-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Завершена
435 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 175.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 175.00 UAH
Період оскарження:
01.12.2023 16:47 - 06.12.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Транспорт
Номер:
0626db950bf54bd7ac375d46b4dd71b1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-01-015239-a.a2
Назва:
Транспорт
Вимога:
Склад послуг які визначені технічним завданням, не включають в себе необхідність використання не менше двох одиниць спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів.
В вимогах щодо кваліфікаційних критеріїв Ви вимагаєте:
-Надати довідку про наявність не менше двох одиниць спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів (самоскиди, вантажні авто з відкритим кузовом та цистерни не допускаються) з копіями підтверджуючих документів (копії техпаспорту та діючий протокол перевірки технічного стану транспортного засобу).
Для чого саме не менше двох одиниць, якщо склад послуг не зобов’язує виконавця та не передбачає використання не менше двох одиниць спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів?
Для чого такі кваліфікаційні критерії які не мають відношення до вимог щодо надання послуг?
Для чого нам залучати дві машини, якщо ми впевнені що для надання послуг які визначені технічним завданням нам достатньо буде однієї?
Просимо не обмежувати конкуренцію, не порушувати вимоги Закону та викласти зазначену вимогу в наступній редакції:
-Надати довідку про наявність спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів (самоскиди, вантажні авто з відкритим кузовом та цистерни не допускаються) з копіями підтверджуючих документів (копії техпаспорту та діючий протокол перевірки технічного стану транспортного засобу).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.12.2023 15:30
Вирішення:
Відповідно до визначення термінів статті 1 ЗУ Про перевезення небезпечних вантажів:
"небезпечний вантаж - речовини, матеріали, вироби, відходи виробничої та іншої діяльності, які внаслідок притаманних їм властивостей за наявності певних факторів можуть під час перевезення спричинити вибух, пожежу, пошкодження технічних засобів, пристроїв, споруд та інших об'єктів, заподіяти матеріальні збитки та шкоду довкіллю, а також призвести до загибелі, травмування, отруєння людей, тварин і які за міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, або за результатами випробувань в установленому порядку залежно від ступеня їх впливу на довкілля або людину віднесено до одного з класів небезпечних речовин;
небезпечні речовини - речовини, віднесені до таких класів: клас 1 - вибухові речовини та вироби; клас 2 - гази; клас 3 - легкозаймисті рідини; клас 4.1 - легкозаймисті тверді речовини; клас 4.2 - речовини, схильні до самозаймання; клас 4.3 - речовини, що виділяють легкозаймисті гази при стиканні з водою; клас 5.1 - речовини, що окислюють; клас 5.2 - органічні пероксиди; клас 6.1 - токсичні речовини; клас 6.2 - інфекційні речовини; клас 7 - радіоактивні матеріали; клас 8 - корозійні речовини; клас 9 - інші небезпечні речовини та вироби;
перевезення небезпечних вантажів - діяльність, пов'язана з переміщенням небезпечних вантажів від місця їх виготовлення чи зберігання до місця призначення з підготовкою вантажу, тари, транспортних засобів та екіпажу, прийманням вантажу, здійсненням вантажних операцій та короткостроковим зберіганням вантажів на всіх етапах переміщення.".
Виходячи з термінів, у Замовника присутні серед назви послуг інфекційні речовини (клас 6.2), які, безумовно, відносяться до небезпечних речовин, які, одночасно є і небезпечним вантажем (оскільки небезпечний вантаж - речовини, матеріали, вироби, відходи виробничої та іншої діяльності, які внаслідок притаманних їм властивостей за наявності певних факторів можуть під час перевезення спричинити ... заподіяти матеріальні збитки та шкоду довкіллю, а також призвести до загибелі, травмування, отруєння людей...).
У визначенні "перевезення небезпечних вантажів" згадується про ТРАНСПОРТНІ ЗАСОБИ ("...транспортних засобів та екіпажу..."), а не про транспортний засіб!
Замовник мислить так - транспортні засоби - це не менше двох одиниць транспортних засобів за кількістю.
Разом з тим, враховуючи вимогу п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації "Надати довідку про наявність не менше двох одиниць спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів (самоскиди, вантажні авто з відкритим кузовом та цистерни не допускаються) з копіями підтверджуючих документів (копії техпаспорту та діючий протокол перевірки технічного стану транспортного засобу)", Замовник вказав "не менше двох одиниць спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів", чим підтвердив відповідність чинному ЗУ Про перевезення небезпечних вантажів.
Замовник закупівлі не обмежує конкуренцію, надає роз’яснення відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі». Вся документація відповідає чинному законодавству України. Згідно пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022р. №1178, зі змінами (далі-Особлвості) тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.12.2023 10:01
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
7099fc062e7140ef8328c5f9e0344fdf
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-01-015239-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний замовник!
Відповідно до п.2.1 Додатку 1 до тендерної документації, довідку про наявність не менше двох підготовлених водіїв та двох вантажників щодо поводження з небезпечними вантажами, а також двох уповноважених з безпеки на транспорті (надати копії свідоцтв про підготовку водіїв щодо перевезення небезпечних вантажів та про підготовку вантажників за програмою «Спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами», уповноважених з безпеки на транспорті).
З огляду даної вимоги не зрозуміло, чим обумовлена необхідність наявності саме двох уповноважених з безпеки на транспорті.
Відповідно до кадрових вимог провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (затверджених постановою КМУ № 446 від 13.07.2016 р.) «Під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни).». Враховуючи зазначене, законодавством не встановлено обов’язкову наявність саме двох уповноважених з безпеки на транспорті.
Відповідно до ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Суб’єкти господарювання встановлюють необхідну кількість працівників виходячи з фактичних кадрових потреб, законом не встановлено, що у штаті підприємства необхідно мати від двох уповноважених з безпеки на транспорті.
Оскільки законодавством не встановлено обов’язкову наявність саме двох уповноважених з безпеки на транспорті – зазначена вимога є дискримінаційною, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації, не брати на себе обов'язки контролюючих органів, та скасувати вимогу щодо наявності саме двох уповноважених з безпеки на транспорті.
В Додатку 1 підпункті 1.1 ви вимагаєте: -Надати довідку про наявність не менше двох одиниць спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів ( самоскиди, вантажні авто з відкритим кузовом та цистерни не допускаються).
В підпукті 2.1 ви вимагаєте надати: довідку про наявність не менше двох підготовлених водіїв та двох вантажників щодо поводження з небезпечними вантажами, а також двох уповноважених з безпеки на транспорті (надати копії свідоцтв про підготовку водіїв щодо перевезення небезпечних вантажів та про підготовку вантажників за програмою «Спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з пакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами», уповноважених з безпеки на транспорті.
Ми як потенційний учасник і можливий переможець закупівлі, не погоджуємось з вимогою навчання вантажників, а саме з частиною : "а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами»
Оскільки цистерни не допускаються для виконання умов договору, ми не розуміємо і не бачимо сенсу включати до умов тендерної документації навчання вантажників саме за цим спеціалізованим курсом. Наші вантажники пройшли навчання відповідно до специфікації їх роботи в навчальному центрі ADR затвердженого ГСЦ МВС і мають право на супроводження, завантаження, розвантаження небезпечних вантажів.
Вимагаємо внести зміни до умов тендерної документації задля дотримання вимог ст. 5 та ч. 4 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме у пункт 2.1, з урахуванням раніше поданої вимоги UA-2023-11-24-014965-a.b1 та викласти його у редакції :
- довідку про наявність не менше двох підготовлених водіїв та двох вантажників щодо поводження з небезпечними вантажами, а також уповноваженого з безпеки на транспорті (надати копії свідоцтв про підготовку водіїв щодо перевезення небезпечних вантажів та про підготовку вантажників, копію свідоцтва про проходження спеціалізованого навчання вантажників, щодо поводження з небезпечними вантажами"
Дякуємо!
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
04.12.2023 10:02
Вирішення:
Шановний Учасник!
ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!
ЗАКОНОДАВЕЦЬ ВКАЗАВ "ПРАЦІВНИКІВ", А НЕ ПРАЦІВНИКА!
ОТЖЕ, ЦЕ БІЛЬШЕ, НІЖ ОДИН ПРАЦІВНИК ТА ПЕРЕДБАЧАЄ НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ - ДВА (МОЖЛИВО І БІЛЬШЕ - ПРО ЩО НЕ ДЕТАЛІЗУЄТЬСЯ)!
ПОРЯД З ТИМ ПРИЙМІТЬ ДО УВАГИ, ЩО ЗАМОВНИК НЕ ВКАЗАВ КОНКРЕТНУ КІЛЬКІСТЬ ЧИ БІЛЬШУ, НІЖ ДВА, А ВКАЗАВ про наявність не менше двох підготовлених водіїв та двох вантажників щодо поводження з небезпечними вантажами, а також двох уповноважених з безпеки на транспорті (надати копії свідоцтв про підготовку водіїв щодо перевезення небезпечних вантажів та про підготовку вантажників за програмою «Спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами», уповноважених з безпеки на транспорті).
ТАКИМ ЧИНОМ ОПИСАНА ВИМОГА НЕ ОБМЕЖУЄ КОНКУРЕНЦІЮ ТА НЕ ПРИЗВОДИТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ! ЗОКРЕМА, ЗАМОВНИКОМ НЕ ПОРУШЕНО ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Програма «Спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами» передбачає, відповідно до назви, як спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, так і щодо осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами.
Програма зі спеціального навчання та залучення до перевезення певного транспортного засобу - різні речі!
А сама програма має в собі спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій - це і є пояснення вашому твердженню "Оскільки цистерни не допускаються для виконання умов договору, ми не розуміємо і не бачимо сенсу включати до умов тендерної документації навчання вантажників саме за цим спеціалізованим курсом.".
Також використання цистерн не передбачається з логічних очевидних підстав - медичні відходи категорії В не можуть перевозитись в ємностях, що призначені для перевезення зовсім інших небезпечних речовин.
Саме тому вимоги до учасників закупівлі "надати копії свідоцтв про підготовку водіїв щодо перевезення небезпечних вантажів та про підготовку вантажників за програмою «Спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами»" та "надати довідку про наявність не менше двох одиниць спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів (самоскиди, вантажні авто з відкритим кузовом та цистерни не допускаються) з копіями підтверджуючих документів (копії техпаспорту та діючий протокол перевірки технічного стану транспортного засобу)" є абсолютно логічними та існують у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» без порушення вимог ст. 5 та ч. 4 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Вся документація відповідає чинному законодавству України, що підтверджується своїм Рішенням № 17112-р/пк-пз від 25.10.2023 Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (закупівля UA-2023-10-12-006511-a).
Згідно пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178, зі змінами (далі-Особлвості) тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Статус вимоги:
Відхилено