-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Придбання матеріалів для ремонту електромереж території Слов’янської міської територіальної громади (провід, кабель ) за кодом ДК 021:2015: ДК 021:2015:31320000-5: Електророзподільні кабелі
Завершена
510 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 100.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 100.00 UAH
Період оскарження:
02.12.2023 12:57 - 07.12.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про дискваліфікацію
Номер:
562446725ea14b6ba0fa4b724556cfaa
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-02-000343-a.b6
Назва:
Вимога про дискваліфікацію
Вимога:
Просимо відхилити пропозицію ФОП "ДОВГАЛЬ ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА", оскільки вона не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1. Форма «Пропозиція» не заповнена відповідно до форми, наданої Замовником, що є порушенням вимоги Замовника «Учасник не повинен відступати від даної форми»
2. Інформація про виконання аналогічного договору – інформація, що зазначена учасником не відповідає вимогам встановленим Замовником
3. Технічна специфікація не містить відомостей про виробника товару та країни походження, що не дає підтвердження Замовнику щодо необхідних технічних характеристик. Оскільки Учасник не зазначає, який саме товар він пропонує.
Виходячи з вищевикладеного, задля забезпечення виконання вимог чинного законодавства, та дотримання прозорості та неупередженості у закупівлях Замовник має відхилити тендерну пропозицію ФОП "ДОВГАЛЬ ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА".
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол вимоги 5, 6.pdf 19.12.2023 18:24
Дата подачі:
19.12.2023 15:35
Вирішення:
Відповідно до статті 18 Закону України “ Про публічні закупівлі” ( далі- Закон) Учасник має право подати скаргу, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій, порядок якого передбачений частиною дванадцятою статті 29 цього Закону, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель протоколу розгляду тендерних пропозицій, у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Порушення принципу раціонального підходу до закупівель
Номер:
5ac7249613244641895cda8b5841e944
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-02-000343-a.b5
Назва:
Порушення принципу раціонального підходу до закупівель
Вимога:
Просимо надати конкретну відповідь, яке із виявлених зауважень не підпадає під можливість виправлення протягом 24 годин. Замовник наводить аргументацію: "Згідно зі ст.5 Закону, одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є ефективність. Для замовника, як правило, порівняно з якістю, дуже важливим є терміновість проведення конкретної закупівлі, аби якомога швидше закупити необхідні товар." Але ж основою оцінки пропозиції є ціна, і в даному випадку затримка у 24 години порівнюється із економією бюджетних коштів у розмірі 133600 грн.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол вимоги 5, 6.pdf 19.12.2023 18:26
Дата подачі:
19.12.2023 09:52
Вирішення:
.Замовник відхиляючи тендерну пропозицію учасника керувався відповіддю Уповноваженого органу з питань закупівель в Україні — це Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки), основні функції якого визначено Законом «Про публічні закупівлі» та постановою КМУ від 20.08.2014 р. № 459 (зі змінами).
У відповідь на запит № 1332/2020 Уповноважений орган повідомив, що перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений ст.31 Закону. Якщо під час розгляду виявлено виключно невідповідності, визначені ч. 16 ст. 29 Закону, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Водночас якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених ч. 16 ст. 29 Закону, не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно з відповідними підставами, визначеними у ст. 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин.
Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), Замовником оприлюднена 12.12.2023р. о 08:31 в електронній системі закупівель протокол №261 від 12.12.23р.”
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Щодо неправомірності відхилення
Номер:
4b1ccceac7f8431a944635190bfdec83
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-02-000343-a.b4
Назва:
Щодо неправомірності відхилення
Вимога:
Учасником ТОВ "МПКА-УКРАЇНА" було подано вимогу, щодо неправомірності відхилення пропозиції. Замовником було її розглянуто та відхилено. Проте Замовник не надав аргументацію, щодо часнити вимоги про повернення Учасника на кваліфікацію, та надання можливості виправити виявлені Замовником невідповідності.
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Прошу надати аргументовану відповідь в частині того, чому виявлені Замовником невідповідності не можуть бути виправлені Учасником згідно чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 269 вимога4 (1).pdf 16.12.2023 11:48
Дата подачі:
15.12.2023 15:19
Вирішення:
Замовник відхиляючи тендерну пропозицію учасника керувався відповідю Уповноваженого органу з питань закупівель в Україні — це Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки), основні функції якого визначено Законом «Про публічні закупівлі» та постановою КМУ від 20.08.2014 р. № 459 (зі змінами).
У відповідь на запит № 1332/2020 Уповноважений орган повідомив, що перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений ст.31 Закону. Якщо під час розгляду виявлено виключно невідповідності, визначені ч. 16 ст. 29 Закону, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Водночас якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених ч. 16 ст. 29 Закону, не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно з відповідними підставами, визначеними у ст. 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин.
Таким чином у своїй відповіді Уповноважений орган чітко зазначив, що додаткової необхідності надавати учаснику 24 години на усунення невідповідностей, якщо пропозиція учасника однак не відповідає іншим вимогам тендерної документації, які не підлягають виправленню згідно з ч. 16 ст. 29 Закону, немає. Згідно зі ст.5 Закону, одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є ефективність. Для замовника, як правило, порівняно з якістю, дуже важливим є терміновість проведення конкретної закупівлі, аби якомога швидше закупити необхідні товар. Поява в Законі можливості надати учаснику 24 години на усунення невідповідностей спрямована якраз на ті випадки, коли учасник під час підготовки пропозиції допустив помилку в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Якщо пропозиція учасника не містить іншої інформації чи документа, виправлення якого за Законом не дозволяється, у замовника відсутня необхідність додатково надавати час на усунення невідповідностей Адже надаючи таку можливість, замовник перестає дотримуватися принципу ефективності, втрачаючи, як мінімум, можливість відхилити пропозицію учасника протягом наступних 24 годин, допоки не пройде час на усунення виявлених невідповідностей. Крім того, навіть усунувши невідповідності щодо кваліфікаційних критеріїв чи щодо права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, пропозиція учасника міститиме інші невідповідності, виправляти які не можна за Законом. Таким чином навіть якщо учасник закупівлі не надав жодного документа, який вимагався за умовами тендерної документації, або у складі пропозиції не надано інформацію/документ, який не підпадає під можливість усунення невідповідностей згідно з ч. 16 ст. 29 Закону, замовник має право відразу відхилити тендерну пропозицію учасника із підставами, визначеними ст. 31 Закону, не надаючи додаткової можливості усувати невідповідності у документах щодо кваліфікаційних критеріїв згідно зі ст. 16 Закону чи щодо права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Щодо неправомірності відхилення.
Номер:
ee799a978ed84552969331c12ebe9fc1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-02-000343-a.c3
Назва:
Щодо неправомірності відхилення.
Вимога:
Шановний Замовнику, вважаємо відхилення пропозиції ТОВ "МПКА-УКРАЇНА" неправомірним, оскільки:
1. 1. "Відповідно до додатку 2 тендерної документації “Поставка здійснюється у супроводі представника Учасника- Переможця торгів, навантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок та власними силами Учасника- Переможця торгів. Не допускається доставка товару кур’єрськими службами «Нова Пошта» та іншими”.
Учасник у складі тендерної пропозиції не надав підтвердження щодо не залучення до доставки товару кур’єрських служб «Нова Пошта» та іншими."
Учасником було надано довідку про згоду з вимогами, зазначеними у додатку 2, а також гарантійний лист про
• завантаження та поставку товару до місця призначення у супроводі представника Постачальника;
• розвантаження товару в приміщені складу Замовника представниками Учасника (Постачальника);
• поставку товару належної якості за кошти та силами Учасника- Переможця торгів..
У додатку 2 не зазначено, що потрібно надати окреме підтвердження саме цієї вимоги.
2. У тендерній документації відсутня вимога, щодо надання завіреного додатку 3 (проекту договору)
3. "Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями)."
файли:”Витяг ЄДР ТОВ МПКА-УКРАЇНА від 04.10.2023.pdf”, “Відомості з ЄДРПОУ.pdf “,”сертифікат СІП МПКА.pdf “, “Сертифікат відповідності МПКА до 23.12.2023_АВВГ, ВВГ, АВББШВ.pdf “, “Сертифікат відповідності МПКА до 18.12.2024_А, АС, АСКП.pdf, “,”ISO 9001_ТОВ МПКА-УКРАЇНА.pdf” є виданими іншими організаціями та не потребують засвідчення учасником, вимогу надати завірені копії даних документів немає.
А файл ”Посвідчення про якість.pdf” містить підпис уповноваженої особи та печатку.
Також зазначимо, що дані зауваження підпадають під п.1 розділу 5 Тендерної документації "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Також звертаємо увагу, що Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100 %., а пропозиція ТОВ "МПКА-УКРАЇНА" є найбільш економічно вигідною, з різницею на 133600 грн.
Виходячи з вищевикладеного просимо Замовника повернути учасника ТОВ "МПКА-УКРАЇНА" на кваліфікацію, надати можливість виправити виявлені невідповідності та розглянути пропозицію з дотриманням вимог чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 262 вимога кабель.pdf 13.12.2023 18:53
Дата подачі:
12.12.2023 11:48
Вирішення:
1.Відповідно Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учаснику необхідно надати «інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам - згідно з Додатком 2 до тендерної документації»
У додатку 2 міститься у тому числі вимога, що «Поставка здійснюється у супроводі представника Учасника- Переможця торгів, навантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок та власними силами Учасника- Переможця торгів. Не допускається доставка товару кур’єрськими службами «Нова Пошта» та іншими»
Таким чином, підписуючи (акцептуючи) Додаток 2 до тендерної документації по встановленій Замовником формі, Учасник надає підтвердження зазначеної вимоги Замовника та інших вимог.
У складі Вашої пропозиції, інформація згідно з Додатком №2 надана Вами не за формою (Додаток 2), встановленою Замовником.
2. Пунктом 8 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Проєкт договору є обов’язковою складовою тендерної документації з обов’язковим зазначенням порядку зміни його умов.
Відповідно п.2 «Інша інформація» розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції»:
“Учасник, який подав тендерну пропозицію, вважається таким, що згодний з проєктом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації”.
На виконання зазначених вище вимог Учасником надано у складі тендерної пропозиції довідку б\н та дати (файл “довідка про згоду з договором”) але не надано самого проекту договору. Надання Підписаного (акцептованого) Додатка 3 по встановленій Замовником формі є підтвердженням виконання зазначеної вимоги.
3. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель.
Згідно ст. 5 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» Електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Згідно ст.6 даного Закону Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
У п.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено вимоги:
Якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП.
Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
З огляду на наведені вимоги, та на те, що пропозиція ТОВ "МПКА-УКРАЇНА" містить і скановані, і електронні документи, на зазначені у Протоколі №261 від 12.12.2023р. документи має бути накладено КЕП/УЕП окремо.
Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає встановленим вимогам у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» .
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо представницьких відносин
Номер:
12076c508a8b438c9f606cea3ec580ce
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-02-000343-a.b2
Назва:
Щодо представницьких відносин
Вимога:
Шановний замовник.
Звертаємо Вашу увагу, що вимога щодо надання інформації щодо партнерських відносин з виробниками запропонованої продукції порушує ставить в нерівне становище можливих учасників торгів, порушуючи принцип добросовісної конкуренції, а також положення статті 20 Закону, де вказано, що пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Ця вимога значно обмежує кількість потенційних учасників торгів тільки виробниками або тими, які працюють безпосередньо з виробниками, а це є суттєвим порушенням законодавства про державні закупівлі.
Дана думка викладена в рішення Колегіїї АМКУ №1207-р/пк-пз від 14.03.2017, №4277-р/пк-пз від 30.06.2017, № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019. Дана вимога ставала неодноразовою підставою для разгляду Колегією, і не визнавалась як правомірна.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 256 звернення кабель.doc 06.12.2023 13:15
Дата подачі:
04.12.2023 19:50
Вирішення:
Додатком №2 до Тендерної документації встановлена вимога :«Учаснику, який не являється виробником продукції необхідно надати інформацію щодо партнерських відносин з виробниками запропонованої продукції ( копію договору, відповідно до якого Учасника визнано офіційним представником, або дилером, або дистриб'ютором, або копію сертифікату дистриб’ютора, або копію листа про представництво інтересів, тощо).»
Даною вимогою Замовником не порушено п.2. ст. 20 ЗУ «Про публічні закупівлі».Замовник зацікавлений в придбанні якісного та оригінального товару. Дана вимога встановлена з метою підтвердження оригінальності продукції, уникнення можливості постачання фальсифікованих товарів та запобігає можливим поставкам неякісної та урізаної кабельно-провідникової продукції. Оскільки, нажаль, бувають випадки поставки неякісної продукції до якої додають документи, що підтверджують якість, які знаходяться в мережі Інтернет у вільному доступі. Також звертаємо Вашу увагу, що перелік підтверджуваної інформації даної вимоги, що наведений в дужках, не є вичерпним та залишає можливість додати інші підтверджуючи документи на розсуд учасника. У разі неможливості надання таких документів та їх відсутності учасник може надати лист-пояснення із зазначенням підстав їх ненадання. Згідно Додатку 2 до ТД встановлено, що у разі наявності в даному документі посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». Замовником не було встановлено вимоги щодо постачання продукції, що виробляється одним конкретним чи переліком виробників.Також повідомляємо, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100 %. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ — у разі, якщо учасник не є платником ПДВ. Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому.На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що підстави для задоволення Вашої вимоги щодо документів, підтверджуваних представницькі відносини, відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Надання зразку продукції
Номер:
7af730b221064eae9114c7fb8b7d8e91
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-02-000343-a.c1
Назва:
Надання зразку продукції
Вимога:
Шановний замовник. Відповідно до п. 2.3 додатку 3 встановлена вимога, щодо надання переможцем торгів зразку продукції. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до статей 30, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено можливості відхилення тендерної пропозиції учасника/переможця через ненадання/невідповідності зразка вимогам ТД. Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено встановлення вимоги щодо надання зразка продукції. Дана думка викладена в рішеннях постійно діючої адміністративної колегіії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель за результатами розгляду скарг №UA-2019-03-07-001966-a.с2., UA-2018-08-20-001061-c.b4., UA-2018-05-03-000680-a.a1., UA-2019-05-23-000467-c.b1., UA-2018-05-10-001332-a.a1.
Замовником не визначено підстави та необхідність для надання таких зразків.
Замовником не визначено об'єми, які підлягають передачі замовнику в якості зразка, компенсація за їх використання, можливість врахування як частини поставленої продукції.
Замовником не визначено як, в якій спосіб, із застосуванням яких технологій та наявність кваліфікованого персоналу для визначення технічних характеристик кабелів, що може призвести до неоднозначної та непрозорої оцінки з боку Замовника вказаною вище вимогою під час розгляду та оцінки пропозиції конкурсних торгів учасника.
Дії Замовника в частині встановлення у документації конкурсних торгів вказаної вище вимоги порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону та основні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме – відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Дана думка викладена в рішенні 1360-р/пк-ск від 11.08.2015 постійно діючої адміністративної колегіії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель.
Аналогічні поняття щодо надання зразку продукції та/або відхилення пропозиції учасника через ненадання зразків відсутні у Особливостях.
Просимо внести зміни в тендерну документацію та виключити дану вимогу як таку, що не відповідаю вимогам законодавства.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол_256.pdf 06.12.2023 13:42
Дата подачі:
04.12.2023 19:40
Вирішення:
Додатком №2 до Тендерної документації встановлена вимога :«За вимогою Замовника Учасник-переможець закупівлі зобов’язується протягом 3х робочих днів від дати такої вимоги надати зразки запропонованої продукції на адресу Замовника.»
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» відсутня пряма заборона вимагати зразки продукції з метою контролю її якості.
Проте, згідно зі ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.»
Враховуючи викладене, зразки продукції не є складовою Пропозиції учасника у розумінні Закону. Отже ненадання зразків за вимогою Замовника не може бути підставою відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог ст. 31 Закону.
Замовник залишає за собою право здійснювати контроль за якістю поставленої продукції під час приймання та перевірки даних вказаних на супровідних документах. На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що підстави для задоволення вимоги щодо надання зразків продукції відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено