• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Енергія електрична для потреб Управління поліції охорони в Миколаївській області на 2024 рік

Завершена

1 879 729.46 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 797.29 UAH
Період оскарження: 04.12.2023 10:11 - 09.12.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога не тендер

Номер: 3aec8f8c1c514258802d7e12d14959b9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-04-002726-a.a2
Назва: Вимога не тендер
Вимога:
Умовами Додатку № 2 Тендерної документації замовник вимагає надання у складі тендерної пропозиції: - договору з імпорту електричної енергії (крім РФ, РБ) дійсного на 2023-2024 рр. - договору (діючого на день оприлюднення оголошення про тендерну закупівлю) на оптову закупівлю електричної енергії (завірену копію) на 2023-2024 рр . Зазначені вимоги є дискримінаційними, та такими, що не відповідають законодавству. Відповідно до ст. 56 Закону України «Про ринок електричної енергії» для забезпечення постачання електричної енергії споживачам електропостачальники здійснюють купівлю-продаж електричної енергії за двосторонніми договорами та/або на ринку "на добу наперед", внутрішньодобовому ринку і на балансуючому ринку, а також шляхом імпорту. Постачальники електричної енергії мають право укладати договору на імпорт електричної енергії. Відповідно до ст. 57 Закону України «Про ринок електричної енергії» електропостачальники мають право: купувати та продавати електроенергію на ринку електричної енергії, здійснювати експорт-імпорт електричної енергії за вільними цінами. Оскільки законодавство не зобов’язує постачальників електричної енергії укладавати договори на імпорт електричної енергії вимога тендерної документації про наявність у постачальника договору на імпорт електричної енергії є дискримінаційною. Вимагаємо усунути вимогу про необхідність надання у вкладі тендерної документації договору з імпорту електричної енергії.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На виконання пункту 54 Особливостей, Положення про уповноважену особу Управління поліції охорони в Миколаївській області надається наступна відповідь. Стосовно поставленої в тендерній документації вимоги "Підтвердження наявності у постачальника досвіду виконання договору з імпорту електричної енергії крім РФ, РБ. (Довідка про обсяги електричної енергії поставленої за зовнішньоекономічними контрактами видана НЕК ПРАТ УКРЕНЕРГО) здійсненого до дня оприлюднення оголошення про тендерну закупівлю." повідомляємо наступне: Вказана вимога є законною, обґрунтованою та такою що узгоджується із чинним законодавством. Даний досвід важливий в розумінні замовника тендерної пропозиції, оскільки замовник просить окрім того надати діючий імпортний договір купівлі-продажу електричної енергії Вказане пов’язане саме з тим, що для замовника важливий не лише факт досвіду укладення договору, а й подальше його виконання, оскільки імпортний договір з купівлі-продажу може укласти будь-який суб’єкт господарювання, що має відповідні дозвільні документи та ліцензії, з метою прийняття участі у тендерній закупівлі, однак для замовника все ж таки важливо і те, щоб у потенційного виконавця були реальні знання, навички, вміння, інфраструктура та досвід виконання імпортного договору. До того ж керуючись підпунктом 17 пункту 2.2. розділу 2 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, затверджених Постановою НКРЕКП від 27.12.2017 року №1469, де чітко зазначено, що для забезпечення постачання електричної енергії споживачам здійснювати купівлю-продаж електричної енергії за двосторонніми договорами та/або на ринку «на добу наперед», внутрішньодобовому ринку і на балансуючому ринку, а також шляхом імпорту відповідно до ЗУ «Про ринок електричної енергії». Більше того, як зазначено у Додатку 3 до тендерної документації ми зазначаємо та обґрунтовано мотивуємо наявність таких договорів саме тим, що: «для забезпечення безперервного надання послуг з постачання електричної енергії в осінньо -зимовий період, та в умовах можливого надзвичайного стану в енергетиці, Постачальник повинен мати можливість здійснювати своєчасну закупівлю електричної енергії в необхідному обсязі та якості, що за належних умов забезпечать безперебійне постачання для задоволення попиту на споживання електричної енергії Споживачем, для чого необхідно підтвердити наявність (завірену копію) у постачальника діючого ( на день оприлюднення оголошення про тендерну закупівлю)» з урахуванням дії Положення ПКМУ від 27жовтня 2023 року №1127. З огляду на вищенаведене повідомляємо, що не маємо підстав для внесення змін у Тендерну документацію.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 12.12.2023 10:02
Вимога
Вирішена

Сертіфікати

Номер: 05c4fce20fae4def93897a8466eac6c4
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-04-002726-a.a1
Назва: Сертіфікати
Вимога:
Шановний замовник! 1. Відповідно до вимог Вашої тендерної документації (додаток 1), у складі своєї тендерної пропозиції учасники зобов'язані надати оригінали сертифікатів відповідності ДСТУ - ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) / ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», - ISO/IEC 27001:2015 (ISO/IEC 27001:2013; Cor 1:2014, IDТ) «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги», - ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», - ISO 50001:2020 (ISO 50001:201807, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги» виданих на ім’я учасника закупівлі та чинних на момент подачі тендерної пропозиції. Надані документи повинні відповідати предмету закупівлі. Зазначені вимоги є незаконними та безпідставними. Усі ці стандарти стосуються безпосередньо менеджменту та бізнес-процесів, які в результаті опосередковано впливатимуть на якість продукції, захист довкілля та безпеку праці. Організація ISO не сертифікує компанії на відповідність стандартами і відповідно до своїх повноважень не може зобов'язати сертифікувати у обов'язковому порядку ні певну компанію, ні певну галузь. Ці рішення приймаються виключно на рівні кожної окремої держави, а в Україні діє принцип добровільної сертифікації. Тобто, ніхто не може зобов'язати бізнес в примусовому порядку сертифікувати товар чи підприємство, оскільки дана вимога відсутня в чинному законодавстві. Відповідно до абзацу 2 п. 29 Особливостей Замовник при здійсненні закупівлі електричної енергії не може вимагати будь-який документ, який не передбачено відповідним національним стандартом. Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено діючий стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)», який не передбачає обов’язковість наявності в Постачальника електричної енергії вищезазначених сертифікатів. Практикою органу оскарження підтверджується неправомірність вимоги щодо надання зазначених сертифікатів (закупівлі UA-2023-06-13-010888-a, UA-2023-05-02-014006-a UA-2023-04-26-009178-a, UA-2023-03-01-012510-a). У зв’язку з цим вимога Замовника щодо надання учасниками відповідних сертифікатів є незаконною, дискримінаційною, а тому має бути вилучена Замовником з тексту тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник! Дякуємо за ваше звернення. Будуть внесені зміни до тендерної документації відповідно до законодавства.
Статус вимоги: Задоволено