-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Бронежилет 6-го класу захисту
Торги відмінено
750 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
Період оскарження:
03.12.2023 16:47 - 07.12.2023 16:00
Вимога
Без відповіді
Усунення дискримінаційних вимог
Номер:
b6f9cc38fe604d43b2b95d2c57118d89
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-03-000579-a.c1
Назва:
Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
ВИМОГА
На веб - порталі уповноваженого органу було розміщено оголошення про проведення процедури спрощена закупівля №UA-2023-12-03-000579-a на закупівлю Бронежилетів 6-го класу захисту.
Наше підприємство має намір прийняти участь у вищевказаній процедурі закупівлі.
Відповідно до ч. 4 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Відповідно до ч. 6 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ознайомившись із оголошенням Замовника можна зробити висновок, що вона не відповідає чинному законодавству, встановлює дискримінаційний підхід до учасників та обмежує конкуренцію, містить вимогу про надання неіснуючих документів, що суперечить чинному законодавству.
З метою усунення невідповідностей у технічній специфікації та дискримінаційного підходу викладеного у оголошені Замовника та не обмеження конкуренції, просимо внести наступні зміни до оголошення, а саме:
1. Відповідно до п.13 Додатку №3 до оголошення, Замовником передбачено надання Учасниками у складі пропозиції – копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар або матеріали з яких він виготовлений.
1 жовтня 2023 року вступив в дію ЗУ «Про систему громадського здоров’я». Цим законом визнано таким, що втратив чинність ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», яким було передбачено проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи та видача за результатами її проведення висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи (далі — висновки СЕС). У зв’язку з цим ЗУ «Про систему громадського здоров’я» вносяться зміни й до деяких законодавчих актів України у частині виключення висновку СЕС, у тому числі із Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності.
Таким чином в оголошені Замовника міститься вимога про надання в складі пропозиції неіснуючого на даний час документу – копії Висновку СЕС, який оформлювався на підставі санітарно – епідеміологічної експертизи, проведення якої наразі не є можливим через втрату чинності нормативного акту про її проведення. На підставі вищевикладеного просимо внести зміни до оголошення Замовника та виключити із переліку н документів необхідність подання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
2. Відповідно до п. 1.1.1. Додатку №3 до оголошення, Замовником встановлені загальні вимоги до предмета закупівлі - Бронежилети мають відповідати вимогам ДСТУ 8782 в частині балістичної стійкості та інших параметрів, пов’язаних з нею, цієї технічної специфікації ТС У 13.9-08803498-002:2023, затвердженим в установленому порядку.
При цьому Замовником у оголошені не зазначено де Учасник може ознайомитися з даною технічною специфікацією та ким вона затверджена у встановленому порядку. У відкритому доступі на сайті Замовника, дана технічна специфікація відступня, посилання на ресурс та чи відповідальну особу Замовника, яка може надати Учасникам дану специфікацію для ознайомлення – відсутні у оголошені. Яким чином учасник має забезпечити відповідність бронежилетів таємничій ТС У 13.9-08803498-002:2023 не зрозуміло.
Просимо внести зміни в оголошення в частині відповідності бронежилета ТС У 13.9-08803498-002:2023, залишивши лише ДСТУ 8782 або зазначити, де та коли учасник має право ознайомитися та отримати примірник даної специфікації із продовженням строку на подання пропозиції з урахуванням строку необхідного на отримання та ознайомлення. У разі відмови учаснику в отримані примірника даної специфікації, вбачається бажання Замовника суттєво обмежити конкуренцію під час проведення даної процедури.
3. Відповідно до п. 1.1.2. Додатку №2 до оголошення Замовника, міститься вимога до кольорового діапазону тканини - маскувальний малюнок G 0822.
При цьому Замовником у оголошенні не наводиться зразок такого малюнку, достатнього розміру (не менше 1 метру погонного тинини) аби учасники мали можливість його відтворити, не наведені координати кольору матеріалу його кольорометричні характеристики, за якою системою кольорів даному кольору присвоєно номер. Не зазначено про можливість ознайомлення із зразком даної матерії в цьому кольорі. Більше того є не зрозумілим, хто є розробником даного кольору та чи є дозвіл на використання права інтелектуальної власності у Замовника, для використання цього малюнку від власника патенту та/чи розповсюджується таке право використання на Учасника для виготовлення даної тканини у цьому кольорі.
Таким чином оголошення Замовника міститься вимога до кольорового діапазону тканини - маскувальний малюнок G 0822 і не міститься інформація та зразки малюнку, які б дали змогу Учаснику ознайомитися із даним малюнком та відтворити його, не містить координати кольору матеріалу його кольорометричні характеристики та дозвіл від правовласника на використання інтелектуальної власності для Замовника та учасників. На підставі вищевикладеного просимо внести зміни до оголошення Замовника та зазначити координати кольору матеріалу його кольорометричні характеристики із наданням зразка матеріалу в цьому кольорі, для ознайомлення Учасникам, у розмірі не менше 1 метра погонного. Також просимо зазначити про надання дозволу учасникам закупівлі на використання права інтелектуальної власності для виготовлення тканини в цьому малюнку.
4. Відповідно до Додатку №2 до оголошення Замовника, встановлені вимоги до конструкції модульного бронежилета:
- п. 1.2. Також має бути оснащений системою модульного полегшеного розвантажувального спорядження типу MOLLE (en: Modular Lightweight Loadcarrying Equipment), системою кріплення протектора паху, елементів захисту шиї та плечей
Та конструктивні вимоги:
- П. 1.3.3. б) зручність пристосування (припасування) до фігури користувача по розмірах системою регулювання; можливість перенесення тактичного спорядження на модульній системі типу MOLLE;
При цьому оголошення Замовника не містить уточнення по виду кріплення системи MOLLE, в той час як система MOLLE містить три види кріплення: Natick Snap, Malice та Weave & Tuck . Також Замовником у оголошені не зазначено еквівалент такого кріплення, що обмежує конкуренцію.
Просимо уточнити вид кріплення за системою MOLLE, прописати параметри та технічні характеристики еквівалента такого кріплення, та надати роз’яснення застосування саме даної системи, шляхом внесення змін до оголошення.
5. Відповідно до Додатку №2 до оголошення Замовника, останнім встановлено наступні вимоги до матеріалів:
- П. 4.5. Базовий чохол бронежилету та чохли всіх інших знімних елементів повинні бути виготовленими з водостійкого матеріалу. Матеріали чохлів мають бути стійким до впливу пально-мастильних матеріалів, які використовують при експлуатації зразків озброєння та військової техніки. Матеріали конструкцій м’яких захисних елементів повинні бути стійкими до зволоження.
При цьому в оголошені Замовника не зазначено показники водостійкості матеріалу та стійкості до впливу паливно-мастильних матеріалів, стійкості до зволоження, одиниці виміру таких показників та ДСТУ за яким має бути наявне таке покриття / просочення.
Просимо зазначити показники водостійкості матеріалу та стійкості до впливу паливно-мастильних матеріалів, стійкості до зволоження, одиниці виміру таких показників та ДСТУ за яким має бути наявне таке покриття / просочення, шляхом внесення змін до оголошення.
6. Відповідно до Додатку №2 до оголошення Замовника, останнім встановлено наступні вимоги до матеріалів:
- П. 4.6. основний матеріал виготовлення зовнішнього чохла бронежилета та модульних частини бронежилета не гірше ніж CORDURA 1000 d., при зшиванні частин допускається використання лише параарамідних швейних ниток; всі елементи бронежилета та модулі мають бути оброблені для зменшення видимості в інфрачервоному діапазоні.
При цьому Замовником у оголошені зазначено посилання на торгівельну марку тканини CORDURA (зареєстрована торгова марка сертифікованого нейлону від фірми Invista), не наведено характеристики тканини, аби учасники мали змогу надати еквівалент: її склад, щільність, розривне навантаження та інше.
Просимо зазначити характеристики основного матеріалу зовнішнього чохла бронежилета та передбачити можливість застосування еквіваленту даної торгівельної марки, шляхом внесення змін до оголошення.
При цьому чинні стандарти (ДСТУ, ТУ) не містять такого типу обробки, як показника, як для зменшення видимості в інфрачервоному діапазоні, а Замовником не зазначено ДСТУ та/чи інший стандарт за яким має бути проведена така обробка, вимоги до такої обробки та способи перевірки. Крім того є поняття інтенсивність відбиття світла від одягу який повинен містити такий показник, як коефіцієнт відбиття світла, які відсутні у технічному описі предмета закупівлі. Також Замовником не зазначено в межах якого інфрачервоного діапазону (ближнє, середнє, дальнє) повинна бути забезпечена зменшення видимості та для чого встановлено даний показник.
Просимо зазначити коефіцієнт відбиття світла аби розуміти яка інтенсивність відбиття світла від одягу вимагається Замовником та інфрачервоний діапазон в межах якого повинна бути забезпечена зменшення видимості, шляхом внесення змін до оголошення. Також просимо зазначити ДСТУ та/чи ТУ яким повинна відповідати тканина за цим показником.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА 0579.docx 07.12.2023 15:50
Дата подачі:
07.12.2023 15:50