• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

(ПК-23Т_0634_ВО) Накладки гігієнічні на унітаз

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-23Т_0634_ВО) ДК 021:2015 – 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Накладки гігієнічні на унітаз). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 33760000-5 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 7 513 065,00 грн (Сiм мiльйонiв п'ятсот тринадцять тисяч шiстдесят п'ять гривень 00 копiйок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2023-2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11.12.2023 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 225 391,00 грн (Двiстi двадцять п'ять тисяч триста дев'яносто одна гривня 00 копiйок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №6 ТД 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ

Завершена

7 513 065.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 75 130.65 UAH
Період оскарження: 01.12.2023 15:46 - 08.12.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення порушень під час проведення тендеру

Номер: 47c2c8ca0e2347109035f0419e989f13
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-01-013406-a.c1
Назва: Вимога щодо усунення порушень під час проведення тендеру
Вимога:
Шановний Замовнику! Аналізуючи тендерні вимоги до тендеру (ПК-23Т_0634_ВО) Накладки гігієнічні на унітаз ( UA-2023-12-01-013406-a), ПП "Мірус компані" дійшла наступних висновків: - Загальна вартість закупвлі в цілому становить на 70% менше від ринкової ціни станом на 05.12.2023р. Прохання розглянути можливість підвищення вартості закупівлі що найменше на 20% від тепершньої. Це дасть змогу надати конкурентно спроможну пропозицію нами, як виробнико паперової продукції.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! Розглянувши уважно Ваше питання повідомляємо наступне: Ціна обґрунтована та в межах ринку. Внесення змін до ТД не доцільно. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено