• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт підлоги підвального приміщення будівлі "Потіївської гімназії Маловільшанської сільської ради" за адресою: Київська область, Білоцерківський район, с. Потіївка, вул. Центральна, 8

Завершена

701 505.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 015.06 UAH
Період оскарження: 03.12.2023 07:15 - 08.12.2023 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

скрга

Номер: 188c9631caf647f68d47e7e9622b7e08
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-01-013719-a.b2
Назва: скрга
Вимога:
1. Шановний Замовник. У вашій тендерній документації встановлено дискримінаційні умови, а саме:Для відвідування об’єкта необхідно звернутися з листом до Замовника, зареєструвати цей лист у Замовника, та погодити дату та час відвідування об’єкту. Відсканована копія з оригіналу листа, з вхідним номером реєстрації Замовника надається у складі тендерної пропозиції. Разом з уповноваженим представником замовника, оглядають об’єкт, щодо якого проводиться процедура закупівлі, про що складають акт в довільній формі, де повинно бути зазначено дата, місце проведення огляду, хто був присутній, та засвідчується підписами та печатками (в разі її використання). Цим самив звузили коло осіб підконтрольно заходити на тендер. Перш за все, повідомляємо, що дана вмога є дискримінаційною. Встановлюючи відповідні вимоги Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акту огляду об’єктів є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не надати наведений вище акт, і лист погодження що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до Учасника та інших суб'єктів господарювання. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом виключення зазначеної вимоги зі складу тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми будемо вимушені звернутись до компетентних органів із вимогою проведення відповідних захотів щодо перевірки правомірності дій замовника та відповідності проведення закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». А після закінчення аукціону ми будемо оскаржувати в антимонопольному комітеті, що заблокує закупівлю на термін не меньше 1 місяць так як правда і закон на нашому боці. Сподіваємося на ваше розуміння.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Відмовляємось від скарги
Дата скасування: 08.12.2023 15:59
Скарга
Скасована

скарга

Номер: ab60e4f4064e44fead50588e7233232b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-01-013719-a.b1
Назва: скарга
Скарга:
1. Шановний Замовник. У вашій тендерній документації встановлено дискримінаційні умови, а саме:Для відвідування об’єкта необхідно звернутися з листом до Замовника, зареєструвати цей лист у Замовника, та погодити дату та час відвідування об’єкту. Відсканована копія з оригіналу листа, з вхідним номером реєстрації Замовника надається у складі тендерної пропозиції. Разом з уповноваженим представником замовника, оглядають об’єкт, щодо якого проводиться процедура закупівлі, про що складають акт в довільній формі, де повинно бути зазначено дата, місце проведення огляду, хто був присутній, та засвідчується підписами та печатками (в разі її використання). Цим самив звузили коло осіб підконтрольно заходити на тендер. Перш за все, повідомляємо, що дана вмога є дискримінаційною. Встановлюючи відповідні вимоги Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акту огляду об’єктів є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не надати наведений вище акт, і лист погодження що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до Учасника та інших суб'єктів господарювання. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом виключення зазначеної вимоги зі складу тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми будемо вимушені звернутись до компетентних органів із вимогою проведення відповідних захотів щодо перевірки правомірності дій замовника та відповідності проведення закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». А після закінчення аукціону ми будемо оскаржувати в антимонопольному комітеті, що заблокує закупівлю на термін не меньше 1 місяць так як правда і закон на нашому боці. Сподіваємося на ваше розуміння.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 08.12.2023 00:03
Автор: ФОП ВАЛЕЦЬКИЙ ДМИТРО ВІТАЛІЙОВИЧ, Валецький Дмитро 380977703145 metalmayster92@gmail.com