внести зміни в тендерну документацію! В разі ігнорування цієї вимоги, використаємо надане нам право, звернутися з відповідною скаргою до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення принципів здійснення публічних закупівель та до інших контролюючих органів (ДАСУ, прокуратура, суд).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, з приводу Вашого звернення повідомляємо наступне: відповідно до п.29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (зі змінами) (далі – Особливості) У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). В умовах воєнного стану, на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів відсутній вільний доступ замовника до публічної інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, перевірка замовником інформації щодо відсутності підстав, визначених у п. 47 Особливостей здійснюється з урахуванням особливостей законодавства правового режиму воєнного стану. Звертаємо увагу, що при проведенні закупівлі товару Електрична енергія Замовники зобов’язані керуватися Особливостями, Законом України «Про публічні закупівлі», Законом України «Про ринок електричної енергії», Правилами роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені постановою НКРЕКП від 14.08.2018 № 312, Правилами ринку, що затверджені постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 307 та іншими нормативно правовими актами, що регулюють відносини на ринку електричної енергії. П.29 Особливостей встановлює вимоги саме до предмету закупівлі, тобто його технічних, якісних характеристик. Зокрема ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)(далі – ДСТУ) встановлює саме характеристики предмету закупівлі, звертаємо увагу, що вимоги тендерної документації жодним чином не порушують та відповідають вимогам встановленим ДСТУ. Зокрема зазначені Вами документи стосуються вимог саме до учасника процедури закупівлі. З метою вибору надійного, відповідального та добросовісного постачальника, діяльність якого відповідає вимогам чинного законодавства України, замовник зазначає інші вимоги до учасника закупівлі (майбутнього постачальника) згідно з абзацом першим частини третьої статті 22 Закону в тому числі документи передбачені керуватися Особливостями, Законом України «Про публічні закупівлі», Законом України «Про ринок електричної енергії», Правилами роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені постановою НКРЕКП від 14.08.2018 № 312, Правилами ринку, що затверджені постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 307 та іншими нормативно правовими актами, що регулюють відносини на ринку електричної енергії. П.29 Особливостей встановлює вимоги саме до предмету закупівлі, тобто його технічних, якісних характеристик. Зокрема ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)(далі – ДСТУ) встановлює саме характеристики предмету закупівлі, звертаємо увагу, що вимоги документації жодним чином не порушують та відповідають вимогам встановленим ДСТУ. Зокрема зазначені Вами документи стосуються вимог саме до учасника процедури закупівлі. Сертифікат ISO — документ, який підтверджує ВІДПОВІДНІСТЬ СИСТЕМ ЕКОЛОГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ, УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ, УПРАВЛІННЯ ЩОДО ПРОТИДІЇ КОРУПЦІЇ, УПРАВЛІННЯ ОХОРОНОЮ ЗДОРОВ’Я ТА БЕЗПЕКОЮ ПРАЦІ підприємства державним або міжнародним стандартам. Наявність сертифікації потенційного постачальника електричної енергії є одним із способів підтвердження надійності, безперебійності постачання товару, технічної компетенції та якості обслуговування. Звертаємо увагу, що предметом закупівлі є Електрична енергія до якого включаються супутні послуги, зокрема послуг з постачання та передачі електричної енергії та без врахування послуг з розподілу). Отже, предметом закупівлі є не лише Електрична енергія, як товар, а і супутні послуги пов’язані з ним, без яких закупівля електричної енергії відповідно до вимог законодавства, зокрема Закону України «Про ринок електричної енергії» та Правил роздрібного ринку електричної енергії. Замовник має право включати до документації вимоги, що не заборонені чинним законодавством. Враховуючи відсутність нормативно-правової заборони на включення до документації вимог щодо надання у складі пропозицій учасників сертифікатів про відповідність міжнародним стандартам у різних галузях, Замовником було прийнято рішення про включення таких вимог до окументації. Окрім цього, правомірність такого рішення підтверджена також практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема у рішеннях № 13161-р/пк-пз від 10.06.2021 року (щодо сертифікату ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»), № 16218-р/пк-пзвід15.07.2021 року (щодо сертифікату ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги»), № 5362-р/пк-пз від 09.08.2022 року (щодо сертифікату ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання»), № 19485-р/пк-пз від 27.08.2021 (щодо сертифікатів у ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги») та ISO/ІЕС 27001:2015 "Інформаційні технології. Методи захисту. Системи менеджменту інформаційної безпеки. Вимоги").Зазначені вище нормативні документи (ДСТУ), є затвердженими діючими Державними стандартами України, а система сертифікації є загальнодоступною для будь-яких суб’єктів господарювання. Зважаючи на усе вище викладене, беручи до уваги той факт що предметом закупівлі є Електрична енергія, що перебуває у досить проблемному стані, з метою забезпечення стабільності у постачанні електричної енергії, Замовником сформульовано базові вимоги до постачальника електричної енергії, які б забезпечили таку стабільність постачання. Звертаємо Вашу увагу, що при оголошенні процедури закупівлі Замовник зокрема враховує практику суб’єктів, що мають право здійснювати трактування норм законодавства у сфері публічних закупівель. Так, наприклад АНТИМОНОПОЛЬНИМ КОМІТЕТОМ УКРАЇНИ було проведено процедуру закупівлі електричної енергії з урахуванням Особливостей, зокрема п.29, № UA-2022-12-13-007701-a, де умовами документації, як вимоги до учасника передбачались документи, що не зазначені в ДСТУ, наприклад Додаток 2 зазначав «Інші документи від Учасника: Копію договору про надання послуг з передачі електричної енергії між Учасником (Постачальником) та ДП «НЕК «Укренерго» або інформацію у довільній формі про його укладання з відповідним посиланням на офіційний веб-сайт; Копію договору про участь у ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку між Учасником (Постачальником) та ДП «Оператор ринку» або інформацію у довільній формі про їх укладання з відповідними посиланнями на офіційні веб-сайти.; Копію договору про врегулювання небалансів електричної енергії між Учасником (Постачальником) та ДП «НЕК «Укренерго» або інформацію у довільній формі про їх укладання з відповідними посиланнями на офіційні веб-сайти» та інші. Зокрема ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)(далі – ДСТУ) містить низку посилань на інші більш деталізовані ДСТУ, які регулюють вимоги до предмету закупівлі. Відмічаємо, що п. 29 не передбачає, що такий стандарт повинен бути лише один. Так предмету закупівлі також стосуються стандарти: ДСТУ EN 50065-1:2009 Системи передавання сигналів у низьковольтних установках діапазону частот від З кГц до 148,5 кГц. Частина 1. Загальні вимоги, смуги частот і електромагнітні збурення (EN 50065-1:2001, ЮТ) . ДСТУ EN 61000-2-2:2012 Електромагнітна сумісність. Частина 2. Електромагнітна обстановка. Рівні сумісності для низькочастотних кондуктивних завад і сигналів систем сигналізації в низьковольтних електропостачальних системах загальної призначеності (EN 61000-2-2:2002, ЮТ) (затверджено методом підтвердження) ДСТУ EN 61000-2-4:2012 Електромагнітна сумісність. Частина 2-4. Електромагнітна обстановка, Рівні сумісності для низькочастотних кондуктивних завад для промислових підприємств (EN 61000-2-4:2002, ЮТ) (прийнято методом підтвердження) ДСТУ IEC/TR 61000-2-8:2012 Електромагнітна сумісність. Частина 2-8. Електромагнітна обстановка. Результати статистичного вимірювання провалів напруги та короткочасніх переривань в електропостачальних системах загальної призначеності (1EC/TR 61000-2-8:2002, ЮТ) (прийнято методом підтвердження) ДСТУ IEC/TR 61000-2-14:2012 Електромагнітна сумісність. Частина 2-14. Електромагнітна обстановка. Перенапруга в електричних розподільчих мережах загальної призначеності (IEC/TR 61000-2-14:2006, ЮТ) (затверджено методом підтвердження) ДСТУ EN 61000-3-3:2012 Електромагнітна сумісність. Частина 3-3. Норми на рівні флуктуацій напруги та флікера в низьковольтних системах електроживлення для устатковання з номінальною силою струму до 16 А на фазу, не призначеного для підключення за певних умов (EN 61000-3-3:2008, IDT) (прийнято методом підтвердження) ДСТУ IEC/TR 61000-3-7:2012 Електромагнітна сумісність. Частина 3-7. Оцінення норм емісП для підключення флуктуаційних установок до електропостачальних систем середньої, високої та надвисокої напруги (IEC/TR 61000-3-7:2008, ЮТ) (прийнято методом підтвердження) ДСТУ ІЕС 61000-4-11:2007 Електромагнітна сумісність. Частина 4-11. ІУІетодики випробування та вимірювання. Випробування на несприйнятливість до провалів напруги, короткочасних переривань і змінень напруги (ІЕС 61000-4-11:2004, ЮТ) ДСТУ ІЕС 61000-4-15:2008 Електромагнітна сумісність. Частина 4-15. Методики випробування та вимірювання. Флікерметр. Технічні вимоги до функціювання та конструкції (ІЕС 61000-4-15:2003, ЮТ) ДСТУ ІЕС 61000-4-30:2010 Електромагнітна сумісність. Частина 4-30. Методи випробування та вимірювання. Вимірювання показників якості електричної енергії (ІЕС 61000-4-30:2008, ЮТ) ДСТУ ІЕС 61000-4-34:2012 Електромагнітна сумісність. Частина 4-34. Методики випробування та вимірювання. Випробування на несприйнятливість до провалів, короткочасних переривань і змін напруги для устатковання з силою струму мережі живлення понад 16 А на фазу (ІЕС 61000-4-34:2009, ЮТ) (прийнято методом підтвердження) ДСТУ ІЕС 61000-6-1:2007 Електромагнітна сумісність. Частина 6-1. Родові стандарти. Несприйнятливість обладнання у житловому і торговому середовищах та у виробничих зонах з малим енергоспоживанням (ІЕС 61000-6-1:2005, ЮТ) ДСТУ ІЕС 61000-6-2:2008 Електромагнітна сумісність. Частина 6-2. Родові стандарти. Несприйнятливість обладнання в промисловому середовищі (ІЕС 61000-6-2:2005, ЮТ). ДСТУ EN 62586-2:2018 Вимірювання якості електроенергії в системах електроживлення. Частина 2. Функційні випробування та вимоги щодо невизначеності (EN 62586-2:2017, IDТ; IEC 62586-2:2017, IDТ) ДСТУ ІЕС 60050-161:2003 Словник електротехнічних термінів. Глава 161, Електромагнітна сумісність (ІЕС 60050-161:1990, ЮТ). Зокрема ДСТУ EN 62586-2:2018 передбачено можливість отримання відповідного протоколу випробувань електричної енергії. Із зазначеного можна дійти висновку, що вимога тендерної документації щодо надання зазначених Вами документів стосується лише порядку здійснення діяльності постачальника, не підпадає під регулювання ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT) та вимоги тендерної документації стосовно підтвердження учасниками впровадження та їхньої відповідності вищезазначеним системам управління (менеджменту) не є кваліфікаційним критерієм або вимогами до предмета закупівлі (вимогами щодо сертифікації електричної енергії) у розумінні Закону та цієї тендерної документації. А як зазначено вище, включені до тендерної документації керуючись абзацом першим частини третьої статті 22 Закону на підставі діючого законодавства. На підставі зазначеного Ваше звернення не відповідає діючому законодавству, не доводить та документально не підтверджує необхідність внесення змін до умов тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено